Jump to content
borko 30

Покупка на кола от Германия

Recommended Posts

Ще коментираме :) ама кво да ти кажа, не искам да звучим тука като пророчици но всички симптоми за които те предупредихме са на лице. Дано не излезем прави но: тропането в волана наи вероятно е от реиката, машинките на вратите ти с аизгорели за тва не работят тва е масов проблем, оправят се лесно с нови машинки китаиски за по 20 лева на варата. Не си помисляи да купуваш пак някви оригинални втора ръка. Блъскането немога да кажа кво е понеже не мога и да го чуя, ако направиш клип може да помогне до извесна степен. НО наи вероятно проблема е в самия стартер в бендикса или във венеца на маховика, ако шума е при самото въртене на стратер. За касетофона незнам, трябва да огледаш бушоните. За стоповете и фаровете крушките са изгорели или самите фасунги са отхлабени, тва също е чест проблем на 7, разрови се по фасонги и крушки и ще си ги направиш. Това е :) А и още нещо, виж си преден десен амортесьор :) почти съм сигурен че е фира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При паленето ако има едно такова щракане все едно мелиш метални съчми - може да е от хидравличната помпа .

Касетофона го носи да ти го разкодират за 10 лева някъде ако не намериш кода, данъка няма да е 300 лева !Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я гледа майстор и каза че предния тампон на двигателя е скъсан и затова блъска и претриса при палене и гасене,обаче и ми се струва и при самото палене звука е как да го опиша някак си дръчащ .Днес подадох декларацита в данъчното и ми казаха че данъка до края на годината за 9 месеца ще е 140лв-абе бива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече преден тампон ? Да не е от онези успокоителите т.е. не е основен тампон - те се късат на всички по стари коли особено при ЦРВ2 . Намира се точно под радиатора .:P/>Дай снимка .Като имаш скъсан тампон на двигателя то при подаване на газ се повдига или усуква двигателя в някоя си посока. Как така ще тропа на место от този тампон - само болта ли му е останал там :P/> ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дадох заявка в общата поръчка за тампона-води се стопер тампон!Майстора каза че били двата отстрани и този отпред тампоните на мотора но на сервизното излиза че и заден има -дали не е счупен и той :unsure: Не ми харесва как се гърчи мотора при подавоне на гас -напред назад и странично някак странно :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема ще пиша в тази.Днес решихме да разходим новата хонда до Албена,обаче на всеки 15-20 километра изминати и светва лампата за проблем с двигателя.Изгасям паля и лампата само мигва веднъж и продължава да свети,след откачане на акумулатора за няколко минути ,паля и лампата си изгася както трябва и всичко се повтаря след пробег от 15-20 километра пак :dry: На предишната хонда имаше букса за самодиагностика ,при 7-ма генерация знае ли някой как става самодиагностиката?Между другото като светне лампата не усещах разлика във вървенето или нещо друго по държането на колата -просто като светне и ме стряска като я видя-някой има ли представа какъв може да е проблема ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако стопера ти е скъсан няма да ти се "люлее" двигателя. Явно е някой друг ако е тампон - ама трябва да се открие кой Публикувано изображение

 

Мигането трябва да се прочете ! Как да разбереш каква е грещката инъче. Не знам дали имаш букса за окъсяване - търси във форума . Инъче закачаш ОБД тестер и се чете грешката във всеки елементарен газ-сервиз Публикувано изображение

 

Може би ти е катализатора ???:blink:/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата върви като луда-вчера 190 ги дигна по околовръстното за нула време и имаше мегдан за още доста да вдигне ми се струва ,така че не ми се вярва да е от катализатора!Мислех си да не е нещо ламбда сондата ама де да знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е именно де - недобра работа на катализатора т.е. е за смяна - и от там дава грешка !

С Колко ламбди си? с две ли ? Пък може и сондите да са за смяна , може и да не топлят ....???

 

А това така не става с гадаене !! Ходи при некой газаджия с компютър да ти прочете грешката за 5 лева Публикувано изображение

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаше ми се ако мога да разбера от какво е преди общатата поръчка за щатите да свърши да знам ако е пак нещо дето тука струва 1234567890 лева да го поръчам и него от там ама здраве да е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се прочете грешката никой не може да ти помогне.Пробвай вдясно отдолу под жабката дали ще намериш буксата,при 6-та е там,за 7-ма не знам.Как става разчитането е ясно.Това,че светва лампата след време е сигурен показател,че има проблем и не отстранен.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоморги бол Публикувано изображение/> в България кво се косиш ?

Пък ако е катализатора нали не искаш да си купуваш нов и даже и от USA Публикувано изображение/>

 

Е в Добрич толкова ли няма Газов сервиз с ОБД 2 тестер ??? ;)/>

Прочиташ си грешката и търсиш после във ръководството или тука във форума и си готов.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Добрич нямам представа къде могат да направят тази процедура.Някой и да има апаратурата се оказва че няма преходници накрайници е не знам кво си за мойта хонда или просто не знае какво трябва да прави с техниката -поне преди за старата хонда беше такова положението.По лични наблюдения в Добрич ако има 3-4 хонди 7 ген пък на-що не ги купуват хората :o пък по моргите за старата нямаше нищо тука,пък за тази какво да ти разправям :) Ръководство търся откак съм я взел ама не намирам ,някой ако го има би ли го качил :rolleyes: За англичанката бях намерил едно 1300 страници :blink: и там подробно описваха даже как се ремонтира мотора и всичко останало и с каква сила се стяга всеки болт по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си маслото на втек-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E не може да няма ОБД-2 нито един Газ сервиз или ЕЛКОН ?! Те кви коли вече тарашуват газаджиите ти се притесняваш че твоята е странна. Не знам какъв ти е точно куплунга Тва е елемнтарна процедура за 2 минути се четат грешки ! Освен ако нямаш куплунг с две жици е и го окъсяваш и на контакт ти мига няколко пъти и пак прочиташ грешката според мигането- ама ако не знаеш кой точно куплунг не барай !!!Ами на Варна има доста автоморги на Добрич като няма !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера ходих на диагностика тука в Добрич при един майстор .След доста опити да се свърже с програмата на лаптопа му с компа на колата излезе щуравата грешка 080_01 - недостатъчно количество приток на рециклирани отработени газове.Това буквално се изписа на екрана на лаптопа,умуваха умуваха и казаха че е сигурно EGR клапана и казаха като си купя нов че ще ми го сменят.С тяхната програма не можа да се изтрие и грешката и си откачих акумулатора поне известно време да не свети чека.Из нета не намерих подобен номер грешка от този род за OBD2 протокола.Дали нещо не бъркат :unsure:/> Мъчих се после да го сваля сам пред блока понеже видях че се държи на два болта да видя какво има вътре обаче много на кофти място са болтовети и накрая ми падна удължителя на тресчотката заедно с камъка някъде до клапана около двигателя и не можах да го открия -къде се навря не можах да разбера :blink:/> А,и да питам също къде се намира това масло на витека за което по-горе пише колегата Джони?

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що никой не пише нищо :unsure: Че колега ISO_EU ,не е работата само да намеря някой с тестер тука -ами и трябва да знае какво да прави с него ,това имах впредвид.Ти ако си купиш мултицет и за 500лв ще можеш ли да ремонтираш телевизори,a,няма нали ,ама аз мога и с уред от 5лв,щот това ми е работата ;) Язък че телефона ми е на симбиан а не на андроид ,иначе досега да си бях взел блутут модула за тестване :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Виж дали не може да се чипне, за да се затвори EGR клапана и да не го ползва - само пречи. Другото е, че моя примерно се беше задръстил със сажди до горе - изчистих го и заспа, но скоро мисля да я чипвам, със софтуер който го изключва :)Между другото можеш да си вземеш Андроид телефон за под 100 долара от dx.com или tinydeal.com :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво ,ама дали е сигурно че е от него ;) Тази грешка която излезе-пък особено номера и много ме съмнява да не бъркат нещо!Ако знам със сигурност че този клапан ми мъти водата ще го измисля някак си ,ама ако не това и да развалям колата нахалос-не ми се ще :dry: Каква може да е причината след 20км извънградско да светва чека и да не изгася без ресет,и после до следващите 20км,ей така да порасъждаваме без тестери и щуротии щом не могат да ги ползват хората боравещи с тях,иначе колата си върви на 6,едва ли може да има много причини,добре ще е ако кажат някоя дума и спецове като омбре и дидовците от Варна примерно-пък и други колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...