Jump to content
Krelion

Какво направихте по своята кола?

Recommended Posts

Много ще е интересно всеки от нас да сподели какви подобрения е правил по колата си,както и да вписва тук всяко следващо!А още по добре ще е и да постваме по някоя снимка от време на време!Хрумна ми тая идея защото виждам че доста колеги имат сериозен опит и ако обединим всичко в една тема ще е по интересно :pirate: Аз ще започна със скромните си подобрения.Та:Спортен възд.филтърАрмирани маркучиСвещи Denso iridium powerИспускателна система с по-голям диаметър!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Еми,айде и аз да вметна нещичко.......Хонда Прелюд '91 На купето:-Разглобяване до етап "в кашони"-Всички метални части минати на песакоструйка и прахово боядисани с изпичане.-Всички лагери,втулки,шарнири,кормилни накрайници сменени с нови от САЩ.-Полиуретанови втулки ПауърФлекс на горните носачи към купето от всички страни.-Нарязани спираяни дискове ПауърСлот отзад-Смяна на всички елементи по спирачните апарати и маркучите включително с оригинални от Хонда пак от САЩ.-Изхварляне на АБС-а от колата,което е Тунинг с големо "Т".-Претапициране на интериора в колата.На стария двигател който беше В20А9-140 коня:-К&Н въздушен филтър-ниво 1(в стандартната кутия)-Сменена цялата генерация на 50 мм ,барабар с гарнета и всичките простотии.-Джанти разни ама това не е важноНа новия двигател,който е Н22А:-пълен ремонт с оригинални части на Хонда от САЩ-АЦЛ лагери-Фиданза 3,5кг маховик-Боядисан капак на клапаните в цвета на купето:pirate:-Свещи НГК Иридиум-П28 ЕЦУ с Чип тунинг-хахахаАбе май е само това.Ако съм пропуснал нещо можете да проверите на този адрес:http://www.cardomain.com/ride/2239982

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

Honda Civic Coupe DX- свещи DENSO Iridium- спортен филтър АЕМ (SRI)- 8.5 мм кабели MSD- външна бобина - MSD Blaster Coil SS- капачка за външната бобина- накладки Ferodo Racing- съединител - ACT Extreme Clutch KitИмам и полиуретанови тампони (всички без големите) Energy Suspension ама едно че още си седят при брата в USA, друго че и без тва нямям време да ги слагам. Ами тва са за сега по екстремните части дето съм ги слагал. Иначе си подържам колата с оригиналните части.А ето и малко клипчета където може да се види и чуе АЕМ-а:http://www.youtube.com/profile?user=lz2plm

Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

сложил съм специализирана система /филтър,скоби,маркучи/ за моята кола на K&N и ... ..нищо друго гъзарско няма;) ,А! -черния волан на Даркоси-ха ха ха/мноо мерси на стабилния пич!/мечтая за интелигентно монтиран пълен инжекцион при "1net и приятели" и друго за моята хрътка не искам ,иначе редовен преглед на окачването ,nice wheels /MAK Fiorano/ и профилактичен преден мост на 3 месеца ;) -скромно -но толкова от мен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Ми да си кажа и аз: ;) 1.Филтър К&Н в оригиналната кутия. 2.Кабели Магнакор Компетишън. 3.Изходящи колектори спортни-от тях най живна мотора ;) . 4.В най-скоро време и цяла генерация от неръждавейка с крайно гърне ;) Значи тези подобрения +малко оптика са на ЦРХ-а ми,който е с двг Д16А9 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

явно наистина няма подобрения по колите щом е толкова слабо активна темата ;) има и друг вариант да ги е срам да си кажат ;)

Ama и ти си срамежлив май ;) Пове4ето които са правили подобрения са го коментирали ве4е,по4ти всеки от тях си е пускал отделна тема с по 20-30 мнения ,можеби за това не изкат да се повтарят.Ама той Крелиона е 6пионин под прикритие ;) Аз похар4их ке6 за следното:AEM cold air intake sistem- с Ractive филтър4еJun Racing 4-1 изпускателен колектор+ генерация на 60мм(хром никел)NGK Iridium све6тиконверсия ОБД2>ОБД1 и P28 чипнато ЕЦУМалко промени по вън6ния вид ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Изпускателен колектор 4-1Генерация 62х2 от хром никел(и малко титан казаха че имала ;) )Проходно гърне 3" inlet 4.5" exCold air intake Пружини Weitec 50/40Амортисьори KONI регулиращи жълтиСтрът барове горни преден и заденЗа светещите пръскалки няма да казвам те се знаят ;) За сега е това,но надявам се не всичко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

Какво ли не напраих аз с мойта....както и да е ;) сега колата е д14а2 с турбинка .....ХОум Мейд ми е конфигурацията ;) ...не не задълго ще е така ;)Готвим се за един суап....мн скоро ;) .....иначе има разни гъзарии по оптиката....интериора.....но те нямат такова значение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

хмм по мойта бая работа отхвърлих:1. изтупах въздушния филтър (от листата) 2. остъргах нагара от свещите - (малиии на 55.000км са вече....)3. долях масло (пак съм пресрочил смяната)4. вече цялата генерация е спортна ( гърнетата така са изгнили че надвикват и ремусите)5. от лятото съм със сликове (лошото е че и зимата с тях ще изкарам)6. олекотявам постепенно (първо ми задигнаха СД-то, после емблемите, снощи и левия фар, 2 прозореца са с найлон)...................и още има ама стига съм се хвалил, аре ваш ред е....... :blink:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

хайде и аз да се поизфукам ... :blink:1. махнах стария мокет защото беше скъсан ... махнах и седалките и всички кори вътре, препилих ръждичките, позакърпихме го с един майстор за 30 кинта ... след това преобразувател за към 5 лева отиде ... грунд малко ... и от онова черното на боди ... антикор ли е какво е и сега от вътре е по здрава отколкото от вън2. купих си нов мокет, махнах задната седалка ... то ебаси седалката ... изковах си една 50-60 литрова кутия разделих я на 3 в средата седи един Херц, открая още по един по малък, облицовах това с новия мокет и опънах остатъка в колата.. изчистих всичко от прах, махнах жабите от багажника ... направих си едно като вратичка над резервната гума и сега си имам отделение под нея за гумата и ключове малко ... та да имам малко багажник, сложих усилвател Аудисон и СД кларион ... абе набутах се към 1000 лева за музика което сега разбирам че е било грешка за тея пари турби щех да сложа3. сложих си капак от 1.6 16в с издувката, сега чакам най трудно намиращата се част на света ... десен фар за да завърша външния вид, купих си виналкид както един колега от форума ме посъветва ... за около 100 лева смола си зех ... което са 9кг ускорена, от бутафорията в бояна си взех стъкломат и от мусю бриколаж фибран, налепих я , изрязах квот искам, залях я с смола и до сега съм хвърлил 150 лева в китове ... но съм удължил всичко за тея пари, брони, прагове ...4. сложих си капачка за маслото от 1.6 16в .. същата ама червена ... дига поне 5 коня :bash:5. купих си 2 конита за отпред жълти 2 рака че нямах пари ... за 140 лева и двата ама добри ...6. врати цели с ел стъкла и централно - 140 лева и двете7. боядисах си с бял спрей железните джанти и сложих високоскоростни йокохама ... подарък от баща ми неговата астра дойде с такива от германия а на него много спортни му идвали да си взе мишлен8. колата е на боя и скоро ще бъде готова ... до 1 седмица я чакам че приятел ми я боядисва и немога да му давам зор при положение че парти не му давам ...9. китайско турбо т.25/28, утре ми пристигат и тръбите, бов-а и уредчето ... кулера след 3-4 дена и колекторите и те ...еми за повече не се сещам ако се сетя ше допиша :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Колектори 4-2-1 + генерация 50мм.inox

Кабели-MSD Ignation 8.5mm.

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от NCN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

Honda Civic Coupe DX- свещи DENSO Iridium- спортен филтър АЕМ (SRI)- 8.5 мм кабели MSD- външна бобина - MSD Blaster Coil SS- капачка за външната бобина- накладки Ferodo Racing- съединител - ACT Extreme Clutch KitИмам и полиуретанови тампони (всички без големите) Energy Suspension ама едно че още си седят при брата в USA, друго че и без тва нямям време да ги слагам. Ами тва са за сега по екстремните части дето съм ги слагал. Иначе си подържам колата с оригиналните части.А ето и малко клипчета където може да се види и чуе АЕМ-а:http://www.youtube.com/profile?user=lz2plm

Към всичкото това горе добавих и малко звук отзад. Знам какво е мнението на повечето от вас само за крайното гърне, ама ми писна да чакам за Apexi catback + колектори (може би в близкото бъдеще) и за тва сложих едно 5Zigen крайно гърне и ето резултата:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didone

дядо коледа ми подари товаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Последвалите промени при мене:

Спира4ни апарати от Legend с 280мм дискове

Публикувано изображение това предстои да се вкара под капака

Силиконови кабели 10,5 мм за све6тите+Mugen Positive Charging stabilizer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение Публикувано изображение

Това е от мене за сега,но най-важното предстои :D

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Публикувано изображение

 

За сега толкова..нета ми отврат :hondarulez:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO
CoolОще малко от днес.Нета ми е много зле и не мога да кача повече снимки и да искам !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Да си кажа и аз какво съм пипнал по моята кола! 4 броя врати две брони(С любезното съдействие на колега от форума).Гарнитура на глава и клапани (Бултрако).Както и нов радиатор и предни дискове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес дойде времето и аз да си подменя генерацията и крайното гърне :dry: ТА: много време се чудих каква тръба да си сложа и по-точно дали ф 50 или ф 60,но накрая ми припаднаха изгодно тръби на ф50 неръждавейка и тях взех.След консултации с колеги от форума за добро изпълнение ми трябваха и колена на същия диаметър,които купих от някаква Софийска фирма по 9.60лв.-3бр.,които са достатъчни на 90 градуса.Чрез колегата ZERO си бях купил гърне крайно от Й-бей и още едно закупих проходно,което монтирах след фланеца на колектора ;) Хубаво всичко бях набавил но никой майстор на ауспуси не се наемаше да направи всичко,та накрая при мой познат със СО и тел неръждавейка свършихме работата.Звука е много брутален и съм доволен от изпълнението като цяло ;) Сега като вкарам ЦРХ-а в обороти много глави се обръщат да видят какво минава ;) Е, ....не като с турбина........ма то всички не може да сме турбинирани.... :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпгрейд на ока4ването.Отпред пружини от S2000+оригиналните амортесиори na VTIОтзад Koni sport+Ractive coilover kit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwater

сложих си ново спортно филтърче и сега "ЛЕТЯ С КОЛАТА,ЛЕТЯ С КОЛАТА НАГОРЕ,НАГОРЕ...............ЛЕТЯ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С аргон на 63мм-яката работа.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да напиша нещо че тая теме е забравихме за жалост :blush1: да сега е напраевено по колата:-изпускателен колектор 4-1 +генерация на 63мм -филтър K&N-свещи първо DENSO iridium сега NGK iridium IX-кабели за свещите пак NGK-мапване на ЕЦУто(набурзо без много старание щото е само временно )-джанти ОЗ ултралегера (защото са много леки)-твърди пружини на клапаните и телерки това беше на колата до преди седмица сега е разглобена и се прибавят:-разпределителни валове SKUNK2 stage2 PRO-портване на главата(по скоро заглаждане на недостатаците )-полиране на клапаните -бутала от Б16Б мотор (степента трябва да скочи на над 11 щото е свалена главата)-сегенти NPRтова е за сега од мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и от мен малко новости:

 

 

AEM V2 Cold Air Intake + Samco маркучи за охлаждането, че моя стария буквлно му се разказа фамилията. В момента съм сложил само единия щото беше вече почнал да тече стария.

 

Публикувано изображение

 

 

4-1 DC Sport Header. Така и така щях да сменям колектора щото на Интегрите А тръбата е двустенна и като се скъса няква спойка вътре и на 3000 оборота издава не много приятен звук, та нямаше смисъл да се ръся двойно за нормален колектор и си взех тоя за 250$.

 

Публикувано изображение

 

 

Brembo Slotted Sport дискове + HAWK Performance керамични накладки. В момента са само отпред но скоро ще слагам и същата комбинация и отдзад.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко подсилване отзад

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш впредвид койота ли :):D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

имаш впредвид койота ли :D:D:D

И аз това си помислих като видях в първия момент снимката :):D . Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

благодарности на Сандо :blink:

 

и най-накрая.... задни горни раздвижени носачи са регулиране на наклона отзад

Публикувано изображение

 

:blink:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днеска пристигна нещото заради което тая събота пак ще съм под колата и ще се омажа пак целия до уши :ph34r: , но да се надявам, че ще си заслужава. Доста неща изчетох и се оказа, че едно от нещата които подобряват значително поведението на колата е т.н. наречения sway bar(въобще си нямам идея къв е термина на български, тъй че ме извинявайте. По принцип sway означава - люлея ). Към него вземах и ASR подсилваща скоба, че само на Type-R е подсилено точно там купето и не искам да рискувам, а пък и скобата играе ролята на tie bar и не ми трябва да си купувам. Ето как изглежда тва чудо:

 

Публикувано изображение

 

Повечето неща в комплекта са си оригиналните части за Integra Type-R, като освен това на снимката си има всичките тампончета, болтове, скоби и end links (както и да се превежда това).

 

За сега ще се задоволя със стандартния 22мм Sway Bar на Type-R, но в бъдеще може да помисля и за 32мм като ще видя първо какво е поведението с тоя. Така или иначе ASR скобата подържа и тоя големия. Но за сега 500% разлика в твърдостта между моя фабричние (който е 14мм) и новия мисля, че ми е достатъчно, че иначе ще вкарам прекалено много презавиване, а целта ми е да постигна неутралитет. В бъдеще планирам да взема и coilover-и, като предните пружини може би ще са малко по-твърди за да компенсират лекото презавиване което ще вкарам с това чудо (то и без това GSR-a повече клони към презавиване, отколкото към недозавиване - или поне в сравнение с хондето в България).

Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време беше и аз да се обадя тука.Днес смених съединителя с кевларен и сложих лек маховик, сега звукът стана като на мотор :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си направих таблото и жабката да светят в четири цвята, и си включвам когато какъвто ми е кеф.Но най си ми харесва в синьо. на снимките цветовете не са много ярки в действителност дори трябва да си сложа регулатор, защото особенно бялото направо те заслепява.Ето и снимки:http://www.snimka.bg/album.php?album_id=164898

Редактирано от Stanley

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз боднах "ГОЛЯМАТА БУРИЯ' което автомати4ески прибавя 3 конски сили

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+Koni Sport Yellow+Red Springs 40/40mm :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение тва пътува ве4е :P

Черните фарове не са толко важни :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре малко фейслифт :) по-късно повече снимки...

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скучая днес много на работа, та реших и аз да драсна 1-2 реда тук!Скроните неща които смених са:1.Изх.колектор 4-2-1 2.Резонаторно гърне3.Тръби на Ф504.Крайно проходно гърне вх. 60мм/изх. 85мм (нещо такова беше,ама дали го пиша правилно незнам!)5.Всмукателен колектор от D16A6 + дроселова клапа от Акорд5.1.Това наложи разширяване на вх. на главата с 7мм ;) , (но не цялостно, просто прехода да е малко по-плавен)6.PVC интейк + K&N конусен филтър6.1. Мини филтърче за картерните изпарения7.ECU P1K от "англичанка с конверсия за VTEC-а 8.Chip made by 1net9.Игнорирани в случая останаха:9.1. Economic box9.2. 5 wire Labda9.3. Още някви дребни неща, излишни вече на скромният ми "икономик"10.Фарове,стопове,халогенни фарове,коритца тип Recaro,колани Sabelt, и други дребни глезотии по тапицерията и т.н. - които смятам за незначителни От първите 3 неща най-живна колата :unsure: Ще се постарая и снимки да кача някой ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм щастлив,днес ми пристигна новия мотор свален от Civic 98-а.Та запо4ва филма ми, слагане в 4ервеното купе и след много малко време Турбо кита който трябва да е някъде на път.Мотора е B16A2 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...