Jump to content
Shifter

Проблем с D13B2

Recommended Posts

Здравейте,Положението е:http://www.youtube.com/watch?v=HPoGEzUviTQВ събота D13B2 - Dual Carb започна да прекъсва като на видеото по време на път и после изчезна. В неделя запалих и карах като вече прекъсваше, докато в един момент изгасна и отказа да запали известно време. Смених палец с чисто нов и пробвах с нова капачка дистрибуторна - запали но продължава да дава същата фира. Пробвахме и с други кабели тази вечер - същото. Бобината дава искра, но двигателя прекъсва, не държи обороти и гасне или играя нагоре нодолу и при изфорсиране пак има прекъсване. Карам само на бенизн - заредена е, има налягане на горивната помпа и подава(на клипа чукането което се чува е бензиновата помпа. От запалителната система до момента остават бобина и комутатор, но преди да тръгна да пазаря бих желал ако някой вече го е гледал този филм да сподели, за което благодаря предварително. Пробвах с търсачката подобните теми, но не открих с точно същите симптоми(в случаите на бобина и комутатор от това което прочетох изобщо отказва да пали колата, а при мен отказа само веднъж и сега пали но се държи както на видеото).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега доста гадна работа. Аз бихе те посъветвал да провериш свещите, което ми се струва близо до проблема. Може и да е от нещо, което най-малко очакваш. Друго по-нестандартно бих те посъветвал все пак да видиш и горивния филтър ако не е обслужван скоро защото и от там могат да дойдат доста ядове. Дано съм бил полезен. Поздрави!!!

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам същия проблем само , че с д15б2 и при мен дросела не се отваряше както трябва и ми прекъсваше и чат-пат гаснеше...почистих го с едно шпрейче и г/д спря да прекъсва , обаче ми казаха , че най-вероятно продължава да прекъсва от бензиновата помпа ... виж си дроселчетата :))) дано съм помогнал Публикувано изображение

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем имах и аз колега, 3 месеца мъчех и колата и мен и какво се оказа, незацепен ремък, ако скоро сте го пипали.......

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше бобина прецакана от калпави свещи

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малък ъпдейт: Поръчах нова бобина и междувременно свалих старата и направих някоя снимка:снимкаснимкаснимкаснимкаснимка

Редактирано от Shifter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам абсолютно същия проблем с д13б2 прави го и на газ и на бензин смених делко, кабели, свещи и пак си го прави твоята като смени бобината ли се оправи ?

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко напредък по темата:Сложих чисто нов палец(два пробвах, чисто нова бобина, пробвах вече с четири вида кабели и три чифта свещи(единия комплект бяха иридиеви). След смяната на бобината погледнах и свещите - всички бяха яко с черен нагар. Изчистих ги внимателно с четка сложих обратно. Запалих колата прекъсваше в началото, но постепенно се оправи и закрепи обороти и нямаше следа от прекъсване. Излязох за две кръгчета да тествам и на втория километър започна да прекъсва отново, но след още километър се оправи. На следващия ден ходих на работа с нея. Сутринта прекъсваше леко, на връщане започна да прекъсва сериозно. Пробвах с други кабели - съшата работа. Свалях свещите отново - 1 цилиндър имаше съвсем лек нагар по ринга на свещта, на втори - горе долу добре, но трети и чертвърти бяха яко нагар. Изчистих ги отново - запалих и онтово прекъсваше . Карах така към вкъщи и яко пресъсване и няма мощност колата, но на 100 метра буквално колата се отпуши, спря да прекъсва и заработи нормално. Повъртях още малко и никакви следи от проблема. На другата сутрин пак с нея на работа, но този път държеше ниски обороти и леко прекъсваше. На връщане никакви проблеми до 100 метра от вкъщи и пак започна да прекъсва леко. Гледах свещите отново уикиенда - 1 цилиндър е ок, 2-ри и той горе долу, 3-ти черно и 4-ти катран. Днес сутринта паля отново и карам - никакъв - проблем. Спирам за 10-на минути да свърша нещо. Паля отново и прекъсва. Карах по околовръстното и след 2-3 километра се поотпуши. Дотук сме изключили следните компоненти като възможни причинители:-Бобина-Палец-Кабели-СвещиСледва нова дистрибуторна капачка скоро.Колата да чукна на дърво става горе долу за каране, но въпроса е вече принципен и съм решил да гио развържа този възел.@Хонда Ловър - немога да преценя дали подобрението е от бобината. Ако имаш път към София обади се и ще пробваме на място. Ти цялото делко ли си сменил? И можеш ли да изфорсираш над 7000 оборота, тъй като при мен на 7000 заковава все едно има прекъсвач.Благодаря на ФЕНАБГ за това че трета седмица го занимавам с моя казус, също и на Дидака задето е винаги готов да помогне, както и на всички останали които се опитват да помогнат.Поздрави :)/>/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега то не остана много за подменяне комутатор,вода в бензинеца при мен така се получи веднъж;)запушване по карба но като гледам как менка оборотите EACV !Преди време правих разни тестове с един карб с обогатена смес на 30-а км и аз се вкарах в такъв филм,но се оправи след резет на ECU-то.Дано да излезе нещо евтино както се казва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минала покраи иацеве :D ,френд тва със 3 и 4ти цилиндър сме го испуснали :dry: .Има наи вероятно яд в единия карб :( тряя ги отворим пак деба .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами минава 7000 хиляди но понякога и компютър сменях и карбуратор направо в чудо се видях с тая д13-ка ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

размени свещите да 1-2 с на 3-4 цилиндър да видиш дали е от свещи или нещо друго да отпадат едно по едно. Аз като го взех моя дуал карб също ми правеше мизерии и не държеше обороти но зимата сипах малко спирт и откакто е на моята кола в бензина винаги има добавки. Сега съм с випауър и даже изчезна това замисляне при пътроначално сръчкване иии върви като луда колата. На целия карб имам уплътнения преди тавата за филтъра и върху и под филтъра че при мен дърпаше много въздух.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен вчера се появи същия проблем (Д14А1) и мисля днес първо да погледна бенз. филтър пък ако се окаже нещо др. ще пробвам методите на колегата Shifter. :)/>:)/>ПС: кабелите за свещите от D16Z5 стават ли за D14A1защото ми се струва че има разлика в дължините на схемите които влизат в главата?:unsure:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нестават кабелите

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги щях да питам датчик на коляновия вал има ли и възможно ли е да е от него ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш такъв там - всичко е в делкото.

Грешки записани има ли компа?!? Публикувано изображение

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Забравих да отбележа, че като е студена почти няма проблеми но като загрее става чудо... И ми казаха че работата отива на клапани но и аз вече незнам всеки различно ми казва Публикувано изображение

Редактирано от HONDA LOVER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз имам точно същия проблем на мойта d13b2. Май още нещо се развали, защото от днес вече и стартера не иска да варти.... Когато някак се избава от проблема и', ще пиша какво е било....

Редактирано от wicked

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×