Jump to content
stuto

проблем с едно от копчетата на парното на англичанка

Recommended Posts

Публикувано изображение Някой може ли да ми каже от къде идва проблема на врътката и евентуално как да го отстраня работят само трите позиции и не може да се завърти повече (купих колата с този проблем)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залегни и погледни откъм педалите,ще видиш рамената които движат клапите.Ако,не ти направи нищо впечатление,че е нередно,значи маже да е счупена някоя клапа вътре,но тогава е слажно разглобяването на таблото. Освен това можеш да смажеш рамената с някаква смазка,и да тръгне врътката,доже това пробвай първо.За тези рамена става въпрос.пита 3.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега намерих рамената и май е нещо счупено вътре смазах го и десния плъзгач стига само до средно положение а ако тръгна да го напъвам ще се счупи,ще потърся някои да разглоби таблото Публикувано изображение

 

 

мерси за бързия отговор Публикувано изображение

Редактирано от stuto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен не се завърта до край, стига някъде по средата между последната степен за стъклото и предпоследната. Гледах отзад рамената и всичко ми се стори наред - плъзгат се до край.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност,първо разглобете конзолата да видите врътките отзад.При мене врътката топло/студено стигаше до едно положение и дотам.Оказа се ,че скобата която държи кожуха на едното жило при врътката се е изскубала от пластмасата,и жилото и кожуха се движат заедно и не вършат работа.Хванах скобата с една мижетурна рапитка и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем имам и аз, само че не ми е останало време да се занимавам (по-скоро не ми е толкова наложително, а и ме мързи :rolleyes:/> ) Това което съм забелязал е, че врътката реално си работи и мести клапите, но най-вероятно жилото е приплъзнало - когато врътката е завъртяна докрай надясно (при мен е вертикално и сочи към картинката за крака) духа на стъклото, на следващото положение духа на стъклото и на крака, на крайно ляво само на краката. Отначало беше изместена само с 1 позиция, но от напъване се измести още. Ако се наканя да я разглобя тия дни ще кача някоя снимка.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност,първо разглобете конзолата да видите врътките отзад.При мене врътката топло/студено стигаше до едно положение и дотам.Оказа се ,че скобата която държи кожуха на едното жило при врътката се е изскубала от пластмасата,и жилото и кожуха се движат заедно и не вършат работа.Хванах скобата с една мижетурна рапитка и готово.

ЧНГ колеги :)Колега имам същия проблем от вчера.Врътката на топло/студено не работи, под конзола коя конкретно част от таблото става дума и как да отстраня проблема.:rolleyes:/> Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години и от мен. Според мен ще трябва да минете през това разглабяне, което са го показали братушките в клипчетоhttp://www.youtube.com/watch?v=83D9OXQ4sY8 Поне при мен беше така, а проблема ми беше в това, че врътката за топло/студено не си вършеше работата. Пластмасата зад конзолата с врътките се беше пукнала и не можеше да се застопири кожуха на жилото за топло/студено. Ако има нещо с което да помагам пишете (още помня кое от къде се сваляше :)/>)Поздрави.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, много полезна информация.Ще се разглабя тая пущина, но сега е твърде студено, ще е на пролет. Добре че парното се счупи на позиция топло :)Надявам се това да е и моя проблем. Ако вътре врътката е напукана с лепило ще стане ли да се залепи или да си търся 2-ра ръка от някоя морга?Мен ме съмнява дали жилото не е спекло просто.Поздрави и пак благодаря за полезната информация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо, нали за това е форума ;)/> Еми колега при мен нямаше проблем с врътката, а се беше пукнала пластмасата, на която се завива една пластина която държи кожуха на жилото да стои неподвижен (за да се движи само жилото) и с един приятел го заляхме цялото с лепило и за сега държи. На старо първо трудно ще намериш според мен и ако немериш ще е същата изгоряла пластмаса, която не се знае колко ще издържи. Все някой майстор мераклия ще ти го оправи някак си. По таблото няма кой знае колко щипки, че да ги изпотрошиш сега зимата. Иначе и сега може да си движиш топлото и студеното, като преместиш жилото на ръка ( намира се долу в дясно и леко нагоре от педала за газта), така тъкмо ще разбереш дали нямаш проблем с жилото към двигателния отсег (там се вижда как мести кранчето за топлата вода), то е на единия от маркучите, които влизат в купето на колата. Абе драскай и на лични ако има нещо, че тук само разводнихме темата с глупости. Поздрави.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо, нали за това е форума Публикувано изображение/>

Еми колега при мен нямаше проблем с врътката, а се беше пукнала пластмасата, на която се завива една пластина която държи кожуха на жилото да стои неподвижен (за да се движи само жилото) и с един приятел го заляхме цялото с лепило и за сега държи. На старо първо трудно ще намериш според мен и ако немериш ще е същата изгоряла пластмаса, която не се знае колко ще издържи. Все някой майстор мераклия ще ти го оправи някак си. По таблото няма кой знае колко щипки, че да ги изпотрошиш сега зимата. Иначе и сега може да си движиш топлото и студеното, като преместиш жилото на ръка ( намира се долу в дясно и леко нагоре от педала за газта), така тъкмо ще разбереш дали нямаш проблем с жилото към двигателния отсег (там се вижда как мести кранчето за топлата вода), то е на единия от маркучите, които влизат в купето на колата. Абе драскай и на лични ако има нещо, че тук само разводнихме темата с глупости.

Поздрави.

 

Колега и аз ти благодаря за клипчето, точно ми предстоеше разглабяне за да сваля тая конзола че ми се прецака копчето за стуено и топло. И моето както на колегата се застопори поне на топло, но ще трябва да се оправя, аз даже намерих и конзола втора ръка, но предпочитам да съм сигурен, че е счупено и тогава да я купя. Ба,лагоаря още веднъж много полезно клипче и инфо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях, че и ти си пуснал подобна тема :)Разлгабяй и си оправи твоята конзола ;)Имайте само предвид, че като разглобите всичко както е на клипа, за да измъкнете средната конзола с врътките и да я изкарате извън колата за да я "спасявате", трябва да откачите двете жила (за топлото и клапите) от другия им край (доло до педала за газта), че аз доста ненужни винтчета развих от нея докато разбера как да я изкарам навън :D Вие с топлото и студеното ще се оправите, но за колегата с клапите, в чиято тема спамиме не знам, дано и при него проблема да е в тая конзола (не че е приятна за разглабане). И внимавайте с двата болта, които държат подлакътника към купето, ако са запекли може да ги напръскате от долу под гърнето с някаква смаска (и на мен не ми се вярваше, но се виждат) Поздрави.

Редактирано от e4omir
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес започнах да разглабям за да стигна до въпросната конзола с врътките. Установих, че е пукната пластмасовата основа, която дъжи пластината за захващане на кожуха на жилото(както на колегата по горе). И другият проблем е че бутонът за топло и студено не прави пълен оборот а дополвина горе-долу, навярно и той е заминал. Чудя се дали да не пробвам да го залея с лепило поне временно докато не намеря нова конзола и да я сменя, но на пролет че изтръпнах днес в гаража":)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, при мен лепилото свърши чудесна работа, даже не мисля, че повече ще мина през това разглабяне поне за тази врътка :lol: Иначе за копчето не знам, аз преди да откача жилото от другия край при завъртане изщракваше като за последно (прескачаше през зъбците), но после като му застопорихме жилото и кожуха където трябваше да са, се движеше нормално. Ако си счупил и врътката, то трябва да си счупил пластините със зъбците, който са хоризонтално разположени, ако помня добре. Успех за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, тъй като ми писна климатика да ми духа в краката, реших да отворя пущината да видя какво става вътре.

След мъката по разглобяването, се оказа че зъбчатките, които предават движението от врътката към жилото са прескочили - когато врътката е в крайното положение, зъбчатката стига само до средата на хода.

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Моето решение макар и малко грубо беше да напъна леко зъбното колело нагоре и да избутам плъзгача, колкото е нужно (сигурно има и по-културен начи да се регулира, но не ми се разглобяваше повече).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×