Jump to content

blue_shadow

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно blue_shadow

  • Ранг
    Фен

Profile Information

  • Кара
    Civic Fastback VI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велинград
  1. Колеги, продават ли се някъде тези ръкохватки или трябва да се търси втора ръка нещо? Сега съм закърпил положението така
  2. Сборен пункт, час, маршрут? Имаш ли идеи? Не съм го решил на 100%, но ако ходя ще мина през Цалапица и някъде към 10-11ч. да съм там.
  3. Извинявам се, че не съм писал какво стана, но веднага след смяната, заминах на море в Гърция и съм забравил. Шума изчезна и досега няма никакви ядове! Маслото (Honda MTF) го поръчах от Бултрако Пловдив.
  4. Оправих мигачите и аварийните! След като отворих копчето за аварийните, въпреки че нямаше следи от каквито и да е било проблеми, му пренатегнах контактните пластинки. С това проблема беше решен! Извод - проблема беше поради изгоряла жица от копчето за аварийните до релето (зелено-бяла) + разхлабени пластини в самото копче.
  5. Здр колеги, днес ми писна и разглобих всичко - лоста за мигачите, копчето за аварийните и някой друг панел над педалите. Установих, че няма ток до лоста за мигачите, после мерих и релето - там също нямаше ток, независимо дали е на контакт или не. Видях в honda manual-а кой цвят кабел захранва релето (зелено-бял) и установих, че идва от копчето за аварийните. Оказа се, че до копчето има ток, а от там нататък, не. Сложих здрав кабел от аварийните до релето и го вързах с "+" от ключа, който активира мигачите. И чудо - мигачите тръгнаха. Аварийните също тръгнаха след като свързах постоянния "+" с подменения кабел към релето, а управляващия кабел на релето, чрез който се гасят мигачите при натискане на копчето с изходите за мигачите. НО, след като върнах копчето на аварийните и нищо пак не работеше - само лампата на таблото свети постоянно. Сега съм свалил копчето и мисля да го отворя и прегледам за повреди. Използвах схема отдолу. Със синьо е подменения кабел за захранване на релето. При махнато копче с червения кабел симулирам положението, когато копчето за аварийните е изключено и е подаден контакт- тогава мигачите работят. Със зеления кабел симулирам натиснато копче на аварийните без да е даден контакт от ключа - всички аварийни светлини работят.
  6. Намерих 1 зелено-бял кабел с нагоряла изолация, но здраво жило над таблото с бушоните. Срязах го и го презапоих, но нямаше резултат. Чудя се дали, ако ида на компютърна диагностика, ще има начин да се намери проблема.
  7. Днес бях на майстор, той провери всичко и остана само този вариант с жицата, който ще се решава след нова година, защото е по-времеотнемащ.... Интересното е че, освен всичко днес сутринта ми беше паднал акумулатора - нещо което досега не се е случвало и на -20 С.
  8. И при мен не се завърта до край, стига някъде по средата между последната степен за стъклото и предпоследната. Гледах отзад рамената и всичко ми се стори наред - плъзгат се до край.
  9. Здравейте, не намерих подобен проблем във форума, затова ще Ви помоля за съвет. Сивик англичанка, 1,4is, 1998, D14A8Днес ми изчезнаха мигачите и аварийните. Прегледах бушоните в купето и под капака. Установих, че този за аварийните под капака (10А) беше изгорял. Смених го и аварийните се оправиха, но мигачите, скоростомера и оборотомера не работеха. При повторната проверка на бушоните и неколкократни проби аварийните отново изчезнаха и точно в този момент забелязах лек дим от ляво на таблото с бушоните...... Сменения бушон под капака си е здрав. Сега при вкл. на аварийните свети само лампата на таблото. Също таке не свети лампата за SRS-a. Отворих и релето - здраво ми изглежда.П.С. Не знам дали има връзка, но днес мих колата (с обикновен маркуч)
  10. ОК, моя проблем е напълно идентичен. Ще пробвам да сменя маслото. Само че не знам какво да взема, в аутодата пише, че трябва да се сипва масло Honda MTF? Подобно масло, едва ли ще намеря (освен от сервиз на Honda), така че остава да сипя някакво по-качествено за ръчни скорости?
  11. При покупката на колата преди година е проверявано и майстора каза, че е добре. Преди няколко дена друг майстор също го гледа и каза, че е бистро и на ниво. Ако има проблем с маслото, не би ли следвало постоянно да има шум, виене и други признаци? (Карал съм кола, която в последствие съм установявал, че има нужда от доливане на масло в кутията и не съм забелязвал разлика преди и след процедурата.)
  12. Здр, колеги, имам проблем със странен нискочестотен шум, като от някакво напрежение /триене/ отпред, при завой от 90 и повече градуса наляво или надясно. В сервиза майстора гледа колата, кара я и каза, че не вижда никакъв проблем. Лагери, карета, носачи, спирачни апарати и всичко по окачването е ОК, маслото в скоростната кутия е ОК, откачихме даже ремъка на хидравликата за волана и без работеща помпа пак има шум. Шума се появява когато колата е на скорост, 1ва, 2ра, 3та и се появява в пика на завоя. Опитах да пробвам да изключа от скорост и да видя дали ще има шум, но най-вероятно поради намаляване на скоростта шума не мога да го чуя.Моля за мнение колеги, имали подобен проблем, или вещи в занаята. Търсих подобен проблем в темите, но не намерих нищо подобно. Колата е Сивик 6gen., 1,4is - D14A8, 90к.с., 1998год.
  13. Благодаря за отговорите! Днес търсих резистори, но не намерих. И реших да приложа другия вариант: направих резисторите със жички от реотан на печка лъч/елва. Измерих с мултицета 1 ом за 2ра степен и 0,7 ома за 1ва степен, запоих ги за клемите и сега имам работеши степени Не знам дали оборотите са на 100% еднакви с фабричните, но по слух и усет оборотите са прилични. Притеснявах се жичките да не се зачервят и прегреят, и си направих експеримент - пробвах резисторите извън кожуха на вентилара и действително 2ра скорост ставаше червена, но след поставяне дори на половина в отвора до вентилатора веднага изстиваше и дори на допир с пръст не пареше. Вътре в кожуха на вентилатора резисторите са точно на пътя на въздушния поток и дори на 1ва скорост има достатъчно движение на въздуха, за да се охладят жичките и да не греят. Това е засега, надявам се схемата да работи дълго и безпроблемно.
  14. Здравейте колеги, не ми работят 1ва и 2ра степен на вентилатора на парното/климатика. Разглобих жабката и извадих виновника от вентилатора - изгоряло съпротивление - 2 от 3 жички на съпротивлението са прекъснати. Тъй като не съм ел. техник и не съм виждал подобни съпротивления се чудя дали ще могат да се припоят жичките и да се реши проблема. Ако не става със запойка, дали е възможно да се заменят с резистори, които се използват в електрониката, при този вариант ще ми трябват стойностите на елементите (големината на товара). В сервизното упътване пише, че големината на целия товар от 3те съпротивления (между 2 и 4 изход на буксата) трябва да е 2-3 ohms Изгорелите съпротивления са това в средата и от ляво.
×
×
  • Създай нов...