AlexandarB. 15 #1 Публикувано 17 Март, 2013 Колеги мисля съвсем скоро да суапна моя ф20а4 с х22а7 по възможност искам да питам някой който го е правил за какви пари г/д става въпрос ще мога да отделя около 2000 и малко лева.също така какви усложнения може да има иии колко време отнема?И после какви за вариантите за турбина краината ми цел е кола около 300 коня за всекидневна употреба.п.с. съжелявам ако темата не е на правилната страница. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #2 Отговорено 17 Март, 2013 Като за начало работата по колата е не повече от ден-за смяната на мотора.Мотора става без преправяне на лапи и т.н.,можеш да си ползваш и твоята кутия от Ф20-ката.Към инсталацията се пуска допълнителен кабел за ВТЕК-а.Втората част с турбинирането вече е малко по-сложна,там вече се допитай до хора,които са го правили.Мотор си търси Н22А7 но с кутията,защото е много по-добра от твоята и е с ЛСД. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 17 Март, 2013 H22A7 с кутията ще му излезе доста над бюджета от 2000 лв но пък си струва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #4 Отговорено 17 Март, 2013 Суап + турбо под 5 бона няма да стъпи..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 17 Март, 2013 (Редактирано) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=41328&st=0Прочети това и си предцени колко пари ще ти стъпи . 1вата фаза - глава и гарнитура може и на под 500лв да ти стъпи . За 300к.с. трябва да си подбереш турбина и съответно карантия и валове . Даже пиши на автора на темата , която ти поствам . Не вярвам да ти откаже инфо кое и как се прави . Мисълта ми бее отвориш ли мотора , да го подготвиш с истински части . 2рата фаза вече ти е турбиниране и настройка . Може и да паднеш под 2000лв общо , но трябва да се информираш и да си правиш сам повечето неща . А и не забравяй , че пътя на тунинга е осеян със счупени бутала и биели ... Редактирано 17 Март, 2013 от barsi 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #6 Отговорено 17 Март, 2013 Ей... как ги сметате нещата направо ме кефите... тва суапване вече за нищо го нямате. То така ако ставаше нямаше ли всеки втори да кара с такъв мотор. Първо се запознай как вървят цените на този двигател. Не че нещо ама официално (под официално имам предвид обявен за продажба във форума) не знам такъв мотор да се е продал за под 3000лв (двигател кутия еку ... демек всичко необходимо колата за запали) от там нататък една смяна на двигател наистина става за един ден, но от човек който знае какво прави ... а това струва между 300 и 500лв. Така ... не вярвам да дадеш 3 бона за мотор и да си го монтираш без да го обслужиш... ами само едно хувабо масло ти е 120-150лв ами филтри, ремъци (антренажен, на балансиращите валове, на алтернатора и климатика и на хидравликата) ами ролки ... някоя друг семеринг ако трябва да смениш и не на последно място труд за всичко това... като цяло не знам дали би се спрял на 4000лв. А относно турбото..... работата е доста по сериозна 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 17 Март, 2013 (Редактирано) Сметката е лесна :cool:/> Тиква 300 - 400лв . Подготовка - 20лв по спомен беше шлайфа . Препасването на клапаните се прави от него . Иначе и там пари . Гарнитура на главата - пак 100лв . Станаха 550лв . Сегменти още 150лв и отива на 700лв . Лагерите по необходимост . То и сегментите така . Ако не се сменяват тамън си плаща за работата с качването на главата . После идва тънкия момент - избор на Еку и запис на чип . Ае още 200лв ги сложи и си пак под 1000лв . Вече при турбинирането се предценява , но като гледам различните турбини се продават по около 300лв , кулер към 200 , разните му там клапани , електроники и железа може да легне под 1000лв. Зависи какво иска човека . Ново или 2ра ръка . Примерно нова турбина е над 2 000 лв , на старо 300лв средно . Вече е въпрос на четене и мислене каква да търси . Остава му накрая да си плати настройката , но докато събере железата ще спести още малко пари и е готов . Не става лесно , нито за един ден . А и му трябват мапер , майстор , човек за части ... И то се проверени и кадърни хора . Иначе е загубен . А да - генерацията и тя е 100лв + гърнето .п.п. А защо да сменява целия мотор , при положение , че доколкото съм чел по форумите при суап само на тиква от Х серията на мотор от Ф серията , двигателя се разрежда и е подходящ за турбо . Иначе по американските форуми, като ги карат атмосверни слагат бутала от К20 и сгъстяват яко , но те са си психари а и имат горива ... Редактирано 17 Март, 2013 от barsi 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #8 Отговорено 17 Март, 2013 Абе тук се суапва и турбинира за нула време,като стой та гледайАз само за обслужването на моята Н22А7-ца дадох бая мангизи,като съм сменил всеки семеринг,защото всичко се беше изпекло и течеше от всякъде като лейка.Отделно масла на мотор,кутия и т.н.Работата не смятам.Хубаво и евтино,такова нещо не съществува.Да не говорим,че сметките пред компа и чесането по врата,леееко се различават от крайната сума.Маниака е прав,той има подобен проект и знае за какво иде реч. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцо 496 #9 Отговорено 17 Март, 2013 Човека ясно е казал какво иска, а то е суап с H22A7...и не всеки има възможност сам да си прави колата, дори и да има уменията за това... гараж, време , инструменти и т.н. Правиш некви "бакалски" сметки и с това можеш да подведеш момчето, вместо да му помогнеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #10 Отговорено 17 Март, 2013 (Редактирано) според мен ...много се хвърлихте ..да му обеснявате на човека как и кое става и ..така написано се чете че става много просто и лесно, а той завалията не е решил дори дали ще прави тоя суап за ..приблизително 2000+лвп.с. имам един приятел с Х серия и като ми каже че е наумил нещо с тунинга и ще струва около 2-3к и му казвам да се подготви за по 4-6к и .....така и става а тук.... според мен ще е доста повече Редактирано 17 Март, 2013 от jivaka 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #11 Отговорено 17 Март, 2013 Пепи, Маниака е в час с цифрите щото и той има мерак за Турбо Х22,обаче като седнем да си говориме и го отказвам някак си Към Barsi-колега само д ауточниме че турбето което струва 2000 лв няма да го намериш за 300 употребявано Това съвсем добронамерено го уточнявам.За по 200-300 лв има турбенца от фабрични турбо коли на по ХХХХХХХХХ кмДруг е въпроса че Х22-ката ще ги им атея 300 коня на ниско налягане 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexandarB. 15 #12 Отговорено 17 Март, 2013 (Редактирано) Пепи, Маниака е в час с цифрите щото и той има мерак за Турбо Х22,обаче като седнем да си говориме и го отказвам някак си Към Barsi-колега само д ауточниме че турбето което струва 2000 лв няма да го намериш за 300 употребявано Това съвсем добронамерено го уточнявам.За по 200-300 лв има турбенца от фабрични турбо коли на по ХХХХХХХХХ км Друг е въпроса че Х22-ката ще ги им атея 300 коня на ниско налягане повечето хора не се ме разбрали правилно в момента имам 2000 лева да кажем 2300 макс това е само за суапа турбото ще е по натам това е финалната ми цел.за момента отделените пари за х22 са 2000 лева и незнам за цени но покрай коледа ми го предлагаха за 1800лв.х22а4 та мислъта ми е има ли смисал да се захващам с това начинание при положение че за целия суап мога да отдена горе посочената сума п.с.колкото до турбото за него имам отделени пари за там бюджета ми ще е около 2500 лева Редактирано 17 Март, 2013 от AlexandarB. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #13 Отговорено 17 Март, 2013 Слушай Маниака и няма да сбъркаш За 2 бона ако намериш Х22А7 без скоростите ще е добре.Скоросната кутия от този двигател се търси много,и също е скъпа- около 200-250 лири в Англия,без да знаеш в какво състояние е.Към тази сума, си калкулирай разходите за траанспорт, значи минимум около 700лв ще ти дойде.За най елементарното обслужване- поне 500лв ( ремъци,ролки,водна помпа), съединител - около 120лв само за феродов диск, притискател.....??,ТРУД...???Това са горе долу цените на свесни части,ако ще ползваш китайски еднодневки....не виждам смисъл да си правиш труда Естествено може да се пробваш да минеш тънко и да качиш двигателя без да го обслужиш, е това си е твое решение и собствен риск Ако го направиш,надали може да постъпиш по глупаво,в последствие ще дадеш повече от половината от цената на частите за труд.Да смениш примерно ангренажния ремък, с ролки и помпа,когато мотора е на земята е съвсем лесно,но ако знаеш какво чекнене е, когато е на мястото си в коша.За турбото,сега няма голям смисъл да говорим,то мотор още няма Нещата тук също не стават лесно,нито пък са евтини,само това мога да ти кажа по въпроса! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #14 Отговорено 18 Март, 2013 (Редактирано) М/у Н22А4 и Н22А7 има един балкан разлика и то в + на А7-цата.Уточни първо за себе си какво искаш и търсиш,след това действай.Успех! п.с.Драгич,ти си пример за всички турбо маниаци тук във форума,за което искрено ти се възхищавам!А и другото в, което съм сигурен е,че скоро във Варна ще съска една доста надута "С"-ка,която пак ще радва синца ни Редактирано 18 Март, 2013 от policeman 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donvini 17 #15 Отговорено 18 Март, 2013 (Редактирано) Колега мене ако питаш първо си намери двигател донор после мисли за турбота.Ще ти дам себе си за пример-отидох до Англия харесах си един Люд донор(H22A2)беше на цена приблизително от 700 паунда(това става 2008 година).Със разходите до отиването ми там и докарването на колата ми излезе около 1000-1200 паунда.Но все пак си имам един донор недай си боже ако стане нещо си пазя доста частиОт там нататък всичко е мн лесно ако имаш човек който може да ти го направи(казвам го защото се изтормозих от майстори които нищо не знаят)Суапа ми излезе около 300 кинта и от там нататък вече почва задължителното обслувжане(ремъци,ролки,масло)и там отиват едни 300лви така натататък надявам съм бил поне малко полезен.П.С.Само да кажа че след това започва манията за влагане на пари сам си решавай :D/>/> Редактирано 18 Март, 2013 от donvini Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #16 Отговорено 18 Март, 2013 Според мен, си карай колата и когато някой ден избушиш Ф20ската ( няма да е скоро ) , тогава сменяй мотори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexandarB. 15 #17 Отговорено 18 Март, 2013 отностно това което искам това е х22а7 но ако наистина държи толкова висока цена може и х22а5(а4) отностно обслужването ясно е че ще трябва да се направи випроса е струва ли си да суапвам ф20 с х22а7 при положение че мога да продам цялата кола ако се намери куповач ии с още 3 хиляди да купя заводска х22?1.моя люд е доста запазен реални 122 500 км :Д аз го карам от 118 000.2.толкова ли е важно да сменя скоростите при суапа защото моята идея беше да карам с моите?3.ако продам моя ф20а4 немога да му зема около 500 лева с които пре-спокойно да обслужа х22-ката ии с другите 2000 лева които имам да го купя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #18 Отговорено 18 Март, 2013 (Редактирано) Продай си колата и си купи заводски Прелюд с Н22А, има някои съществени разлики по окачването,спирачките и т.н.Но от опит ти казвам че турбо Н22А ще става само за магистрала.Моята е Н22А с шпер и леки доработки, но дори сега съм близо до ръба на полезното сцепление.Колата ми седи, та понякога се замислям дали да не я продам.Но е 3-та генерация,да знаеш.Ако решиш че ще купуваш друга кола може да говорим.Отделно имам и почти напълно оборудвана глава от Н22 дето ми седи уж за резервна. Редактирано 18 Март, 2013 от prelude 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #19 Отговорено 18 Март, 2013 Аз читав Х22А7 TypeR цял суап под 2800-3000лв. незнам как ще намериш. Говоря за читав суап , не със хъркащи скорости , мотор масларка на ххххххххххх км и т.н.Успех със начинанието но честно казано малко летящо ми се вижда то каквото и да е без да се обиждаш.Жив и здрав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #20 Отговорено 18 Март, 2013 Продай си колата и си купи заводски Прелюд с Н22А, има някои съществени разлики по окачването,спирачките и т.н.+1 и по-добро оборудване отделно,подгрев на седалки,круиз,подгрев на огледала,джанти дори по-лесно се намират заради 5те болта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #21 Отговорено 18 Март, 2013 104.4кв и 172НМ - това е постигнал колегата , от темата която постнах само с главата и настройката . Както го пише преди това - около 180к.с.За 20к.с. да дадеш 3+++ бона ... Малко ми е странно . Имаш по твойте думи перфектна кола . Купи си х22 глава . При отварянето на мотора каквото е нужно го сменете . Оправи си електрониката - друг комп , който може да се чипва , прекарай си кабел за в-тека и каквото там трябва и си карай колата . п.п. Повече от 200коня на предно си малко тегаво за каране . п.п.2 Говорят ти за Х22А7 , защото е най - мощен . 215к.с. по спомен + шпер в скоростите . Това обаче можеш винаги да си го смениш - само да си намериш скоростна кутия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #22 Отговорено 18 Март, 2013 Събери още 1000 лв и надуй с турбо ф20ката...тва ще е най-добрият ефкет.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #23 Отговорено 18 Март, 2013 и аз така мисля 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexandarB. 15 #24 Отговорено 19 Март, 2013 тогава какъв е варианта за избузен ф20а4 с турбо :? и ще издържи ли ? ще тр ли ад се сменя карантията? от тая ф2-ка за да зема 220 коня + няма ли да отиде поне на 0.7 бара? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #25 Отговорено 19 Март, 2013 104.4кв и 172НМ - това е постигнал колегата , от темата която постнах само с главата и настройката . Както го пише преди това - около 180к.с. За 20к.с. да дадеш 3+++ бона ... Малко ми е странно . Имаш по твойте думи перфектна кола . Купи си х22 глава . При отварянето на мотора каквото е нужно го сменете . Оправи си електрониката - друг комп , който може да се чипва , прекарай си кабел за в-тека и каквото там трябва и си карай колата . п.п. Повече от 200коня на предно си малко тегаво за каране . п.п.2 Говорят ти за Х22А7 , защото е най - мощен . 215к.с. по спомен + шпер в скоростите . Това обаче можеш винаги да си го смениш - само да си намериш скоростна кутия :cool:/> Абе колега , ти въобще наясно ли се какви са разликите между двата мотора Х22А5 185 коня , и Х22А7 TypeR , Недейте да пишете глупости когато нито си карал Х22А7 , сигурно не си и виждал а си тръгнал да го сравняваш с Х22А5-4 и т.н. За 20 коня да дадел 3000лв. , Разликата от почти 30 коня ти е най малката разлика между двата мотора ,Ако не си наясно просто се пробвай веднъж да замълчиш , по този начин повече ще помогнеш на колегите , повярвай ми . Аз си употребявам едно изречение постоянно , TypeR-а си е TypeR който каквото иска да си говори . Мотора си е мотор , кутията си е кутия , всичкото му е мислено , обмисляно хиляди пъти , за това се казва и TypeR . Хората са се трудили незнам как и колко време за да създадат такъв мотор с такава кутия , въобще цяла една такава прекрасна съвкупност от железа която и до ден днешен е конкурентно способна срещу днешните модерни автомобили и някой форумен разбирко излиза и казва за 20 коня повече да дадеш 3000лв. , Направо ми е смешно какви неща си пишат и то от хора които не са виждали дори такъв мотор на живо , а камо ли да карат а тръгнали да го сравняват с други мотори. TypeR си е TypeR за каквато и кола да става на въпрос.А към колегата пуснал темата , успокой малко нещата , събрал си 2000лв. и си купи TypeR турбинира го и си съскаш по улиците.Почети малко по форумите било то този форум или някой английски , интересувай се какво се получава с един мотор , какво с друг , колко пари върви единият суап колко другият , направи си преценка някаква и тогава пускай такава тема , за да можеш да получиш адекватни съвети и отговори на въпросите си .Накрай някой колега да те повози на Х22А5 а после ела аз да те повозя на Х22А7 и сам ще си намериш отговорите .Айде успех 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #26 Отговорено 19 Март, 2013 Колега напиши в Google G23 и прочети резултатите. Ползват Ф блок със Х глава....двигателя се разрежда и резултата става за турбиниране. Последният проект който гледах беше адска смес от Ф блок, Х глава, К бутала и Б скоростна кутия като резултат беше около 230кс на колелата. На запад отдавна ги правят тези франкове. За повече инфо трябва да поровиш в Акорд-ските форуми. Ако ще вземаш Х, за да турбинираш със стокова карантия моят съвет е да се насочиш към Х22А4 понеже е с closed deck. А най-добре е според мен да броиш 3к лева за Х22А7 и да не се занимаваш с повече глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #27 Отговорено 19 Март, 2013 Аз малко не разбирам вероятно,но да извадиш 30к.с. от атмосферен мотор и то Н серията едва ли ще стигнат 3000лв.За кутиите е ясно Н22( ВТЕК монор къв да е) без кутия е скопен от всякъдеИ Стамен е много прав,за което го подкрепям напълно-По-добро от заводски направен мотор няма!Тоя тупан съм го бил и не искам никой да ме убеждава в противното.Тръгнеш ли да правиш франкенщайни някакви се приготви за филм и то 3D,а там тия 2бона ще ти стигнат само да си развалиш колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #28 Отговорено 19 Март, 2013 Моя грешка съжелявам х22а1 и а2 са със затворен блок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexandarB. 15 #29 Отговорено 19 Март, 2013 добре явно парите няма да ми стигнат въпроса е че ги имам и целта ми е дигане на мощността на колата ми катоза мене няма значение дали това ще е суап или турбина на ф20-ката стига да е добро решение и да работиотностно франкенщайновете нямам нервите и времето1.за 1750 лева ми предлагат цял х22а4 мотор с скорости с полуоски еку и тн.(това е единия ми вариант)-вписва се в бюджета като изпълнява основната ми цел (след време може да се подложи на турбиниране)2.Не чух нищо за турбина на ф20а4-ката ми ?какво ще стане някой правил ли го го е и заслужава ли си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #30 Отговорено 19 Март, 2013 Пожелавам на всеки да се докосне поне веднъж в живота си до един Тапирски мотор или още по-добре цялата кола и тогава да сравнява.До тогава такива технически негреамотни лаици,които си затъмняват стъклата за да не си тормозят климатик(и чакат от това колата им да литне)им препоръчвам да замълчат 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #31 Отговорено 19 Март, 2013 За турбо:Долу горе ще прозвуча като edikoisi но той си беше прав с мнението си в една друга темаКаква е целта или по-скоро колко коня гонимФ20 колко държи,фабричен ли ще е или ще се подменят частиКой ще настройва,от него зависи много!!!!!!!!!!!!Човека ще иска да е наясно до колко да рискува или пък неКоя ще е най подходящата турбина и с какъв колекторС тея неща ще трябва да се съобразиш първоначално! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neyqzvimiq 49 #32 Отговорено 19 Март, 2013 Темата за турбо на ф20-ка ми е интересна и на мен. НО още повече ми е интересно как с 300 лева се обслужва H22A7 при положение,че аз обслужих за малко повече ф20-ката. от до.... явно аз съм се прецакал нещо!!! Надявам се някой ако е турбинирал ф20-ка със сток карантия до 0.4, 0.5 бара да сподели нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #33 Отговорено 19 Март, 2013 Ако ще правиш суап избирай межди х22а ( най удачния вариант цена-качество) или а7 който е малко по рядък и скъп. Покарай си го заводки и винаги можеш да го превърнеш в турбо проект по нататък Личен съвет - не се занимавай с атмосферен тунинг или тунинг на ф20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #34 Отговорено 19 Март, 2013 За 300лв се обслужва (ако това го приемаш за облужване) с китайски ментета от Евро 07! Иначе ако те интерисува, ангренажна ролка SKF или оригинална около 190лв, ролка на ремъка на балансиращите валове около 90лв, водна помпа оригинална около 150лв,съединител минимум около 120лв,ако не сменяш притискателя,нататък има ли смисъл да продължавам? семеринги- поне на коляновия вал отпред и отзад, на балансиращите валове,на разпределителните валове, е ако не задължително ,то поне крайно желателно да се сменят.Също така и някои гарнитурки-на ВТЕК,някои О пръстени -на делкото,на масления кулер и т.н Гумички на клапаните -не е задължително но е желателно. Ако се вместите в 600лв с някои компромиси ще е добре,това говорим само за обслужване!!!,ако ще отваряме мотора цените се качват още Не може да очакваш, че ако сложиш боклук части ще минеш метър,H22 е прецизен и натоварен мотор,тръгнеш ли по този път ще видиш, че евтиното ще ти излезе скъпо,и кой каквото прави ти се мотора ще правиш. Моя съвет към колегата, е да не се занимава с никакви турбота,това не е решение, което е подходящо за ежедневно ползвана кола.Като искаш по-мощен двигател,смени си го,но се придържай към фабричните модификации,с минимални(най-добре никакви) доработки от твоя страна!!!Доколкото разбирам,ти не си механик,и ще ползваш майстори и сервизи,не си вкарвай таралеж в гащите,да експерементираш с неща, с които самият ти не си наясно! Желая ти успех,каквото и да решиш да правиш! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexandarB. 15 #35 Отговорено 20 Март, 2013 Не казвам че разбирам кои знае колко и не претендирам че съм маистор или нещо такова.Затова пиша в тази тема за да ми дадат мнения тези които са минали през пътя ми.И пак не получавам отговор на основните ми 2 въпроса.1.Има ли вариант за турбо на ф20 някой правил ли го е как го понася двигателя(имам предвид ако трябва да се смени карантията го кажете/не пишете няа как с стокова да стане)2.Ако има вариант за ф20 турбо по добре ли е от х22а5и последно имам 2 оферти които се вписват г/д в бюджета ми 1.х22а5+скорости+ецу+полуоски и всичко необходимо за суапа2.х22а7 без скорости но с ецу+полуоски напълно оборудван.3.ф20а4 да започна 1 турбо проектп.с. пак казвам Основната ми цел е по пъргава кола за всеки ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #36 Отговорено 20 Март, 2013 направи си f20 ката турбо-това е съвет от мен.Без да отваряш на първо време мотора -провери си само лагерите.Колата ще стане мноого приятна на 0,5,6 бара.С хубава настроика няма да имаш проблем никакъв.Много по-евтино ще излезе от h22 ,а и ще си доста по-бърз. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #37 Отговорено 20 Март, 2013 Вземи а7цата и по нататък ако можеш и сложи кутия със шпер пък като то умалее след време я прави нея турбо - неси давай парите на вятъра с това ф20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #38 Отговорено 21 Март, 2013 (Редактирано) Сега.... при започването на турбо проект е добре да си наясно с доста неща или най-малкото което е да имаш къде да попиташ и отговора който ще получиш да е правилния. Най-общо какво ти трябва за турбо: 1. разбира се най-важното... трябва ти турбо. Да речем че някакво уж хубаво на хххх километри ще си намериш на 500-600лв 2. трябва ти колектор които пак би бил от порядъка на 200-300лв 3. турбо пътища: най ниска цена пак от порядъка на 200лв 4. кулер ... размера на който трябва да е съобразен с турбото а цената му зависи точно от размера да речем 200-250лв 5. блоу оф някакъв китайчок 100лв 6. евентуално гейт (ако турбото ти не е с вграден) пак едни 100лв за китайчок 7. инжектори... че твойте 240 кубикови ще ти дойдат слабички там пак едни поне 100тина лева 8.истински филтър... подчертавам истински защото историята помни как китайски филтър беше засмукан от турбото - 100-150лв 9. някаква електроника за управлява всичко това 300лв в еФтинкия случай (една P28 с някой който да ти сложи чип и да ти я настрой на някоя магистрала) а ако искаш някаква истинска електроника там цената е да речем от 600 за hondata до над 1000 за АЕМ ... аааа и трябва да намериш някой който да може да работи с тези електроники. Вече има доста момчета които са им в час (няма да споменавам имена да не се спекулира) но те няма да ти я настроят колата само заради сините ти очи, там също се плаща за да настоят колата както трябва. 10. пак някакви котайчочета уредчета да следиш какво се случва (макар че не знам колко може да им се вярва на такива еФтини уреди) 100-150лв 11. някой който да ти монтира всичко това - примерно 200лв генерацията няма да я смятам Общо взето това са основните неща които ти трябват за да турбинираш. Аааа и поне половин резервоар хубав бензин за настройката там пак едни 100лв От там нататък караш на ниско налягане за да е безопасно за колата ама пък тя няма да върви както искаш... вдигаш налягането и колата тръгва, но вече става опасно за двигателя. Слагаш хубав бензин (100 октана) ама пък тогава започва да ти харчи 40лв на 100км а до колкото се сещам ти я искаш за всекидневна кола. И последно за турбо колата никой ама никой не може да ти гарантира колко ще издържи (сега всеки ще каже ама аз карам от 10 години такава... а друг че 4 години няма никакви проблеми с турбо кола) да така е, може и да издържи ама може я турбото да се счупи още на 5000км или мотора да повърне на 8000км и никой не може да ти каже това кога точно ще стане. ей Мен, те хората ти го казаха: ...TypeR си е TypeR за каквато и кола да става на въпрос... фенове като BOSS HOGG, MIYAMOTO, Policeman и Dragi4-a който са видели и две и двеста и имат една камара хонди за гърбовете си. Всеки от тях се е докоснал до Type r (да не казвам че даже всичките карат в момента такива) и имат реална представа за нещата от такива момчета трябва искаш съвет... да не мислиш че са прости да карат такива коли. Аз така съжалявам че на времето нямах възможност да си взема H22A7. Карал съм на Драго type r-a няма нищо общо с мойто H22. Съвсем искрен съвет: вземи си един истински тапирски мотор, слагай си го в колата, карай си го с кеф и не се занимавай с глупости. Редактирано 21 Март, 2013 от ManiaK 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexandarB. 15 #39 Отговорено 21 Март, 2013 вече се спрях на х22а5 по простата причина парите.благодаря на колегата на които ще дам капаро в близките 10 дена мерси за мненията мисля да направя и 1 тема с проектче защото утре отивам да уговоря цена и до 10-тина дни се надявам да е готова боята цвят небесно синя перла.Капака и огледалата остават карбон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #40 Отговорено 23 Март, 2013 последно имам 2 оферти които се вписват г/д в бюджета ми 1.х22а5+скорости+ецу+полуоски и всичко необходимо за суапа 2.х22а7 без скорости но с ецу+полуоски напълно оборудван. Желая ти успех с проекта,но според мен правиш много голяма грешка,като предпочиташ H22A5 пред H22A7 само заради една скоросна кутия, без LSD.Твоята кутия е съвместима с всички H** мотори,и на първо време можеше да си ползваш нея,а после да си вземеш от Type R, или поне някоя от JDM H22A с LSD.Полуоските също са еднакви,така че това не ти е кой знае какъв бонус Различни са спирачните дискове и спирачните апарати на Ф и Х моторите,така че те биха ти били доста по полезни.Както и да е ,все пак това си е твоя проект! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове