sk0fti 0 #1 Публикувано 25 Януари, 2013 Здравейте. Имам голям проблем с моето B18C4. На път ми изтрака биелния лагер. След отваряне се видя че вала е правен(шлайфан). Та е въпроса ми е как да разреша проблема. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 25 Януари, 2013 Сменяш вал и лагери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 25 Януари, 2013 Можеш да шлайфаш пак. Има втори ремонтен размер. Ако не е вече 2-ри разбира се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 25 Януари, 2013 Можеш да шлайфаш пак. Има втори ремонтен размер. Ако не е вече 2-ри разбира се.Я Я и кво ще постигне ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #5 Отговорено 25 Януари, 2013 Сменяш вал и лагери :(/>Това е верния отговор ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #6 Отговорено 25 Януари, 2013 Явно съм забравил, че в България колянов вал не се шлайфа, турбина не се рециклира , кормилна рейка не се рециклира, след шлайф на блок той издържал само 20-30 хил. км. и примери и примери... Що ги има тея ремонтни кит-ове и размери лагери и т.н. и т.н. Специално за нас от Хонда трябва да пуснат да произвеждат нови части, за 89-00 моделите от всички серии, че ще свършат скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sk0fti 0 #7 Отговорено 25 Януари, 2013 А къде мога да се сдобия с вал и лагери, че поразпитах ама без късмет..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 25 Януари, 2013 А къде мога да се сдобия с вал и лагери, че поразпитах ама без късмет..... http://forums.hondabg.com/index.php?showforum=28 даи пак ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 25 Януари, 2013 Явно съм забравил, че в България колянов вал не се шлайфа, турбина не се рециклира , кормилна рейка не се рециклира, след шлайф на блок той издържал само 20-30 хил. км. и примери и примери... Що ги има тея ремонтни кит-ове и размери лагери и т.н. и т.н. Специално за нас от Хонда трябва да пуснат да произвеждат нови части, за 89-00 моделите от всички серии, че ще свършат скоро.Ето затова има преебани колеги,счупени коли 2-3 часа след покупката им.......и такива теми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #10 Отговорено 25 Януари, 2013 Що ги има тея ремонтни кит-ове и размери лагери и т.н. и т.н. Специално за нас от Хонда трябва да пуснат да произвеждат нови части, за 89-00 моделите от всички серии, че ще свършат скоро.За кой точно модел от посочените от теб, Хонда произвежда ремонтни лагери че не мога да се сетя? Дай поне един мануал в който пише че има такива лагери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #11 Отговорено 25 Януари, 2013 За х22,х23 има 2 ремонтни размера и за основни и за биелни.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #12 Отговорено 25 Януари, 2013 Кои са тия ремонтни размери лагери дето ги има за х22? Я дай оригинален номер нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #13 Отговорено 25 Януари, 2013 7-9 страница от мануала за прелюда ги има означенията. И на ACL и на KING има 2 размера..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #14 Отговорено 25 Януари, 2013 Или си в много голяма заблуда относно лагерите, или имаш някакъв много специален мануал. На страница 7-9 са дадени различните цветове лагери, но тия лагери НЕ СА РЕМОНТНИ, не ти трябва да шлайфаш вала за да ги ползваш. За АЦЛ и КИНГ си прав но Хонда ремонтни лагери не правят. Точно поради тази причина в мануала пише:NOTE:if the proper clearance cannot be obtained by using the appropriate larger or smaller bearings, REPLACE THE CRANKSHAFT and start over 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #15 Отговорено 25 Януари, 2013 Не е специален,моя е грешката за тези от мануала,не съм догледал... иначе за афърмаркет-а си ги има стандартния размер +2 ремонтни.... а избора дали да шлайфа и да мине на ремонтен размер или да вземе нов к.вал е индивидуален. Доста теми съм изчел от хамериканските форуми и горе-долу мненията са 50/50 ..... Ако намери нов читав вал на сносна цена- най-добре,няма да се разправя.... филма не е малак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #16 Отговорено 25 Януари, 2013 Нови лагери и вал и с правилното масло ще те надживее хондичката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #17 Отговорено 26 Януари, 2013 Една каруца с постове и нищо смислено почти.....колега сменяй вала и с нови лагери и така.За твоя двигател от Хонда не продават ремонтни лагери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sk0fti 0 #18 Отговорено 26 Януари, 2013 Добре , аз съм съгласен да сменям вала но имам голям проблем с намирането му . Ходил съм и при Дидо от левски човека ми каза да сменям цял блок да не съм се занимавал със смяна на вал . Какво да правя да сменям вал или цял блок ?Има голям проблем с намирането и на двете работи просто ...... Помагайте и благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове