DarkEvil 0 #1 Публикувано 12 Февруари, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги . Имам много странен проблем с моята Хонда ЦРВ 2.0 автоматик 2003г Проблема ми е следния , при движение градско със скорост от точно 60 км се получават мн силни вибрации в цялото купе най вече се усещат от предния десен край, при подаване на газ и отнемане на газ вибрацията изчезва Днес смених дългата полоска заедно с 2те карета и висящият лагер (2ра употреба от Англия ми ги донесоха ) и смених маслото на автоматика но вибрацията не изчезна даже ми се струва че се увеличиха. Моля помагайте имам си сервиз и се побърках моята кола не мога да си оправя. Моите съмнения бяха за вътрешно каре но вече се съмнявам и нещо по авт. скоростна кутия. Редактирано 12 Февруари, 2013 от DarkEvil Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #2 Отговорено 13 Февруари, 2013 Ами колега, имаш си сервиз, монтьор си може би си зациклил-случва се! Предполагам си проверил,/ ама да те подсетя/ гуми,джанти,дискове,окачване,тампони - и ако всичко е на ред , остава отговора да е някъде в "новите" части за които пишеш: Днес смених дългата полоска заедно с 2те карета и висящият лагер (2ра употреба от Англия ми ги донесоха ) и смених маслото на автоматика но вибрацията не изчезна даже ми се струва че се увеличиха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DarkEvil 0 #3 Отговорено 13 Февруари, 2013 Всичко съм проверил днес даже свалих и кардана защото се съмнявах в де баланс но пак има вибрации побърках се с тази кола не знам какво може да е . Ако има някой който е разглобявал автоматична скоростна кутия да помага вече за нея се съмнявам Кажете с какво масло да я карам слагам Декстрон 3 на Манол предложете хубаво масло за скоростната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #4 Отговорено 13 Февруари, 2013 Аз имах проблем при скорост над 60 км.Отначало беше само при завой но след време започна да се появява и при движение направо.Нямаше тресене,имаше едно виене и съвсем лека вибрация в педала на газта.Ако го бях оставил знае ли човек,можеше и да се появи и тресене.След смяна на гуми баланс,реглаж и т.н. се оказа че проблема е в лагера на главината.Майсторите смениха първо десния защото виенето идваше отдясно при завой надясно.За съжаление се оказа левия лагер.СЛед неговата смяна всичко си дойде на мястото.Лошото е че са малко скъпи за експерименти.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #5 Отговорено 13 Февруари, 2013 Кажете с какво масло да я карам слагам Декстрон 3 на Манол предложете хубаво масло за скоростната.Ти сериозно ли и слагаш това Китайче и то на автоматика:blink:/>???Бегаи си вземи 7-8л. оргинално от Хонда, докато не е станало крайно фатално, пък после му мисли! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #6 Отговорено 14 Февруари, 2013 Ей това го прочети,може и да помогне.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=79629 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DarkEvil 0 #7 Отговорено 14 Февруари, 2013 Относно маслото това имах под ръка поръчал съм вече оригинално ще направя пълна смяна. Но искам да попитам дали има наистина читав сервиз в който могат да ми видят автоматика в района на Пловдив или Хасково. Аз не разбирам от автоматици а нещо което не разбирам не ремонтирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #8 Отговорено 19 Март, 2013 (Редактирано) E за маслото трябваше да си купиш оригинално от Хонда, при нормалня смяна - флашване или с прости думи подмяна на част от маслото отиват 3 литра ! При цялостна смяна доста повече.Сега като си го омазал с това масло не знам как ще изкараш цялото от кутията ! Едиствено при нейното разглобяване става това май, Има разни машини ама не знам...Ако имаш проблем с автоматика ще ти записва грешки и ще ти свети зелената лампа на автоматика. За тресенто си провери тампоните на двигателя. Карай колата само на 2 предавка без да може да сменя скоростите т.е. да не е на D и когато си на 2 дай рязко газ , ако тогава изтрака нещо или се увеличава шума почти 100 процента ти е заминал някой тампон на двигателя, Също виж при подаване рязко на газ на место колко се повдига двигателя. Тампоните ги огледай много долре с фенерче ипо някакъв начин ги помръдни за да ги провериш за цепнатини. Ако излязат тампони - само оригинални ! Тея части защо са сменени - имаха ли някакъв дефект външен или просто реши да ги смениш ? Ако автоматика ти сменя нормално предавките когато си на D и не се усеща някакво полюляване на колата - автоматика ти е наред ! Внимавай с автоматика не го барай и не давай да ти го барат , хора които не разбират от такива автомати ! Тези скорости са джелензи та при нормална експлоатация не се чупят ! Също както казва колегата тенев може да имаш проблем с лагер на главината . ПП колега тенев какъв лагер сложи - оригинален от поръчките или някакъв заместител - SKF, NTN, SNR или нещо друго ? Редактирано 19 Март, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #9 Отговорено 19 Март, 2013 Също както казва колегата тенев може да имаш проблем с лагер на главината .ПП колега тенев какъв лагер сложи - оригинален от поръчките или някакъв заместител - SKF, NTN, SNR или нещо друго ?Сложих SKF но ми се струва, че са по-шумни от оригиналните (може и да си внушавам) и нищо чудно да ги сменя ако ми останат повече пари.Лошото е че оригиналните за точно 2-пъти по-скъпи. ПП Тези лагери когато се слагат смазват ли се нещо и как може да се разбере дали е сложена смазка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 19 Март, 2013 Тенев тва да не е голф бре те са или лагер главина или само лагер, двуредови или как там им се вика , капсоловани са и смазката си е в тях Ти ся като обезшуми звука от гумите взе да чуваш лагерите верваи ми лагер ако не си е заминал няма как да го чуеш, а щом си ги сменил.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #11 Отговорено 19 Март, 2013 (Редактирано) То хубаво SKF ама вътре NTN ли беше лагера или друг, какво пишеше на лагера ?Как оригиналните ще са по скъпи ? SKF към 150 лева , а оригинлрните от Щатите по 72 долара ? От общите порчъки. Говоря за предна главина където си е само лагера.Ти да не си купуваш частите от Хонда българия ???Както каза Слави те са си капсуловани няма какво да се смазват. http://japancars.ru/cat/honda/ От тука си вкарваш ВИН номера или си намираш ръчно твоята кола http://old.japancars...&nplblk=B__2200 http://www.hondapart...00-S9A-003.html цена без доставка и т.н.Е сега не знам дали съм уцелил точно твоята кола ;)/> Редактирано 19 Март, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #12 Отговорено 19 Март, 2013 (Редактирано) Аз ги взех от тук на едро за 120 лв.какво пишеше вътре идея нямам.Сега с тази цена 72$ май пак ще ме вкараш в разходи да сменям чисто нови лагери. :D/> Иначе тези които си дал са за старто CRV.Би ли ми казал в коя категория се намират тези главини че нещо ми бягат.Искам да видя колко струват за моето.БлагодаряПП.Намерих ги.Моите са 66$.Май ше ги сменя за спорта Редактирано 19 Март, 2013 от tenev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #13 Отговорено 20 Март, 2013 (Редактирано) Тази цена за СКФ е много добра, ама е важно какво пише на самия лагер !ама как ще ги сменяш за спорта ....я не се оплитай - като ти просвирят чак тогава. /> Те и китайски да са все 20 000 км минават минимум /> Най добре си вкарай ВИН номера от малкото талонче - дългия номер и след това вече ще ти излязат на 100 процента твоите части. 66 $ излизат за CRV -2 т.е. от 2002 или 2003 година ! Твоята нали е по нова ? И като прибавиш още около 30 процента за транспорт мито и т.н. ти излиза истинската цена . Ето ти една стара поръчка - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81884 Редактирано 20 Март, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 20 Март, 2013 Смени ги, смени, ама искам да ти видя физиономията като откриеш че разлика няма , само дето си олекнал с едни 300 лева още, я се стегни бре, ако толкова няма кво да правиш по колата, купи си и една Алфа, ще си имаш занимавка всеки ден по много Ще можеш да ходиш с Хондата до различни краища на София да търсиш части за Алфата и така ще си запълниш времето и мерака да пипаш по Хондата. Аз така направих Сложил си СКФ каквото и да е имало в кутията е било достатъчно качествено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #15 Отговорено 20 Март, 2013 Смени ги, смени, ама искам да ти видя физиономията като откриеш че разлика няма :D/> , само дето си олекнал с едни 300 лева още, я се стегни бре, ако толкова няма кво да правиш по колата, купи си и една Алфа, ще си имаш занимавка всеки ден по много :)/> Ще можеш да ходиш с Хондата до различни краища на София да търсиш части за Алфата и така ще си запълниш времето и мерака да пипаш по Хондата. Аз така направих :)/> Сложил си СКФ каквото и да е имало в кутията е било достатъчно качествено :)/>Мен още ме държи от зафирата всяка седмица да ремонтирам по нещо Сигурно сте прави за лагерите и за сега ще ги оставя.Като сложа летните гуми и приключа с шумоизолацията тогава ще му мисля.А иначе моята е 2007 г. III генерация и по VIN номера лагерите излизат 66$А колегата, който пусна темата нека да каже оправил ли си е тресенето че нещо се отплеснахме ние Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #16 Отговорено 25 Март, 2013 Здравей колегаКато си купил полуоскита внос от Англия няма ли възможност да има разлика поже както знаем там колите са десен волан. Според мен проблема е в полуоската тя има гумена тежаст за баланс които ако се рамести е възможно да се появява някъкъв дисбалнс при определена скорост. Моят съвет е да си вземеш полуоска която не е внос от Англия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове