Jump to content
rokoko15

Питане за ламбда симулатор

Recommended Posts

Уважаеми колеги. Монтирах си газова уредба на автомобила Honda CR-V 98г. (обикновенна). За сега всичко работи нормално но, от това което прочетох във форума би трябвало след време да ми светне "чека" на компютъра. Купих и ламбда симулатор но, все още не съм го свързал тъй като не знам кой е сигналният кабел на ламбда сондата. Живея в дълбоката провинция а местните газаджии са свестни хора но, просто нямат опит с тази марка автомобили. Един от тях смята че трябва да се прекъсне сивият кабел на сондата но не е сигурен. Намерих в гугъл какво представлява моята сонда но така и не успях да открия описание на четирите и извода. Моля Ви да ме насочите кой кабел трябва да се прекъсне за да се монтира въпросният ламбда симулатор. Благодаря Ви предварително и пожелавам на всички весело изкарване на празниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WHITE: Signal Wire

GREEN: Signal Ground

2 BLACK: Both black wires are the heater circuit wires.Публикувано изображение

 

Благодаря Ви за бързият отговор колега"aleksandur" и Ви моля да ми простите невежеството но, аз виждам на ламбда сондата четири кабела като два са бели, един черен и един сив според Вас кой трябва да се прекъсне .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш мултицет и ги пробва. Този, който има и сменява напрежението е.Явно е сменявана с универсална или си е такава. Тоя симулатор не те съветвам да го слагаш. Дори и да го вържеш и да работи само като е на газ, по-добре недей.Ще се обоснова- Ако светне чека отиваш да прочетат проблема и го поправяш. Ако е бедна смес обогатяват от газовото, ако е богата- обедняват.А с него не знаеш какво се случва по мотора. по-добре е и за него. Последствията от неправилна смес са сериозни. п.п. Защо сложи обикновена, при положение, че ГИ-тата станаха без пари почти и няма разлика в поведението на колата? п.п.2 Това е форум, може и на "ти" да пишеш :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа.......с прост изпарител чека винаги ще свети.В градски режим няма да има проблем,но задържи ли педала 10 мин без да променя скорост/сменя скорости,Екуто ще го хване.Това занчи да си ходи с черното тиксо извънградско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

WHITE: Signal Wire

GREEN: Signal Ground

2 BLACK: Both black wires are the heater circuit wires.Публикувано изображение

 

Благодаря Ви за бързият отговор колега"aleksandur" и Ви моля да ми простите невежеството но, аз виждам на ламбда сондата четири кабела като два са бели, един черен и един сив според Вас кой трябва да се прекъсне .

 

 

 

Черния

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите и изказаните мнения колеги . До момента имам около 80 км. градско. Извънградско не съм я карал тъй като просто не ми се е наложило. В неделя ще пътувам около 40-50 км. и ще пиша дали е светнало нещо . Засега всичко работи много добре, колата си върви нормално и оборотите са еднакви и на двете горива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа.......с прост изпарител чека винаги ще свети.В градски режим няма да има проблем,но задържи ли педала 10 мин без да променя скорост/сменя скорости,Екуто ще го хване.Това занчи да си ходи с черното тиксо извънградско.

а какъв трябва да ти е изпарителя (освен че трябва да е умен)?? защото на мен ми се случи точно това.. на градско не свети, и като я карах днес София-Бургас, като спрях за малко и изстина, след това при веднага след превключването на газ пак светна чека? мислех си дали не е от газта, че заредих за първи път от OMV, и ми се видя леко спъната след като изялязох от бензиностанцията, но сега като прочетох твоя коментар, се сетих че и системата ми не е от най-добрите.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм упорит и ще си карам с обикновенна газова докато не почне да ме тормози чека. За сега втора бутилка харча с газ и проблеми нямам. Във връзка с често споменаваните проблеми на хонда с газова уредба , смятам че са малко преувеличени. И не вярвам опел "капка" да е с по-качествени легла и клапани от хонда , а помня едно такова такси от първите дето мина 300000 км. на газ. Към колегата който писа че , газовите инжекциони са станали вече без пари , без пари е твърде относително понятие поне за мен. При нас цената е около 1000 лева за най-евтините. Ако за някой 1000лв. не са пари за мен са доста . Газовата съм си я слагал сам с един приятел и ми е излязла около 230 лева. Питах в един сервиз , ако нещо не ми хареса с обикновено АГУ , колко ще ми струва ГИ да бъде добавен и да се използва бутилка , тръби и т.н. , казаха 450лева. Да ама нещо не излиза сметката , щото една бутилка със сондата е 150 - 200 лева тръби и клапани 50 лв. плюс 450лв. стават 650 , къде са другите 350 не знам вие кажете. Сега търся информация как средно грамотен човек сам да си инсталира ГИ. От газаджиите които познавам на нито един сегашното му занимание не е било професията му, просто се е прекфалифицирал ( сам без курсове и т.н.). Аз газаджия няма да ставам , просто съм ентусиаст . Ако се появят някакви проблеми веднага ще пиша във форума. За момента не мога да да кажа колко е разхода на газ тъй като имах и проблеми с палец,капачка и свещи , които смених с нови по време на настройката на газовата уредба. Но все пак ориентировъчно е около 15- 17 л. на 100км. само градско до момента . При положени че, живея в малък град и колата сега я карам само на студено и тъкмо позагрее малко и съм стигнал там където отивам . На бензин е около 12-14л. на 100км.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не те упреква!!!!Каръл съм Сивика и пак ще го карам де :) с обикновена газова уредба 7 години.ПОносим разход,добро вървене.Сменям си консумативите.Без плочка го направих-един път не гръмнал.Не съм "симулирал чека".На високи си беднее и това е.На ниски,се центрова с през ламбда сондата и си беше ок.Но с климатика никак не се разбира газовото.Това ми беше най-големия проблем.СМенял съм 4 изпарителя-почти няма разлика.Толкова си могат.Научиш ли се сам да го настройваш и обслужваш няма проблем.D-серията си е железен мотор и търпи простотии.За Харвито ме беше страх да го тормозя така.Поздрави и безаварийни километри!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...