Jump to content
honda_lv

Проблем с IACV

Recommended Posts

Пишеш го огледално. :P Махай го и търси друг - може втора употреба!Това, че отчита км нищо не значи - важната му част не работи. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще потърся колега искам само да вметна, че понякога докато карам ми светва чека. Четох грешката и ми вдига грешка 43, неизправна горивна система...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За настроиката, след като си оправиш оборотите да са като на нормална кола ще се заемеш с изпарителя :)Имам два варианта, много дълъг и подробен взет от друг форум и кратък, които сега ще ти кажа, а ако си любознателен ще постна и дългия вариант след които могат да ти издадат китап за газаджия и ще знаеш повече от половината газаджии хахах :)Ето как го правя аз:Да предположим че плочката ти е квато трябва, макар че е трудно така без да го правя и да го гледам ще опитам да обясня.Значи на изпарителя ловато имаш два болта, един от пред, пласмасов, тои е за чувствителноста на мембраната за ниско налягане, от горе имаш един месингов винт, за които въпреки че много хора казват да се използва, лично аз съм го стегнал до краи, поне моята кола и плочка са така оразмерени че не се нужадят от него за празния ход а именно тои е за празния ход.Значи първо, завиваш троиника на маркучтите към плочката до краи. (ако са два винта завиваш и двата до краи) След тва развиваш 2,5 оборота ако е един винт, ако са два и двата по 1,5 оборота. Палиш вече загрялата кола и гледаш да я задържиш да работи на празен ход ако трябва и с задържане на газта (ако е нужно и помощник), почваш да въртиш пласмасовия винт винт на изпарителя докато нацелиш максимално добри ниски обороти. След тва почваш да го завиваш полека докато мотора почне да тресе, през цялото време IAVC ще се опитва да ги стабилизира но ти не му се даваи, малко е досадно де, но щом вземе да тресе и да бачка неравномерно, почни пак да развиваш винта до момента в които доиде началото на стабилизиране на оборотите, остави ги леко неравномерни, демек спри да въртиш малко преди да заспят :). Така тва беше за чувствителноста на мебраната, сега идва ред на троиника, подаваи рязко газ (първите подавания по плавно че ако е много бедна сместа да не кихне) и слушаи как се форсира ако не ти харесва развиваи по малко троиника. Можеш да я тестваш и в движение, ако ти хареса как ускорява я остави, а наи си личи дали е добре когато караш на 2 ра примерно но с много ниска скорост и към 1100-макс 1200оборота и подадеш газ, колата трябва да поеме плавно без да забива, без да предърпва, поеме ли начи си ок :) Ако през тва време празния ход се поскапе, можеш леко да развиеш месинговия винт отгоре на изпарителя, тои реално е баи пас и пуска постоянен поток на газ независимо от мебраната за да хванеш празен ход. Както казах при мен тва не е нужно но според плочката може при теб да се нуждае да се развие докато се оправи празния ход. После кабела на антената от едната страна, кабела на телевизора от другата страна, Това е :) ако искаш ще кача и дългия вариант на фаила "от А до Я" за обикновена АГУ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще я настроя отначало, защото за последно я настойвах когато компютъра беше от d16y3 без чипа, с който е сега :D/>п.п Иначе съм го чел въпросния пост с настройките :)

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгадах му схемата на Японеца, проблема не е в него, а в нас и в болните ни амбции да побългаряваме всичко, само че вместо това го разваляме. Оказа се че номера със ограничаването на входящия въздух при мен има отрицателна, а не положителна роля. Или за да съм по-точен бях махнал накрайника за дърпане на въздух от калника по съвет на газаджии, за да харчи по-малко. И днес реших да не слушам никого от тях вече, сложих си накрайника и намалих от тройника входящата газ и... О, чудо оборотите станаха абсолютно стабилни във всички фази на двигателя от напълно студен до напълно загрял и със скорост до 60 км/ч имам около 1100 оборота на празен ход, с по-голяма скорост малко по-големи и със ниска скорост м/у от 0 до 20км/ч само качва до 1500 оборота не знам поради каква причина. Та се оказа, че явно алгоритъма на компютъра просто смята количеството на насрещния въздух от мапа и го сравнява с показанието на vss-a и понеже явно му е бил малко входящия, заради това пуска повече въздух през IACV-то. Какъв е извода? Японеца всичко си е сметнал, не му се месете в изчисленията :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата ти най-вероятно няма проблеми.Прочетох,че вдига оборотите и на бензин.Това се случва най-вероятно от чипосаното ти ECU.В програмите с които се настройват колите има настройки какви да са оборотите в движение,и можеби на чипа ти някой ги е записал такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно е възможно да е така. Не си обяснявам само тази грешка 43 за некоректно работеща горивна система защо я вдига. От ламбда сондата ли прави някакви измервания или какво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да са много бедни смесите от където се повишава ЕGТ-то и прегрява сондата.Това съшо би обяснило проблемите с оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на мен ми вдигаше грешка 43,смених си сондата и вече грешка няма Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се дават пари за нова сонда, още повече карам на газ и предполагам и това допринася :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата ти най-вероятно няма проблеми.Прочетох,че вдига оборотите и на бензин.Това се случва най-вероятно от чипосаното ти ECU.

В програмите с които се настройват колите има настройки какви да са оборотите в движение,и можеби на чипа ти някой ги е записал такива.

 

Напълно е възможно да е така. Не си обяснявам само тази грешка 43 за некоректно работеща горивна система защо я вдига. От ламбда сондата ли прави някакви измервания или какво?

 

Мне , търсете другаде проблема - Публикувано изображение

 

А датчика за температурата дали дали е добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея дали е добре :Dв смисъл този на таблото си е добре, стига си до половината стрелката и залепва там...

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж се беше оправило положението и днес за моя изненада започнаха да играят оборотите и при окъсяване ми изкара грешка 17 VSS сензор :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти като го изключи за проба, после чисти ли памет или не?!?Тая тема стана като референдума - да или не! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го изключвах после махнах back up бушона 7.5А, доколкото съм чел така се изчистват грешките на компа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако верно си я изчистил грешката , то тогава верно имаш проблем с датчика ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво колата се държи ужасно неадекватно, след малко ще пусна клип как докато карам и не е напълно загряла направо полудява. Карам, пускам по инерция колата пада на ниски обороти, после се качва на високи, след това спирам на едно място и оборотомера ми започва да играе от 900-1100-1200 и стрелката си се движи сама, понякога се качва на 1500 направо съм в див ужас :X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери маркуча на сервото и самото серво! (като отправна точка:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка след няколко дни наблюдения и настройки, мисля че VSS сензора прави мизериите, защото всички останали грешки ги оправих, но сега докато карам и изведнъж вдига грешка 17 и оборотите стават 1500-1600 и на място и в движение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля. :rolleyes: Смени го за проба! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички. От 2-3 седмици и аз съм собственик на Хондичка Публикувано изображение/> и моята се държи по описания начин. Колата е CIVIC 2001 с D16V1 мотор. В движение държи 1200-1300 оборота, след като спра на едно мясно след около 4-5 секунди оборотите си падат на 700-800. Само че при мен има и едно проблемче, от време на време, когато колата е на едно място двигатя почва да тресе. Понякога дори оборотите падат повече, опитва се да гасне за секунда и след това компенсира до 1200-1500 оборота и пак си пада на нормалните 700-800. Този въпросния датчик ВСС освен по моргите, къде може да се намери, ако се окаже, че той ми прави разни мизерии .Тия дни смятам да я заведа на доктор да я види. Който знае телефона на Дидо Хондата от ВАРНА нека го сподели.

Редактирано от Unreal_man

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след дълго ровене в аутодата и консултация с един майстор стигнахме до заключение че големия ми разход и грешка 43 на компа ми може да идват от грешно предварение на запалването на газта в следствие на което да изхвърля огън в ауспуха и да ми прегрява ламбдата. Не знам до колко това може да обясни поведението на колата ми, но се надявам след утрешната настройка на центровката да се похваля с положителен резултат :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш стробоскоп и проверяваш шредварението. Правиш го на 12 градуса, ако е различно и стягаш 3те болта на делкото. после с 1 отверка 1 джазгия на корпуса и делкото насрещна да си го знаеш занапред и да не се налага да търсиш стробоскоп. Абонирам се за темата стана ми интересна :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес започна поставянето на новия ми колектор от d16z6 и най-вероятно временно колата ще се кара на бензинец :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес започна поставянето на новия ми колектор от d16z6 и най-вероятно временно колата ще се кара на бензинец Публикувано изображение

 

Колега, бая време мина!

 

До къде я докара с оборотите, бензина, разхода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да вдигна и аз темата малко,от известно време се заех да си настроя прецизно газовия инжекцион и забелязах,че поддържа високи тримове на празен ход от порядъка на +10.Става въпрос когато не пипам газта без значение дали е с климатик фарове или без.Вдигнат ли се дори малко оборотите с педала трима се оправя и си седи около нулата във всички режими.Иначе колата си върви и си държи нормални и спокойни обороти на празен ход,но този трим на ПХ се чудя дали е нормален и така трябва да е.Ако не е дали да пипам нещо по клапаните и болчетата на реглажа.(газовата я настроих да нулира този трим на ПХ,дали е правилно)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...