Jump to content
Stiliqn86

Не се включва Витека

Recommended Posts

Колата е Хонда Сивик 1,5 115кс. демек икономичния витек с газов инжекцион съм но имам един проблем не ми се включва ви тека изрязвал съм я и на 2ра и на 3та и 4та до 5хил оборота но нищо както си набира на 2хиляди така и на 4-5хиляди ,а съм чувал че като се включи и се осеща.Това да ми кажете да ли мога да го оправя проблем ли е защото аз мисля че е.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При НЕ работещ Втек свети ЧЕК лампата!Как е нивото на маслото ти и скоро сменяно ли е?При теб Втек-а се включва малко над 3000 оборота, за да работи мотора на 16 клапана.Споменал си, че колата е на газ, а там не знам как стоят нещата с Втек-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВТЕК при теб не се чува,както при пълния,защото си икономикПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи си ти витека,но гледаш много клипчета с ВТИ :) и затова си мислиш че не работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е сменено преди 1500км с 5В30 и добре не се чува нали трябва да го усетя да изтегля самата кола но нищо общо и не съм гледал никакви клипчета.И как да разбера че работи ако не е тайна.Значи също съм питал и Дидо от Варна той ми е казвал че на газ няма да го усетя но аз го пробвах това на бензин и пак греда.:(/>:(/>

Редактирано от Stiliqn26

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да те ритне ако това очакваш, след 4000 оборота някъде освен че оборотите обръщат по бързо, при мен си променя и звука. А ако искаш да разбираш кога се включва имаше тема, слагаш един диод (описано е как във въпросната тема).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи от някой един инфоборд и по него ще видиш кога се включва.При теб ВТЕК-а е,че сработват нормално и 16-те клапана.Не се кахъри,за теб голям "+" е икономията и това е идеята на този мотор.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не очаквай да те ритне като на втиПубликувано изображение Принципа на действие е коренно различен на двата ВТЕК-а. При ВТИ-то след 5500 оборота почва да отваря повечко клапаните и от там идва повече мощност, а при икономика на 3 и 4та предавка до 2500 оборота и на 5та до 3500 ти свети една зелена ЕКОН лампа - тогава работи на 12 клапана и е икономичен режим, след това си е на 16 клапана до края. Верно е, че се сменя звука леко и слабо се усеща един тласък, когато заработят всички клапани. ЕКОН-о лампата свети също само, когато си натиснал педала на газта до 1/3 май, когато караш леко и не ти трябва цялата мощност на двигателя... Ако не ти работи втек-а ще го усетиш и по разхода на гориво..

Редактирано от niko_bo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвани малко прочети какво точно си си купил, как работи и т.н. Няма нищо да усетиш, нито ритник, нито кик, нито бум, нито грохот или квото и да било. Ако не работи ще ти светне чека. Ако не ти свети чека - карай си и се кефи.PS: Това стана малко като: "Абе не ми работи телевизора... опс, забравих да кажа че не съм си купил телевизор."

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе и аз не го усещам ма англишманката ма ми дава 4.7 - 4.8 литра на сто така че ако изка да работи :lol: . Витека както знаете си е система за управление на ''подвижноста'' :D на клапаните .При икононките е друга бирата ;) , цели се икономия а не бууаааааааааааа ;) .Към автора караи си колата и се радвай на живота .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...