Jump to content
AlexandarB.

Суап на ф20 с х22

Recommended Posts

Колеги мисля съвсем скоро да суапна моя ф20а4 с х22а7 по възможност искам да питам някой който го е правил за какви пари г/д става въпрос ще мога да отделя около 2000 и малко лева.също така какви усложнения може да има иии колко време отнема?И после какви за вариантите за турбина краината ми цел е кола около 300 коня за всекидневна употреба.п.с. съжелявам ако темата не е на правилната страница.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало работата по колата е не повече от ден-за смяната на мотора.Мотора става без преправяне на лапи и т.н.,можеш да си ползваш и твоята кутия от Ф20-ката.Към инсталацията се пуска допълнителен кабел за ВТЕК-а.Втората част с турбинирането вече е малко по-сложна,там вече се допитай до хора,които са го правили.Мотор си търси Н22А7 но с кутията,защото е много по-добра от твоята и е с ЛСД.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H22A7 с кутията ще му излезе доста над бюджета от 2000 лв :) но пък си струва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Суап + турбо под 5 бона няма да стъпи.....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=41328&st=0Прочети това и си предцени колко пари ще ти стъпи . 1вата фаза - глава и гарнитура може и на под 500лв да ти стъпи . За 300к.с. трябва да си подбереш турбина и съответно карантия и валове . Даже пиши на автора на темата , която ти поствам . Не вярвам да ти откаже инфо кое и как се прави . Мисълта ми бее отвориш ли мотора , да го подготвиш с истински части . 2рата фаза вече ти е турбиниране и настройка . Може и да паднеш под 2000лв общо , но трябва да се информираш и да си правиш сам повечето неща . А и не забравяй , че пътя на тунинга е осеян със счупени бутала и биели ... Редактирано от barsi
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сметката е лесна :cool:/> Тиква 300 - 400лв . Подготовка - 20лв по спомен беше шлайфа . Препасването на клапаните се прави от него . Иначе и там пари . Гарнитура на главата - пак 100лв . Станаха 550лв . Сегменти още 150лв и отива на 700лв . Лагерите по необходимост . То и сегментите така . Ако не се сменяват тамън си плаща за работата с качването на главата . После идва тънкия момент - избор на Еку и запис на чип . Ае още 200лв ги сложи и си пак под 1000лв . Вече при турбинирането се предценява , но като гледам различните турбини се продават по около 300лв , кулер към 200 , разните му там клапани , електроники и железа може да легне под 1000лв. Зависи какво иска човека . Ново или 2ра ръка . Примерно нова турбина е над 2 000 лв , на старо 300лв средно . Вече е въпрос на четене и мислене каква да търси . Остава му накрая да си плати настройката , но докато събере железата ще спести още малко пари и е готов . Не става лесно , нито за един ден . А и му трябват мапер , майстор , човек за части ... И то се проверени и кадърни хора . Иначе е загубен . А да - генерацията и тя е 100лв + гърнето .п.п. А защо да сменява целия мотор , при положение , че доколкото съм чел по форумите при суап само на тиква от Х серията на мотор от Ф серията , двигателя се разрежда и е подходящ за турбо . Иначе по американските форуми, като ги карат атмосверни слагат бутала от К20 и сгъстяват яко , но те са си психари а и имат горива ...

Редактирано от barsi
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тук се суапва и турбинира за нула време,като стой та гледайПубликувано изображениеАз само за обслужването на моята Н22А7-ца дадох бая мангизи,като съм сменил всеки семеринг,защото всичко се беше изпекло и течеше от всякъде като лейка.Отделно масла на мотор,кутия и т.н.Работата не смятам.Хубаво и евтино,такова нещо не съществува.Да не говорим,че сметките пред компа и чесането по врата,леееко се различават от крайната сумаПубликувано изображение.Маниака е прав,той има подобен проект и знае за какво иде реч.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека ясно е казал какво иска, а то е суап с H22A7...и не всеки има възможност сам да си прави колата, дори и да има уменията за това... гараж, време , инструменти и т.н. Правиш некви "бакалски" сметки и с това можеш да подведеш момчето, вместо да му помогнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

според мен ...много се хвърлихте ..да му обеснявате на човека как и кое става и ..така написано се чете че става много просто и лесно, а той завалията не е решил дори дали ще прави тоя суап за ..приблизително 2000+лвп.с. имам един приятел с Х серия и като ми каже че е наумил нещо с тунинга и ще струва около 2-3к и му казвам да се подготви за по 4-6к и .....така и става а тук.... според мен ще е доста повече

Редактирано от jivaka
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, Маниака е в час с цифрите щото и той има мерак за Турбо Х22,обаче като седнем да си говориме и го отказвам някак си :P Към Barsi-колега само д ауточниме че турбето което струва 2000 лв няма да го намериш за 300 употребявано :lol: Това съвсем добронамерено го уточнявам.За по 200-300 лв има турбенца от фабрични турбо коли на по ХХХХХХХХХ кмДруг е въпроса че Х22-ката ще ги им атея 300 коня на ниско налягане :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пепи, Маниака е в час с цифрите щото и той има мерак за Турбо Х22,обаче като седнем да си говориме и го отказвам някак си Публикувано изображение

Към Barsi-колега само д ауточниме че турбето което струва 2000 лв няма да го намериш за 300 употребявано Публикувано изображение Това съвсем добронамерено го уточнявам.За по 200-300 лв има турбенца от фабрични турбо коли на по ХХХХХХХХХ км

Друг е въпроса че Х22-ката ще ги им атея 300 коня на ниско налягане Публикувано изображение

 

повечето хора не се ме разбрали правилно в момента имам 2000 лева да кажем 2300 макс това е само за суапа турбото ще е по натам това е финалната ми цел.

за момента отделените пари за х22 са 2000 лева и незнам за цени но покрай коледа ми го предлагаха за 1800лв.х22а4

та мислъта ми е има ли смисал да се захващам с това начинание при положение че за целия суап мога да отдена горе посочената сума

п.с.колкото до турбото за него имам отделени пари за там бюджета ми ще е около 2500 лева

Редактирано от AlexandarB.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушай Маниака и няма да сбъркаш :) За 2 бона ако намериш Х22А7 без скоростите ще е добре.Скоросната кутия от този двигател се търси много,и също е скъпа- около 200-250 лири в Англия,без да знаеш в какво състояние е.Към тази сума, си калкулирай разходите за траанспорт, значи минимум около 700лв ще ти дойде.За най елементарното обслужване- поне 500лв ( ремъци,ролки,водна помпа), съединител - около 120лв само за феродов диск, притискател.....??,ТРУД...???Това са горе долу цените на свесни части,ако ще ползваш китайски еднодневки....не виждам смисъл да си правиш труда :)Естествено може да се пробваш да минеш тънко и да качиш двигателя без да го обслужиш, е това си е твое решение и собствен риск :) Ако го направиш,надали може да постъпиш по глупаво,в последствие ще дадеш повече от половината от цената на частите за труд.Да смениш примерно ангренажния ремък, с ролки и помпа,когато мотора е на земята е съвсем лесно,но ако знаеш какво чекнене е, когато е на мястото си в коша.За турбото,сега няма голям смисъл да говорим,то мотор още няма :) Нещата тук също не стават лесно,нито пък са евтини,само това мога да ти кажа по въпроса!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

М/у Н22А4 и Н22А7 има един балкан разлика и то в + на А7-цата.Уточни първо за себе си какво искаш и търсиш,след това действай.Успех!Публикувано изображение

п.с.Драгич,ти си пример за всички турбо маниаци тук във форума,за което искрено ти се възхищавам!Публикувано изображениеА и другото в, което съм сигурен е,че скоро във Варна ще съска една доста надута "С"-ка,която пак ще радва синца ниПубликувано изображение

Редактирано от policeman
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега мене ако питаш първо си намери двигател донор после мисли за турбота.Ще ти дам себе си за пример-отидох до Англия харесах си един Люд донор(H22A2)беше на цена приблизително от 700 паунда(това става 2008 година).Със разходите до отиването ми там и докарването на колата ми излезе около 1000-1200 паунда.Но все пак си имам един донор недай си боже ако стане нещо си пазя доста частиОт там нататък всичко е мн лесно ако имаш човек който може да ти го направи(казвам го защото се изтормозих от майстори които нищо не знаят)Суапа ми излезе около 300 кинта и от там нататък вече почва задължителното обслувжане(ремъци,ролки,масло)и там отиват едни 300лви така натататък надявам съм бил поне малко полезен.П.С.Само да кажа че след това започва манията за влагане на пари сам си решавай :D/>/>

Редактирано от donvini

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, си карай колата и когато някой ден избушиш Ф20ската ( няма да е скоро ) , тогава сменяй мотори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отностно това което искам това е х22а7 но ако наистина държи толкова висока цена може и х22а5(а4) отностно обслужването ясно е че ще трябва да се направи випроса е струва ли си да суапвам ф20 с х22а7 при положение че мога да продам цялата кола ако се намери куповач ии с още 3 хиляди да купя заводска х22?1.моя люд е доста запазен реални 122 500 км :Д аз го карам от 118 000.2.толкова ли е важно да сменя скоростите при суапа защото моята идея беше да карам с моите?3.ако продам моя ф20а4 немога да му зема около 500 лева с които пре-спокойно да обслужа х22-ката ии с другите 2000 лева които имам да го купя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Продай си колата и си купи заводски Прелюд с Н22А, има някои съществени разлики по окачването,спирачките и т.н.Но от опит ти казвам че турбо Н22А ще става само за магистрала.Моята е Н22А с шпер и леки доработки, но дори сега съм близо до ръба на полезното сцепление.Колата ми седи, та понякога се замислям дали да не я продам.Но е 3-та генерация,да знаеш.Ако решиш че ще купуваш друга кола може да говорим.Отделно имам и почти напълно оборудвана глава от Н22 дето ми седи уж за резервна.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз читав Х22А7 TypeR цял суап под 2800-3000лв. незнам как ще намериш. Говоря за читав суап , не със хъркащи скорости , мотор масларка на ххххххххххх км и т.н.Успех със начинанието но честно казано малко летящо ми се вижда то каквото и да е без да се обиждаш.Жив и здрав ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продай си колата и си купи заводски Прелюд с Н22А, има някои съществени разлики по окачването,спирачките и т.н.

+1 и по-добро оборудване отделно,подгрев на седалки,круиз,подгрев на огледала,джанти дори по-лесно се намират заради 5те болта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

104.4кв и 172НМ - това е постигнал колегата , от темата която постнах само с главата и настройката . Както го пише преди това - около 180к.с.За 20к.с. да дадеш 3+++ бона ... Малко ми е странно . Имаш по твойте думи перфектна кола . Купи си х22 глава . При отварянето на мотора каквото е нужно го сменете . Оправи си електрониката - друг комп , който може да се чипва , прекарай си кабел за в-тека и каквото там трябва и си карай колата . п.п. Повече от 200коня на предно си малко тегаво за каране . п.п.2 Говорят ти за Х22А7 , защото е най - мощен . 215к.с. по спомен + шпер в скоростите . Това обаче можеш винаги да си го смениш - само да си намериш скоростна кутия :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събери още 1000 лв и надуй с турбо ф20ката...тва ще е най-добрият ефкет..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз така мисля

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава какъв е варианта за избузен ф20а4 с турбо :? и ще издържи ли ? ще тр ли ад се сменя карантията? от тая ф2-ка за да зема 220 коня + няма ли да отиде поне на 0.7 бара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напиши в Google G23 и прочети резултатите. Ползват Ф блок със Х глава....двигателя се разрежда и резултата става за турбиниране. Последният проект който гледах беше адска смес от Ф блок, Х глава, К бутала и Б скоростна кутия като резултат беше около 230кс на колелата. На запад отдавна ги правят тези франкове. За повече инфо трябва да поровиш в Акорд-ските форуми. Ако ще вземаш Х, за да турбинираш със стокова карантия моят съвет е да се насочиш към Х22А4 понеже е с closed deck. А най-добре е според мен да броиш 3к лева за Х22А7 и да не се занимаваш с повече глупости :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко не разбирам вероятно,но да извадиш 30к.с. от атмосферен мотор и то Н серията едва ли ще стигнат 3000лв.За кутиите е ясно Н22( ВТЕК монор къв да е) без кутия е скопен от всякъдеПубликувано изображениеИ Стамен е много прав,за което го подкрепям напълно-По-добро от заводски направен мотор няма!Тоя тупан съм го бил и не искам никой да ме убеждава в противното.Тръгнеш ли да правиш франкенщайни някакви се приготви за филм и то 3D,а там тия 2бона ще ти стигнат само да си развалиш колатаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка съжелявам х22а1 и а2 са със затворен блок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре явно парите няма да ми стигнат въпроса е че ги имам и целта ми е дигане на мощността на колата ми катоза мене няма значение дали това ще е суап или турбина на ф20-ката стига да е добро решение и да работиотностно франкенщайновете нямам нервите и времето1.за 1750 лева ми предлагат цял х22а4 мотор с скорости с полуоски еку и тн.(това е единия ми вариант)-вписва се в бюджета като изпълнява основната ми цел (след време може да се подложи на турбиниране)2.Не чух нищо за турбина на ф20а4-ката ми ?какво ще стане някой правил ли го го е и заслужава ли си

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам на всеки да се докосне поне веднъж в живота си до един Тапирски мотор или още по-добре цялата кола и тогава да сравнява.До тогава такива технически негреамотни лаици,които си затъмняват стъклата за да не си тормозят климатик(и чакат от това колата им да литне)им препоръчвам да замълчат :angry:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За турбо:Долу горе ще прозвуча като edikoisi ;) но той си беше прав с мнението си в една друга темаКаква е целта или по-скоро колко коня гонимФ20 колко държи,фабричен ли ще е или ще се подменят частиКой ще настройва,от него зависи много!!!!!!!!!!!!Човека ще иска да е наясно до колко да рискува или пък неКоя ще е най подходящата турбина и с какъв колекторС тея неща ще трябва да се съобразиш първоначално!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за турбо на ф20-ка ми е интересна и на мен. НО още повече ми е интересно как с 300 лева се обслужва H22A7 при положение,че аз обслужих за малко повече ф20-ката. от до.... Публикувано изображениеявно аз съм се прецакал нещо!!!

Надявам се някой ако е турбинирал ф20-ка със сток карантия до 0.4, 0.5 бара да сподели нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще правиш суап избирай межди х22а ( най удачния вариант цена-качество) или а7 който е малко по рядък и скъп. Покарай си го заводки и винаги можеш да го превърнеш в турбо проект по нататък :) Личен съвет - не се занимавай с атмосферен тунинг или тунинг на ф20 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 300лв се обслужва (ако това го приемаш за облужване) с китайски ментета от Евро 07!

Иначе ако те интерисува, ангренажна ролка SKF или оригинална около 190лв, ролка на ремъка на балансиращите валове около 90лв, водна помпа оригинална около 150лв,съединител минимум около 120лв,ако не сменяш притискателя,нататък има ли смисъл да продължавам? семеринги- поне на коляновия вал отпред и отзад, на балансиращите валове,на разпределителните валове, е ако не задължително ,то поне крайно желателно да се сменят.Също така и някои гарнитурки-на ВТЕК,някои О пръстени -на делкото,на масления кулер и т.н Гумички на клапаните -не е задължително но е желателно. Ако се вместите в 600лв с някои компромиси ще е добре,това говорим само за обслужване!!!,ако ще отваряме мотора цените се качват още :)

Не може да очакваш, че ако сложиш боклук части ще минеш метър,H22 е прецизен и натоварен мотор,тръгнеш ли по този път ще видиш, че евтиното ще ти излезе скъпо,и кой каквото прави ти се мотора ще правиш.

Моя съвет към колегата, е да не се занимава с никакви турбота,това не е решение, което е подходящо за ежедневно ползвана кола.Като искаш по-мощен двигател,смени си го,но се придържай към фабричните модификации,с минимални(най-добре никакви) доработки от твоя страна!!!Доколкото разбирам,ти не си механик,и ще ползваш майстори и сервизи,не си вкарвай таралеж в гащите,да експерементираш с неща, с които самият ти не си наясно!

Желая ти успех,каквото и да решиш да правиш!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам че разбирам кои знае колко и не претендирам че съм маистор или нещо такова.Затова пиша в тази тема за да ми дадат мнения тези които са минали през пътя ми.И пак не получавам отговор на основните ми 2 въпроса.1.Има ли вариант за турбо на ф20 някой правил ли го е как го понася двигателя(имам предвид ако трябва да се смени карантията го кажете/не пишете няа как с стокова да стане)2.Ако има вариант за ф20 турбо по добре ли е от х22а5и последно имам 2 оферти които се вписват г/д в бюджета ми 1.х22а5+скорости+ецу+полуоски и всичко необходимо за суапа2.х22а7 без скорости но с ецу+полуоски напълно оборудван.3.ф20а4 да започна 1 турбо проектп.с. пак казвам Основната ми цел е по пъргава кола за всеки ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи си f20 ката турбо-това е съвет от мен.Без да отваряш на първо време мотора -провери си само лагерите.Колата ще стане мноого приятна на 0,5,6 бара.С хубава настроика няма да имаш проблем никакъв.Много по-евтино ще излезе от h22 ,а и ще си доста по-бърз.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи а7цата и по нататък ако можеш и сложи кутия със шпер :) пък като то умалее след време я прави нея турбо - неси давай парите на вятъра с това ф20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега.... при започването на турбо проект е добре да си наясно с доста неща или най-малкото което е да имаш къде да попиташ и отговора който ще получиш да е правилния.

Най-общо какво ти трябва за турбо:

1. разбира се най-важното... трябва ти турбо. Да речем че някакво уж хубаво на хххх километри ще си намериш на 500-600лв

2. трябва ти колектор които пак би бил от порядъка на 200-300лв

3. турбо пътища: най ниска цена пак от порядъка на 200лв

4. кулер ... размера на който трябва да е съобразен с турбото а цената му зависи точно от размера да речем 200-250лв

5. блоу оф някакъв китайчок 100лв

6. евентуално гейт (ако турбото ти не е с вграден) пак едни 100лв за китайчок

7. инжектори... че твойте 240 кубикови ще ти дойдат слабички там пак едни поне 100тина лева

8.истински филтър... подчертавам истински защото историята помни как китайски филтър беше засмукан от турбото Публикувано изображение - 100-150лв

9. някаква електроника за управлява всичко това 300лв в еФтинкия случай (една P28 с някой който да ти сложи чип и да ти я настрой на някоя магистрала) а ако искаш някаква истинска електроника там цената е да речем от 600 за hondata до над 1000 за АЕМ ... аааа и трябва да намериш някой който да може да работи с тези електроники. Вече има доста момчета които са им в час (няма да споменавам имена да не се спекулира) но те няма да ти я настроят колата само заради сините ти очи, там също се плаща за да настоят колата както трябва.

10. пак някакви котайчочета уредчета да следиш какво се случва (макар че не знам колко може да им се вярва на такива еФтини уреди) 100-150лв

11. някой който да ти монтира всичко това - примерно 200лв

генерацията няма да я смятам Публикувано изображение

 

Общо взето това са основните неща които ти трябват за да турбинираш. Аааа и поне половин резервоар хубав бензин за настройката там пак едни 100лв

От там нататък караш на ниско налягане за да е безопасно за колата ама пък тя няма да върви както искаш... вдигаш налягането и колата тръгва, но вече става опасно за двигателя. Слагаш хубав бензин (100 октана) ама пък тогава започва да ти харчи 40лв на 100км а до колкото се сещам ти я искаш за всекидневна кола. И последно за турбо колата никой ама никой не може да ти гарантира колко ще издържи (сега всеки ще каже ама аз карам от 10 години такава... а друг че 4 години няма никакви проблеми с турбо кола) да така е, може и да издържи ама може я турбото да се счупи още на 5000км или мотора да повърне на 8000км и никой не може да ти каже това кога точно ще стане.

 

ей Мен, те хората ти го казаха:

...TypeR си е TypeR за каквато и кола да става на въпрос...

 

фенове като BOSS HOGG, MIYAMOTO, Policeman и Dragi4-a който са видели и две и двеста и имат една камара хонди за гърбовете си. Всеки от тях се е докоснал до Type r (да не казвам че даже всичките карат в момента такива) и имат реална представа за нещата от такива момчета трябва искаш съвет... да не мислиш че са прости да карат такива коли. Аз така съжалявам че на времето нямах възможност да си взема H22A7. Карал съм на Драго type r-a няма нищо общо с мойто H22.

 

Съвсем искрен съвет: вземи си един истински тапирски мотор, слагай си го в колата, карай си го с кеф и не се занимавай с глупости.

Редактирано от ManiaK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече се спрях на х22а5 по простата причина парите.благодаря на колегата на които ще дам капаро в близките 10 дена :) мерси за мненията мисля да направя и 1 тема с проектче защото утре отивам да уговоря цена и до 10-тина дни се надявам да е готова боята цвят небесно синя перла.Капака и огледалата остават карбон :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последно имам 2 оферти които се вписват г/д в бюджета ми

1.х22а5+скорости+ецу+полуоски и всичко необходимо за суапа

2.х22а7 без скорости но с ецу+полуоски напълно оборудван.

 

Желая ти успех с проекта,но според мен правиш много голяма грешка,като предпочиташ H22A5 пред H22A7 само заради една скоросна кутия, без LSD.Твоята кутия е съвместима с всички H** мотори,и на първо време можеше да си ползваш нея,а после да си вземеш от Type R, или поне някоя от JDM H22A с LSD.Полуоските също са еднакви,така че това не ти е кой знае какъв бонус :) Различни са спирачните дискове и спирачните апарати на Ф и Х моторите,така че те биха ти били доста по полезни.

Както и да е ,все пак това си е твоя проект!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...