Jump to content
fenabg

Що е то скоростна кутия ,на Де серия и какво има и какво може тя .

Recommended Posts

Въпрос номер едно: :D От какво зависят 3-те вида(колямото каре ,малкото с колемия лагер на дифа и малкото с малкия лагер)?п.п. направи видео на редене, не снимки, много по-показателно става :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това означава ли че не мога да вкарам скоростите от д14а3 кутия в кожуха на д16-кова кутия, щото кожуха на д14-ковата кутия е посчупен

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига д16ковата да е хидро като другата вадиш 1вичен и вторичен" и ги забиваш в д16ката. Тук остава въпроса кое краино ще ползваш на д14ката или на д16 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето формулка за изчисляване на предавателното число. Умножава се броя на зъбите на зъбното колело по (П-3,14) и полученото на зъбното колело на първичния вал се дели на полученото колело от вторичния вал и се получава предавателното число.Пример.На пъвичня имаме 30 зъба 30x3,14=94,2На вторичния имаме 32 зъба32x3,14=100.4894,2/100.48=0.937 (предавателното число)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига д16ковата да е хидро като другата вадиш 1вичен и вторичен" и ги забиваш в д16ката. Тук остава въпроса кое краино ще ползваш на д14ката или на д16 ?

на д14-ката, уж е 4.25, щото на д16-ката е 4.05

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма 3,14 бре делите зъбчатките както следва: Вторичен / Първичен пример: 39 / 12 = 3.25 (това е 1-ва скорост при всички Д серий с механична скоростна кутия)или брой зъби корона / вторичен вал за крайното предаванепример 68 / 16 = 4.25 може би най-масовият файнъл драйв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на д14-ката, уж е 4.25, щото на д16-ката е 4.05

Вадиш карантите кат внимаваш на 1вичния да не се разпадне пета . от двата дифа сменяваш короните и редиш в д16ковата .На дифа болтовете са с обратна резба !!!/>/> . Д16ковата С20 или С40 ?Друго да допълня замислете се дали е по добре с Ф.Д да се скъсява или с предавки .Верно втория вариант е много по скъп но и по ефективен от страна на избор .
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно скъсяването, мнението ми е горе долу следното: 1. Ако се търси кола за евридей или писта и се ползват най-късите заводски предавки, то тогава мисля че трябва да се използва афтърмаркет файнъл драйв. 2. Ако пък се ползва повече за драг колата по-добре с по-дълъг файнъл (някой от заводската гама) и по-къси афтърмаркет предавки 3 и 4 за атмосферни проекти и ако е необходимо за турбо и 5-та предавка, това е заради заводски много късата 1-ва предавка специално за Д серийте ако говорим, но и при Б серия е горе долу идентично положението с 1-ва скорост. При турбо проектите забелязвам че се използват по-дълги кутий заради големия въртящ момент, но също съм виждал (гледал и чел из интернет) турбо драг проекти с файнъл драйв 4.9, което от своя страна не е никак безмислено ако се кара с подходящите радиали и писта с лепило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на д14-ката, уж е 4.25, щото на д16-ката е 4.05

Вадиш карантите кат внимаваш на 1вичния да не се разпадне пета . от двата дифа сменяваш короните и редиш в д16ковата .На дифа болтовете са с обратна резба !!!/>/>/> . Д16ковата С20 или С40 ?Ами с20 е сигурно. За стоковата която си е на д16у7 става въпросДруго да допълня замислете се дали е по добре с Ф.Д да се скъсява или с предавки .Верно втория вариант е много по скъп но и по ефективен от страна на избор .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На д14а3 кутията е като на д16з6, а на д16у7 и предавките са по-дълги малко (2-ра и 3-та, не си спомням вече), та ще се скъси и с файнъла и с предавките. Иначе не е лош варианта за предвки от двувалова д-серия, ама не ми се дават пари, пък и купето бегачка не може да стане, просто искам да се посъживи леко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам и аз нещо. :) Значи за моя икономик искам да му събера една кутия от д13 и от д16А9 която я свалих от кончерто. Понеже едната е хидро, а другата е кабелна мога ли да прехвърля от кабелната 2-3 и 4 скорост, а от д13-та да оставя 1 и 5 и файнъла който е 4.25.? Ако можеш малко да ме светнеш, как стават тези интервенций със зъбчатки от кабелна в хидро, защото още съм зелен със скоростните кутий. Ще трябва ли нещо да преправям ? :unsure:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Ако не бъркам и си с тая кутия коятотрябва да кара д15з6 ,отварял съм две на японки и предавките които бяха вътре са както следва. 1-3.25, 2ра -1.90 !!!/> 3та -1.25 4та 0.92нещо си 5та 0.750 и ФД 3.88

Какво ти трябва като отвориш твоята кутия 1во да бреброиш 2ра и ако сум прав си остава тя ,така или инак от двувалката неможеш да покзваш 2ра тя е отливка от първичния .Варианта е 1.9 от хидро разликата е минимална така че от двувалката я забрави 2рата.

По горе на снимката се вижда разликата на трета .Като вземеш твоите /стоковите/ си ги бележиш и взимаш и рексовите и при стругаря и показваш тея от хидрото и му даваш :D/> другите и да ги направи еднакви а сиреч тряя пилне 3та това което се вижда на снимката.Вътре има едни канали в ляво на снимката се виждат ако се различават че не помя и те!

 

Тва е с преправянето общо зето като стигнеш до отварянето на двете пиши .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Мерси много за инфото, но може и да се откажа... май направо ще кача кутията от д13-та, иначе трябва да давам излишни пари за цяла кутия, ако можех да намеря 3 и 4 скорост, може да се хвърля във филма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От д13кта няма сми смени си само краиното с 4,25 и си караи ефекта се усеща .Нали писа че имаш от кончерто двувалово кутия .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кончерто писах, че имам защото още утре мога да я взема, но май ще се откажа от нея. Иначе имам Д13 кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между кабелен и хидро първични валове :

 

Публикувано изображение

 

преработен 2ричен от хидро на кабел и кабелен до него :

Публикувано изображение

 

разлиоката е следната и двата са по къси .Тея дена ако има време ще снимам и едни фтулки за 1чния и там е един цирк :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички Д-серии валовете са с излети 1-ва и 2-ра?Възможно ли е да се сложи 2-ра и въобще скорости от Х или Б серия в Д серия кутия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на всички Е това вече не знам от какъв зор. Не може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко... Търся 2.105 за 2-ра. А доколкото виждам, повечето Д серии са с 1.9 ; 1.7 . А има ли някаква възможност да се сложат валове от друга кутия, за да може да се сложат тази 2-ра. Примерно Х сериите Акорд имат доста приятни за моите нужди предавателни числа. Аз като цяло търся къси 4 предавки до 200, а 5-тата много тежка. Най-добре ще е да има 6 предавки, но не знам къде е мислил господ Хонда. За справка 1-ва 3.23; 2-ра 2.105; 3-та 1.458; 4-та 1.103; 5-та 0.702 файнал 4.058. Това търся като скорости. А вече к'во мога да намеря е друг върпос. В бъдеще време ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

са ше събирам 2 ра кутия

 

1 - 3.25 2ра 1.944 3та 1.5 4та 1.20 5та 0.88 па с тея предавки фаинал къф ти е кеф инак 4.25

 

1-ва 3.23; 2-ра 2.105; 3-та 1.458; 4-та 1.103; 5-та 0.702 файнал 4.058.

2ра можеш да компенсираш до някаде с 4.25 при тая 5та ехеее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се малко разводнява, затова това е последния ми пост отностно това, което започнахме като дискусия.Аз търся 5-тата да е много тежка. Примерно 3000 оборота 120 км/ч . Макарче с 0.702 с файнал 4.058 и 195/50/15 излиза около 116 км/ч. 4.25 с 0.702 вдига оборотите с 120 км/ч. Май беше нещо от сорта на 106-7 км/ч при 3000 оборота. или около 3300 с 120. Търся тая скорост и тея обороти, защото имам идеи отностно двигателя и ми трябват такива обороти и в същото време, когато я качвам на магистрала да не се движа с 90.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и 5та 0.694 36/25 hf (88-91) тук с 4.25 си 110 на 3000 ;) но па и с по къс фаинал което не е минус .На първа страница има калкулатор .Не мисля че разводняваме , темата е за ДЪ кутии такаче ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се малко разводнява, затова това е последния ми пост отностно това, което започнахме като дискусия.Аз търся 5-тата да е много тежка. Примерно 3000 оборота 120 км/ч . Макарче с 0.702 с файнал 4.058 и 195/50/15 излиза около 116 км/ч. 4.25 с 0.702 вдига оборотите с 120 км/ч. Май беше нещо от сорта на 106-7 км/ч при 3000 оборота. или около 3300 с 120. Търся тая скорост и тея обороти, защото имам идеи отностно двигателя и ми трябват такива обороти и в същото време, когато я качвам на магистрала да не се движа с 90.

С 4.058 и 5-та 0.702 на 4000 оборота съм със 150 км/ч. (само информативно, не съм обърнал внимание на 3000 с колко се движи трошката)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Толкова е , да. При мен 4.058 и 0.702 (Д14А4) 3000 оборота 120 км/ч по километраж или около 115-116 км/ч по ГПС.До колкото разбирам Д16у7 и Д14А4 имат еднакви скоростни кутии по отноешение на предавателните числа. Д14А3 е със същите скорости, но 4.25 вместо 4.058. А що се отнася за 0.694 и 4.25 излиза 110 км/ч 5-тата. Обаче проблема идва с 2-рата предавка, която идва посредствено.2-рата е дълга- 112 км/ч @ 8800. Което значи, че трябва да вдигна файнъла и да снижа 3-та и 4-та. Въобще ще търся някъв начин за компромис и баланс. Важното е да има план човек и да може да го развива. Аз в общите линии си знаех предавателните числа още преди да си взема сивика и имах идеята за развитието му.Човек като си направи простата сметка, колко пъти ще вдига над 200 и особено, ако колата ще се кара и на писта от време на време, и също така искаш да се изкефиш на някой виещ се път... 4 леки предавки и двигател развъртащ се с прогресивно увеличаваща се мощност до 8500 примерно е доста добра комбинация, а 5-тата предавка тежка (ниско предавателно число). Верно след 200 просто вероятно няма да може да се използва целия потенциал на двигателя иии след 200 ще е умрял кон. Но специално за мен над 200 повече не ми трябва.

Редактирано от ACID BURN
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и 2-ра и 3-та са малко по-дълги при д16и7, 4-та май е същата. За файнъла на д14а3 не съм сигурен дали е 4.25, имам такава кутия в гаража, ама така и не се научих какво се гледаше, за да се види какъв е файнъла без да е отворена кутията

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и 2-ра и 3-та са малко по-дълги при д16и7, 4-та май е същата. За файнъла на д14а3 не съм сигурен дали е 4.25, имам такава кутия в гаража, ама така и не се научих какво се гледаше, за да се види какъв е файнъла без да е отворена кутията

Отвори пропката кадето до там трябва да е маслото на кутията въртиш първичния вал за да се върти дифа и броиш естествено бележиш с нещо по дифа, Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любопитно ми е дали някой кара скоростна кутия за Д серия без да е правил компромис, в смисъл възможно най-късите предавки и къс файнъл. При положение че колите ни не харчат много, колкото и да е къса кутията, нада ли ще се качи много разхода при положение че колата няма да се мъчи толкова както с по-дълги скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гори си почти същото, много зависи от самото каране. За момента предавките са най-късите заводски, само крайното е афтърмаркет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гори си почти същото, много зависи от самото каране. За момента предавките са най-късите заводски, само крайното е афтърмаркет.

Това имам предвид, колко са най-късите възможни заводски предавки на Д серия и от кои кутии са, ясно е че опре ли се до афтърмаркет има много и по-къси варианти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ima ma nqma автър маркет само фаинали иначе грънци :D/> . а с един утрепан 4.9 не винаги ще направиш това което искаш ,по скоро неисползваема 1ва :(/> .4.43 и рекс 2,3,4 и 5 са наи късите стокови :(/>Как нема да качи разхода англишманката е на 100 с 2400 оборота а е друго да вриш с 3100 . и тва е с 4.9 и 0.702

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първата ако се върти на високи обороти работата е поносима. За разхода мотора върви по-разтоварен, иначе може и по-бавно от 100 да се кара, не всеки кара по хубави пътища. При б-серията на пета скорост е почти същата картинка, даже при някой километрите са по-малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитем и аз нещо:Искам да си сменя файнъла на моята кутия (англичанка с d16y3) с такъв също от англичанка но с D14a2 от същата година - демек от 4.058 към 4.43. Може ли да сменя само ринга на диференциала (или даже целия диференциал) без да сменям вторичния вал. Като погледнах в japanparts.ru и за двете коли дават по няколко партномера на вторичните валове и няколко от тях съвпадат.Някой, който знае нещо по въпроса да сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да ти се иска няма да стане. Преди да зададеш следващия въпрос опитай се да прочетеш цялата тема Сменяват се комплект вторичен вал заедно с короната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да ти се иска няма да стане. Преди да зададеш следващия въпрос опитай се да прочетеш цялата тема Сменяват се комплект вторичен вал заедно с короната

Колкото да не съм компетентен по въпроса прочетох темата и още теми в други форуми и знам,че по принцип се сменят комплект. Зададох въпроса защото мисля, че има макар и малък шанс да не се произвеждат всеки път различни вторични валове, особено когато кутийте се произвеждат в един и същ завод по едно и също време. Очаквах отговор ако някой ги е сравнявал конкретните два и знае дали са различни. Извинявам се ако съм задал излишен въпрос.
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали съм ги сравнявал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато става въпрос за скоростни кутии, всичко което казва fenabg трябва да се възприема без грам съмнение, и трябва да се записва в дебели книги с голям шрифт. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...