Krasi-mir 1557 #161 Отговорено 26 Февруари, 2021 СтанА ми интересно. Има ли статистика, колко издържа стартера и най-вече зъбния венец на маховииа с тази система. Питам, защото съм виждал Рено, още в гаранция, не помня на колко мили, венеца беше за смяна, яко изпилени зъби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #162 Отговорено 26 Февруари, 2021 (Редактирано) Извинявам се, нещо се бъгна, дублира ми поста. Редактирано 26 Февруари, 2021 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #163 Отговорено 26 Февруари, 2021 Моето първо ЦРВ, за което пуснах и тази тема през 2013 беше със старт/стоп. За 4 години и половина каране системата не ми е създавала никакви проблеми. Последната зима започна да дава от време на време съобщение за акумулатора, особено като ми се събере повече градско и два пъти го зареждах на зареждачка. Колата си палеше без проблем, даже не се усещаше забавяне за стартера, но явно има алгоритъм за проверка на батерията и като не отговаря на зададеното, изключваше старт/стопа. Колкото до стартера, не съм чул някой да е имал проблеми, или да има бюлетин, а често съм разговарял в Бултрако Пловдив относно ЦРВ 4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #164 Отговорено 26 Февруари, 2021 Краси добре мислиш. Ама то само акумулатора е 700л. и нагоре за старт-стоп системите. При средна цена на един акумулатор от 200лв. не може да му се избие разликата за четири години, която е близо 500лв. че да имаш сметка, а иначе си плащаш екстрата ако изобщо може да се нарече това така. От там нататък започваме да гледаме другите неща които скапва всяко едно палене. Есента сменях четкодържател на стартера на другата кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #165 Отговорено 26 Февруари, 2021 Off Topic Имахме два Сивик 9 с такава система. Първото нещо, което правех, след запалване на колата беше да натисна бутончето за деактивиране на системата. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #166 Отговорено 26 Февруари, 2021 По мои спомени, тъй като тогава проверявах цена на оригинален акумулатор в Бултрако, беше под 400 лева. По същото време мой приятел си купи подобен (за старт/стоп) от Ситроен, беше над 100 лева по-скъп. Старт/стоп системата на моменти е много досадна, и аз съм я изключвал понякога. На Субару-то е направена по-умно, според натиска на педала на спирачката можеш да не я задействаш, можеш да натиснеш повече и двигателя да спре. Така избирам на светофарите според времето на таймерите кога да я ползвам. Дано да го направят и Хонда за новите модели, макар че всичко ще стане скоро хибрид или ел и това ще е отживелица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 789 #167 Отговорено 26 Февруари, 2021 Тази старт-стоп е с изцяло екологична насоченост и спестеното от гориво заминава за ремонти, да не говорим колко струва един акумулатор. Ставал съм свидител на подобни системи на пешеходни пътеки, още не е спрял и двигателя вече е изгаснал, аз такова нещо не бих си взел. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prodi 27 #168 Отговорено 26 Февруари, 2021 Преди 4 часа, Митко Йотов написа: Краси добре мислиш. Ама то само акумулатора е 700л. и нагоре за старт-стоп системите. При средна цена на един акумулатор от 200лв. не може да му се избие разликата за четири години, която е близо 500лв. че да имаш сметка, а иначе си плащаш екстрата ако изобщо може да се нарече това така. От там нататък започваме да гледаме другите неща които скапва всяко едно палене. Есента сменях четкодържател на стартера на другата кола. Здравейте , не знам какви са тия акумолатори по 700 лв , аз миналата година смених моя на 112к километра и 7 години експлоатация със бош 5 серия за 240 лв . Сега 10 месеца по -късно съм на 139к километра и нямам никави дертове със старт стоп системата работи си нормално. Много рядко я изключвам само в много тегави задръствания. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #169 Отговорено 26 Февруари, 2021 Изобщо не знаех, че батериите за старт/стоп система са специални. Хвърлих едно око в гугл и се оказа, че батерийте трябва да са тип EFB или AGM. В този ред на мисли и аз Преди 1 час, Prodi написа: не знам какви са тия акумолатори по 700 лв По нашите географски ширини цените са в пъти по-ниски. @Prodi , дефинирай Преди 1 час, Prodi написа: много тегави задръствания. Ако това означава да се влачиш с пешеходна скорост, системата на Сивик 9 се деактивираше сама. За да работи системата трябва да си развил определена скорост (забравил съм точно колко) след първото спиране и автоматично гасене/стартиране на двг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #170 Отговорено 27 Февруари, 2021 Пример с акумулаторите мога да дам бол, но ще оспамим темата а не бива. И да Краси, акумулаторите не са стандартните а са специално разработени за тази система но това е най малкият проблем. Едно задръстване, от светофар до светофар да препали мотора двайсетина пъти, и да казват производителите какво инженерно чудо са сътворили, ме не не са и чак такива балъци не сме. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #171 Отговорено 27 Февруари, 2021 За да съм по-точен, тъй като старт/стопа на практика работи основно при градско каране /не съм попадал в задръствания по магистрали и др./, проверих в Carspending как са разпределени тези 6550 км. Градското се оказа почти 3400 км. Като преизчисля разхода, вече става 0.484 л/100 км. Тоест системата спестява почти половин литър на 100км градско. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denislav.dimitrov 0 #172 Отговорено 29 Юли Здравейте, някой спомня ли си за какви пари е въряла бензинова Honda Cr-v Elegance 2.0 4x4 2016? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #173 Отговорено 29 Юли (Редактирано) Преди 2 часа, denislav.dimitrov написа: Здравейте, някой спомня ли си за какви пари е въряла бензинова Honda Cr-v Elegance 2.0 4x4 2016? Да не си вещо лице към някой съд да й правиш оценка? Не е била по-малко от 60 000 лв. Ако ще си купуваш, недей ги прави тези тънки сметки, ами виж колко струват в чужбина. Този модел на под 100 000 км върви от 17 000 евро до 20 000 евро, като на 17 000 са тези около 100 000 км. Каква ти е идеята, отиваш при продавача и му казваш - завършил съм икономика, добър съм в сметките, проверих, че твоята кола 2016-а е струвала 60 000 лв, като сложим овехтяването сега трябва да ми я продадеш за 25 000 лв? Отчиташ ли факта, че в БГ почти няма от този модел читави бензинови, а са масово дизели. А ако има бензинови по обяви гонят 200 000 км. , а колко са реалните само те си знаят. Редактирано 29 Юли от paruchev грешка в цифрити Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #174 Отговорено 29 Юли (Редактирано) Цени от феруари 2013. Лятото бяха с 3000 лева повече. За 2016г нямам цени. Редактирано 29 Юли от ivan_m 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #175 Отговорено 10 Септември За сравнение и цените от февруари 2017 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове