Honda_D15B2 0 #1 Публикувано 10 Януари, 2013 Ако може някои да ми каже какво се преправя на електрониката на Д15 Б2 моно за да стане пълна инжекция ако има схема още по добре ..... знам че има такава тема ама води до саит на английски.Благодаря на всички колеги който се отзовът на въпроса ми .... (bow) ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 10 Януари, 2013 По електрониката нищо не се преправя, трябва си компютър от кола с пълна инжекция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #3 Отговорено 11 Януари, 2013 Ще ти трябва комп PM6 който трябва да се чипоса, делко и смукателен колектор с рейка и инжектори. Двигателите донори които ти вършат работа за d16a6 и d16y2 (поне аз за тези се сещам).Ако инжекторите са ти нискоомни ще ти трябва и ресисторна кутия. Имаше хубава тема на 1net за преправянето на инсталацията в psytronix.org, за съжаление сайта вече не бачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #4 Отговорено 11 Януари, 2013 (Редактирано) И D15B7 може да ти бъде донор :)/>А ако ще се чипва можеш да използваш много компютриP1KP06P28 Редактирано 11 Януари, 2013 от honda_lv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 11 Януари, 2013 honda_lv тва кат си се закачил за тея б7 малиии . д16з2/а6 ,д16з6 ,y234........ d15z6/z8 Тва все моо стане за игла .имаш лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_D15B2 0 #6 Отговорено 11 Януари, 2013 Мерси за отговорите какво да разбирам че не се преправя нищо по електрониката........... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 11 Януари, 2013 Има разлика в пиновете на компютрите.Сменя се или инсталацията от донора или се оправят пиновете според разликите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #8 Отговорено 11 Януари, 2013 Е преправя се... сменяш компютъра! И май се пускаха там още 1-2 кабелчета за към инжекторите..?! По-запознатите да кажат точно кво беше! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #9 Отговорено 11 Януари, 2013 honda_lv тва кат си се закачил за тея б7 малиии . д16з2/а6 ,д16з6 ,y234........ d15z6/z8 Тва все моо стане за игла .имаш личноНаскоро едно момче ми обясняваше, че дросела и всмукателния колектор на z6 били МНОГО по-големи от тези на b7, но след малко четене в d-series.org установих, че съвсем не е прав човека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 12 Януари, 2013 какво да разбирам че не се преправя нищо по електрониката...........Аха,направо я сменяш По лесният вариант(и евтин)е с ОБД0 ЕЦУ-ПМ6,ПП4,ПМ7(мисля че ставаше).Преправя се малко инсталацията,опъват се малко кабели.Другото са го написали:всмукателен колектор от едновалова Д-серия(пълна инж.),делко от Д16А6 или Д16з2,гарнитура на всмукателния колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_D15B2 0 #11 Отговорено 12 Януари, 2013 A по точно някои знае ли кое се преправя ако има нещо като схема ще сам му много благодарен.....:huh:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinoptika 12 #12 Отговорено 12 Януари, 2013 момчето е право за инсталацията преди имаше много хубава тема за това кое как и по какъв начин става но вече я няма нека някой по в нещата ако има желание да напише какво се преправя или ако може да се въстанови старата тема мисля че на много хора би помогнало това защото мини митата са на мода а това за спринцовката е началото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_D15B2 0 #13 Отговорено 13 Януари, 2013 Точно така колега много мнения но по темата ........ :(/> :dry:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 13 Януари, 2013 (Редактирано) Сайта където беше темата на Емо на бг го няма Ето ти две подробни теми,на английски http://hondacrx881.tripod.com/mpfiswap.htmlhttp://www.d-series.org/forums/diy-forum/39133-diy-dpfi-mpfi-swap.html Редактирано 13 Януари, 2013 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_D15B2 0 #15 Отговорено 13 Януари, 2013 (Редактирано) Мерси колега ... (bow) А ако сложа кабелите от 101 коня от компютара до двигателя дали ще трябва нещо да се прави по електрониката..... ? Редактирано 13 Януари, 2013 от Honda_D15B2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #16 Отговорено 13 Януари, 2013 Ако смениш цялата инсталация, мисля че няма да има нужда от преправяне, но зависи с какъв комп ще бъдеш! Да ме поправи някой, ако греша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #17 Отговорено 13 Януари, 2013 Няма какво да се доправя ако сложиш тези кабели от там нататак само компютъра ще ти зависи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #18 Отговорено 13 Януари, 2013 Кои кабели ? Ако ще сменяш букси към ОБД1 каквото е б7 е едно ако ще сменяш инсталацията друго.По добре не се захващай с второто играчка е и то голяма.Действай по горните схеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 13 Януари, 2013 Абе хора /изключае АМД / от писалите кои за последно ? ,прави от моно пълна та не спрехте да пишете глупости . Д15б2 е обд НУЛА ако си набавите игла обд НУЛА сиреч делко ,малко жица ,всмукател /оборудван/ Защо трябва да сменя инсталацията като тя е почти на лице , е има линкове чете .ако се минава на ОБД ЕДНО там е малко по друга бирата .Още по добре е ако компа е от д16з2 забиваш го на мястото му и къртиш колата колко и държи гъзъ без да пипа електрониката . П.п немога да отворя линковете /от тела/ ма се съмнявам АМД да е дал тъпи такива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #20 Отговорено 23 Февруари, 2013 Да използвам темата да попитам, качих пълна игла от d16z6 на d15b2, всичко е прокарано с инсталация пълна на Obd1 и всички кабели са наред. Делкото и то ми е obd1 и е правилно зацепено още от предишния колектор който беше. Подкарана е с компютър P1k който е еквивалент на p28 с чип за 1.5 пълна игла от колегата gefi. Въпроса ми е трябва ли да се правят някакви допълнителни настройки като центровка или нещо подобно, защото след успешния суап като запалих колата е много странна на нормалните си обороти все едно претриса или прекъсва не мога да го опиша, но не работи нормално както се очаква. Благодаря предварително. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове