mohican 12 #1 Публикувано 15 Януари, 2013 Пуснах запитване и в оффроуда, но все пак и тук.Не намерих подобна тема, та затова отварям нова, ако случайно съм я пропуснал, може да ги слеете Та да не преписвам, един копи-пейстХондата е hr-v и не бих казал, че е теч ... по-скоро конденз.Докато имаше сняг и съответно мокро, това-онова и викам, абе като съм влизал със сняг по обувките се е стопило и намокрило (за протокола, с някакви гумени стелки съм) Е в събота реших да изсуша мокета (само под предните стелки е така) с една духалка. Та побръмча си цял ден ту от едната страна, ту от другата.Снощи ходихме на гости с жената при техните, и днес реших да погледна пак под стелките ... ей така, и не щеш ли пак влажни . Загуби на течности няма, нито антифриз, нито от казанчето за чистачките, климатик не е работил - разбираемо е , та ме наведе на мисъл парното и отвеждането на водата при предното стъкло.Ходих преди малко да му метна две канчета вода, ами тече от двете страни под/зад калниците (предполагам трабва да е от там) Не съм махал пластмасата отпред да видя как е, утре ако е малко по-добре времето ще я махна, че май и чистачките ми се чини, че трябва да се махнат , но пак казвам, на първо четене водата си мнинава.Идей ?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #2 Отговорено 15 Януари, 2013 (Редактирано) В някои автокъщи перат колите ,като вкарват паруструйката направо вътре. Имах един опел астра, който изсъхна след приблизително 2 години от тая тъпотия. Но може и да не е това.Трябва да видиш мокета отдолу, ако е напоен с вода и няма дупка някъде, ще е от пране и то обилно!Вторият вариант е, ако не са много напоени донапрените (кичетата) под мокета, а само мокета е мокър, може да е от следното нещо.Така при моето ЦРВ имаше теч от дясната страна и го дадох на познат майстор,който махна чистачките и под тях решетките за въздуха за парното, ако не бъркам и там някъде беше пълно с борови иглички от което се беше запушило и от там течеше вода в купето,но от такъв теч предополагам не би се напоил много пода, защото капе по-малко върху стелките и то само след автомивка. Редактирано 15 Януари, 2013 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #3 Отговорено 15 Януари, 2013 (Редактирано) аз имах на двапъти проблем с амлфата ми и наводняването вътре но си знаех че е от дървесни листа при чистачките и се запушваха отводите.за.водата. За сметка на това пък вътре беше басейн. По една кога вода вадех. Но само конденс е много странно. Пробвай дали под стелките нямаш трби които да духат на кракат на задните пасажети и под стелката да нагрява и да прави разлика въпреки че е малко вероятно освен ако няма някъква влага от някъде.ПП мн гадно се пише със скапания тъчскриин на скапания таблет Редактирано 15 Януари, 2013 от jaccomo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #4 Отговорено 16 Януари, 2013 Ами и на мен за сега ми е чудно и интересно ама да видим до кога.Течове както казах, нямам нито на охладителна течност, нито казанче за чистачки (то всъщност няма как да стане от него), климатик не е пускан, времето е сухо, не е валяло Филтъра на купето не го знам как е че не съм го сменял.В главата взеха да ми плуват разни , че има вероятност да не съм изсушил добре въпросните места . Ще видя днес покрай другата работа, ако ми се отвори време да погледна и под мокета как е.При сушенето на пипане отгоре беше топло и сухо, ама от четене тук там за подобни водни неприятности, разбрах, че трудно съхне такъв мокет и нищо чудно отдолу да си е останал влажен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #5 Отговорено 16 Януари, 2013 Първо си провери най-простите неща - дали си изсушил(първото ти предположение), дали стелките ти някъде не са пробити и кога, какво количество влага има(все пак е влажен сезон и това, че няма сняг не значи, че по обувките не се събира влага), чак след това изследвай за технически проблеми. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ranko57 1 #6 Отговорено 20 Януари, 2013 (Редактирано) Пуснах запитване и в оффроуда, но все пак и тук. Не намерих подобна тема, та затова отварям нова, ако случайно съм я пропуснал, може да ги слеете Та да не преписвам, един копи-пейст Хондата е hr-v и не бих казал, че е теч ... по-скоро конденз. Докато имаше сняг и съответно мокро, това-онова и викам, абе като съм влизал със сняг по обувките се е стопило и намокрило (за протокола, с някакви гумени стелки съм) Е в събота реших да изсуша мокета (само под предните стелки е така) с една духалка. Та побръмча си цял ден ту от едната страна, ту от другата. Снощи ходихме на гости с жената при техните, и днес реших да погледна пак под стелките ... ей така, и не щеш ли пак влажни . Загуби на течности няма, нито антифриз, нито от казанчето за чистачките, климатик не е работил - разбираемо е , та ме наведе на мисъл парното и отвеждането на водата при предното стъкло. Ходих преди малко да му метна две канчета вода, ами тече от двете страни под/зад калниците (предполагам трабва да е от там) Не съм махал пластмасата отпред да видя как е, утре ако е малко по-добре времето ще я махна, че май и чистачките ми се чини, че трябва да се махнат , но пак казвам, на първо четене водата си мнинава. Идей ?!? Приятел.И аз имах същия проблем в началото като си взех ЦРВ-то.Като я мия с маркуча,отдясната страна влизаше в купето вода.Отворих кората дето са чистачките.Черната,която е открай до край на стъклото.Там е вентилаторчето за парното.И оттам влизаше вода.Като се препълни и през ръбовете.Почистих боклуците,и сложих една ламарина, като похлупак върху дупката откъдето смучи въздух от вън парното.Налепих го със силикон,и стана.Сега няма да тече. Редактирано 20 Януари, 2013 от ranko57 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #7 Отговорено 20 Януари, 2013 Почистих боклуците,и сложих една ламарина, като похлупак върху дупката откъдето смучи въздух от вън парното.Налепих го със силикон,и стана.Сега няма да тече. Връх на "техническата мисъл" - поздравления! /> п.п. Вече се сещам, за какви проблеми и в кои теми ще пишеш! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #8 Отговорено 21 Януари, 2013 (Редактирано) 'БаВ мама му, сега рекох да да видя как е положението, че подлагах картони под стелките да обират от влагата, ами то си е направо мокро :blink:/>/> и при шофьора и при пасажера. Мокрежа е точно посредата (където лягат стелките, в крайщата на стелките не е така), т.е. няма следи и мокро (сухо е) от към двигателя :unsure:/>/>Повдигнах от към пасажера, че е по лесно, мокета и от долу има някаква гума, под купето не виждам никъде нещо като дупка или предполагаемо от някъде да влиза .... ама то к'о да влиза, като е сухо.Течности и т.н. не са мръднали. А и самото мокро, няма нито мириз, нито нещо да е мазно ... баш вода си е.Отивам да включа нещо да суши под мокета. Редактирано 21 Януари, 2013 от mohican Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #9 Отговорено 21 Януари, 2013 Подлъгал съм се, и на горе към двигателния отсек е мокро. Сега вдигнах хубаво мокета, но понеже към двигателния отсек има (предполагам) някакво като за шумоизолация, та то е покрито с гума (върху него застъпва мокета) и отгоре е сухо, ама като понечих да го вдигна и е подгизнало Сега няма да имам време, ама утре ще се заема по-сериозно, ще отворя кората под чистачките, да видя какво ще си намеря там .Голяма чуденка пада, почти никъде не съм ходил. Едно ходене до Козлодуй и днес до Оряхово, времето е било сухо Миналата седмица само дето минах с водоструйката колата да сваля от боклуците дето ръсят по пътищата, ама след това не съм проверявал к'ва е хавата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #10 Отговорено 22 Януари, 2013 Така, малко копи-пейст от оффроуда, че нямах разрешение да пиша заради лимитаПонеже поразколачих това онова. Под кората при предния джам, няма нищо, т.е. не е заталачено/запушено, чисто е, заливах с вода по стъклото да гледам къде върви и няма как да стигне отвора за въздух на парното.Разглобих едната жабка, стигнал съм до филтъра на купето (беше доста зле, ще го сменя), там е и радиаторчето на парното. Радиаторчето е вертикално в долния край има едно маркуче което съм разкачил, но незнам от там ли би трябвало да минава конденз или нещо такова?!? Бутнах едно друго маркуче в него (плътно) и опитах да надуя, но не би, ако от там трябва да изтича нещо, то няма как да стане . В двигателния отсек пак има едно маркуче което май също е за тая работа, ама и от там не мога да надуя въздух, чува се за момент нещо като бълбукане.Най-вероятно ще трябва по някакъв начин да ги отпуша тея отвори, дайте идея как да го направя Ще пробвам с нещо гъвкаво и не много твърдо (няма да е някоя тел ) да бутна, но е съмнително какво ще се случи.п.п. пробвах да бутам със свинска опашка (по голяма/дебела) но до никъде.В другия форум предлагат да сваля цялото маркуче, но не съм сигурен дали после ще мога да го сложа на място, че незнам от къде и как минава. Ако някой е правил нещо подобно да сподели някоя идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #11 Отговорено 23 Януари, 2013 При мен алармаджийте свършиха белята.Огледай хубаво местата на които влизат кабели от двигателния отсек и обратно.Прегледай също така маншоните на кабелите от предните врати.Виж също така и жилото за предния капак,проследи пътя му добре.После ще черпиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #12 Отговорено 24 Януари, 2013 При мен алармаджийте свършиха белята.Огледай хубаво местата на които влизат кабели от двигателния отсек и обратно.Прегледай също така маншоните на кабелите от предните врати.Виж също така и жилото за предния капак,проследи пътя му добре.После ще черпиш;)/>Ами това не съм го гледал, но аз нямам аларма, т.е. не е бърникано и дупчено Ще погледна де още малко остана, утре вече мисля ще е напълно сухо и ще полея да видя дали има от някъде пробив.Иначе в оффроуд форума съм писал, че свалях маркучето/тръбичка за конденза, нищо не излезе, ама беше запушена , почистих разни шумчици при филтъра, взел съм нов филтър за купето, легенчето за конденза е метално, т.е. няма как да е спукано, даже сипвах вода да видя как тече .Дали там е било проблема.... ще видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #13 Отговорено 25 Януари, 2013 Снощи беше останало малко още за сушене от към пасажерското място, най-вече от вътрешната страна.Сигурен съм че от към колоната/вратата и под жабката беше сухо.Но след снощният дъжд (който не беше дори силен) днес пак е мокро нагоре по въпросния дунапрен/шумоизолацията Като това от пасажерската страна, от към шофьора не е така, там има малко влажно от към предната част на вратата, но там нямаше и как да вдигна добре и е вероятно да не е било добре изсъхнало. Пък и съпоставяйки го с мокрото от другата страна си е само леко влажно, докато от към пасажерската си е мокро.Тъпото е че беше почти изсъхнало, мислех да вадя маркуча и да мокря обилно, а отвътре да следи някой за теч, ама сега пак ще трябва да суша, отделно го дават да вали дъжд/сняг и стана една.... Та така с конденза Как ще го установя от къде е ... незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #14 Отговорено 26 Януари, 2013 Водя някакъв монолог , но да кажа до къде я докарахме.След като посвалихме още разни неща, като част от уплътнението на вратите, от там да можем да свалим пластмасите по гредите отвътре, свалихме и уплътненията на покрива, даже мислех и един калник да свалям Но и така се откри гледка и се видя, че долу в ъгъла на предното стъкло сълзи. Позагледах стъклото и понеже на другите пишеше хонда, на това НЕ, та вероятно е сменяно, но има пропуск в лепенето.Та другата седмица ще минат от Кобра (имат път насам) да го видят и най-вероятно ще трябва да се свали, почисти и пак да се сложи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 26 Януари, 2013 Тва с течовете си е гадна работа, на племенницата сивка мокреше горе в дясно на стъклото , в ъгъла на тавана. Мислех да не би да е като при теб през самото стъкло, но за наи лесно за теста залепих една бандажна лента отгоре на канала за багажници. И при първия дъжд вече не мокреше, отделно разгледах схемата на сглобката на детаилите и веднага си прилича де ще да е слабото място, при сглобката на тавана със страницата. Махнах лаисната от тавана дето запушва канала за багажника и под всичката сволач дето се събрала под нея след като я измих проблема лъсна, тавана там освен точкови заварки е лепен и с нещо за оплътнение но то е твърдо и беше спукано, съответно се намеси силикон за рибки, щото единствено тои лепи как трябва мацнах тук там и вече година е бетеон. Та слушаи моята команда, не се занимаваи с кобра- мобра да дадеш ся 30-40 лева за монтаж на стъкло. Купи си един силикон за аквариуми 5-6 лева е, ако имаш достъп до въпросното място мацни го и готово, не знам на ЦРВ тва оплътнение покраи стъклото как се сваля но ако успееш от доло под него са дренажните канали за водата покраи стъклото дето се стича, намери де е цепката и с една спринцовка налеии малко силикон, като гледаш да не го омацаш като филия с пастет, канала да си остане свободен за водата, само в процепа да вкараш. И за друго не те съветвам да свалят и монтират стъклото, при свалянето има голямо вероятност от нараняване по ръбовете, па тея стакла са толкова кекави че само тва чакат, да се чукне неиде лекичко на ръбчето и някои ден как си седиш е така в колата и си чакаш гаджето и прас един лъч като от нищоти тръгва да лази из стъклото, и аи честито. Та опитаи без сваляне, оправен си , ще минеш без кобра. При тях винаги може да идеш така или иначе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #16 Отговорено 26 Януари, 2013 (Редактирано) Слави, това хубаво, ама това го открихме само от към пасажерската стана. От към шофьора уж няма мокро, ама то и дъжда не беше силен,пък и колата ми се струва, че седи леко наклонена към пасажерската страна (т.е. на оЧо не е съвсем равно там дето съм спрял). Въпреки, че и там разглабяхме, ама не личеше да сълзи от някъде :unsure:/>. Отделно не е много достъпно, дори със спринцовка, да се вкарва силикон. Общо взето сякаш много неизвестни, та сякаш по-добре да дам 30-40лв. за презалепване, предполагам че поне за лепенето ще дадат някаква гаранция, най-вече да не тече. Пък ако му е отредено да живее* ще кара, ако ли не ... Ровичкайки се за подобни процедури, попадах на мнение, че било добре колата да не се кара ден-два :unsure:/> , това има ли нещо вярно, че мислех АЗ да ходя до Враца и след лепенето да пътувам към нас, ама ако е така по-добре ТЕ да дойдат :unsure:/> Редактирано 26 Януари, 2013 от mohican Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #17 Отговорено 26 Януари, 2013 Ба, я виж от кога е мнението оня ден на един приятел на либрата за 1 час му го смениха и си тръгна кат пич явно вече имат е гати лепилата. Инак и аз на рендето едно време ме карах аколата да спи при тях 24 часа та тогава да си я взема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #18 Отговорено 26 Януари, 2013 При мен е 2 часа да не се кара.Лепят ги с нещо черно, като силикон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #19 Отговорено 28 Януари, 2013 Няма проблем да се кара, само не трябва да се махат лепенките с които е залепено стъклото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #20 Отговорено 12 Март, 2013 Чудех се дали да пиша, ама понеже ме издразниха тия от Враца, да кажа как се развиха нещата.Та звънят ми една вечер в 8 часа да дойдат да видят за какво става на въпрос. Викам си тия сега какво ще гледат по тъмно . Както и да е отидох до работата, че колата беше там (на няма 50 метра ми е ) и изчаках да дойдат. Цъфнаха с една раздрънкана астра, на фурия У-А, я да видим сега, къде тече, к'во, звънят на шефа и му викат, че ще го подлепят отдолу, колко да ми вземат - 15лв. И тръгнаха да слагат силикон в долния край на стъклото от към коша на двигателя . Аз ги спрях и нагледно му обяснявам къде какво се случва и от къде сълзи.Ааа, ама то .... ами не знам дали ще стане нещо ама ще опитаме. Та ми го наклепаха отвътре, без да почисти повърхността, замазваше с една отвертка, абе мани-мани, аз по-добре щях да си го направя.След няколко дни валя ли, аз ли го поливах не помня, ама пак си имаше теч. Хванах за единия край и го отлепих, имаше даже мокро по него. Тоя силикон после няма миене, една чернилка по ръцете, ама с времето се махна Тия ми бяха казали, че ако няма резултат ще трябва да се сваля, да се прелепи, ама било сложно ... бла-бла-бла.Като им видях отношението още тогава, и няма как да си закарам колата при тия Та от наши хора разбрах, че в Монтана работят много добре, чух се с тях,уговорихме се и един ден отидох.Ами тъкмо довършваха една Тойота 120-ка Срязаха стъклото, оказа се, че и горе при тавана има пропуски, че струната/телта се движеше без усилие на места. Свалих, почистиха и залепиха. Това за около 30-40мин. В долната час на стъклото има едни чопчета дето го държат да не се свлича, т.е. имах само една лепенка, ей така .Питах ги може ли да пътувам, че трябва да ходя към Враца, казаха - няма проблем, докато на собственика на Тойотата му казаха, че е желателно да изчака още половин час, и му обясниха защо (при него имаше лепенки да държат стъклото).Та така. Малко късно пиша това, ама исках да видя да нямам пак някой теч за сега няма такива признаци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preparat 2 #21 Отговорено 28 Февруари, 2015 И реши ли се проблема ти със свалянето на стъклото? Питам ,защото от няколко седмици в краката на пасажерското място си подгизва доволно.Махнах мокета и под него има една пласмасова , като влаго и шумоизолация.Повдигнах я с пръсти за да видя какво става от задната страна.Подгизнало е брутално , на всичкото отгоре в задната си част този изолиращ панел е като дунапрен и попива водя мощно.Снощи валя тука и сутринта преди да тръгна пропуснах да проверя за мокро, но след като се прибрах погледнах и беше пак доста мокро.Айде махай мокети подсушавай с парцали .И съм в дилема какво да правя и от къде да започна.Решетката под чистачките за да почистя от събрали се боклуци евентуално до въздуховода, след това имам сякаш и проблем със стъклото.Долу в дясно гуменото му уплътнение не е както трябва .Чудя се възможно ли е през калника да влиза някак си .Ръжди и изгнило нямам .Забравих да кажа , че колата е сивик , англичанка 95-та година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове