Jump to content
Strak

Малко инфо за един новобранец

Recommended Posts

Здрасти, хвърлил съм око на Прелюд ,но ме интересуват доста неща за да затвърдя желанието си . Първо моля да не ме упреквате за следващия въпрос просто не мисля дали да го правя или не ако не става търся друга кола. Как понася метана има ли проблеми или не ? Като разходи трудна ли е за отглеждане . За маслото съм чувал ,че Хонда се кара с масло за Хонда лично за мен страхотно измислица , понеже се занимавам с Кастрол и ще се налива такова. По окачването какво най-често се разваля ? И изобщо нещо често срещано като проблем да споделите.И също може ли да стане смяната от автоматична на ръчна кутия и колко г/д би струвало това .

Редактирано от Strak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За метана, особено ако е инжекцион няма да имаш проблем, ама ползата от файдата на тая му цена е нулева. Ще ти легне към 1500лв уредбата. Теглото не и е сериозно, но в момента разликата с газта е 2-3 лв за 100км. Един газов инжекцион ще ти дойде тамън. хем ще ти остане и багажник и няма да имаш разлика във вървежа. В смисъл метана освен теглото там си се усеща и загуба на мощност. Не е сериозно, още повече ако е H22 мотора. Иначе за маслата- от Хонда ти е задължително само за скоростната кутия и диференциал, ако си 4WD . Може и моторно или на друга марка, но може да почне да дава проблеми като е студено, а и това за скоростите има живот 60к и смяната ти е около 60лв. За двигателя какво ще сипваш- ти си решаваш. Като части и консумативи не са скъпи а и са си здрави коли ;) Успех с търсенето на читав екземпляр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи колега,хубаво е че си се насочил към прелюд и то х22,той се кара с масло кастрол поне 10/40 или 5/40 защото е развартян мотор и маслените магистрали са тънки,там и е проблема попринцип,защото ако е кво да е масло няма хубаво мазане,а до колкото за газта,не съм карал, но имам приятел който кара и е мн доволен от газовия инжекцион,....от към окачване са здрави,а ако има проблеми по добре втора ръка,защото новите повечето са ментета.Като цяло прелюда е стабилен на пътя и мн бърза за класа си..по добре е ръчна скоростна кутия,защото са мн корави,няма чупене.за сега само това се сещам,пробвай няма да сгрешиш.поздрави .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де с ГИ за какъв разход става въпрос и от къде може да се намери читав на г/д добра цена гледах в германското мобиле има за около 3000-3500 евро доста запазени ,но като че ли е малко висока цената и също прочетох някъде че на всеки 40 000 км иска реглаж на клапаните това вярно ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом искаш газова, защо просто не вземеш сивик 1.5 моно,хем ще караш с обикновена газова,хем ще спестиш много пари....Прелюда градско(Сф), е 12-13-15-17 на 100 при това на бензин,зависи дали се набиваш в много трафик......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ ще ти дава около 13/100 градско и 10/100 извън града.Но,ако искаш тръпката от Н22 с АГУ няма да я усетишПубликувано изображение.Като цяло колата е страхотна и е за феновеПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ме устройва газта вече няма никаква файда от нея истината си е метанчето . Метан се слага на мощна кола за да си върви нормално и след метана пък и в града много пъти не ти трябват 185 коня ,но пък има ли някой отворковци да бъдат възпитани :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом искаш газова, защо просто не вземеш сивик 1.5 моно,хем ще караш с обикновена газова,хем ще спестиш много пари....Прелюда градско(Сф), е 12-13-15-17 на 100 при това на бензин,зависи дали се набиваш в много трафик......

Колега много ти тежък крака :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежък е, но това е друга тема... Просто си харчи 1-1.1л/час тоя мотор при това загрял... И като караш 30мин 3км,няма как да даде 7 на 100. А към колегата с метана:не очаквай чудеса от храброст от тези 185 метанови коня.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За метана и аз мога да го потвърдя.Или си вземаш бегачка и я ръчкаш на бензин,или си забождаш метана и не се захващаш с отворковци.Може би газовия инжекцион е някакъв среден вариант ако е добре настроен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си харесал Прелюд, защо не си вземеш Х23 варианта или даже Ф20, щом е за метан?! Ще си вървят нормално що годе и няма да харчат толкова! За Х22, незнам на метан ще се пуска ли ВТЕКа?! :blink:/> Тия 185коня с метанова уредба най-много да те засрамят на някой светофар с някое 140-150 коньово Голфче или Хастричка.. :ph34r:/> :(/>

Редактирано от Street-warrioR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нееее аз искам метана за да си карам всекидневно пък и от 185кс. ще станат не по малко от 130-40 коня което не никак малко . А когато реша да се заигравам имам копче за бензина пускам си го и съм готов . Имам един приятел с прелюд с 133 кс. ще му звънна да се видим да каже за какво става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H22 + газова или метанова уредба, хич не ми изглежда нормално!Като толкова искаш Прелюд вземи си с двигател H23 или F20, то и без това ще го скопиш с газовата ,така че за какво ти е H22.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не каза,че багажника е малък и няма достатъчно място за метанови бутилки....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H22 + газова или метанова уредба, хич не ми изглежда нормално!Като толкова искаш Прелюд вземи си с двигател H23 или F20, то и без това ще го скопиш с газовата ,така че за какво ти е H22.

Добре , Да речем , че те послуша . Ако хванеш една кола и сложиш алтернативно гориво , губиш близо 10% от конските сили . Зависи какво и как се сложи . Та като си вземе човека Ф20 и му сложи метан ще му се отрази на вървежа , а Х22 си е голям и мощен мотор . Особено при нормално каране не виждам проблем . Просто колкото е по - мощен мотора , толкова по - малко усеща грамотно сложена уредба . А каталожните им разходи на гориво са на кантар и на 3те мотора . А и като е на газ , тъй като е по- лека системата и ако иска да си направи кефа винаги има копче за бензин . То и при метана става , ама трупа в багажника си тежи винаги :D За това за алтернативно гориво , ако не караш предимно на късо се избира по - мощен мотор .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги може на повечето да ви прозвучи нелогично или лъжа или каквото и да е но лично аз с обикновена газ/не инж/ (сложена добре разбира се) с хубав изпарител и бърза рейка на газ правя 132 коня на дино незнам каде ги видяхте тея филми 10% незнам си колко си % ако газта е сложена хубаво няма проблеми ако някой не вярва с затоплянето на времето мога да направя клип и да го кача (в момента приятеля ми с необходимия гараж не е в БГ) така че и х22 и х23 и х123123123 с кадърно сложена и центрована газ няма да падне под 180(х22) и 155-6(х23) П.С. нищо негативно към колегите но нали знаете "не питай старило(в случая колеги с мн повече знания и опит от мен) питай патило"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера ,защо всички казват ХУБАВО СЛОЖЕНА уредба .Всичко е в настройката не в слагането ...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най малко,плочката, на ,,обикновената" газова уредба, значително ще ти стесни входа на интейка,така че и на бензин и на газ, ще е все едно да те карам да тичаш с нахлузен противогаз :)Колкото на по високи обороти работи двигателя,толкова ефекта е по силен! При тези двигатели се говори за cold intake ,за полиране на пленума и рънарите,портване на главата и т.н. ,а ти искаш да затъкнеш всичко с газова плочка. Еми успех ти желая!Като видя на някой H22A7(A8) или H22A, газова уредба,винаги се сещам за едно лафче, а именно ,,на гол тумбак,чифте пищови " :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И защо така ? Купуваш си кола . Има си всички видове екстри , които искаш , мощен мотор и харчи само 15-20/100 км . Имаш си пари и не ти пука . Караш 5г и сменяваш . Правиш една къса сметка и се оказва , че за 200-300к.с. кола , която си карал си дал огромна сума пари за гориво - повярвай ми , хората с пари ги правят тези сметки . После си купуваш пак такава кола - щом те кефи и можеш да си го позволиш . Слагаш и едно ГИ . Караш 5г и сменяваш . Оказва се , че си дал под половината пари от тези за предишната кола за гориво . А колата според теб дали ще ги усети ? Една обикновена 90к.с. англичанка не усеща пада в мощността от газовата при нормално каране , пък какво остава за кола с 200к.с. ? Просто всичко е въпрос на аритментика , особенно в днешно време и всеки сам си решава :cool:/>

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вообще не е рядкост напоследък да видиш супер лъскава лимузина наредена на газ колонката.Снощи видях патрулка да зарежда метан !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...