Jump to content
Слави CR-V

DRL модул на Сивик 7 ?

Recommended Posts

Колеги някои монтирал ли е ДРЛ модул на сивик 7, тая кола има наи скапаната инсталация дето може да бъде измислена, все едно е правена в Италия. Като видях схемата и ми се приплака. Две релета прекъсват 12+ на фаровете, ляв и десен съответно (но и на къси и на дълги, демек с обща точка са двете светлини в фара след релето), тея две релета се управляват от ключа за фаровете, до тук всичко ок , да ама тоя ключ за фарове прекъсва и минуса на фаровете, в зависимост кои минус ще щракне от ключа съответно светват къси или дълги. А сега кажете младежи как да го свържа :D Като ако пусна 12 те волта от дрл на + на дългите то тои ще стигне и до късите, е споко те няма да светнат щото иска маса, но ако пусна и аса ще стане мазало. Дали има модул които да управлява фаровете и по + и по маса, така като се спре модула ще спре и масата и + към фара и всички ще са щастливи, да но такъв модул за сега не намирам.

post-11281-0-89038700-1370634929.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всъщност защо ти е да управляваш нещо с +. Релетата за включване са вече подкачени към твърд плюс и им трябва само една маса за да включат. Така ще имаш захранването за късите и ти трябва също така маса към късите за да светнат. Т.е. един DRL модул с управление по маса би трябвало да ти свърши работа. Само няма да можеш да ползваш екстрата за редуциране на силата на светене.Даже като разглеждам системата само е достатъчно да захраниш с една маса релетата на фаровете и ще светнат късите защото техния ключ е към маса вече. Т.е с един DRL модул с управление по маса и си готов. Само един диод може да се добави във веригата за управление на релетата тази маса да не задейства релето за габаритите и онова което е означено Multiplex control unit.

Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го измислих друго яче :) едно реле нормално затворено ще подава маса на дългите, а дрл ще си подава + след релетата. Тва реле което ще сложа ще се управлява от габарита, щом ключа на фаровете не е пипан релето си седи затворено и си подава масата, щом врътнеш на габарит или квото и да е друго релето щрака и прекъсва масата на фара, и схемата си остава оригинално :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На можах да разбера защо ти е второ реле за допълнителна маса на самите лампи. Те са си захранени вече през превключвателя къси/дълги към маса. Трябва ти само един DRL който да ти включи релетата по време/напрежение и да се самоизключи при подаване на напрежение на габарита.

Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Елементарно Пешо :)/> щото за да имат маса фаровете ключа тряя да е врътнат, а врътнат ли е светят всички останали крушки по колата, разбираи табло, габарити, лампички разни и тем подобни, кому е нужно, нали тва целя с ДРЛ да спра да сменям крушки на племеницата през 2-3 седмици на всякъде по колата :)/> И още повече, не искам просто д ами светка късите и д ами ги гаси, искам да светка дългите бавно, да ги държи на 40 % и да ги гаси. Те така вече карам 4 години с осрам наит бреикър, крушка за която колегите по форумите реват че светела много хубаво но горяла всеки месец :)/> Та за туи едно реленце и аре :)/>п.п. Всъщност Пеше маи чак ся усмислих идеята ти, късите си имат маса според схемата, мога да захраня само тях с модула и примерно да са на 100% или на 50, зависи достатъчно ли се виждат, така излишните крушки няма да светят.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Знам аз че ще преосмислиш моята идея. Не уточни в началото дали ще ползваш читав DRL с възможност за регулиране или идиотски само да пали. Ако ще е само да пали на релето ако ще е с регулиране слагай след релето. При така показаната схема ако захраниш след релетата ще трябва да използваш два диода да не прехвърля през тях и отделно можеш да ползваш намалени къси. Ако искаш дълги ще трябва да правиш схема с допълнително реле или иначе казано две комутации ще имаш.На Сивика ми е със SmartDRL и работи отлично само че ползвам 33% на дългите (повече проценти и стават твърде силни), но поради това че адски ме мързи съм го подвързал директно на фаровете и съм го сложил в кутията на външните предпазители.Ти на това ако викаш гадно ела да видиш пустите дръпнатоочковци на баща ми на Королата само за да спестят някое реле как се командва с маса и нещо май си бъгнах модула от много игра.

Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз очаквах да е прото понеже на ЦРВ-то е супер елемнтарно, след тва на ланчата псувах цял ден и преправях инсталация, и си помислих че на сивика ще е лесно като на ЦРВ-то ама са го мазали малко повече, нищо ще го оправя. Смарт ДРЛ позлвам и аз 3 броики още от първите с големите кутии и после другите модерни дребните, и съм много доволен от тях :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го измислих друго яче :)/> едно реле нормално затворено ще подава маса на дългите, а дрл ще си подава + след релетата. Тва реле което ще сложа ще се управлява от габарита, щом ключа на фаровете не е пипан релето си седи затворено и си подава масата, щом врътнеш на габарит или квото и да е друго релето щрака и прекъсва масата на фара, и схемата си остава оригинално :D/>

Колега върза ли модула по описания горе начин,или реализира друга схема?Днес видях тази тема и като гледахме схемата и при мен изникна същата идея.Моя модул отлежава 3-4 месеца и още не му е дошло времето за монтаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги монтирах си DRL-модула,който ще пуска дългите светлини на 30%.Сивика е фейслифт с двусекционни фарове.Първо няколко думи за схемата от първия пост.На клема 6 на ключа няма нищо,съответно червено-белия кабел липсва-минуса на късите е постоянен(поне при мен е така).Ключа комутира само минус за дългите през клема 4.Сложих модула в нишата на скоростния лост от страната на жабката-там хем е защитен,хем има места за където да се вържем и ограничих кабелите до коша на 4.Захрахване на модула-от акумулатора през предпазител,плюс от модула за ляв и за десен фар(към десния канал съм вързал и кабелчето за програмиране на модула),четвъртия кабел е извод от модула подаващ минус след сработване(с него управлявам реле с НЗ-контакт,което прекъсва минуса на късите(това реле е т.н. low beem cut rellay,което го има на схемата за канадския сивик)).Наложи се да клъцна минусите на късите и през релето пуснах директен минус от акумулатора.Това реле е монтирано зад десния фар.До него има още едно от същия тип(с НЗ-контакт),което подава минус на дългите и се управлява от габарит.Така след запалване на колата включва модула и релето,което прекъсва минус към късите-светят дългите,когато от ключа пусна габарит-модула спира,минуса към дългите остава заводска инсталация,а другото реле изключва и подава  минус за късите.Останалите жици за модула са до самия него,а именно:минус съм взел от един болт зад жабката,плюс след контакт от запалката и габарит за изключване на модула съм подвързал към ключа за аварийките.Снопа от четирите кабела към коша съм пуснал през гумения маншон,който е зад жабката.Това е моето решение.Може на някой да му се струва сложно,но такава е и инсталацията на сивика.На предната ми кола модула беше монтиран до волана-там имаше всички необходими кабели и не се налагаше да използвам релета.Ами това е всичко,ако някой има въпроси да пита.Наздраве.

Редактирано от tony®
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Виждам че темата е стара, но я прочетох и бих искал да се консултирам за Сивик 8 - ДРЛ с управление на минус ли да търся или по плюс? Да знам какво да поръчам.

 

Има ли някой разбиращ да ме съпортне за монтаж в София?

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам желание да сложа едно такова на Сивик 7. На предишната ми кола (Рено) имах такова и беше супер удобно! Там си го свързах сам. Беше лесно, защото фаровете се управляват с + през ключа и нямаше релета, но тук май ще е по зор работата?! ТУК има DLR-и, които управляват по -

Но въпроса ми е, и при тях ли ще трябват релета за нашия модел Сивик 7ген.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
И аз имам желание да сложа едно такова на Сивик 7. На предишната ми кола (Рено) имах такова и беше супер удобно! Там си го свързах сам. Беше лесно, защото фаровете се управляват с + през ключа и нямаше релета, но тук май ще е по зор работата?! ТУК има DLR-и, които управляват по -

Но въпроса ми е, и при тях ли ще трябват релета за нашия модел Сивик 7ген.?

 

 

Съвета ми е да си провериш твоята как се управлява. Всички само като чуеха honda и ме плашеха с това, че е по - (по-трудно се намират модули, релета, щуротии...).

 

Нищо подобно! Измерих си я и установих, че се командва съвсем нормално по +, както всяка друга кола която съм имал. "Боцнах" и модула и никакви грижи до момента.

Извода - Не вярвай сляпо!

Успех!

 

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четете колеги,стига само сте писали-пускам + към фаровете.А релетата режат минусите,понеже късите са перманентно дадени на минус,а дългите получават минус през лостчето.Само,че това за след фейслифта.Ако сте с Н4 фар трябва да е по-лесно.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е стара но пък въпроса все така актуален. 

Решението явно е едно, щом с @tony® сме стигнали независимо до почни еднакво изпълнение, на това да пуснем дългите за дневни светлини на сивик 7 фейслифт.

При мен от купето излизат три кабела - за масата на късите и за захранване на дългите. Релето е едно, двойно действащо и е в купето.

post-13409-0-86793000-1468311778_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...