Jump to content
HONDA-TEAM

Ето и моя икономик

Recommended Posts

Значи всичко е наред. Проверявай нивото в казанчето на студена кола. На загряла нивото ще е по-високо винаги :) Няма място за притеснение, щом не надига стрелката над нормалното - всичката газ :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега остави колата да пренощува. На сутринта провери нивото в радиатора и разширителния съд, като това в радиатора е с приоритет. Ако продължи да надува може да е от капачката, въпреки че е нова, може да не е наред или гарнитурата на главата да е сдала. Следи си нивото и проверяваи за кипене в разширителния съд когато колата е загряла добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала просто ме кефат такива хора, немат спирка! Само пари да имаш хаха, и аз скоро ще съм с преден лип, колата изглежда идеално само бомба не ми допадна, всичко друго е бомба ще събираш очите на всички!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,Виж к'во (стил Л. Иванова), не ми харесва като казваш, че надува! Това е много кофти проблем и мисля, че трябва да изхвърлиш тази кола! Та в този ред на мисли може да ми я дадеш на мен :lol: Сега сериозно....както ти казаха колегите на изтинал двигател провери пак нивата в радиатора и казанчето. И аз съм на мнение, че щом стрелката на температурата ти е в граници значи нямаш проблем. Колицата изглежда много добре! Радвам се, че още един човек се захвана да тунингова икономик ;)Ще ти следя темата с интерес!Поздрави,Мариян

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за хубавите думи колеги. :) Утре ще видим как ще бъде, сутринта долях малко антифриз в разширителния съд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е добре, обезвъздушила се е. :)

Днес докато се чудих какво да правя и качих OEM пищялки, много исках такива, не исках да импровизирам, както повечето правят. ;)

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер са! А от къде се сдоби с тях, че и аз се оглеждам за такива?

 

п.п. много добре става колицата Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От колегата Стефан Пасков от Пловдив. Благодаря колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли само да питам за точната идея на тия камбър китове дет ги слагаш по колата .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам ги защото джантите са 8.25 J широки и ЕТ 0 и ми опират при преминаване през по сериозни дупки, а ако има и някой отзад...... сега вече го нямам този проблем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, колко градуса ти е камбъра сега? Запознат ли си с минусите на многото камбър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще хапва яко гумите и ако не е еднакъв градуса е кофти....,но пък седи добреПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да знам колко е камбъра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Запознат съм с всичко колеги, сега съм го навил до край, т.е камбъра е -4 градуса. Плюсовете са ми по стабилна кола в завой, не ми опират джантите, мога да кача хора и багаж отзад, а миносите са ми износване на гуми и късане на големите тампони, но тампоните не са проблем , ще издържат 1 месец до като суапна спирачките и сложа полиуретан. :)

Редактирано от HONDA-TEAM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво получих днес по пощата :D

Публикувано изображение

 

А тук вече е на колата ;)

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

липа вече го няма, продадох го на друг колега, понеже реших да си взема SIR front lip :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като сложиш предния camber kit ще я пускаш ли още на долу :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, разбира се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам защото не си написал каква визия гониш, а с това окачване, camber kit-ове и джанти може да стане брутална стойка като се тръшне :) П.П. Аз бих ползвал малко по ниски гуми като например 195/45/15 или 185/45/15 :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мислих го и аз за гумите, обаче ще трябва да продавам Toyoto, а то е супер гума.. просто много съм доволен от тях..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. :)От доста време не съм писал, но нямаше как, този месец пазарувах. Скоро ще има и снимки. ;)Имам един въпрос : намерих комп P30 на добра цена от колегата AMD от Габрово. Компа си работи, но при даване на контакт, закъснявал със стартирането на бензиновата помпа. Въпроса ми е това може ли да се оправи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, купих си комп P1J, от къде във Варна или интернет мога да си набявя нужните елементи, за да му пусна vtec и да го чипна ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да ги има във всеки магазин за електронни компоненти, поне в Бургас намерих всичко в 1-вия който влязох.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, намерих ги в един магазин, идната седмица ще ходя да купувам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега иконимка е зверски ще чупи зверски стойки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги в момента ще се захващам с пускането на Vtec на ECU P1J, но преди да съм купил нужните елементи, моля за помощ. Гледам, че за пускането на Vtec има три варианта, според вида на платката. Как да разбера, по кой вариант да работя, като номера на платката ми е друг, не е от изброените ? Номера е 2PU6098-4460P1

Редактирано от HONDA-TEAM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компа вече е готов, всичко е запоено, работи се по първи вариант за пускането на VTEC и се използват следните елементи:

 

необходими части:

* C60 - електролитен кондензатор 1uF, 35v - аз ползвах 1uf, 50v

* J10 - мост

* Q101 - A143 PNP switching transistor - аз ползвах B143 PNP

* R201 - 10K съпротивление ( това съпротивление не ви трябва, защото си го има запоено)

* IC14 - 5151 High Side Switch ( тука можете да използвате ips511 или ir6220. ) - аз ползвах 5151

* D11 - диод: * 1n4001 * 1n4002 * 1n4004 - който си изберете - аз ползвах 1n4007 - такъв намерих

 

за чипването ползвах следните части:

 

* C51, C52 - 2х0.1 uf керамични кондензатори

* J1 - мост

* R54 - 1.2K съпротивление

* 74HC373 20 pin - аз ползвах 74HCT373

* 1x28 pin DIP IC Socket

* 1x28 pin low profile ZIF

 

чипа си го поръчах от ebay- някакъв готов, но все още не е пристигнал

Редактирано от HONDA-TEAM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маниак си голям! Като дойда във Варна след 2 месеца ще направиш и моя комп. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цвета на колата ще се сменя ли колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ще го сменям, защото сивите са много... чудих се какъв цвят да я правя, но накрая реших да е червена, защото имам червена боя за цялостно пребоядисване, която остана от старата хонда. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ето снимка на готовия комп, оправих го и вече нямам проблеми. Имам Launch Control на 4000 оборота, на 4500 се включва Vtec.

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пробва ли го този Launch на 4000 оборота? Освен ако не караш Н22, това е много ниско, и ще ти пречи доста (ако искаш да го ползваш за стартове). За бръмчене по светофарите е идеален :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова го искам, за бръмчене по светофарите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от доста време не бях писал, защото нямах време да правя промени по колата, но ето че тази седмица намерих време.

Ето и снимки на нещата които смених:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Смених, капачка и палец на делкото с оригинални,свещи и кабели. Взел съм оригинални семеринги за свещите и за разпределителния вал, но те ще са на по късен етап, при смяната на вала.

 

Публикувано изображение

 

Преден камбър кит, на който смених болтовете на шарнирите с по дълги и им добавих гайки, защото им нямам вяра.

 

Публикувано изображение

 

Увих целия колектор с термолента, също увих и генерацията, но не до края, защото не ми стигна лентата. Общо използваната лента е 35 м. Мисля че за първо увиване, добре стана.

Снимки на генерацията нямам.

 

Публикувано изображение

 

Взех и едно китайско ксенонче, че фаровете ми бяха много зле, остава да ги полирам.

 

Публикувано изображение

 

Предни дискове

 

Публикувано изображение

 

Задни дискове.

 

Това е нещото на което най-много се радвам, спирането е супер и визуално много добре изглеждат. :)

 

Публикувано изображение

 

Другото нещо на което много се радвам е скоростната кутия от старата ми D13-ка, качих я заедно с нов аксиален лагер NACHI и ново масло Motul. Колата стана много пъргава и приятна за каране. :)

 

 

Нещата които остават да направя са:

-разпределителен вал от D16Y8

-смукател с фрезован вход на 61мм от D16Y8

-дюзи от B16A2 240cc

-дросел от B16B на 60мм

-раздвижна ролка

 

С тези части се бавя, защото така известния Ачо (NoLimit) вече 2 месеца ме лъже с раздвижната ролка. Ролката съм я платил предварително, но така и не съм я получил.

От 1 месец само лъже и маже, казва ми че е пратил роката 100% но така и не я получавам, не ми вдига телефони, не ми пише в скайп и мисля да предприемам мерки. !

 

Както и да е, това е за сега с проекта, боядисването го отложих за пролетта, а за другите неща се надявам да получа ролка и да ги кача. :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също искам да добавя, че смених гумите, вече съм с размер 175/55/15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колеги, какво ми пристигна тези дни :)

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Уредите са за температура на маслото, налягане на маслото и волтметър

 

Публикувано изображение

 

А това са вече стари части

 

- всмукател от D16Y8

- дросел от B16B

- разпределителен вал с кобилиците от D16Y8

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Остава да почистя дюзите от B16 на ултразвук и другия месец да събирам пъзела. :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...