jass 6 #1 Публикувано 19 Декември, 2012 (Редактирано) Здравейте, И аз така лека-полека се намъквам в съсловието на хондаджиите. Нов шофьор, нов внос. Тепърва ще се уча как се поддържа и кара кола. Бензинова фейслифт (98г.) англичанка Аеродек 1.4 90 кончета. Нямам снимки, но си е доста запазена колицата. Има само 3 проблемчета, които постепенно ще гледам дали и какво трябва да се правят. Парното не бачка (всъщност ту го има, ту го няма) - погледна я едно момче и каза, че трябва да се рециклира моторчето. При запалване се чува един такъв шум малко от притъркване - струва ми се, че е точно преди да запали двигателя (акумулатора е полумъртвец, та има няколко оборота преди да запали). Шофьорите край мен ми казват, че стартера ще трябва да се гледа. И третото е доста странно - и двата фара са пукнати отгоре (откъм капака - иначе отпред няма никакви пукнатини) и изглежда е влизала вода вътре. Все едно ги е ударил капака, което не би трябвало да е възможно. Та така за новото попълнение - италианка, ама гледана. Обслужих я, взех й зимни обувки, остава батерийка и е готова за работа. Поздрави! Редактирано 19 Декември, 2012 от jass Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #2 Отговорено 19 Декември, 2012 Честито, колега! Да си я караш със здраве. Не разбрах само кое моторче трябва да се рециклира Проблемът с парното ти идва 99% от термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 19 Декември, 2012 Или по скоро от ключа на парното Остава и варианта за хлабава връзка или нещо по трасето.Това с фаровете странна работа. Ако не са зле временно можеш със силикон да ги лепнеш. Поне ги има 2ра ръка често. Да знаеш, че фаровете не са им силната страна. А за стартера- като смениш акумулатора ще си покаже. Безаварийно каране и един съвет:Ако ще я караш често колата, докато още имаш пари след покупката и сложи един газов инжекцион. Около 850лв излиза, но се изплаща за норматив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #4 Отговорено 19 Декември, 2012 Честито и много безаварийни километри,чети тук и ще намериш решение на проблемите си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jass 6 #5 Отговорено 19 Декември, 2012 (Редактирано) Не разбрах само кое моторче трябва да се рециклира Ами каза ми, че перката на парното била задръстена с листа, та за нея става въпрос. Ще гледам скоро да го правя, че зимата без парно няма начин. Редактирано 19 Декември, 2012 от jass Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oyki Doyki 18 #6 Отговорено 19 Декември, 2012 честито и от мен колега.да те слуша и да ти е вярна дълго време.относно фарчетата взел съм си нови и при студено и дъждовно постоянно са със капки вътре за което нямам обеснение.някой по компетентен да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GaiJin 26 #7 Отговорено 20 Декември, 2012 Честито,колега! Направил си много добър избор. Безаварийни километри,пък малките проблеми с течение на времето ще се оправят и колата ще изглежда така,както ти се иска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #8 Отговорено 20 Декември, 2012 Честито и от мен! Много безаварийни км ти пожелавам...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ALFI 1 #9 Отговорено 20 Декември, 2012 колега честито и от мен със здаре да си я караш.Същия проблем с фаровете имам и аз леко са пукнати моите ама аз имам и лек челен удар( така си купих просто ) и двата фара са леко пукнату от горе пластмасчето но не пропускат вода(поне моите). Колата епросто е чук няма чунепе яко газ без претиснения ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NANI 19 #10 Отговорено 20 Декември, 2012 Не разбрах само кое моторче трябва да се рециклира Ами каза ми, че перката на парното била задръстена с листа, та за нея става въпрос. Ще гледам скоро да го правя, че зимата без парно няма начин. Честито колега! Пожелавам ти да и направиш 1000 000 безаварийни километри И моята имаше проблема с парното,но в перката нямаше листа,а гнездо на мишки Гадината беше сложила там цял вестник на парченаца и перката едва движеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jass 6 #11 Отговорено 7 Януари, 2013 Ами явно само това е бил проблемът с парното, защото откакто го почистиха, вече си бачка безотказно. Много яко парно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #12 Отговорено 7 Януари, 2013 Честита покупка и от мен, и много да се слушате! П.С. За пръв път чувам някой да каже, че "Англичанката " има много яко парно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jass 6 #13 Отговорено 15 Януари, 2013 Стърженето при запалване се получава, когато задържа повече стартера, защото "не може да върне бендикса" (така ми казаха в сервиза). Не разбрах дали това означава, че трябва нещо да се сменя/ремонтира, но засега ще се уча да отпускам стартера в точния момент. :rolleyes:/>А парното вчера пак спря да духа, днес тръгна... явно трябва да се гледа, ама дано изтрае до заплата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jass 6 #14 Отговорено 19 Януари, 2013 (Редактирано) За пръв път чувам някой да каже, че "Англичанката " има много яко парно. Ами компресорът на климатика е сменян неотдавна. Не знам дали това е от значение. Иначе под яко разбирай, че като пусна на 2ра степен (от 4), след има-няма 15 минути започвам де се събличам от жега. Редактирано 19 Януари, 2013 от jass Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #15 Отговорено 19 Януари, 2013 (Редактирано) И при мен е така парното,става яко жега! :D/> Редактирано 19 Януари, 2013 от jorko82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #16 Отговорено 19 Януари, 2013 (Редактирано) За пръв път чувам някой да каже, че "Англичанката " има много яко парно. ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; "Ами компресорът на климатика е сменян неотдавна. Не знам дали това е от значение......" :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Ами не е от значение компресора,но е добре , че имаш яко парно.Явно моите представи за яко парно са малко по-различни. Вадя си изводи от няколко "англичанки" , в които съм се возил при минусови температури + моята, и всичките са от един дол дрянки. Някога карах Фолксвагени .На Джета 2 например,не можеш да си държиш ръката на духалката, пари, и прави отвратително горещо... Уточнявам , че говоря за отопление, не за достойнства на автомобилите.....Всъщност , като се замисля, не съм имал кола с по-измъчено парно. Редактирано 19 Януари, 2013 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Milchik 21 #17 Отговорено 26 Януари, 2013 Честито колега,за парното само може да се радваш моята англичанка топли ама е като климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jass 6 #18 Отговорено 28 Февруари, 2013 Да споделя за поправката на вентилаторчето на парното (купето).Постепенно започна все по-често да отказва и да трака измъчено. Последната седмица изобщо не работеше.След рециклиране на моторчето (смяна на четки, струговане на колектора, ала-бала) вече съм на топло. Беше много износено, та сега малко трака, ама си е екстра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan_K 0 #19 Отговорено 3 Март, 2013 Здравейте и от мен ! За да не отварям нова тема, ще пиша тук. От една седмица и аз съм горд собственик на Civic 6-та генерация 1.4 90hp D14A8. Много съм очарован от колицата. До сега не съм намерил нещо което да не ми харесва. Оказа се доста запазена и се надявам двигателя да е също в такова състояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #20 Отговорено 3 Март, 2013 Честито и само безаварийни километри. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Koliooo 23 #21 Отговорено 3 Март, 2013 Честито и от мен колега 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #22 Отговорено 3 Март, 2013 (Редактирано) За пръв път чувам някой да каже, че "Англичанката " има много яко парно. ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; "Ами компресорът на климатика е сменян неотдавна. Не знам дали това е от значение......" :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Ами не е от значение компресора,но е добре , че имаш яко парно.Явно моите представи за яко парно са малко по-различни. Вадя си изводи от няколко "англичанки" , в които съм се возил при минусови температури + моята, и всичките са от един дол дрянки. Някога карах Фолксвагени .На Джета 2 например,не можеш да си държиш ръката на духалката, пари, и прави отвратително горещо... Уточнявам , че говоря за отопление, не за достойнства на автомобилите.....Всъщност , като се замисля, не съм имал кола с по-измъчено парно. Първо честито и на другия колега..... В отговор на написаното на колегата по-горе... Нека бъде за 2-ри път..... Аз лично съм се возел в 6 ген. (японка) ми слабо беше,в пасат (2-ка ,дето са с по квадратните фарове) отново слабо,в мерцедес (C220) беше климатик и беше добро! Нека не ме разбирате погрешно,аз не си хваля моята кола или каквото и да било..... Наистина парното е шумно след 2-ра степен,но не бих казал,че е слабо. Редактирано 3 Март, 2013 от JK_HONDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове