ZaRRicK 330 #1 Публикувано 14 Март, 2013 Здравейте, предстои ми малко профилкатика по колата и подмяна на някой дреболии и тъй като до сега ползвах поръчките през форума не съм се замислял за качеството на предлаганите на БГ пазара части. Сега обаче фирмата ползва приемлива отстъпка в една от фирмите за части на БГ пазара и имам възможност да се възползвам както от отстъпката, така и от ддс преференциите, както и по кратките срокове на доставка в сравнение с форумните. Та молбата ми е да дадете мнение според марката за качеството частите, които ми оферират!1. На първо място биалетки на стабилизиращата щанга: Предлагат ми TRW или Delphi на сходни цени. Според вас кое е за предпочитане. До колкото знам преди няколко години концерна Delphi закупи TRW, така че реално има ли разлика? Обикновено когато по-голяма компания глътне по-малка в една сфера на дейност то е или защото продукта на малката е по-добър и искат да се справят с конкуренцията, или за да придобият ноу-хау, така че за сега клоня към TRW. 2. Филтрите между които мога да избирам са АМС, Blue Print и FIAMM, като най-вече ми предлагат АМС. Бихте ли споделили впечетления за всяка от марките!?Само за горивния ми предложиха и H&B, които обаче е почти двойно по скъп от този на АМС - заслужава ли си? 3. За лагер на главина ми предложиха единствено SKF. Марката е позната и наложила се, но какво мога да очаквам от техните продукти, съпоставено с тези на NTN, които са в сайта от които поръчваме през форума.4, И на последно място, но по скоро само проучвам за сега са ауспуховите системи на WALKER. Какво ви е мнението за тях? Някои ползвал ли е, впечетления? От ровенето ми в нета доста противоречиви неща прочетох. Мисля, че за Европа заводът им е в Полша.Благодаря на отзовалите се!П.С. Не съм сигурен дали не трябваше да я пусна в раздел "Сервизи, магазини, цени", но тъй като тук обсъждаме гумите, реших че е подходящо, а и ще получи повече публичност темата. Ако модераторите преценят нека я преместят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 14 Март, 2013 Делфи е компромисен вариант за накладки и дискове , ТРВ са много по-добри , но е важно да сменяш в комплект дискове и накладки Филтрите и на АМС и на Куперс Фиам са добри , Блу принт не съм ги ползвал . H&B Jakoparts са може би най-доброто решение спрямо цена-качество . Нямам наблюдения за лагерите нс СКФ , не ми се е налагало . Общо взето вносителя , от който ще вземеш частите е може би един от най-сериозните в страната от страна на предлагани части и наличности и мисля , че няма да сгрешиш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #3 Отговорено 16 Март, 2013 Не знам от кой ще ги взимаш но ако са Косер или Евро 07 каквато и марка да вземеш все е тая казвам го от личен челен опит. Собственик съм на протекъл радиатор уж Японски за 130лв., протекла горна помпа на съединителя 70лв. май, присвирващ ремък на по-малко от 10 хиляди за 45лв., предни накладки музикални отвреме на време и задни понякога в синхрон. А свещи 2 чифта на по 5-6месеца едните за газ а другите уж Японско НЖК според кутията и френски според надписа на самите свещи. Разпаднал се маркуч за бензина забравих да добавя . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 16 Март, 2013 Здрасти . 1вото - ТРВ са си марка ,но щом са едно - което е по - евтино . 2рото - позлвам маслен FIAMM . Въздушен някакъв и бензиновия ми е оше италианския по стечение на обстоятелствата . Пише си на Хонда . А FIAMM ползвам , защото магазинера ми това ми прати .3то - От години каквото и да се смени покрай мен като лагер се е SKF . Всичко си работи и няма ядове . Качествени са явно . Отделно , че магазина им е на 2мин пеша от нас ... На моята лагерите само на динамото са сменявани , но на други коли са слагани и си карат до кога е кола . 4то - WALKER ? Определено не . Виждал ли си как бяга дявол от тамян ? И аз съм вече така с тази марка гърнета . Ето малко впечатления . На англичанката ми беше заминала генерацията . Средното тотал , задното кърпено 3 пъти и реших да си купя нещо качествено . Все пак са за първоначално вграждане . И речено сторено . 400лв за гърнета и бяха на колата . Не се чуваше , че работи . Няма и година по - късно щастието свърши . Колата почна да дрънчи като старите рена , като им дадеш газ ... Отивам на произволен ауспусджия . Оказа се , че задното гърне е дроп . От там 1 седмица разправия с представителството . Първо отивам в сервиза / така ми казаха да направя с колата и гаранцията / . Не ми дадоха телефона им . Применчика бше любезен . Ама нямали час и остана за другата седмица ... И 60км пробег назад . А колата освен да дрънчи и харчи близо 2л отгоре и тотално не върви . Тя е Д14а2 , така че няма как и да тръгне . Та отивам пак след 1 седмица . Накараха ме да чакам в някакво кафе отсреща , или където си поискам поне 2часа . След толкова ме повикаха обратно . Имало проблем . Гърнето било леко жулнато от долу . Обяснявам му , че пътната обстановка не ни е цветуща и си е нормално . И се почна - трябвало да го пазя и т.н. Смениха го накрая . Средното за сега е супер. Според мен им е останала само марката . Вярно, че колата е с газ и единия продукт е вода , но на другата зимата на 2011г . го сменихме крайното с някакво чешко или полско по спомен . 5та хеч , беше на 80кинта . Като шум - доволен . Сега го преправихме за генерацията на вход и изход на Ф50 и пак не се чува колата на място . Няма точка ръжда , а WALKER - а беше като след солариум . И не е като да не го блъкам по бордюри и да карам колата зверски . И тя е с газ . И се пали , отива на 3000об да загрее , че е газ и карбуратор и после сичката газ към работата ... Просто е готино гърне . После ще ходя до майстора да сменяваме спирачната помпа , барабар със сервото и ще погледна марката му . Ако изума ми има телефона в една обява за ЦД , ако ти е спешно дрънни или пиши утре , ако днес не съм писал да ти кажа . WALKER никога . п.п. Като си купувам части и нямам инфо за марките или се доверявам на магазинера или купувам най - евтиното . Поне да не ме е яд после Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #5 Отговорено 16 Март, 2013 Мерси за мненията. Чакам и още! Барси, направо ме върна в I-ви клас с тоя Walker. Тъкмо бях решил че съм намерил нещо дето да си струва парите. И тъй като на мен са ми проблем предимно тръбите между гърнетата май ще си купя тръба и после един дорник и заварчик и ще си ползвам моите си гърнета. Направо нямам думи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 16 Март, 2013 Да ти казвам ли аз колко се разочаровах от тая марка ? Свалям гърнета от 95та , средното тотал, задното и то . Викам си , ще ги сменя с такива , белким поне 7-8 г да карат . Аз така си потдържам колите . И после като избуши за по - малко от година , а ония малоумник приемчика като почна да ми се прави и бях полудял . Взимаш си тръба на колкото искаш . 2 български резонатора , някакво крайно и караш . Твоето , ако е читаво ползваш него . Имам на д13ката български резонатор на 2г . и не е мръднал . Средното сложих тръба и сега е малко по - шумна в натоварен режим , но така ми харесва . Утре ще ти напиша марката на гърнето . При моя човек беше като в Пловдив на Металика и колата остана отвън да чака ... Утре , ако трябва лягам под колата и си спазвам думата п.п. Само като пазаруваш , предполагам отстъпката ти е за Евро 07 или Косер . Малко им е зле на тях качеството . Пиши на лично , ако искаш да ти дам читав магазинер . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #7 Отговорено 16 Март, 2013 (Редактирано) Биалетки си поръчай от УСА през форума.Наложи ми се да сменям едно лято.Делфито ги хвърли за 20 000км.От Бургас ми ги докараха в Съни!Същото се случи и с ляв накрайник делфи.Лято 2012 смяна зима 2013 скърца и има лек луфт, не изката и година.Пълен боклук.Вчера дойде нов от щатите със 17лв. по скъп.Филтри маслени купувай само Хонда 20лв., но и другите стават 15лв.Ти си прецени! Въздушен от Косер за 8лв.сменях го на 10 000км., вече съм с К&N.За климатик 20лв. пак от там.Горивния също косер, ама не помня точно марката.Куче ще да е била.За лагер на главина вече 50 000 с СКФ!Гърне си намери оригинално, втора употреба, в пъти по добро от всякакви прехвалени боклуци с помпозни имена. Редактирано 16 Март, 2013 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #8 Отговорено 16 Март, 2013 И аз доста я мислих поръчката от щатите, ама точно в биалетките разликата е доста голяма. TRW-то ще го взема за под 30лв с отстъпките, а от щатите са по 50 долара парчето и за сега ще пробвам тия TRW как ще са . Филтрите съм ги прежалил. Човек трябва да пробва за да е сигурен За лагера до сега само положителни мнения и явно тва ще е. Гърнетата май ще отпаднат. Ще мина на вариант или "час по трудово" или ще търся такива от интегра DC2 или Civic EK9.Мерси за отзивите, добре са дошли! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #9 Отговорено 17 Март, 2013 И вземи ела някой ден до Съни да побръмчим с vti-ките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове