Jump to content
Sign in to follow this  
ivan_m

CR-V 2.0 2WD Elegance

Recommended Posts

СтанА ми интересно.

Има ли статистика, колко издържа стартера и най-вече зъбния венец на маховииа с тази система.

Питам, защото съм виждал Рено, още в гаранция, не помня на колко мили, венеца беше за смяна, яко изпилени зъби.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се, нещо се бъгна, дублира ми поста.

Edited by Krasi-mir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моето първо ЦРВ, за което пуснах и тази тема през 2013 беше със старт/стоп. За 4 години и половина каране системата не ми е създавала никакви проблеми. Последната зима започна да дава от време на време  съобщение за акумулатора, особено като ми се събере повече градско и два пъти го зареждах на зареждачка. Колата си палеше без проблем, даже не се усещаше забавяне за стартера, но явно има алгоритъм за проверка на батерията и като не отговаря на зададеното, изключваше старт/стопа.

Колкото до стартера, не съм чул някой да е имал проблеми, или да има бюлетин, а често съм разговарял в Бултрако Пловдив относно ЦРВ 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Краси добре мислиш.   Ама то само акумулатора е 700л. и нагоре за старт-стоп системите. При средна цена на един акумулатор от 200лв. не може да му се избие разликата за четири години, която е близо 500лв. че да имаш сметка, а иначе си плащаш екстрата ако изобщо може да се нарече това така.

От там нататък започваме да гледаме другите неща които скапва всяко едно палене. Есента сменях четкодържател на стартера на другата кола.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Имахме два Сивик 9 с такава система. Първото нещо, което правех, след запалване на колата беше да натисна бутончето за деактивиране на системата. 

 

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

По мои спомени, тъй като тогава проверявах цена на оригинален акумулатор в Бултрако, беше под 400 лева. По същото време мой приятел си купи подобен (за старт/стоп) от Ситроен, беше над 100 лева по-скъп.

Старт/стоп системата на моменти е много досадна, и аз съм я изключвал понякога. На Субару-то е направена по-умно, според натиска на педала на спирачката можеш да не я задействаш, можеш да натиснеш повече и двигателя да спре. Така избирам на светофарите според времето на таймерите кога да я ползвам.

Дано да го направят и Хонда за новите модели, макар че всичко ще стане скоро хибрид или ел и това ще е отживелица.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази старт-стоп е с изцяло екологична насоченост и спестеното от гориво заминава за ремонти, да не говорим колко струва един акумулатор. 

Ставал съм свидител на подобни системи на пешеходни пътеки, още не е спрял и двигателя вече е изгаснал, аз такова нещо не бих си взел. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, Митко Йотов написа:

Краси добре мислиш.   Ама то само акумулатора е 700л. и нагоре за старт-стоп системите. При средна цена на един акумулатор от 200лв. не може да му се избие разликата за четири години, която е близо 500лв. че да имаш сметка, а иначе си плащаш екстрата ако изобщо може да се нарече това така.

От там нататък започваме да гледаме другите неща които скапва всяко едно палене. Есента сменях четкодържател на стартера на другата кола.

Здравейте , не знам какви са тия акумолатори по 700 лв , аз миналата година смених моя на  112к  километра и  7 години експлоатация  със бош 5 серия за 240  лв . Сега 10 месеца по -късно съм на  139к километра  и нямам никави дертове със старт стоп системата работи си нормално. Много рядко я изключвам само в много тегави задръствания.  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изобщо не знаех, че батериите за старт/стоп система са специални. Хвърлих едно око в гугл и се оказа, че батерийте трябва да са тип EFB или AGM.

В този ред на мисли и аз

Преди 1 час, Prodi написа:

не знам какви са тия акумолатори по 700 лв

 

По нашите географски ширини цените са в пъти по-ниски.

 

@Prodi , дефинирай

Преди 1 час, Prodi написа:

много тегави задръствания.  

 

Ако това означава да се влачиш с пешеходна скорост, системата на Сивик 9 се деактивираше сама.

За да работи системата трябва да си развил определена скорост (забравил съм точно колко) след първото спиране и автоматично гасене/стартиране на двг.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пример с акумулаторите мога да дам бол, но ще оспамим темата а не бива.

И да Краси, акумулаторите не са стандартните а са специално разработени за тази система но това е най малкият проблем.

Едно задръстване, от светофар до светофар да препали мотора двайсетина пъти, и да казват производителите какво инженерно чудо са сътворили, ме не не са и чак такива балъци не сме.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

За да съм по-точен, тъй като старт/стопа на практика работи основно при градско каране /не съм попадал в задръствания по магистрали и др./, проверих в Carspending как са разпределени тези 6550 км. Градското се оказа почти 3400 км. Като преизчисля разхода, вече става 0.484 л/100 км.

Тоест системата спестява почти половин литър на 100км градско.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, някой спомня ли си за какви пари е въряла бензинова Honda Cr-v Elegance 2.0 4x4 2016?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, denislav.dimitrov написа:

Здравейте, някой спомня ли си за какви пари е въряла бензинова Honda Cr-v Elegance 2.0 4x4 2016?

Да не си вещо лице към някой съд да й правиш оценка? Не е била по-малко от 60 000 лв. Ако ще си купуваш, недей ги прави тези тънки сметки, ами виж колко струват в чужбина. Този модел на под 100 000 км върви от 17 000 евро до 20 000 евро, като на 17 000 са тези около 100 000 км. Каква ти е идеята, отиваш при продавача и му казваш - завършил съм икономика, добър съм в сметките, проверих, че твоята кола 2016-а е струвала 60 000 лв, като сложим овехтяването сега трябва да ми я продадеш за 25 000 лв? Отчиташ ли факта, че в БГ почти няма от този модел читави бензинови, а са масово дизели. А ако има бензинови по обяви гонят 200 000 км. , а колко са реалните само те си знаят. 

Edited by paruchev
грешка в цифрити

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цени от феруари 2013.

Лятото бяха с 3000 лева повече. За 2016г нямам цени.

 

crv_2013.jpg

Edited by ivan_m
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

За сравнение и цените от февруари 2017

honda_price 2017.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...