HONDA-TEAM 129 #1 Публикувано 1 Юни, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги. След като не успях да осъществя проекта си, а той беше Х22 в Сивик 5-та ген., разпродадох всичко и взех Сивик 6-та хеч. D15Z6 VTEC-E. Както знаете, това е доста икономична кола и не много вървяща за своите 114 кс. поради ред причини. Все пак целта е икономия. Ето го и Сивичето: Имам само тази снимка в стоково състояние. Колата е напълно стокова, родена е 1996г. ел.стъкла, ел.огледала, климатик, халогени има и газ, но ще я махам. Карах я стокова 1 месец и не издържах, започнах с подобренията. Имам я от 23 април, регистрирах я в Ловеч, защото съм от ловешкия край, а във Варна живея и работя. Като за начало и качих един Front Mugen Lip Заедно с липа направих и черни фарове, не се виждат много добре. Карах 1 месец със стоковите железни джанти с някакви зимни гуми, но не издържах и се хванах да си кача мечтаните джанти, който бях взел за старата хонда, а те са XXR 527 15X8.25J ET0 Ето ги и джантите, чисто нови Джантите ги обух с чисто нови TOYO PROXES T1R 195/50/15. Заедно с джантите качих и регулируемото ми окачване, което също остана от старата хонда. Окачването е D2 Racing Street . Понеже не го бях снимал в кашона, когато го купих, ще постна снимка на окачването, качено на старата ми хонда. Тез дни направих генерация на 53 мм вътрешен диаметър с един резонатор и някакво спортно гърне. Днес качих спортния колектор 4-2-1 и колата откачи. Звука е ненормален, вдигнах цяла Варна Ето го и колектора След 1 час газ из Варна, изглеждаше ето така В момента колата изглежда ето така: Колата я очакват още промени, а те са: суап 4 дискови спирачки от английско ВТИ 282мм предни на 260мм задни 4х114.3 ето го и суапа, реставриран големите тампони на задните носачи са полиуретанови на марка StrongFlex, но нямам снимка други промени които я очкват са преден и заден камбър кит, задния го имам от старата на D2 Racing, а предния ще го купувам заедно със задни носачи спортен филтър K&N алуминиев радиатор на 55 мм дебелина друго което ще сменя е километража с такъв от интегра TypeR също съм подготвил и разпределителен вал от D16Y8 скорости от D13 с 4.25 файнъл и масло ENEOS Sustina 5w30 Това е за сега колеги, тези неща ги имам, но просто не ми остава време да ги кача, но в най-скоро време и това ще стане. Ще ви държа в течение. Това е за сега. Редактирано 1 Юни, 2013 от HONDA-TEAM 22 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 410 #2 Отговорено 1 Юни, 2013 Голяма машина колега, а си още в началото. Желая ти, да и навъртиш много безаварийни километри и яко да те слуша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #3 Отговорено 1 Юни, 2013 8.25 джанти на 195 гуми... Тойовците ще ти се износят неравномерно (по външния край на протектора) по-бързо от колкото си мислиш.Иначе, каква е съвместимостта на километражите от Интегра и Сивик 6-ген, в смисъл на това доколко е нужно преправяне? 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #4 Отговорено 1 Юни, 2013 Ясно ми е това с износването, просто така ми харесват и затова взех 195. Отностно съвместимоста на километражите, трябва да имаш един километраж от 6-та ген. за донор, защото се ползва от него черната пластмаса, също се преправят кабелите на буксите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrasIs7a 81 #5 Отговорено 1 Юни, 2013 Може ако имаш как да си полираш фаровете и да ги направиш заедно с стоповете така - http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2244/6134314291001398321360249779lfnbiJwC7bsbtVU9ouPb.JPGhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/1871/9103235963560430951360249792xwYQwrdSwZW6BKONp1ek.JPG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #6 Отговорено 2 Юни, 2013 Предполагам камбър кита е наложителен, понеже без съмнение гумите опират в калниците. Неясно ми е само, защо наливаш толкова много пари в икономик. Очевидно икономията вече е останала някъде в историята, имайки предвид, че само джантите струват повече от мотора на колата. Сега точно щеше да има най-много идея да боцнеш х22 в коша. Също имам "леки" съмнения, че само със смяна на вал ще стане конверсия от втек-е към втек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #7 Отговорено 2 Юни, 2013 Отказах се от Х22-то защото филма е голям, всичко си правя сам и просто хамалогията е голяма. Другата причина, която ме отказа, беше купето на старата хонда. За 1 година задницата много изгни, трябваше да наливам пари за кърпене, боядисване, а и работата не ми позволява толкова свободно време. Х22-то вече е продадено и за сега ще карам д15-та. Доста живна тоя икономик и ми прави кеф да го карам, остава и скоростите да му сменя. Целта на разпределителния вал е точно такава, от втек-е да стане втек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrasIs7a 81 #8 Отговорено 2 Юни, 2013 Аз се замислих ,че май само с вал няма да ти се получи , и целия механизъм с гърбиците мисля че е друг все пак в икономичен режим си работи на 12 клапана а нормален втек режим си работи просто на 16-те клапана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #9 Отговорено 2 Юни, 2013 Вала е заедно с гърбиците, единственото нещо което остава, са клапаните с пружинките. Те са еднакви с тези на Y8. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrasIs7a 81 #10 Отговорено 2 Юни, 2013 Това доуточнение вече е друга бира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RichClub 0 #11 Отговорено 2 Юни, 2013 Втека на икономиците тръгва от 3000 об.,за да докараш истински втек ще ти трябва и друг комп.Р28 примерно което води до преправяне на буксата ОБД2А–ОБД1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #12 Отговорено 2 Юни, 2013 Напълно ми е ясно това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #13 Отговорено 2 Юни, 2013 Колеги, трябва ми дремел за 30 мин. за да изрежа пластмасата на интегровия километраж. Ако може някой то колегите от Варна да ми обслужи, ще съм много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Don Vezi 1 #14 Отговорено 2 Юни, 2013 Здравей колега,Страхотна колица се получава! Давай все така. Както по-горе споменаха колегите, как се отразяват тези джанти с гуми- задират ли ти, при завои стабилна ли е? Аз съм някъде с 7 J 195-65-14 и понякога ми закачат, та кажи как е при теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #15 Отговорено 2 Юни, 2013 При мен не опират, трябва да е много сериозна дупка, че да опре, но ще натегна още пружините и вече няма да опират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #16 Отговорено 2 Юни, 2013 Колега, интересно ми е мислил ли си за турбина на d15z6 както си е сток? Да се получи нещо като 3ти спортен режим на двигателя във високите обороти. Става въпрос за нещо на ниско налягане без смяна на карантии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #17 Отговорено 2 Юни, 2013 Не, фен съм на атмосферките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #18 Отговорено 3 Юни, 2013 Вала е заедно с гърбиците...........Y8. Сигурно имаш в предвид кобилиците? Защото без кобилиците от Y8-то валът ти е безполезен. Иначе ти трябва още obd2a-->obd1 преходник и примерно п28-ца, която някой спомена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #19 Отговорено 3 Юни, 2013 Да точно така, за коблиците имах в предвид, просто се обърках, понеже колегата каза гърбици. Както и да е, всичко ми е ясно, какво трябва да взема. Преходник имам, само П28 нямам, но ще взема и него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #20 Отговорено 3 Юни, 2013 (Редактирано) Много се радвам,че повечето части от стария ми двигател,отидоха да съживят някое проектче!Чувствам се като хирург,който дава органи,за донори!Дотук знам,че кутията ми,керамиката,раздвижното колело,всмукателя и маховика,а сега и вала с кобилиците радват Хонда-маниачета!!!/> :D/>Успех и само напред,приятел!!! Редактирано 3 Юни, 2013 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #21 Отговорено 3 Юни, 2013 Браво!Много ми харесва колата ти, колега Джантите стърчат брутално Успех за напред, и безаварийно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #22 Отговорено 3 Юни, 2013 ...страхотни джанти Може и някоя готина задна броня да сложиш и прагове ако имаш желание и средства Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #23 Отговорено 3 Юни, 2013 По-скоро без никакви промени по задна броня и прагове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #24 Отговорено 3 Юни, 2013 Да няма да сменян прагове и задна броня. Така ми харесва. До преди малко се занимавах с интегровия километраж и вече е инсталиран, има още малко доработики по пластмасата. Също така искам да благодаря на колегата longfinmako за дремела с който ми обслужи. Благодаря колега. Ето и километражчето: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #25 Отговорено 5 Юни, 2013 Радвам се,че бях полезен.Младите хора с желание,трябва да се стимулират Получава ти се добре.На живо колицата изглежда супер..Гърнето ти се чуваше чак до Автогарата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #26 Отговорено 5 Юни, 2013 Хаха предполагам доста силно се чува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #27 Отговорено 7 Юни, 2013 (Редактирано) Колеги, таблото вече е готово на 90%. остава само да му направя стъкло, защото сега е без. Всичко работи без проблем. Украсих го с малко Sticker Boomb Ето го и него: Редактирано 7 Юни, 2013 от HONDA-TEAM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #28 Отговорено 7 Юни, 2013 От днес сме с нови свещи NGK ZFR5F-11 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #29 Отговорено 8 Юни, 2013 От днес вече с ново масло ENEOS Sustina 5W40, отказах се от 5W30-то и го смених. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #30 Отговорено 8 Юни, 2013 След толкова инвестиране, препоръчвам да се кара с оригинален филтър 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #31 Отговорено 11 Юни, 2013 Днес качих алуминиевия радиатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #32 Отговорено 11 Юни, 2013 Всичко много добре..ама перката със свински опашки ли ще я оставишПросто ще прегорят и ще прегорят и ще се се скъсат от вибрациите.Аз на предната кола така си бях хванал радиатора и доста често ми се налагаше да слагам нови Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #33 Отговорено 11 Юни, 2013 за сега е така, като взема заплата ще купя комплект за монтиране на перката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #34 Отговорено 13 Юни, 2013 (Редактирано) Колеги имам проблем. След като смених радиатора с алуминиевия системата надува. Нещо немога да я обезвъздуша. Онзи ден когато го сменях, я оставих да работи без капачка и парното на топло и степен 4. До като работеше, антифриза в радиатора направо вреше, много въздух имаше. Доста я чаках и накрая се успокои, но не на 100 % . Преди малко реших да отвия капачката, но антифриза започна да я надига, ако я бях пуснал, сигорно фунтан ще направи. Колата не е прегрявана, нямаше го този проблем ! Загрява си до нормална температура, както и да я карам не се покачва ! Перката включва нормално ! Незнам на какво се дължи, сигорно има още въздух ? Редактирано 13 Юни, 2013 от HONDA-TEAM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lilqka 2 #35 Отговорено 13 Юни, 2013 А защо избра точно вал от Y8... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #36 Отговорено 13 Юни, 2013 Защото главите на D15Z6 и D16Y8 са абсолютно еднакви, единствената разлика е във вала и кобилиците, ако бях взел вал от D16Z6 трябваше да сменя и клапани и всичко, а сега сменям само вал със кобилици, клапаните са еднакви на D16Y8 и D15Z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #37 Отговорено 13 Юни, 2013 Аз в моя двигател съм инвестирал над 5000лв и карам 2ра година с такива маслени филтри, пък не е пръднал още Няма страшно, имаш още въздух в системата. След като изстине колата наложи ли се да долееш във разширителният съд? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #38 Отговорено 13 Юни, 2013 (Редактирано) Да, питах го колегата на лични, но нищо конкретно не разбрах. Старата ми хонда смени 3 филтъра от тези. В разширителното казанче, течноста не е мръднала. Редактирано 13 Юни, 2013 от HONDA-TEAM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #39 Отговорено 13 Юни, 2013 Не е нормално да не си дръпне поне малко, не може да се обезвъздуши толкова добре от първият път. Прегледай дали всички маркучи са стегнати добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #40 Отговорено 13 Юни, 2013 Сега проверих и се оказа, че казанчето е почти празно. Дръпнало е всичко, вчера не беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове