Jump to content
djani

Civic с D16Z6 проблеми след запалена инсталация.

Recommended Posts

На кратко да обясня проблема колеги: от едно късо изгоря почти цялата инсталация , смених инсталацията , а сега колата не ще да пали. В бобината на делкото има ток , но не раздава тока на четирите бутала , в първото бутало винаги има ток , а пак на другите от време на време (някой път има някой път няма). Другото нещо и бензиновата помпа някой път работи някой път не , и да работи и да не работи в таблото оранжевата лампа за двигателя винаги загасва. Смених делкото , новото делко пак прави същия проблем. (Само остана да проверя датчика който се намира вътре под таблото който управлява бензиновата помпа , но не знам дали от там е целия проблем) Надявам се някой от вас да ми помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор в какво возило е ? Коя инсталация е дала на късо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мозъка на всичко(ЕКУ-то) дали е добре ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор в какво возило е ? Коя инсталация е дала на късо ?

5 ген хечбег. от фара ( angel ayes ) да де късо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери главното реле,какво стига до него(напрежение,маса)също така дали работи.Ако всичко там е ок,тествай с друго ЕЦУ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мозъка на всичко(ЕКУ-то) дали е добре ?

несъм много сигурен но един колега от форума ми каза, щом загазва оранжевата лампа в таблото ( което е за двигателя ) тогава нямаш проблем с ецу- то. Редактирано от djani

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като дадеш на контакт чуваш ли бензиновата помпа от резервоара , преди да изгасне чек -а . После трябва да се чува едно цъкане като на реле и след това да палиш ? Ако не го чуваш , долу под волана в дясно има едно реле . Вика му се Главно реле . AMD за него те пита . Ако то е дали фира няма да запалиш на бензин ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното реле е в лявата част под волана, барси - или другото дясно!Пак си в грешка за съжаление и колегата е написал, че помпата не работи винаги! ;) П.П. За който знае - така добре ли е?!? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямам грешка за това реле говорите нали

Несам много сигурен за релето, но май не работи както трябва ще проверя, нанявам се от релето да е проблема

А някой знае ли в бобината на делкото постоянен ток ли трябва да има или на импулси ?

Влогодаряви за препоръките

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е релето, което си показал на снимката. Трябва да му се презапоят спойките. Има и други теми във форума относно главното реле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondab...showtopic=56416 ето ти четивоНамери и друго ЕЦУ за проба

Много ти блогодаря колега за информацията. В първа възможнос ще проверя главното реле, ако несе оправи приблема почвам да търся ЕЦУ за проба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих главното реле но проблема пак продължава ( делкото пак не подава ток на 2-3-4 кабел и вследствие на това колата не пали) сега чакам един колега да се прибере у дома си и да ми даде ЕЦУ-то си за проба...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата в Търново ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Смених делкото , новото делко пак прави същия проблем....

Палец и капачка от старото ли взе или си бяха на "новото"?!? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...

Смених делкото , новото делко пак прави същия проблем.

...

 

Палец и капачка от старото ли взе или си бяха на "новото"?!? Публикувано изображение

 

Имаше си в новото, имам и аз много палеци и капачки, направих много комбинации но пак е също

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някой знаели как мога да проверя ЕЦУ - то дали работи както трябва или не (освен да тествам с друго ЕЦУ )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ключ на темата намерих проблема. Згрешилсъм местана на 4 кабела които идват от ЕЦУ-то.от ново блогодаря на всички колеги за съветите

Редактирано от Dragi4
Пишете по-грамотно,и не цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем . . . с чек- индикатора. Като дам колата на контакт чека светва чува се помпата като нагнетява и след това изгасва и тогава паля. Обаче проблема е че след запалването и може би минута лампата пак светва . . . на какво може да се дължи това . . Става въпрос за Civic 5 gen sedan . . двигател : D16z6 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...