heineken911 13 #1 Публикувано 10 Юни, 2013 Здравейте хонда маняци! От малък съм фен на марката, и вече настъпи моментът да се присъединя и аз към вашата общност. Да започна от това, че колата ще ми е първа, но карам от 13 годишен ( от 2 години с книжка). Бюджета ми е 6000 лв. за колата и 1000 отделно за обслужване, прехвърляне и т.н. Колата със сигурност ще е Civic ( най-вероятно 5-та или 6-та Coupe). Обаче се колебая с какъв двигател да е. Искам да е пъргава и да ми достави удоволствие кат я карам. Намислил съм три варианта: 1-ви: Да си взема хондата с VTI двигателя и да я ръчкам, без особени модификации; 2-ри: Да намеря някое читаво купе и да му сложа някой B16 или B18 мотор; 3-ти: Да намеря някое читаво купе с D15 или D16 мотор и да го турбинирам. Обаче имам няколко въпроса за 3-тия вариант с турбото: Как се поддържа турбо бензинов двигател? (Спрямо VTi примерно) С колко скача разхода на гориво? (Ако при нормално каране ми гори над 15 направо се отказвам /> ) И колко често дава дефекти? (Не ми се ще всяка седмица да вися пред сервиза) И последно според вас, кой е най-удачния вариант? Отворен съм към всякакви мнения, съвети, препоръки, забележки и т.н. Благодаря за вниманието! /> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #2 Отговорено 10 Юни, 2013 варинт 1 оригинално вти си е оригинално вти, не, че не можеш и обикновенната да я направиш вти ама ще ти стъпи на същите пари ако турбинираш зависи от частите и майстора който ти я прави за бъдещите ремонти щ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #3 Отговорено 10 Юни, 2013 Първа кола... от две години с книжка...Препоръчвам ти Д14-ка. Не, че с нея не можеш да бъдеш опасен съшо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #4 Отговорено 10 Юни, 2013 ЗдравейтеКолега- намери възможност да покараш купе- 6 генерация, независимо с какъв двигател- и си направи изводи/сравнение.D14A4 и от сорта, които са 90 к.с. също не са за подценяване.Успех с покупката и късмет !Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
heineken911 13 #5 Отговорено 10 Юни, 2013 (Редактирано) Не съм от тези безмозъчни същества дето се правят на "рейсъри". Ти им дай Punto 1.2, те и с него ще се утрепат. Не си мислете, че като съм млад шофьор, ще карам безразсъдно, излагайки на опасност живота си и живота на другите. />Просто мога да преценя, къде мога да настъпвам по-вечко и къде не. Карал съм Сивик 6-та 1.4 90 коня, честно казано не ме впечатли. Возил съм се в едно купе 5-та с d16 мотор 125 коня с някакви малки подобрения и мога да кажа, че като вървеж ми хареса, много бързо се развърташе и имаше добро ускорение. За това 1.4 и 1.5 ги изключвам като вариант. Компромисен вариант може би е малкия Vtec. Чакам още мнения за по горните варианти.../> Редактирано 10 Юни, 2013 от heineken911 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
binzina_skapp 32 #6 Отговорено 10 Юни, 2013 търси си някое читаво VTI,и това е-това че е 160 к.с незначи че трябва да караш със 100 в града,и 200 извън-тя до 3000 оборота си е най-нормална кола,аз направо скочих на 133коня,а до преди това не бях карал кола освен на курса и от време на време по някое кръгче с други-и нямах проблеми.Ако си вземеш 75коня или 90 коня след време 6те ти дойде малко и ще те е яд че не взе по мошна.Отдуга страна данака е по-голям.Избирай трезво и най-важното карай нормално.Поздрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 10 Юни, 2013 ...за тия пари които си заделил напараво си вземай готово ВТИ и не се занимавай със смени на двигател пък след време ако ти умалее и посвикнеш с шофирането тогава мисли за Турбо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #8 Отговорено 11 Юни, 2013 (Редактирано) Хубаво ВТИ е рядкост, но ако намериш такова, е по-добрият вариант според мен. И както е казал колегата преди мен, един ден може и турбо.Самия аз като купувах моята кола не разполагах с бюджет за ВТИ и затова се спрях на икономик и съм доста доволен, но не мога да не си призная, че се замислям за турбо ...Успех с избора! Редактирано 11 Юни, 2013 от niko_bo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
heineken911 13 #9 Отговорено 11 Юни, 2013 По принцип не бързам с покупката, ще изчакам докато ми попадне някоя по-читава. За сега остава първия вариант, защото и не знам това лято дали ще имам време за турбиниране или смяна на двигатели и т.н. Искам само да питам има ли заводско Сивик Купе ВТИ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
binzina_skapp 32 #10 Отговорено 11 Юни, 2013 май има,ама 6-та ген,5-та мисля че няма купе-вти....ама може и да се бъркам,не съм спец по сивиците... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #11 Отговорено 12 Юни, 2013 Виж тази обява http://www.cars.bg/c321754 ,мисля че отговаря на това което търсиш.Колата изглежеа гледана и поддържана, говори със собственика и може да се разберете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #12 Отговорено 12 Юни, 2013 Има 6-та ген. Сивик купе ВТИ, но са фейслифтовите т.е. 2000год. и се предлагат за пазара в Щатите, следователно се намират много трудно.Относно обявата, която колегата Shorty е пуснал: Колата е на колегата Krelion и аз лично съм имал възможността да я видя доста пъти и наистина е страхотна, а цената й е повече от добра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове