Jump to content
swartalf

Honda CR-V подгрев на изпарителя?

Recommended Posts

Искам да попитам откъде е най-добре да се вземе подгряването на изпарителя за Honda CR-V RD 1998 с "малкия" двигател? Проблема е следния - на първото "раздаване" бяха ми сложили подгрева да е от байпаса на парното и съответно като спреш парното, колата прегряваше. Сега са го сложили преди клапана регулуращ количеството на горещата вода към радиатора на парното в купето и проблема е, че като спра парното изпарителя замръзва. Тоест дори лятото, трябва да си карам на парно за да ми изпарява газта... Отврат.

 

Та въпроса ми е откъде е най-подходящо да се вземе подгрева на изпарителя, че ми писна от преправяници (тя газовата е още в гаранция, та ще си я преправят пак газаджийте) и искам най-сетне да се направи и да е окей?

 

Поздрави Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо ти е този "подгрев" ?Газова инжекция ли е това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за газов инжекцион - имам предвид топлата вода за изпарителя, то си е подгряване за изпаряване на газта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смъкни изпарителя колкото можеш по-ниско и пробвай така.Другия момент е с големината на щуцерите,от там се определя дебита към изпарителя.Позамисли се над това и го кажи на майстора си :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходете пак да търсите евтинийка.Винаги излиза по скъпо :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека газаджията отреже още някой маркуч, все отнякъде ще текне "топлата вода".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам че тоя серсем е вързал подгрева последователно на парното ????ако е така хич не ходив вече при него освен ако не искаш да го псуваш на маика. Имаш два варианта, да си купиш два троиника за вода, да резнеш двата маркуча на парното (вход и изсход преди крана, разбираи близо до двигателя) и да си захраниш така изпарителя. Вариант две които предпочетох аз понеже ме е жал да режа маркучи, е последователно захранване на изпарителя от подгрева на колектора. Тва са едни по тънки маркучлета които пак излизат от тази част на мотора, стигат до една S образна тръбичка горе до гумения маркуч за въздуха и от там отиват да подгряват колектора. Откачаш маркучлето от долу от тръбичката слагаш подходящ преходник от 8 към 16 мм, пускаш го през изпарителя а другия маркуч на изпарителя съответно на изваденото маркучле от горната страна на тръбичката. Така реално тя остава неизползваема. Сетих се че може и да не режеш маркучи на парното, просто ги извади там където влизат около термостата нахлузи троиниците и добави къси парчета макруч за да си ги вържеш пак към термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо го беше вързал на байпаса на парното, понеже нещо не се бяхме доразбрали къде точно да НЕ го връзва - знаех, че не трябва там ама явно не съм бил достатъчно ясен. Та както и да е, оправихме го уж - сега гледам, че единия маркуч излиза от блока на двигателя и отива в изпарителя, а от него излизащия маркуч отива в парното към маркуча с клапана регулиращ температурата в купето. Нищо не е рязано, просто се добавяха тройници - пичовете не обичат да режат прибързано та затова Публикувано изображение

 

По принцип исках да го хванат от подгрева на колекторите, но според тях дебита може би ще е недостатъчен за да подгрява изпарителя на по-високи обороти. Явно няма такива проблеми, но това е и причината да не го правим засега така. Впрочем понеже човек все пак не може да разбира от всичко реших по този въпрос да оставя те да преценят Публикувано изображение Явно го е вързал последователно на парното, откъдето и произхожда проблема - така и така е гаранционна, в понеделник ще отида просто да добавят един тройник на изходящият маркуч на парното. Те така или иначе ме предупредиха още като слагахме уредбата, че не са спецове по хондите но идеята ми беше да им направя малко оборот понеже имам отлични впечатления от тях от предишните 2 коли които съм поддържал при тях, така че няма за какво да ги пУсувам Публикувано изображение

 

А на злобарите мога да пожелая да си хейтят на воля, щом имат комплекси за избиване добре са дошли Публикувано изображение Из родните форуми мъжаги бол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма тя Хондата не е от друга планета че да и разбират, още повече си ги предупредил за баипаса, и още повече чак толкова ако не разбират как пък го набараха тва хубаво място с баипаса че го вързаха там :) Както и да е, но принципа е един, на кола с кран на парното които при това е очеваден е недопустимо последователно връзване, на кола без кран може :) Така че Хондата не е по различна от всяка друга кола с кран/безкран на парното :) Нищо де ще се научат ама що на твоята Хонда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кое казвате байпас на парното,че нещо не вдянах...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали има около термостата едно късо маркучЕ с U-образна форма, чиято функция на мен точно ми е малко мътна. Обаче ако се хване от там подгрев на изпарителя и колата прегрява като се спре парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, тва е един маркуч много близо до термостата които идва от главата и отива в тялото на термостата (термостата се пада малко така в пета глуха и не може да се грее добре без тоя маркуч), идеята му е горещата вода от главата да облива термостата и така тои да бачка коректно. Когато газаджиите го махнат и на негово място сложат изпарителя, водата отива до изпарителя и чак тогава облива термостата, но вече е загубила извесно количество температура, съответно термостата отваря по късно. Когато колата е в обороти проблем няма щото дебита е голям през маркуча и дори да загуби няколко градуса, термостата и добрата охладителна система при тези коли си свършват работата, но почнеш ли да катериш баир или пуснеш по инерция, оборотите падат а току що юркания мотор има нужда от охлаждане, да но водата за термостата е недостатъчна да го накара да се отвори до краи и затова почва да вдига температура, всичко се оправя щом включиш на скорост да се развърти мотора. Зимата няма проблем щото парното като е отворено водата си минава покраи термостата. Но лятото както казах термостата е малко забит на вътре и не се подгрява добре ако го няма баи паса. Тва е :)/> Нашите газаджии тук си го знаят ама повечето го намират за чудесно място за връзване на изпарителя :)/> Моята я вързах за подгрева на колектора и си се топли нормално, мерил съм с скорост 120 температурата на изпарителя замерена съвсем непрофесионално на самия му корпус с лепнат датчик на мултицет показва 55 градуса което реално ще рече че вътре в него е поне 65, което за мен е напълно достатъчно. Които не му отърва да си я хваща от парното :)/> но съм сигурен че няма да постигнме повече от 7-8 градуса разлика , при положение че самия термостат отваря на 78 :)/>

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави,по-подробно нямаше как...Събота и неделя съм тук,ако искаш да се видим на по бира.http://www.hotel-yaev.com/index.php/lang.2/cat.76

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам го да, там съм снимал сватби, ще направя всичко възможно да доида, хем ще разходя хлапетата. Остави един телефон на ЛС за връзка за всеки случаи, ако тръгнем на там да се чуем преди това :)/> Ще се радвам да се запознаем. Между другото има голяма вероятност да ви се случи някоя сватба в събота вечер и да ви развали рахата... или пък не, да ви разнообрази вечерта :)/>Сори за ОФФ

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да получаваш лични.Телефона ми го има в профила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХА, и таз хубава, някои мод ще може ли да ме светне що така, при положение че съм използвал едва 10% от капацитета на кутията ми? и нямам настройка за забрана на използване на съобщения ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, тва е един маркуч много близо до термостата които идва от главата и отива в тялото на термостата (термостата се пада малко така в пета глуха и не може да се грее добре без тоя маркуч), идеята му е горещата вода от главата да облива термостата и така тои да бачка коректно. Когато газаджиите го махнат и на негово място сложат изпарителя, водата отива до изпарителя и чак тогава облива термостата, но вече е загубила извесно количество температура, съответно термостата отваря по късно. Когато колата е в обороти проблем няма щото дебита е голям през маркуча и дори да загуби няколко градуса, термостата и добрата охладителна система при тези коли си свършват работата, но почнеш ли да катериш баир или пуснеш по инерция, оборотите падат а току що юркания мотор има нужда от охлаждане, да но водата за термостата е недостатъчна да го накара да се отвори до краи и затова почва да вдига температура, всичко се оправя щом включиш на скорост да се развърти мотора. Зимата няма проблем щото парното като е отворено водата си минава покраи термостата. Но лятото както казах термостата е малко забит на вътре и не се подгрява добре ако го няма баи паса. Тва е Публикувано изображение/> Нашите газаджии тук си го знаят ама повечето го намират за чудесно място за връзване на изпарителя Публикувано изображение/> Моята я вързах за подгрева на колектора и си се топли нормално, мерил съм с скорост 120 температурата на изпарителя замерена съвсем непрофесионално на самия му корпус с лепнат датчик на мултицет показва 55 градуса което реално ще рече че вътре в него е поне 65, което за мен е напълно достатъчно. Които не му отърва да си я хваща от парното Публикувано изображение/> но съм сигурен че няма да постигнме повече от 7-8 градуса разлика , при положение че самия термостат отваря на 78 Публикувано изображение/>

 

Много точно описание, реално като отвори термостата веднъж после ядове няма. Моя Сивик чат пат ми го прави този номер с покачването на температурата, но не прегрява просто вместо на двигателя да има около 90 градуса той почва да прави около 98 градуса. Освобождавам от скорост малко разтривка до 6500 об/мин и всичко е наред. Даже най-често ми се случва да го прави ако колата се кара много леко и икономично.Това се случва не по-често от 1-2 пъти седмично. Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...