Jump to content
kras3n

Проблем със газта.

Recommended Posts

Приятели,колата на бензин си върви добре и няма проблеми,освен,че като я настъпя и на 4,500 оборота забива за малко предницата и след това тръгва пак да ускорява.А на газ след като се запали и е студена си държи постоянно 1000 оборота,но като позагрее след 5 минути смъква оборотите на 100-200 пред гаснене и тресе цялата.Почистих стъпковото моторче,сега в петък ще сменям пак свещите,на 10 хиляди километра са.Дайте идея от какво може да прави това нещо.Не може да си регулира оборотите при газ нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е газовата ? Предполагам , че е обикновена .Тя е силно зависима от въздушния филтър . Както и бензинова от бензиновия . Та ти като запалиш тя си държи оборотите . Това е добре . После обаче предполагам обеднява и за това си тресе . А мотора на колата какъв е ? Иначе продцедурата при обикновена газова е следната :Купуваш си въздушен филтър . Пазиш си кутията . Като минеш 5хил км го сменяваш . Купуваш си същия . Така се избягва настройка поне на няколко смени .Та като сложиш филтъра се прави настройка на газовата на анализатор . На ухо също става , но само ако е зле положението и не можеш да се добереш до сервиз нормално . Свещи се сменяват или на 20хил или ако почне да прави мизерий / придръпване , гърмежи / . Само да ти кажа - в образуването на сместа , освен качеството на горивото има значение и темпратурата на въздуха . Та за това , ако караш с летни настройки има вероятност зимата пак да иска . Освен това , зимата газта е боклук . Не знам с какво я тъпчат . Обясняваха ми газаджийте наскоро . Освен всичко останало , има филтър газовата , който също периодично се сменява . Виждам , че си от Варна . Остава някой колега да каже къде има свестен сервиз . Но не е зле да видиш и защо забива на бензин .

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовото е обикновенно ловато,колата е с d13b2.Филтър на газта ако има не съм сменял.Нещо което забелязах е,че на газ пали като москвич,след 10-15 завъртания пали,а на бензин без никакъв проблем от четвърт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то д13ката или въопще карбураторна кола , трябва да я почерпиш за 2-3 секудни и тогава . Червеното копче при това за газовото . После като завъртиш ключа даваш и газ . Явно не си и свикнал още :D После държиш 1 мин газта и колата си работи след това . Смени си въздушния филтър , ако не си го правил скоро и я води на доктор да я намести . Ако загуби настройки бързо , значи си за изпарител . Моята е така . Направиха я преди две седмици и вече пак почна да се бъзика . Скоро ще и сменявам мембраните ... 50 кинта с работата са ми . После , след 1000км пак на настройка и след 30хил горе долу - пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра ми е на няма и 1000км.Почти всички във Варна се опитаха да я оправят,но никой не успя.Тя си знае нейното.Изпарителя ми казаха,че е като нов и мембраните също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямате ли представителство на BRC или Ловато в града ? Не е сложна за настройка системата , когато човек има газ анализатор и знае как се ползва това нещо . В краен случай ще трябва да си я правиш сам , но няма как да стане като с анализатор . Рецептата е следната :1во - палиш колата на каквото ти е кеф и я караш 15тина мин да загрее хубаво . Трябва е на работна температура .2ро - спираш си на удобно място / пред вас или където ти хареса / . Пускаш фарове , парното на 3 или 4 , заден нагревател . 3то - дърпаш ръчката на капака и слизаш от колата . Тя нека си тресът оборотите . 4то - имаш 2 винта . 1вия ти е на изпарителя . Отвиваш го леко и слушаш мотора . Би трябвало да се качат оборотите . Като почнат да се качват гледаш оборотомера . Малко под 1000 е добре да са . После гасиш колата и пак я палиш . Без газ , без почерпка . Просто въртиш ключа . Трябва да запали отмах . Има варианта при отвиването на винта да не се качат оборотите - тогава го завиваш , но в 90% от случаите сместа обеднява . 2рия винт ти е свързан с вървежа на колата . Ако всичко е наред с първата част и колата ти харесва как върви - не го пипай . Иначе оптималния вариант е да го завиваш и да форсираш мотора едновременно . Като почне да глъхне го отвиваш с 1/4 и караш . Този винт се намира на тройника на тръбата от изпарителя , преди да станат 2 маркучите .Аз така съм си правил колата като нямаше как да се кара . Добре е да има още някой да гледа оборотомера и да я пали , ако изгасне . После обаче винаги са и трябвали корекции на анализатор ...На газ анализатора ти правят първо през първия винт оборотите и после през втория качват колата на 3000 и тогава я настройват .п.п. Сега се сетих още 2 неща . 1во - виж си нивото на антифриза да не е паднало в радиатора и 2ро - колкото и да я гласиш , не е ли напълно загряла колата оборотите ще са лек проблем . При правилна настройка може да са леко ниски , докато загрее , но така е с тия обикновени газови ...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор колега,а отностно антифриза е до горе :-).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах следното нещо.На газ преди да загрее държи 1000 оборота.Почне ли да загрява малко падат на 100.А на бензин си ги държи перфектно и преди да загрее и след като загрее.Обаче на бензин пусна ли парното и нагревателя падат директно на 100 оборота...Чистил съм го стъпковото моторче,не знам какво да правя вече.В чудо се видях с това d13...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявам се, че ти ползвам темата, но имам горе долу същия проблем и аз вече не знам какво да правя..Имам 5-та генерация сивик (седан) с d15b2. Също съм с обикновена газова, също ловато, ако не се лъжа. На газ не държи обороти. По принцип са бая под 500 и тресе та се не трае. Понякога дори гасне, понякога ги заковава на 900, но много рядко и за много кратко. Водих я при един познат газаджия няколко пъти. Гледа стъпковото моторче, чисти го. Сменихме изпарителя с 2ра ръка брц, купихме му нови мембрани. Ходих и отделно на газ анализатор няколко пъти. За момента ги нагласят и най-късно при следващото каране пак същите истории. Въздушният филтър е сменян. Не знам вече при кого да я закарам, че като ги знам навсякъде кви са майстори.. пък и аз нищо не разбирам.Един колега беше споменал нещо за антифриза. На мен ми губи течност от радиатора, доколкото знам. И това трябва да се прави, но 1 по 1. Но каква връзка има антифриза с оборотите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза има общо със затоплянето на изпарителя и ако няма като хората антифриз , изпарителя не се загрява и не успява да изпари газта като хората.От там вкарва повече газ / неизпарена / и сместа отива на кино .А на обикновена газова каквато и настройка да се направи , тръгне ли да загрява колата няма как да държи идеалните обороти . Моята като е студена тресе . Като почне да загрява , ако няма много консуматори държи малко над 500/ първата чертичка / , загрее ли са си бетон на 900 с консумация , 1000 без . Идеалния тест за бедна смес на празен ход е да караш със 110-120 направо и да изключиш колата от скорост . Изгасне ли - бедно . Странното при мен е , че дойде ли завой - пак тресе , ако не е на предавка . Аз по принцип се успокоявам , като изключа при 130 км/ч от скорост и колата не гасне . Само за момент притресе и продължава . Но това се прави на топъл мотор и подходящ участък . :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриз винаги следя да има достатъчно. С температурата никога съм нямал проблем. Загрява нормално бързо и се заковава по средата стрелката и каквото и да става не мърда оттам. Оборотите са много ниски и като е студена, и като е загрята. А за пускането по инерция - никога не ми гасне! Гасне когато спирам, когато съм почти спрял (с 5 км/ч) или когато съм спрял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А на обикновена газова каквато и настройка да се направи , тръгне ли да загрява колата няма как да държи идеалните обороти . ...

Това точно няма общо с истината! ;) Другото е горе-долу близо. :D Вижте тия бангии да не дърпат въздух от някъде! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сменя горивния и филтъра на газовата? Предполагам, че и да не е от тях няма да е излишно. Още повече,че не съм ги сменял откакто взех колата..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на газовото не съм сменял,можели проблема от оборотите да идва от там ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти е от филтъра. Първо си погледни дали нямаш някой откачен вакуум. Друго което трябва да погледнеш е упавлението на топъл студен въздух към филтъра ако не си го махнал вакуума го махни и запуши маркучето. Ако си с плочка на газта запуши наполовина тръбата към въздушния филтър. А щом ти гасне при включване на нагреватели и парно занчи малко са ти ниски оборотите и не може да компенсира новото натоварване. А за паленето на газ ако се пробваш на студена кола през зимата нормано да е трудно без да го напомпаш 1-2 пъти обогатителя. И пак трудно ще отработи защото няма какво да подгрява и изпарява газта в изпарителя.

Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ключ" е решението на "Проблем с газта" явно...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...