Shifter 2 #1 Публикувано 3 Юни, 2013 Здравейте,Положението е:http://www.youtube.com/watch?v=HPoGEzUviTQВ събота D13B2 - Dual Carb започна да прекъсва като на видеото по време на път и после изчезна. В неделя запалих и карах като вече прекъсваше, докато в един момент изгасна и отказа да запали известно време. Смених палец с чисто нов и пробвах с нова капачка дистрибуторна - запали но продължава да дава същата фира. Пробвахме и с други кабели тази вечер - същото. Бобината дава искра, но двигателя прекъсва, не държи обороти и гасне или играя нагоре нодолу и при изфорсиране пак има прекъсване. Карам само на бенизн - заредена е, има налягане на горивната помпа и подава(на клипа чукането което се чува е бензиновата помпа. От запалителната система до момента остават бобина и комутатор, но преди да тръгна да пазаря бих желал ако някой вече го е гледал този филм да сподели, за което благодаря предварително. Пробвах с търсачката подобните теми, но не открих с точно същите симптоми(в случаите на бобина и комутатор от това което прочетох изобщо отказва да пали колата, а при мен отказа само веднъж и сега пали но се държи както на видеото). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #2 Отговорено 3 Юни, 2013 Еми колега доста гадна работа. Аз бихе те посъветвал да провериш свещите, което ми се струва близо до проблема. Може и да е от нещо, което най-малко очакваш. Друго по-нестандартно бих те посъветвал все пак да видиш и горивния филтър ако не е обслужван скоро защото и от там могат да дойдат доста ядове. Дано съм бил полезен. Поздрави!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bogomil18 1 #3 Отговорено 3 Юни, 2013 Колега имам същия проблем само , че с д15б2 и при мен дросела не се отваряше както трябва и ми прекъсваше и чат-пат гаснеше...почистих го с едно шпрейче и г/д спря да прекъсва , обаче ми казаха , че най-вероятно продължава да прекъсва от бензиновата помпа ... виж си дроселчетата )) дано съм помогнал 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #4 Отговорено 3 Юни, 2013 Подобен проблем имах и аз колега, 3 месеца мъчех и колата и мен и какво се оказа, незацепен ремък, ако скоро сте го пипали....... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #5 Отговорено 3 Юни, 2013 При мен беше бобина прецакана от калпави свещи 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shifter 2 #6 Отговорено 4 Юни, 2013 (Редактирано) Малък ъпдейт: Поръчах нова бобина и междувременно свалих старата и направих някоя снимка:снимкаснимкаснимкаснимкаснимка Редактирано 4 Юни, 2013 от Shifter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA LOVER 2 #7 Отговорено 10 Юни, 2013 Колега имам абсолютно същия проблем с д13б2 прави го и на газ и на бензин смених делко, кабели, свещи и пак си го прави твоята като смени бобината ли се оправи ? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shifter 2 #8 Отговорено 10 Юни, 2013 Малко напредък по темата:Сложих чисто нов палец(два пробвах, чисто нова бобина, пробвах вече с четири вида кабели и три чифта свещи(единия комплект бяха иридиеви). След смяната на бобината погледнах и свещите - всички бяха яко с черен нагар. Изчистих ги внимателно с четка сложих обратно. Запалих колата прекъсваше в началото, но постепенно се оправи и закрепи обороти и нямаше следа от прекъсване. Излязох за две кръгчета да тествам и на втория километър започна да прекъсва отново, но след още километър се оправи. На следващия ден ходих на работа с нея. Сутринта прекъсваше леко, на връщане започна да прекъсва сериозно. Пробвах с други кабели - съшата работа. Свалях свещите отново - 1 цилиндър имаше съвсем лек нагар по ринга на свещта, на втори - горе долу добре, но трети и чертвърти бяха яко нагар. Изчистих ги отново - запалих и онтово прекъсваше . Карах така към вкъщи и яко пресъсване и няма мощност колата, но на 100 метра буквално колата се отпуши, спря да прекъсва и заработи нормално. Повъртях още малко и никакви следи от проблема. На другата сутрин пак с нея на работа, но този път държеше ниски обороти и леко прекъсваше. На връщане никакви проблеми до 100 метра от вкъщи и пак започна да прекъсва леко. Гледах свещите отново уикиенда - 1 цилиндър е ок, 2-ри и той горе долу, 3-ти черно и 4-ти катран. Днес сутринта паля отново и карам - никакъв - проблем. Спирам за 10-на минути да свърша нещо. Паля отново и прекъсва. Карах по околовръстното и след 2-3 километра се поотпуши. Дотук сме изключили следните компоненти като възможни причинители:-Бобина-Палец-Кабели-СвещиСледва нова дистрибуторна капачка скоро.Колата да чукна на дърво става горе долу за каране, но въпроса е вече принципен и съм решил да гио развържа този възел.@Хонда Ловър - немога да преценя дали подобрението е от бобината. Ако имаш път към София обади се и ще пробваме на място. Ти цялото делко ли си сменил? И можеш ли да изфорсираш над 7000 оборота, тъй като при мен на 7000 заковава все едно има прекъсвач.Благодаря на ФЕНАБГ за това че трета седмица го занимавам с моя казус, също и на Дидака задето е винаги готов да помогне, както и на всички останали които се опитват да помогнат.Поздрави :)/>/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viking_pz 12 #9 Отговорено 10 Юни, 2013 Колега то не остана много за подменяне комутатор,вода в бензинеца при мен така се получи веднъжзапушване по карба но като гледам как менка оборотите EACV !Преди време правих разни тестове с един карб с обогатена смес на 30-а км и аз се вкарах в такъв филм,но се оправи след резет на ECU-то.Дано да излезе нещо евтино както се казва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 10 Юни, 2013 Минала покраи иацеве ,френд тва със 3 и 4ти цилиндър сме го испуснали .Има наи вероятно яд в единия карб тряя ги отворим пак деба . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA LOVER 2 #11 Отговорено 10 Юни, 2013 Ами минава 7000 хиляди но понякога и компютър сменях и карбуратор направо в чудо се видях с тая д13-ка .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #12 Отговорено 11 Юни, 2013 размени свещите да 1-2 с на 3-4 цилиндър да видиш дали е от свещи или нещо друго да отпадат едно по едно. Аз като го взех моя дуал карб също ми правеше мизерии и не държеше обороти но зимата сипах малко спирт и откакто е на моята кола в бензина винаги има добавки. Сега съм с випауър и даже изчезна това замисляне при пътроначално сръчкване иии върви като луда колата. На целия карб имам уплътнения преди тавата за филтъра и върху и под филтъра че при мен дърпаше много въздух. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shebo 3 #13 Отговорено 13 Юни, 2013 И при мен вчера се появи същия проблем (Д14А1) и мисля днес първо да погледна бенз. филтър пък ако се окаже нещо др. ще пробвам методите на колегата Shifter. :)/>:)/>ПС: кабелите за свещите от D16Z5 стават ли за D14A1защото ми се струва че има разлика в дължините на схемите които влизат в главата?:unsure:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 13 Юни, 2013 нестават кабелите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA LOVER 2 #15 Отговорено 15 Юни, 2013 Колеги щях да питам датчик на коляновия вал има ли и възможно ли е да е от него ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #16 Отговорено 15 Юни, 2013 Нямаш такъв там - всичко е в делкото. Грешки записани има ли компа?!? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA LOVER 2 #17 Отговорено 18 Юни, 2013 (Редактирано) Забравих да отбележа, че като е студена почти няма проблеми но като загрее става чудо... И ми казаха че работата отива на клапани но и аз вече незнам всеки различно ми казва Редактирано 18 Юни, 2013 от HONDA LOVER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wicked 4 #18 Отговорено 4 Юни, 2017 (Редактирано) И аз имам точно същия проблем на мойта d13b2. Май още нещо се развали, защото от днес вече и стартера не иска да варти.... Когато някак се избава от проблема и', ще пиша какво е било.... Редактирано 4 Юни, 2017 от wicked Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове