Jump to content
K1r1L

Снижена кола -яде гуми

Recommended Posts

След като сложих спортното окачване, предницата стана доста ниска и оттам се промени и ъгала на предните гуми (Задницата е по висока). Струва ми се ,че яде гумите отвътре. Това може ли да се коригира и как ??? говоря без регулируеми носачи. Колата Е сивик 5 ген Вти . :cool: И КАкви настроики трябва да има ходовата част по конкретно предната за по добър старт(по добро сцепление).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип до колкото съм чел я оставят една идея отворена предницата, но щом ти яде гумите положението е сериозно...Ходи да и направят един реглаж на колата. мисля, че беше на -3гр, но си има за всяка кола таблици. А относно старта- имат значение гуми, настилка, скорости и съчмата в главата.

  • Нагоре 1
  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го същия проблем с моята кола след като сложих окачване и особено след поставянето на по-тежкия мотор. Както каза Пепи,ако имаш възможност инвестирай в едни раздвижени носачи и ще си решиш проблема..

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли да пуснете още някоя снимка на какво точно ми трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма спасение Киро, от това страдат всички просто ей така свалени сивици. Целта на "свалянето" трябва да е свързана със запазване на оригиналната геометрия, иначе получаваме само едно сваляне, визия, твърдо возене и нищо повече... Или камбър кит, или преправяне на носачите. Някои коли се разминават само с подложки, които се правят и поставят бързо, и не е нищо скъпо, но тук сме с дабъл уишбон и нещата не са толкова прости :)/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще предотвратите яденето на гумите с камбър неми стана ясно. Ако гумите му опират в калниците по е логично за камбър, но то си е нормално като я свалите и се нарушава сходимоста на предните колела. Прави си един стенд и си готов :)

  • Надолу 8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Emo1234 ела ме заведи на стенд на който биха ми оправили наклона на предните колела. Помисли малко преди да пишеш глупости. Когато колата се снижи, горния край на гумата влиза в калника (образно казано) това няма как да се оправи със стенд. Аз го имам същия проблем, човека при който минах реглаж, каза че вариантите са 3: 1-ви връщам си стоковото окачване, 2-ри огъване на шенкелите (трудно и скъпо начинание) и 3-ти раздвижни горни носачи. Като за 3-тия е препоръчително да не са китайчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак,това с огъването на шенкелите ми се вижда малко несериозноПубликувано изображение

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каза ми го човек занимаващ се с това от години. Каза че е правено няколко пъти и има ефект. Няма да споменавам имена за да не правя скрита реклама. И мен ми прозвуча доста как да кажа, смешно. Но при него ме изпрати човека който се занимава с мойта кола. Доколкото знам там се сервизират и голяма част от новите Хонди продадени във Варна.

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ти ми го обясни на мене тогава. Това че е снижена контактната площ на гумата намалява следователно на теория няма как да яде гумите. Поради изместения ъгъл камбер в (-) поради снижаването шенкелите се отварят в (+) и затова почва да яде гумата. Отивате на стенд но стендаджията прави предницата с заводските ъгли, дано в заводските данни камбъра е друг. Решението с камбъра е като ти направи градусите като за заводската височина за да влезе в таблицата. Другият вариант е като не се води по таблицата, или както аз напраших с 2 метра въже от гума до гума и пак няма ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе казано се получава това:

Публикувано изображение

от там вътрешния край на гумата се износва повече и от там се получава "яденето". Поне при мен е така. Отклоненията при мен са следните, на дясна предна гума 3 градуса, на лява предна 2 градуса и 4 мин. С въжето не знам как ще стане, дай малко повече инфо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако ще се прави компромис само със стенд, в никакъв случай заводски настройки.. Далеч от такива стендаджии :) Яденето не е толкова от наклона, колкото от ужасното "тое-аут"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек викаш да сменям стендаджията ли? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бяхме на кафе много по лесно щях да ти го обясня но неизкаш да ме разбереш Публикувано изображение Ако в заводските данни пише че трябва да е 3 градуса сходимост (примерно) правим го на 3 градуса всичко зелено ОК. Но предницата си е още отворена по осевите линии защото трябва дасе настрои по новия градус на камбъра или камбъра по градусите на сходимостта. Затова са заводските данни зада не вадим тефтера и елката Публикувано изображение. Иначе с важенцето е много лесно и бърза процедура. Завързваш за задната гума въжето така че да се получи една линия на борда на гумата същото и на предната и гледаш да контактува в права линия въженцето с борда на гумата и същата процедура и на другата страна и това е Публикувано изображение Направи си го с някои приятел така и после ме почерпи една просълзена че съм ти спестил едни скънкове :P:

:D

Редактирано от Emo1234
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме сделка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи независимо дали си с къси пружини или регулируемо окачване ,гумата ще дава фира ,ако кембара е заводски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Дава фира" най-вече от параметъра "тое", който отива на вятъра при снишаването, дори след минат стенд направен по заводски данни.

Редактирано от pamo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

;)/>

П.П. Зависи от снижаването. :)

Редактирано от Sebulba
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е такава ли разлика прави в наклона на гумата едно снижаване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире,не веднъж съм ти давал правилни съвети и сега ще ти дам жокер ТУК и ТУКЗабрави всякакви китайски вариант в това число и Скънк.Както обичам често да казвам:"Не питай старило а питай патили",остави какво ти говорят разни капацитети,проблема е изцяло и само в камбера(наклона) и никъде другаде.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре снимката по горе е с камбър кит 100% на какво се дължи можеби щото е китаиски ли? Пак ви го казвам с камбър кита се връщате на заводските ъгли и тогава сходимоста си идва както трябва. JDM-kite с зверския камбър през седмица ли дават по 500 долара за гуми??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире знаеш и моята е свалена,но гуми до сега не ми е носила никога.Вярно най вероятно има значение с колко е снижена ,но моята е само с спортни пружини и нищо друго и имам един документ за окачването аз така,я взех от Германия с джанти 16' та в този документ бяха дадени параметрите наклони и такива работи ,но до колкото си спомням беше подчертано точният размер на джантите и гумите с които беше тя 215/45/16.Като цяло и моята отзад е по висока което малко ме дразни ,но си трая смятам,че не случайно швабата ,я е оставил така.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре снимката по горе е с камбър кит 100% на какво се дължи можеби щото е китаиски ли? Пак ви го казвам с камбър кита се връщате на заводските ъгли и тогава сходимоста си идва както трябва. JDM-kite с зверския камбър през седмица ли дават по 500 долара за гуми??

Човек, кротни се малко, че ставаш смешен. ДА въпрос на стенд е, но след като има какво да се настройва ... на заводска хонда отпред се наастройва само сходимост, за да можеш да пипаш кабър ти трябва съответния раздвижен носач, за да можеш да пипаш и кастър ти трябват още няколко неща ...Миамото е прав отново, но има още едно решение - продавата се гуми с камбър, и такива могат да се монтират наопъки на много снижена кола за да компенсират .. това обаче излючва употребата на произволни гуми, за това носачите са по-качественото решение.Огъването на чугунен шенкел е меко казано несериозно и опасно ...
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам аз ли съм смешния или.... Никои неможе да ми отговори защо се е получило това износване на гумите + камбър кит на снимката и Лоокчо немога дати схвана мисълта. неподготвен си прочети темата преди това. И така извода какъв е. износват се гумите защото се таркалят на една страна значи и на пияния джапанките му се трият щот варви с камбър ::D :D :D. На Соичиро са му направили точно такъв документ за които ви говорех колата вече не му се стендира по заводските а хората са му издали нови без да му сменят камбъри или маи са му огъвали шенкелите каквоще кавжете :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм капацитет но моите хонди съм ги свалял и качвал всичките от сток до -60мм и след реглаж не съм имал проблем с гумите а варта по 50-70 някой път 100км ежедневно не е да кажеж че е гаражна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам аз ли съм смешния или.... Никои неможе да ми отговори защо се е получило това износване на гумите + камбър кит на снимката и Лоокчо немога дати схвана мисълта. неподготвен си прочети темата преди това. И така извода какъв е. износват се гумите защото се таркалят на една страна значи и на пияния джапанките му се трият щот варви с камбър ::D/> :D/> :D/>. На Соичиро са му направили точно такъв документ за които ви говорех колата вече не му се стендира по заводските а хората са му издали нови без да му сменят камбъри или маи са му огъвали шенкелите каквоще кавжете :P/>

Къде, ако смея да запитам, на снимката видя камбър кит ? Пак ще те попитам, какво ще ти настроят на стенда ?? Имаш точно една гайка на кормилния накрайник и това е ... Ico Dimitrov, има много причини да не ти се носят гумите въпреки камбъра:1. Караш неизтриваеми кокали тип "Видинки", Michelin или от ония ЮАР-ските(не се сещам марката) дето са правени за от 120 градуса нагоре.2. Караш кротко и не пилиш гумите.3. Караш си гумите на 1.8-2.2 бара 4. ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също нямам проблем с износване от ниски пружини.1. не карам кокали, за три сезона си се изтриха нормално и равномерно по цялата ширина2. карам кротко общо взето3. карам ги на 2.5 бара ( когато се сетя да ги проверя :D )4. по предницата има неща за смяна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно при снижена кола го има този проблем в една или друга степен. Нормално. Да огъваш чугун трябва да си самоубиец. Та чугуна си губи качесвата при огъване, особено с нагряване. Иначе носачите изглеждат добре. Остава въпроса като дадеш $300, без доставката дали има кой да ти ги настрой...Иначе има и още едно решение- периодично въртене на лява и дясна гума. Като почне да си личи и ги завърташ. Лошото е, ако гумите не са радиални и имат посока. Като не спазиш посоката и после на мокро ги няма никакви. Ако нямат посока отнема по 10мин на гума :cool:/> Това обаче е временно решение, а и като гледам така наклонена гума май няма много много сцепление. Заради наклона би трябвало да е по-добре, обаче не знам за окачването това как се отразява...п.п. Вие на колко си карате напомпани гумите? На мен са ми казвали да ги карам на 2.2 . Това от 155/80 R13 до 195/50 R15....

Редактирано от barsi
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой какво е имал,но аз от опит казвам,че при свалена кола "яде" гуми на 100% от вътре.Вероятно може и да съм се объркал,все пак тук гледам пишат сериозни и все разбиращи рацериПубликувано изображение.А тези камбър китове все още се чудя да какво ги продават?Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата над теб: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47533&st=0 ....най-вече между редовете...Караме си колите и на 0,8 стартово...понякога :D не е от значение точно това сега :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема не я бях чел. Има доста ценна информация. А на колко е напомпана гумата има значение за сцеплението. Поне от темата разбрах, че свалиш ли колата, освен за красота почват сериозните разходи :( Иначе остава въпроса като си купиш и сложиш на колата каквото трябва дали ще успеят да я нормализират. Аз като знам повечето майстори по реглажите какви са... :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Незнам аз ли съм смешния или.... Никои неможе да ми отговори защо се е получило това износване на гумите + камбър кит на снимката и Лоокчо немога дати схвана мисълта. неподготвен си прочети темата преди това. И така извода какъв е. износват се гумите защото се таркалят на една страна значи и на пияния джапанките му се трият щот варви с камбър :Публикувано изображение/> Публикувано изображение/> Публикувано изображение/>. На Соичиро са му направили точно такъв документ за които ви говорех колата вече не му се стендира по заводските а хората са му издали нови без да му сменят камбъри или маи са му огъвали шенкелите каквоще кавжете Публикувано изображение/>

 

Къде, ако смея да запитам, на снимката видя камбър кит ? Пак ще те попитам, какво ще ти настроят на стенда ?? Имаш точно една гайка на кормилния накрайник и това е ...

 

Ico Dimitrov, има много причини да не ти се носят гумите въпреки камбъра:

1. Караш неизтриваеми кокали тип "Видинки", Michelin или от ония ЮАР-ските(не се сещам марката) дето са правени за от 120 градуса нагоре.

2. Караш кротко и не пилиш гумите.

3. Караш си гумите на 1.8-2.2 бара

4. ...

 

Мои човек точно с тази гаика си решаваш проблема. Аз бях до тук опитах се дави помогна казах ви как става без раздвижни, като изкате слушаите си другите колеги. Като вазвръщате заводския камбър какъв е ефекта от стабилността на окачването?? И затова става стенда защото връщате камбъра в графиката и тоето съвпада. Просто без раздвижните тоето се настроива една идея повече да речем. Аз 1 година си нямам ядове и съм 4 пръста от земята и съм без раздвижни, Изках само да ви помогна не да описвам кои какъв е. И за снимката дали не е с раздвижни с такъв градус. Просто се запитаите от Къде идва самия проблем и ЗАЩО.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля не се караите , темата я пуснах с цел да е полезна за всички и висчки да научим нещо повече. НЕ да се караме от обиди и кавги няма смисъл. Иска ми се всеки да си каже мнението и накрая да направим обобщение. Нека темата е полезна за всички ни .

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Emo1234 правиш ли разлика между камбър и кастор???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре еееееееее .Аз па кви ядове брах с един акорд я земете и снижете 3г. и те тогава ще видите що е ядове :D . на Дон Енцо за един ден трипъти се сменяха пружини заради конкретния проблем ;) .Без раздвижни шарнири се много увеличава натоварването там . В краина сметка я дигнахме малко . А колко па реглажа мина и нестана това се не регулира в стоков вид . некаде май има снимки ще ги търса да видите .Миамото - не ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правиш ли разлика между камбър и кастор??? - ;)/>/>)) Така сега нека първо да напишем какво е едното и какво е другото да се знае. :cool:/>/> ( някои които разбира повече от мен ...иначе и мен хич ме няма в тази област. )/>/> :cool:/>/>

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то има гугъл,който не знае пита негоПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...