Jump to content
red_devil

новата мода за civic пета и шеста генерация

Recommended Posts

Виждали ли сте такова нещо в сивик?Шест цилиндров vtec мотор Swap във пета и шеста генерация.Върви зверски,има и клипове в you tube ако някой се интересува нека хвърли едно око.Мотора е от хонда акорд 3.2литра!Нека някой с повече опит да хвърли някой клип в темата за да видите за какво вървене става въпрос.

post-15339-0-44770900-1357685703.png

Редактирано от red_devil
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на Legend го слагат J32, че и на NSX ако не се лъжа. Това е практика в САЩ от известно време, даже се продават и тампони за такъв суап. Друг е въпроса какъв е баланса на колата с тоя кютук отпред :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на Legend го слагат J32, че и на NSX ако не се лъжа. Това е практика в САЩ от известно време, даже се продават и тампони за такъв суап. Друг е въпроса какъв е баланса на колата с тоя кютук отпред :lol:/>

Сериозна работа е, гледах клипове как мачка доста сериозни автомобили.Хвърли едно око... :D
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал съм ги отдавна. Гледал съм и сивик със V8 двигател и задно. Просто не е моята чаша чай, както казват Англичаните.A тук хората отдавна са открили топлата вода :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такава в България,даже беше на националната.

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сериозно ли тази отгоре е с такъв двигател ???????????? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не съм сигорен,че е с 3.2 май е по мслък но който иска може да отиде до търгпвиите на сточна гара (захарната търговия) тоя сивик седи там и е автомат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв баланс?Тази дума едва ли я има при такъв суап :). Определено и мен не ми се нрави, защото не искам от колата да върви само напред.Друга бира беше едно сивиче, което бях гледал със система 4х4 от субару импреза - това ми хареса.

Редактирано от PIKap
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви зверски..

Даа, напред... :) Трябва пред задната ос :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.youtube.com/watch?v=0xYr714MN40Глейте тия американски чички как се кефят.....Аз обаче не виждам на какво.. :huh: :huh: Тва ли е "зверско вървене"???
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глейте тия американски чички как се кефят.....Аз обаче не виждам на какво.. :huh:/> :huh:/> Тва ли е "зверско вървене"???
Ами незнам ти как мислиш дали на магистралата вти ще го мине?Стоково и стоково 3.2? :P
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е побъркана малолитражка :D :ph34r:/>

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глейте тия американски чички как се кефят.....Аз обаче не виждам на какво.. :huh:/>/>/> :huh:/>/>/> Тва ли е "зверско вървене"???
Ами незнам ти как мислиш дали на магистралата вти ще го мине?Стоково и стоково 3.2? :P/>/>
Може и да го мине....Поради прости физични закони....При огромната тежест на мотора,на магистралата,с предницата и задницата обясняваш ли си какво се случва,огромен дисбаланс.....Супер нестабилна кола,заради сцеплението с въздуха,супер забита предница и задница,дето при едни 180-220 км ще се вее като весник и няма да има одържане тая кола Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове това не е особено нова мода, а и какво си мислите че може да очаквате от туристически стоков двигател ??? то и b20 стоков няма да е по-различен в сивик, но след доработки резултатите са явни...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с вас но това незначи че примерно като вие знаете за тоя мотор всички във форума знаят за него.Нека хората да видят може пък някой да обича големите кубатури.Вти си е вти всички го знаем... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе литрите са си литри, и потенциала им е друг/при нужда/, кой каквото ще да си говори.На много "Хондаджии" може да не им харесва, ама си е така...Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хехе, кой ви каза че J серията са тежки двигатели ?!?!?!

110кг тежи ... Колко точно ще ви изхвърли баланса ?! Най-куцото от целия swap са електрониката и скоростната кутия. "Ръчка" има само в акорд купетата след 2006-та и в разни Type S.

ECU-то е "нечипваемо", взима се цяло ECU от АЕМ.

 

За 5-та ген тези двигатели са много високи, трябва да се реже предния капак за да се затвори дори ... това са му проблемите.

 

И сега представете си 3-3.5L Bi-Turbo в 5-та 6-та ген Сивик/Акорд или каквото и да било ;)

 

В града ще е пъти по-приятно да имаш въртящ момент от ниски обороти и да не ти се налага да пренавиваш оборотомера за да прескочиш трамвая например...

 

Кубатурата си е Кубатура, всички минали от 1.3-1.5 на 1.8-2L са усетили разликата моментално....

 

Не случайно всички журналисти, които плюеха по хонда двигателите, се оплакваха от липса на въртящ момент в ниски обороти (оборотите в които караме нормално всеки ден). Те и Хонда се сетиха, новите им Type S/R sa s 2.2-2.4L двигатели ...

 

 

There is no replacement for displacement

Golden rule :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярвай си че J серията тежи 110кг..това за гол мотор ли :) , добре че си погледнал отгоре-отгоре в гугъл ама има още доста по-подробни работи които се преправят, за момента в БГ мисля че е мисията невъзможна..а ако съм гледал сайта от който ти си копирал мисля че се спираха на около 5000$ цени на части само без труд..и това е за САЩ,тук нещата стоят по коренно различен начин ;)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Копирал съм" от wikipedia, и да това е тегло на двигателя без течности в двигателя, алтернатори, хидравлики и т.н. . Като ги сложиш тези неща отива към 150-160 кг, И скоростната кутия и отива към 200+ ... Един b18 swap си е 180кг горе долу :)И не мога да разбера какво означава "в БГ мисля че е мисията невъзможна" Заглеждал ли си колко вървят тези двигатели в UK? Средно 300-500 GBP. Скоростните кутии са пак там, ЕКУ-тата не са повече от 100 паунда ? За 2-3000 лв си взимаш цял акорд купе V6 и си прехвърляш ВСИЧКО. Кое му е толкова невъзможното.Проблем е докато си намериш полуоски и ти направят тампони за закрепване в коша. Което НЕ Е мисията невъзможна.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък тази мода нещо не я разбирам . На малка кола да и боднеш 3.0 мотор :huh:/> Малката кола си е малка кола . Повече от 2.0 мотор ми се струва безсмислено . Та тоя мотор не може да се развърти толкова бързо . Колата наистина има въртящ момент , ама нещо не го вдявам . Та това е двигател за голяма кола . За какво ти е толкова въртящ момент на такава въшка ? Не казвам , че съм против - всеки си харчи парите за каквото реши . Просто ми е малко безсмислено . А и за какво ми е въртящ момент на ниски обороти - да не карам дизел :D/> Тия журналисти да не се правят на толкова знаещи . Карали цял живот ВАГ групата и си мислят , че колите трябва да са такива . Факт е , че японските коли са силно пренебрегнати по тестовете . Не казвам , че са перфектни , но до почти не съм срещал серийни западни коли , направени с мерак и притежаващи дух , барабар с подобно поведение . Повечето са правени за брой и за ниска цена , не за усмивка на клиента . За преките конкуренти от класа на сивика направо не ми се говори :D/>

Редактирано от barsi
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям Барси!3,2 или 3,5л. мотор в сивик си е гъзария и става за драг с нужните преработки!

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И :unsure: :unsure: какво даде 10.3;) хората с 1.6- и 2.0 дават толкова пак се губи смисъла от 3.0 -3.5 ;) (поне аз не го виждам). :lol:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И руснаците са направили най сполучливия опит за суап на j32a в сивик:http://youtu.be/ahJM0AWpTkUА ето и малко дрифтче с този сивик:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5VpSiys8K_g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки влак си има пътници...тоя мотор си има сила от ниските и ако се кефиш на евридейка дет да не я чакаш да мине 6000+ об. за да има втек и сила.... Аз не бих направил такъв суап,но явно има хора дет се кефят :P

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[/quote/]

Така ли ми изглежда или предните гуми са му меки ?

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ли ми изглежда или предните гуми са му меки ?

:|... и за да не съм в оффтопик, не ме кефи идеята за такъв двигател в малкия сивик :) Редактирано от Palko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си мислил за 2.3 turbo 240hp, ot Acura RDX ако е с SH-WD още по-добре.... :) , но май не е практика този SWAP?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо хората винаги гледат огромното а просто не си сложат една Б/К серия :rolleyes:

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола за 1000 лева + двигател, скорости и електроника за 4 хиляди лева ЕХААААААА модата е голяма работа .... даже и не върви за парите си чак толкова!

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...