Jump to content
Shorty

3-та Хонда в семейството!

Recommended Posts

Хайде и аз да се похваля, вчера след известно търсене, взехме на дядото едно седанче Сивик 5-та ген. след като старата му 3-та ген. вече доста остаря.Не че не върви, върви и то яко животното, ама взе да пропушва и ръждата вече доста я е налегнала, та вече имаме и Сивик с 4 врати.Доста добре изглежда д15ката, с 4 ел. стъкла, ел. шибидУх, ел. фарове, хидравлика, само клима няма, на за парите на коитоя взехме за сега имам много добри впечатления.Тези дни ще я постегна малко,ще я наснимам и ще кача снимки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и едно питане, понеже съединителя отделя много горе, това дали е признак, че си заминава или не е притеснително.Четох една тема с доста различни мнения.Едни казват, че е нормално и са карали доста така, други, че има нужда от ремонт, трети, че е за смяна.Та къде е истината и най-добре ако ми кажете къде в Пловдив могат да ми кажат със сигурност от какво е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип щом отделя горе си е признак че е за смяна , но щом ще я кара дядо ти ще изкара още поне 5г. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая намери!Честита да Ви е и много да слуша!Имам подозрение коя може да е ама ще видим.Относно съединителя и аз така си мислих=смених комплект целия с Екседи,както и помпите,и пак така си отделя горе:huh:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така когато беше D15B2, отделяше горе, май всички са си така, защото и един приятел и той каза същото. Честито седанче :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има място от където се регулира къде да 'отлепва' съединителят ти.Ако и от там не може да се направи корекция, значи е заминал.Ако на дядо ти не му пречи, нека си я карата така.Честита придобивка!

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде точно се регулира, доколкото разбрах има някаква гайка под педала, после ще погледна, дано да стане от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Намира се в другия край на жилото - между акумулатора и двигателя, малко по-надолу. Има една голяма пластмасова гайка, на съвсем удобно място е.Нужен е не повече от оборот на гайката, обратно на часовниковата стрелка, за да усетиш разлика в педала на съединителя.

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15B2 в седан 5-та ген. се си мисля че е с хидро кутия а не с жило, и при хидрото няма как да се регулира. Може и да греша, ако е така мнението ми да не се счита за меродавно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хидро 5g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5та е хидро и няма реглаж . Като е нов си отделя ниско долу по принцип или където му е кеф / почти на средата му е нормалното състояние / . :cool: Като се износи и почва да отделя все по - високо . Накрая почва да не включва и да буксува при натоварване .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи грешката е моя. При 4-та генерация беше така.Даже и при CRX-a е с жило, то за това е толкова бърз. :PНаправо изтрийте моите мнения от тази тема да не обърквам хората. Не знаех че при 5-а Civic е хидро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...