Jump to content
h4rd2kill

Въпроси за минаване към газ

Recommended Posts

Здравейте,

 

 

Все повече се замислям да слагам газ на моята англичанка, при сегашните цени.

Разбира се разгледах доста теми в този раздел, но след доста четене започнах да се обърквам повече Публикувано изображение.

Изводите, които сам си направил до сега са следните:

- Т.к. колекторите са ми метални мога да сложа обикновена газова уредба, но е препоръчително да е ГИ. Следователно да се ориентирам към ГИ ?

- Като доказали се едни от най- добрите марки на ГИ са BRC и Lovato.

- В крайна сметка най- важно се оказва, кой ще монтира съответната система.

 

 

Поправете ме, ако греша за горните твърдения Публикувано изображение.

 

 

Та въпросите, който ми изникнаха..

Колко пари си заслужава да отделя ? (държа на качеството).

Къде в София работят качествено. Споменават се доста често места като София газ комерс и прогаз (като фенове на хонда)

Няколко пояснения:

- Карам по- често градско (в София), зимата ми гори градско: 10л./100 км, лятото - около 8 на 100; извън градско 6- 6.5 на 100

 

 

Мерси предварително.

Редактирано от h4rd2kill

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да питаш нас ...колко пари можеш да отделиш?Всеки си има бюджет.Предполагам ,че сивика ти не е ОБД2(не си упоменал коя година е),така че със сигурност няма да се набутваш ОБД ГИ.МАрките не са от толкова голямо значение.Естествено по-марковите са и по-скъпи.Избора е труден.Но най-практично е по-близкия до тебе сервиз,уредбата е нормална апаратура и в случая поддръжката и настройката са по-важни от марката.Изумен съм как последно успях да настроя Симгаз...това е един от най-скопените марки от към софтуер и хардуер.Като си избереш сервиз/монтажник...той ще ти каже кое колко и как.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си я търкаляш всеки ден, сложи си една обикновен ГИ и не си фарляй кинтите за разните му там маркови Ги-та. Стига да ти я монтират и настроят кадърно. Има си гаранция... ако нещо се скапе ще ти го сменят така че 2 години няма да я мислиш. 800-900лв. Иначе ще се опитат да ти пробутата и най скъпата. И флаш луб ще искат да ти сложат.......Место да набиваш пари за глупости просто преди да ти я монтират си смени свещи кабели палец.....Това е е доспа по важно отколкото да т и монтират най-качествената(скъпа) система

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти Кирето не го слушаи :) Сложи си ГИ и не се занимаваи с глупости, щото и аз на жената колата нарочно я купих моно да и сложа обикновена АГУ, е 100 пъти съжалих що не си купих инжекция да и сложа ги. Колата е с Ловато и принципно нема проблеми, пали си върви си не е къхала и гърмяла, държи си обороти не гасне, ама е постоянно чоплене донастроиване, засичане на разсходи и простотиии. Докато ГИ на хондата съм забравил че има монтирана газова. Новата технология си е нова технология, няма кво да се забулждаваме с газови на принципа на пирустията. И най евтиния ГИ е 100 пъти по добра система и от наи хубавата обикновена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Да се похваля, че вече съм с ГИ Romano. Монтирах я при Иво.За сега не съм карал много, но до момента съм много доволен. Монтажа е страхотен, не се усеща разлика при карането на газ. Остава да видим колко ще харчи и шапка на тояга :)Мерси на хората които ми дадоха съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега дай малко подробности , какви пари ти излезе как тия монтираха сподели наблюдение от вървежа :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега дай малко подробности , какви пари ти излезе как тия монтираха сподели наблюдение от вървежа Публикувано изображение

 

Излезе ми 1000 лв. , бутилката на мястото на резервната гума и зареждане до отвора за бензин ( вътре под капачката) .

Във вървежа както казах няма забележими разлики, т.е. върви ми същото както на бензин. Може и да има минимални загуби на мощност, но почти не се забелязват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ленков се е представил добре .Цената без модела не означаво много.Очакваме отзиви от разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пак си помисли, дали не искаше обикновена АГУ :) особено като покараш още малко и свикнеш с хубавото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, всичко си зависи от монтажа и качеството на уредбите. Аз повече от 10 години карах две коли с обикновени газови и не съм потрошил толкова нерви, колкото сега с един полски ГИ на служебната кола. Няма такъв боклук, няма и оправяне. 100 пъти съжалих че не и сложих обикновена или фобос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е марката на тази полска система?То и с тия които си посочил не мисля че ще цъфнеш и ще вържеш ама ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе така си е, и аз троших много нерви с един Бигаз до де го оправя. Но технически погледнато Ги си е далеч над обикновената, модерна работа, ама модерните работи знаете че късат и нерви :) То и старите сивици бяха прости и надеждни ама налитаме на нови :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Каква е марката на тази полска система?То и с тия които си посочил не мисля че ще цъфнеш и ще вържеш ама ......

 

Хондата си я карам с Фобос вече почти 2 години и почти 20000км - нямам забележки. Засега цъфтя, кога да очаквам да вържа Публикувано изображение? Вие кога ще спрете да си плюете конкуренцията и ще се научите на добро възпитание?

Проблема с полския ГИ е първото обръщане на газ за деня, явно залепват инжекторите и докато се раздвижат - мъка. Следващите паления дори и при недостатъчно загряла кола да обърна принудително на газ няма проблеми.

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не искам да плюя познавам се с Вендов и шапка му свалям за това което прави в нашата обрулена държава но за да е конкурентен ценово композира с ниско качествени материали и по тази причина се базирам на факта колко колеги се отказаха да монтират тази марка!Мога да ти изброя поне 10 или не са ти достатъчни?Във всеки форум мога да намеря поне по 5 недоволни клиента за доказателство???Като си толкова доволен защо не сложи пак такава а сложи полска?Обикновената система няма какво да я коментирам защото и на първолаците е ясно за какво иде реч.Това че имаш опит 2,3 5 коли не те прави компетентен по дадена тема.За полската система както изрева по горе си помислих какво ли не а той проблема бил само при първоначалното преминаване?Публикувано изображение/>

Редактирано от landir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ланди сериозно се притеснявам за теб човек, 4,30 е, а не спиш, то и аз тая сутрин се ококорих по това време ама....бебета хлапета около мен :)/>До сребърния сивик по горе :)/> не ти е виновна полската уредба , виновна ти е евтината реика дето е смъкнала цената на уредбата, сложи една хубава реика пък да си говорим няма ли да прехвърля :)/> За да минеш евтино и хубаво си иска голяма доза късмет, аз за това последния път не рискувах и минах скъпо и хубаво (за газовата на хондата става дума) и не съжалявам за избора, сега ако беше пак така щях да мина :)/> нещо късмета ми в тая област хич го няма инак :)/>

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е прав колегата евтиното винаги излиза скъпо , но за жалост винаги гледаме да спестим някои лев . Аз също бях решил обикновена газова на сивик 2002 пълен инжекцион :) но за моя радост Слави CR-V ме накара да вляза в релсите така да се каже за което съм му много благодарен . Успех на всички колеги с монтирането на газови и не пестете защото вложеното се връща многократно . Лек ден :) поздрави на всички .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че имаш опит 2,3 5 коли не те прави компетентен по дадена тема.За полската система както изрева по горе си помислих какво ли не а той проблема бил само при първоначалното преминаване?Публикувано изображение/>

 

Малко ли е да гасна сутрин по светофарите? Не зависеше избора на ГИ от мен или поне не на 100%. Познати, връзки-няма какво да обяснявам. Относно компетентността, може да сте много по компетентен от мен но ви липсва чувството за подход към клиента. Чета Ви в доста форуми, негативи обирате не малко. Замислете се защо и дали това не пречи на бизнеса на фирмата в която работите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честит първи април заядливковци :)

ГИ е технологично по - добрия варянт. Това за което обаче ми се заяде колегата Слави, е просто защото не ми е прочел коментара внимателно. Според мен евтиния ГИ (като изключим наи-ментеливите ментаци) е по - добрия варянт отколкото наи скъпия ГИ варянт. разликата варира от 100-200 лв, до 500лв. Защо човека да си монтира ГИ за 1500лв. като и такава за 1000лв. ще му свърши работа :)

И това че нашите коли са принципно инжекциони не означава че 5-та генерация която е с карабуратори значи че и на тях трябва да се слагат ГИ-та

Всички коли които са моно инжекциони или с карбуратори и малките деца знаят че са за обикновени АГУ-та

 

Колега пожелавам ти успех с новата система, сменяй си филтрите и свещите на време и не би трябвало да имаш ядове.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да не са само закачливи постове, я кажете какъв разход да очаквам?До сега съм минал 180 km градско и ми угаснаха 3 лампички от датчика вътре (те са 4+ R). Заредил съм 36 литра, бутилката е 42 максимална вместимост.То малко рано да го смятам, но споделете Вие какъв разход дава при вас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай с разхода защото лампичките се нагласят на какво ниво да гаснат. При мен примерно 1-та изгасва на 150 км. следващата на 200км следващите две в рамките на 270км. и последната мигаща е още около 50 км.Т.е. трябва да направиш няколко зареждания за да разбереш сам за себе си каква е реалността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире ако е така явно не съм го прочел наистина правилно, така и аз съм съгласен че не винаги 1500 са оправдани, сега вече знам и за 800 кво да си сложа и да нямам ядове ама тогава.... :)/>За на колегата лампите и разсхода ще кажа, да не ги гледаш лампите от сега, следващия път като я напълниш засичаи след колко км ти гасне лампа и ще знаеш с всяка колко може да минеш. Инак не са пропорционални на изминатите км. и зареденото гориво :)/> За разсхода, очакваи неочакваното :)/>п.п. Оп Пешо ме е изпреварил :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...