Shorty 157 #1 Публикувано 24 Февруари, 2013 Хайде и аз да се похваля, вчера след известно търсене, взехме на дядото едно седанче Сивик 5-та ген. след като старата му 3-та ген. вече доста остаря.Не че не върви, върви и то яко животното, ама взе да пропушва и ръждата вече доста я е налегнала, та вече имаме и Сивик с 4 врати.Доста добре изглежда д15ката, с 4 ел. стъкла, ел. шибидУх, ел. фарове, хидравлика, само клима няма, на за парите на коитоя взехме за сега имам много добри впечатления.Тези дни ще я постегна малко,ще я наснимам и ще кача снимки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ToffiFee 0 #2 Отговорено 24 Февруари, 2013 Честито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #3 Отговорено 24 Февруари, 2013 Имам и едно питане, понеже съединителя отделя много горе, това дали е признак, че си заминава или не е притеснително.Четох една тема с доста различни мнения.Едни казват, че е нормално и са карали доста така, други, че има нужда от ремонт, трети, че е за смяна.Та къде е истината и най-добре ако ми кажете къде в Пловдив могат да ми кажат със сигурност от какво е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #4 Отговорено 24 Февруари, 2013 По принцип щом отделя горе си е признак че е за смяна , но щом ще я кара дядо ти ще изкара още поне 5г. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #5 Отговорено 24 Февруари, 2013 Честито колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #6 Отговорено 24 Февруари, 2013 Най-накрая намери!Честита да Ви е и много да слуша!Имам подозрение коя може да е ама ще видим.Относно съединителя и аз така си мислих=смених комплект целия с Екседи,както и помпите,и пак така си отделя горе:huh:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #7 Отговорено 25 Февруари, 2013 И при мен беше така когато беше D15B2, отделяше горе, май всички са си така, защото и един приятел и той каза същото. Честито седанче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #8 Отговорено 25 Февруари, 2013 (Редактирано) Има място от където се регулира къде да 'отлепва' съединителят ти.Ако и от там не може да се направи корекция, значи е заминал.Ако на дядо ти не му пречи, нека си я карата така.Честита придобивка! Редактирано 25 Февруари, 2013 от paRADOx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #9 Отговорено 25 Февруари, 2013 От къде точно се регулира, доколкото разбрах има някаква гайка под педала, после ще погледна, дано да стане от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #10 Отговорено 25 Февруари, 2013 (Редактирано) Не. Намира се в другия край на жилото - между акумулатора и двигателя, малко по-надолу. Има една голяма пластмасова гайка, на съвсем удобно място е.Нужен е не повече от оборот на гайката, обратно на часовниковата стрелка, за да усетиш разлика в педала на съединителя. Редактирано 25 Февруари, 2013 от paRADOx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #11 Отговорено 25 Февруари, 2013 D15B2 в седан 5-та ген. се си мисля че е с хидро кутия а не с жило, и при хидрото няма как да се регулира. Може и да греша, ако е така мнението ми да не се счита за меродавно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 25 Февруари, 2013 хидро 5g Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 25 Февруари, 2013 5та е хидро и няма реглаж . Като е нов си отделя ниско долу по принцип или където му е кеф / почти на средата му е нормалното състояние / . Като се износи и почва да отделя все по - високо . Накрая почва да не включва и да буксува при натоварване . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #14 Отговорено 25 Февруари, 2013 Значи грешката е моя. При 4-та генерация беше така.Даже и при CRX-a е с жило, то за това е толкова бърз. Направо изтрийте моите мнения от тази тема да не обърквам хората. Не знаех че при 5-а Civic е хидро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове