Jump to content
jass

Още една англичанка 6та във форума

Recommended Posts

Здравейте,

И аз така лека-полека се намъквам в съсловието на хондаджиите. Публикувано изображение

Нов шофьор, нов внос. Тепърва ще се уча как се поддържа и кара кола.

Бензинова фейслифт (98г.) англичанка Аеродек 1.4 90 кончета.

Нямам снимки, но си е доста запазена колицата. Има само 3 проблемчета, които постепенно ще гледам дали и какво трябва да се правят.

Парното не бачка (всъщност ту го има, ту го няма) - погледна я едно момче и каза, че трябва да се рециклира моторчето.

При запалване се чува един такъв шум малко от притъркване - струва ми се, че е точно преди да запали двигателя (акумулатора е полумъртвец, та има няколко оборота преди да запали). Шофьорите край мен ми казват, че стартера ще трябва да се гледа.

И третото е доста странно - и двата фара са пукнати отгоре (откъм капака - иначе отпред няма никакви пукнатини) и изглежда е влизала вода вътре. Все едно ги е ударил капака, което не би трябвало да е възможно.

 

Та така за новото попълнение - италианка, ама гледана.

Обслужих я, взех й зимни обувки, остава батерийка и е готова за работа. :)

Поздрави!

Редактирано от jass

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега! Да си я караш със здраве. Не разбрах само кое моторче трябва да се рециклира :blink: Проблемът с парното ти идва 99% от термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или по скоро от ключа на парното ;) Остава и варианта за хлабава връзка или нещо по трасето.Това с фаровете странна работа. Ако не са зле временно можеш със силикон да ги лепнеш. Поне ги има 2ра ръка често. Да знаеш, че фаровете не са им силната страна. А за стартера- като смениш акумулатора ще си покаже. Безаварийно каране и един съвет:Ако ще я караш често колата, докато още имаш пари след покупката и сложи един газов инжекцион. Около 850лв излиза, но се изплаща за норматив :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри,чети тук и ще намериш решение на проблемите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах само кое моторче трябва да се рециклира Публикувано изображение

 

Ами каза ми, че перката на парното била задръстена с листа, та за нея става въпрос. Ще гледам скоро да го правя, че зимата без парно няма начин. Публикувано изображение Редактирано от jass

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито и от мен колега.да те слуша и да ти е вярна дълго време.относно фарчетата взел съм си нови и при студено и дъждовно постоянно са със капки вътре за което нямам обеснение.някой по компетентен да сподели ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,колега! Направил си много добър избор. Безаварийни километри,пък малките проблеми с течение на времето ще се оправят и колата ще изглежда така,както ти се иска :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Много безаварийни км ти пожелавам......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега честито и от мен със здаре да си я караш.Същия проблем с фаровете имам и аз леко са пукнати моите ама аз имам и лек челен удар( така си купих просто ) и двата фара са леко пукнату от горе пластмасчето но не пропускат вода(поне моите).

Колата епросто е чук няма чунепе яко газ без претиснения Публикувано изображение.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не разбрах само кое моторче трябва да се рециклира Публикувано изображение

 

Ами каза ми, че перката на парното била задръстена с листа, та за нея става въпрос. Ще гледам скоро да го правя, че зимата без парно няма начин. Публикувано изображение

 

Честито колега! Пожелавам ти да и направиш 1000 000 безаварийни километри :D И моята имаше проблема с парното,но в перката нямаше листа,а гнездо на мишки :D Гадината беше сложила там цял вестник на парченаца и перката едва движеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно само това е бил проблемът с парното, защото откакто го почистиха, вече си бачка безотказно. Много яко парно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита покупка и от мен, и много да се слушате!

 

П.С. За пръв път чувам някой да каже, че "Англичанката " има много яко парно.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стърженето при запалване се получава, когато задържа повече стартера, защото "не може да върне бендикса" (така ми казаха в сервиза). Не разбрах дали това означава, че трябва нещо да се сменя/ремонтира, но засега ще се уча да отпускам стартера в точния момент. :rolleyes:/>А парното вчера пак спря да духа, днес тръгна... явно трябва да се гледа, ама дано изтрае до заплата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв път чувам някой да каже, че "Англичанката " има много яко парно.Публикувано изображение

 

Ами компресорът на климатика е сменян неотдавна. Не знам дали това е от значение. Иначе под яко разбирай, че като пусна на 2ра степен (от 4), след има-няма 15 минути започвам де се събличам от жега. Редактирано от jass

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така парното,става яко жега! :D/>

Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв път чувам някой да каже, че "Англичанката " има много яко парно.Публикувано изображение

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

 

"Ами компресорът на климатика е сменян неотдавна. Не знам дали това е от значение......"

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

Ами не е от значение компресора,но е добре , че имаш яко парно.Явно моите представи за яко парно са малко по-различни. Вадя си изводи от няколко "англичанки" , в които съм се возил при минусови температури + моята, и всичките са от един дол дрянки. Някога карах Фолксвагени .На Джета 2 например,не можеш да си държиш ръката на духалката, пари, и прави отвратително горещо... Уточнявам , че говоря за отопление, не за достойнства на автомобилите.....Всъщност , като се замисля, не съм имал кола с по-измъчено парно.

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,за парното само може да се радваш моята англичанка топли ама е като климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя за поправката на вентилаторчето на парното (купето).Постепенно започна все по-често да отказва и да трака измъчено. Последната седмица изобщо не работеше.След рециклиране на моторчето (смяна на четки, струговане на колектора, ала-бала) вече съм на топло. Беше много износено, та сега малко трака, ама си е екстра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен ! За да не отварям нова тема, ще пиша тук. От една седмица и аз съм горд собственик на Civic 6-та генерация 1.4 90hp D14A8.

Много съм очарован от колицата. До сега не съм намерил нещо което да не ми харесва. Оказа се доста запазена и се надявам двигателя да е също в такова състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и само безаварийни километри.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За пръв път чувам някой да каже, че "Англичанката " има много яко парно.Публикувано изображение

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

 

"Ами компресорът на климатика е сменян неотдавна. Не знам дали това е от значение......"

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

Ами не е от значение компресора,но е добре , че имаш яко парно.Явно моите представи за яко парно са малко по-различни. Вадя си изводи от няколко "англичанки" , в които съм се возил при минусови температури + моята, и всичките са от един дол дрянки. Някога карах Фолксвагени .На Джета 2 например,не можеш да си държиш ръката на духалката, пари, и прави отвратително горещо... Уточнявам , че говоря за отопление, не за достойнства на автомобилите.....Всъщност , като се замисля, не съм имал кола с по-измъчено парно.

 

Първо честито и на другия колега.....

 

В отговор на написаното на колегата по-горе... Нека бъде за 2-ри път..... Аз лично съм се возел в 6 ген. (японка) ми слабо беше,в пасат (2-ка ,дето са с по квадратните фарове) отново слабо,в мерцедес (C220) беше климатик и беше добро!

Нека не ме разбирате погрешно,аз не си хваля моята кола или каквото и да било..... Наистина парното е шумно след 2-ра степен,но не бих казал,че е слабо. Публикувано изображение

Редактирано от JK_HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...