Jump to content
Daniel™

Пластмасови към метални колектори за англичанка.

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги, от днес съм собственик на Хонда Сивик 1.4 75 коня англичанка 1999г. , но къде гледал недогледал, тя била с пластмасови колектори, а аз твърдо съм решил, да и слагам газ. Може ли да ме насочите, от какви модели Сивик стават металните колектори. Изобщо има ли заменяемост с метални? Г/д на какви цени вървят и т.н. Благодаря предварително :)/>/>

Редактирано от Daniel™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми един колега преди време си купи от мен смукателен колектор от D15Z3 и май му беше за същата работа. Да кажат колегите, които разбират повече, но мисля, че има доста избор!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички d серии пасват колекторите, въпроса е да видиш дросела ти на колко милиметра е, ако не желаеш да правиш други преработки. Ако не сам трябва да си решиш дали ще гониш повече мощност с някой по-големичък примерно d16z6 или пък ще разчиташ на някой по-мъничък който да е подобен на стария ти..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да не го взимам с друг дросел... в този ред на мисли моя дросел тялото му ще стане ли на металния колектор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си намислил да слагаш газ, бих те насочил към всмукател от D14A4, D14Z2, еднакви са разликата е в годините на производство, и колата става перфектно с обикновенна газова, 2-3 такива съм направил и работят безпроблемно! Но ако целиш, повече мощност може би от D15B7, незнам дали ще има някaква осезаема разлика, другите D15Z1,Z3,Z5 са икономични Vtec, Z6 пълен Vtec, според мен лично не одачно да се слага такъв колектор, на глава без Vtec!Дано да съм ти помогнал!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,сложи си газов инжекцион и не е нужно да влизаш във филми с колектори,имулатори,клапи,кабели,свещи,гърмежи,по-голям разход и т.н.В последствие се оказва,че обикновената АГУ става по-скъпа или поне стига парите на инжекционаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да колега, слагайки инжекциона влиза във филма със рейки, дюзи и настройки. На кола за 2000лв да сложи инжекцион за 1300лв :)/> И би ли обяснил как обикновената газова във времето стига цената на инжекциона ? Тези минимум 500лв от къде ще дойдат ? Сивика ми го карах 6 години на газ с обикновена газова и разход 7л извънградско и 11л градско. След 6тата година му напвравих профилактика за космическите 30лв о.О Инжекциона извънграда на 5л газ ли щеше да ме свали или щеше да има по-малка подръжка? Как си представяш за толко време да не посетиш газаджия ?

Редактирано от no1else

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз съм с обикновена газова и сложих по-голям колектор от d16z6 и по-голяма плочка съответно и за моя голяма изненада мощността скочи, а разхода намаля :D/>П.п D13b2 е мотора!

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега honda_lv твоя разход преди подобренията беше толкова неоснователно висок,че не се учудвам сега че е паднал:D/>това в сферата на майтапа.Да не съм оф- според мен момчето ако не търси засилване а само икономия от газта,по-добре да сложи ГИ и да не се занимава.Има читави по 750 лв. с монтажа.Аз също съм сменил пластамсовите колектори с метални въпреки,че никога не съм имал детонации и ефекта е единствено визуален:rolleyes:/>.Така ме кефи повече,просто не искам пластмаси в коша като някои Great Wall кола.Ако все пак ще слага метален нека провери дали ще има къде да бодне всички вакуми и букси без да има преправяне.Там вече по-компетентните да кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички d серии пасват колекторите

Я пак
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От коя не пасва, като изключим, че на икономиците са им по-тесни рънърите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От д16а8, д16з5, д16а9 не пасват, Не пиши глупости като не си сигурен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е за газово aз бих заложил на колектор от D16Y8/D15Z6! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От д16а8, д16з5, д16а9 не пасват, Не пиши глупости като не си сигурен

Извинявам се, забравих за двувалките....
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газов нжекцион и аз не го харесвам, да ви дам един пример, аз сам от село и зимата искам да ида до магазина и да се прибира аз на 150-200 метра е на газ ли ще ида или на бенз, или трбва да работи на място доде дигне30-40 градуса аз доде ида се върна ще минат 30-35 минути....

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради двата поста дневно чак сега пиша. Значи да уточня шеста наред ще ми е тази газова която ще си монтирам сам. На мнение съм също че икономията с газов инжекцион е доста съмнителна. Да сметнем и как всеки път загряваме до 30-40 градуса докато включи сам особено зимата. Досега все с обикновени газови карам. И за една година изгарям не повечче от 10 литра бензин, като той ми е нужен за да си запаля винаги на бензин първите 10 секунди особено зимата. НАй много се гордея с последната ми газова Астра Ф 1.6 моно игла. Градско съм я нагласил да ми гори 8.5 и то не със супер бедна смес-нормална. На бензин гори пак толкова може би 0.5 литра по малко. Смятам че когато отсъства механичен дебитомер, колата си е подходяща за обикновена газ. Казвам това защото преди опела на една мазда 323 Ф слагах и там беше някакъв ужас, но и нея накрая я нагласихме да гори около 10 в София при 9 на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За кола 75 коня и от класа 1500-2000 лв себестойност за цялата кола газов инжекцион не би си заслужавал ако не я караш наистина много.Но да има твърдения,че инжекциона е по-зле от обикновена газова са глупости.Аз карам в момента ЦРВ 147 коня 99та година и ми прави разход равен на този на бензин или леко завишен.Ако сложа обикновена газова сигурно в града ще отида на 17-18,а в момента максимум ми прави 12.Да не си говорим колко ще върви тази кола...все пак това е тежка кола с голям мотор.Предната ми кола сивик 2003 Д16-ка пак същата работа,в града 8-9 извън града 7,с обикновена газова този разход ще е с 1-2 литра отгоре поне и вървежа ще е доста по-зле.Въртя по 25 000 - 30 000 км годишно за една проста сметка с 1 литра завишен разход заради обикновената газова ще направя сметка.Ако колата гори средно по 9/100 за 25 000 км са 2250 литра газ по 1.20 лв = 2700 лв (за инжекцион примерно) За обикновена газова с разход примерно 10/100 в случай,че разликата е 1 литър завишение,което е нещо абсурдно... та сметката е за 25 000 км са ми 2500 литра по 1.20 лв = 3000 лв.Разлика 300 лв за 25 000 км повече в най - абсурдния случай,който аз виждам.Ако си го сметна за ЦРВ-то сигурно разликата в парите ще е двойна.По въпроса за обръщането на газ/бензин,колеги зимата ако запалите на газ(ако запалите) как ще работи колата ?@Daniel™ за 10 секунди на бензин зимата все едно нищо не си направил ... :blink: Без да съм експерт в областите се извинявам за офф-а А по темата,моя сивик 2003та беше с пластмасови рънъри с инжекцион газова и си беше пробит и съм нямал никакви грижи !П.п Дидо газови инжекциони за по 1300 лв са вече доста сериозен клас,инжекциони се намират и по 800лв

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз пък не виждам смисъл в обикновена газова на Хонда от този тип. Колата с кадърен газаджия се прави с всеки бюджетен инжекцион което значи под 700 лева с всичките екстри. Хората са ти оставили перфектен и прост ел.инжекцион на който да му боднеш ГИ без проблем. Питай разните хора с глупавите мех.инжекциони колко им се реве да имат нещо подобно, не че и на тях не им се прави ГИ но става с повече работа по настройките и някой пинизи.С тая плочка много зор ще видите хем да не харчи 1-2 литра отгоре хем да не пали чек-енджина без да слагате разни емулатори по ламбдата. Отделно на това тий шуротии че имало филм с рейки и т.н. не ги коментирам. Аз имам най-евтината смотана Рейл рейка и вече и врътнах едни бързи 20 хил.км без забележка. Смесен разход 8-8.5/100 това за София. Колата и върви отлично а не я мори някакъв рестриктор какъвто се явява смесителя. Хонда иска обороти а вие точно това убивате със смесителя.

Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви колега върви, много добре даже :) само че не с изпарител Ловато. На ловато само името им е Ловато. Аз говоря смао от мое име, просто защото имам мерак да се занимавам да си ги правя колите перфектни на газ дори обикновена да е тя. Човек които не му се занимава да бърника и не разбира много много, по добре си му е газовия инжекцион. Врътва ключа пали си кола та на бензин, прехвърля си сама на газ после. Чиста работа. Има ли проблем сервизи газови си има ходи се оправят го и така. Но аз за себе си съм го решил че един двигател позволява ли да се сложи обикновена без да има съответни поражения за детаилите по него и около него ще си ми е по-добре отколкото газов инжекц. И докато обикновената може да заработи дори и след 10 секунди на газ това с газовият инжекцион е невъзможно. Тайната е в изпарителя. Слага се малко по-голям, за по големи мотори. Така газовият поток който изтича не е с достатъчен дебит за да обледени цялото тяло а пък колата при изправен термостат бързо обръща антифриза. Имал съм проблеми само при под -10. :) Мембраните спокойно си карат по 30 000 при такава експлоатация. После нови за 20 лв и айде пак карай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги обърнахме темата на спорове обикновено газово или ГИ, човека си е казал че иска обикновено газово и пита какъв колектор да сложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ВЕчe се сдобих с метален от 1.5. Сега му запушвам излишните отвори защото при мен не са нужни и утре или други ден ще бъде сложен. Дано дюзите паснат.

Редактирано от Daniel™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са ти различен обем дюзите, може да се опиташ да ги размениш с тези от старият ти колектор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , че ползвам темата на колегата! Аз също ще сменям моя колектор д14a8(пластмасов) с такъв от д16з6 и ме интересува:1. Моя дросел ли ползвам заради RACV или може да се ползва и този на д16 с някакво преправяне?2. Жилото за газта от д14 или д16?3. Какви гарнитури ми трябват за главата и дросела д14 или д16?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре го слагай направо с големия дросел, само погледни дюзите ти дали са 240 на стария или са 190. Ако са 190 сложи ги тях защото на d16 са 240 и компютъра ти без настройки няма да ги управлява добре. Гарнитура можеш да си вземеш за d16 или за твоя откъм главата, а за дросела си слагай неговата d16-ковата. Ако твоя дросел е бил с по-малък диаметър ще ти трябва и нова тръба от дросела към кутията на въздушния филтър. Но определено слагай d16-ковия дросел на този колектор, тъкмо ще я подсилиш малко. Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове моят е пластмасов от D14Z3E има и цифри след това , но незнам дали са от значение... та с от кой модел мога да го заменя... с метален всмукателен колектор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще кача снимков материал на моята смяна. Аз всех от Д15Б7 и имам два излишни отвора отзад. Единия разбрах че за стъпков мотор бил. Другия не знам.засега съм дотук:http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.758667.30742121не претендирам за визия, важното е работа да върши

Редактирано от Daniel™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия е за клапан за празния ход, другия е за датчик с бяла букса мисля, че беше за температурата на въздуха в колектора или нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, звънях в Хонда морга във Варна и човекът ми каза ,че имал и пластмасов и алуминиев колектор... Но ми каза ,че на алуминиевият нещо се преправяло , маркучите за водата ли... Та понеже не съм запознат и отскоро я имам хондата... Някой знае ли сложно ли е това, филм ли е някъв ,щото не ми се разправя с тия пластмасовите вече... :D И ако има нещо друго което е забравил да ми спомене... И ми казаха ,че ако си свалям дросела да го чистя , после трябвало няква адаптация... А нямам идея как се прави... и дали е вярно изобщо де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го колектора монтирах го пасна добре без ядове, НО едва имам празен ход и ги мандръса от 500 до 750. Ако подам рязко газ и пусна и гасне. Ако опитам да задържа на някакви обороти 1500 примерно прекъсва. Не знам какво става. Отворен съм за идеи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами след като нямаш клапана за празния ход е нормално да нямаш такъв. Ако искаш може да развъртиш винтчето на дросела и да вдигнеш оборотите, но до там ми хрумва :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам го, но на тялото на дросела. Както и да е, оказа се че не съм изрязал едно отворче в една от гарнитурите, то е било за МАП сензора а както знаем МАП е доста важен сензор. Снимки преди монтажа:http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.758667.30754338Тези два щуцера са ми излишни. Свързах ги на "мост", като горния ползвах за обезвъздушител, доста ефективно. Пада се най-висока точка на главата. http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.758667.30754339Нови три отвора се наложи да пробия, на моята рейка. ОКаза се различно захващането. http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.758667.30754341Преди да затегна трите гайки на шпилките.http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.758667.30754343http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.758667.30754344вече закрепена здраво рейка.http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.758667.30754347наложи се да си режа сам гарнитурите.лек проблем със закрепването на жилото за гаста, ного реших така:http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.758667.30754563и финала:http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.758667.30754564http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.758667.30754562Колата е пушка, работи както преди с пластмасовия :)/>Отоплява се от друго място да, дебелия маркуч който се свързва към колектора, по-натам е прекъснат и има тройник. Тройиника е точно за отоплението на това клапанче.

Редактирано от Daniel™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излишните ти щуцери попринцип са за водата, която минава през клапанчето за празния ход, но на теб нали ти е на друго място...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...