honda-fiat 6 #1 Публикувано 19 Декември, 2012 Здравейте,както повечето с англичанки знаят че нямат хубави фарове.Та и аз през последните дни в дъжда ми писна да се кьора и си взех лупи за вграждане.За един ден бях готов.Несъм ги полирал защото на пролет ще бъдат пръснати с лак.Пробих още една дупка за захващане на гредата на която лежи бронята защото се държи на по 2 болта от двете страни и сега вече не се клати стана бетон. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 19 Декември, 2012 Екстра е станало Какви лупи си взе, че и аз се замислям отдавна за нещо такова ? А на обикновени крушки ли си или ксенон ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #3 Отговорено 19 Декември, 2012 (Редактирано) Браво колега, поредния прогледнал. Доста вече станахме англичанките с прожектори Но е разбираемо фара им е перфектно направен за тази цел, как да не се възползваш.barsi, това трябва да са Morimoto mini. Прожектора е проектиран за ксенонови крушки. Супер е, че вече са достъпни и по добри прожектори, преди 1-2 години единствения избор беше китайчетата G1 и G3. Но и те не са лоши, при мен вече работят безпроблемно 2+ години. Редактирано 19 Декември, 2012 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oyki Doyki 18 #4 Отговорено 19 Декември, 2012 браво колега.може ли само да споделиш каква е цялата процедура.кое,как и защо и формата на капачката около лупата каква трябва да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 19 Декември, 2012 Разлепя се фара,маха се ламаринката пред крушката,монтира се лупата в фокуса и се залепя фара.После има нюанси за ксенона дали има къси/дълги или е за 4 фара като при мен.На някои фарове се налага изрязване с Дремелчето на държача на гумения маншон,че пречи на гайката на лупата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsurko 39 #6 Отговорено 20 Декември, 2012 А след тази процедура машинката за регулиране на фарове (врътките до рефлектора и лостчето в купето) работят ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #7 Отговорено 20 Декември, 2012 Всичко работи понеже лупата се слага на самия рефлектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #8 Отговорено 21 Декември, 2012 (Редактирано) Лупите са от тук http://www.proparts.bg/category/4/bi-ksenonovi-sistemi-s-lupi-i-retrofit-komplekti.html наитина са MORIMOTO MINI GEN 2 D2S.А за процедурата един ден,питолет за топъл въздух,сваля се бронята и гредата зад нея.После фара като се свали се нагрява и с широка отверка или ножовка ширика 4см се разлепя стъклото внимателно,маха се рефлекторната подложка за да стане кристален на болчета е също такава подложка има и на мигача,лесно се закрепят лупите тъй като са с цокъл за H4 и после пак с пистолета се затваря фара.Скоро ще кача снимки как светят. Редактирано 21 Декември, 2012 от honda-fiat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #9 Отговорено 22 Декември, 2012 За хората, които нямат пистолет за горещ въздух - фарът във фурната на 50 оС за 4-5 мин и се отваря моментално. Със затварянето положението е същото - двете части за 4-5 мин във фурната и щраква за секунди. Предимството е, че се нагрява равмонерно, навсякъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #10 Отговорено 22 Декември, 2012 Лупите са от тук http://www.proparts.bg/category/4/bi-ksenonovi-sistemi-s-lupi-i-retrofit-komplekti.html наитина са MORIMOTO MINI GEN 2 D2S.А за процедурата един ден,питолет за топъл въздух,сваля се бронята и гредата зад нея.После фара като се свали се нагрява и с широка отверка или ножовка ширика 4см се разлепя стъклото внимателно,маха се рефлекторната подложка за да стане кристален на болчета е също такава подложка има и на мигача,лесно се закрепят лупите тъй като са с цокъл за H4 и после пак с пистолета се затваря фара.Скоро ще кача снимки как светят.Добре изгелжда и не са толкова скъпи. Гледах, че са по ок. 150лв. С работата стъпва на 200 И щом са за H4, значи после може и с нормални крушки да си караш, така ли ? п.п. Сори, че така те разпитвам, ама съм бъкел в тая област...п.п.2 Имаме едно магазинче за стъкла за фарове, трябва да проверя дали ги има и за англичанките, че тия фабричните, особенно на преди фейса са отвратителна пластмаса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oyki Doyki 18 #11 Отговорено 22 Декември, 2012 извинявам се за оффа тези не стават ли че са на по прилична цена http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=3149 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #12 Отговорено 22 Декември, 2012 Лупите са от тук http://www.proparts....-komplekti.html наитина са MORIMOTO MINI GEN 2 D2S.А за процедурата един ден,питолет за топъл въздух,сваля се бронята и гредата зад нея.После фара като се свали се нагрява и с широка отверка или ножовка ширика 4см се разлепя стъклото внимателно,маха се рефлекторната подложка за да стане кристален на болчета е също такава подложка има и на мигача,лесно се закрепят лупите тъй като са с цокъл за H4 и после пак с пистолета се затваря фара.Скоро ще кача снимки как светят. Добре изгелжда и не са толкова скъпи. Гледах, че са по ок. 150лв. С работата стъпва на 200 И щом са за H4, значи после може и с нормални крушки да си караш, така ли ? п.п. Сори, че така те разпитвам, ама съм бъкел в тая област... п.п.2 Имаме едно магазинче за стъкла за фарове, трябва да проверя дали ги има и за англичанките, че тия фабричните, особенно на преди фейса са отвратителна пластмаса. Не колега! Защото тoзи на колегата или пък китайският G5 използват крушки D2S,който са и доста по-скъпи от обикновенна H4. п.п. Между другото,колега изглежда много добре.Поздравявам те! п.п. Лятото или възможно най-скоро и аз взимам едни,за да прогледна,защото си е мъка на тъмно....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #13 Отговорено 22 Декември, 2012 първата и третата са на къси втрората снимка е на дълги 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #14 Отговорено 22 Декември, 2012 С обикновените крушки е това, нали?Перфектно е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #15 Отговорено 22 Декември, 2012 Това е ксенон крушката е D2S 4300К Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #16 Отговорено 23 Декември, 2012 (Редактирано) Проблема с лошите фарове на англичанката се крие в самия рефлектор. Аз също си сложих лупи на моята англишманка и като отварях фара видях къде се крие проблема. Точно над крушката Н4 рефлектора му беше изгоряло покритието и се виждаше бялата пластмаса, не точно изгоряло ами го нямаше. Точно там има ребра за насочване на светлината, отделно и самите плаки(френеловите лещи на фара) си бяха доста пожълтели на моята. Аз обаче избрах лупи с Н1 цокъл, като малко по-универсален, кеф ти халогенка, кеф ти ксенон(120 лева са само лупите без ксенона, аз него си го имам от преди). На мен тази процедура ми отне 5-6 часа, нищо не съм нагрявал, като ги напънах пластмасите и те се разлепиха без проблем, после малко силикон и ги затворих. За проникването на вода няма проблеми за момента, карал съм в порои, мил съм е с водоструйка и следи дори и от конденз във фара не съм видял. За светенето мога да кажа само едно - цепят мрака, дори с халогенна крушка. Карането през нощта е удоволствие, а на мокро още повече си личи предимството на лупа+ксенон 4300К. Редактирано 23 Декември, 2012 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове