Jump to content
honda-fiat

Лупи в фарове на Англичанка

Recommended Posts

Здравейте,както повечето с англичанки знаят че нямат хубави фарове.Та и аз през последните дни в дъжда ми писна да се кьора и си взех лупи за вграждане.За един ден бях готов.Несъм ги полирал защото на пролет ще бъдат пръснати с лак.Пробих още една дупка за захващане на гредата на която лежи бронята защото се държи на по 2 болта от двете страни и сега вече не се клати стана бетон.

post-7946-0-02669900-1355934155.jpg

post-7946-0-19091500-1355934171.jpg

post-7946-0-69390700-1355934256.jpg

post-7946-0-98225400-1355934276.jpg

post-7946-0-70208400-1355934290.jpg

post-7946-0-44132500-1355934305.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е станало :cool: Какви лупи си взе, че и аз се замислям отдавна за нещо такова ? А на обикновени крушки ли си или ксенон ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, поредния прогледнал. Доста вече станахме англичанките с прожектори :) Но е разбираемо фара им е перфектно направен за тази цел, как да не се възползваш.barsi, това трябва да са Morimoto mini. Прожектора е проектиран за ксенонови крушки. Супер е, че вече са достъпни и по добри прожектори, преди 1-2 години единствения избор беше китайчетата G1 и G3. Но и те не са лоши, при мен вече работят безпроблемно 2+ години.

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега.може ли само да споделиш каква е цялата процедура.кое,как и защо и формата на капачката около лупата каква трябва да е :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлепя се фара,маха се ламаринката пред крушката,монтира се лупата в фокуса и се залепя фара.После има нюанси за ксенона дали има къси/дълги или е за 4 фара като при мен.На някои фарове се налага изрязване с Дремелчето на държача на гумения маншон,че пречи на гайката на лупата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А след тази процедура машинката за регулиране на фарове (врътките до рефлектора и лостчето в купето) работят ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко работи понеже лупата се слага на самия рефлектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лупите са от тук http://www.proparts.bg/category/4/bi-ksenonovi-sistemi-s-lupi-i-retrofit-komplekti.html наитина са MORIMOTO MINI GEN 2 D2S.А за процедурата един ден,питолет за топъл въздух,сваля се бронята и гредата зад нея.После фара като се свали се нагрява и с широка отверка или ножовка ширика 4см се разлепя стъклото внимателно,маха се рефлекторната подложка за да стане кристален на болчета е също такава подложка има и на мигача,лесно се закрепят лупите тъй като са с цокъл за H4 и после пак с пистолета се затваря фара.Скоро ще кача снимки как светят.

Редактирано от honda-fiat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хората, които нямат пистолет за горещ въздух - фарът във фурната на 50 оС за 4-5 мин и се отваря моментално. Със затварянето положението е същото - двете части за 4-5 мин във фурната и щраква за секунди. Предимството е, че се нагрява равмонерно, навсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лупите са от тук http://www.proparts.bg/category/4/bi-ksenonovi-sistemi-s-lupi-i-retrofit-komplekti.html наитина са MORIMOTO MINI GEN 2 D2S.А за процедурата един ден,питолет за топъл въздух,сваля се бронята и гредата зад нея.После фара като се свали се нагрява и с широка отверка или ножовка ширика 4см се разлепя стъклото внимателно,маха се рефлекторната подложка за да стане кристален на болчета е също такава подложка има и на мигача,лесно се закрепят лупите тъй като са с цокъл за H4 и после пак с пистолета се затваря фара.Скоро ще кача снимки как светят.

Добре изгелжда и не са толкова скъпи. Гледах, че са по ок. 150лв. С работата стъпва на 200 ;) И щом са за H4, значи после може и с нормални крушки да си караш, така ли ? п.п. Сори, че така те разпитвам, ама съм бъкел в тая област...п.п.2 Имаме едно магазинче за стъкла за фарове, трябва да проверя дали ги има и за англичанките, че тия фабричните, особенно на преди фейса са отвратителна пластмаса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Лупите са от тук http://www.proparts....-komplekti.html наитина са MORIMOTO MINI GEN 2 D2S.А за процедурата един ден,питолет за топъл въздух,сваля се бронята и гредата зад нея.После фара като се свали се нагрява и с широка отверка или ножовка ширика 4см се разлепя стъклото внимателно,маха се рефлекторната подложка за да стане кристален на болчета е също такава подложка има и на мигача,лесно се закрепят лупите тъй като са с цокъл за H4 и после пак с пистолета се затваря фара.Скоро ще кача снимки как светят.

 

Добре изгелжда и не са толкова скъпи. Гледах, че са по ок. 150лв. С работата стъпва на 200 Публикувано изображение

И щом са за H4, значи после може и с нормални крушки да си караш, така ли ?

 

п.п. Сори, че така те разпитвам, ама съм бъкел в тая област...

п.п.2 Имаме едно магазинче за стъкла за фарове, трябва да проверя дали ги има и за англичанките, че тия фабричните, особенно на преди фейса са отвратителна пластмаса.

 

Не колега! Защото тoзи на колегата или пък китайският G5 използват крушки D2S,който са и доста по-скъпи от обикновенна H4.

п.п. Между другото,колега изглежда много добре.Поздравявам те!

п.п. Лятото или възможно най-скоро и аз взимам едни,за да прогледна,защото си е мъка на тъмно.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първата и третата са на къси втрората снимка е на дълги

post-7946-0-85252400-1356191795.jpg

post-7946-0-25118700-1356191802.jpg

post-7946-0-50149800-1356191809.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С обикновените крушки е това, нали?Перфектно е :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с лошите фарове на англичанката се крие в самия рефлектор. Аз също си сложих лупи на моята англишманка и като отварях фара видях къде се крие проблема. Точно над крушката Н4 рефлектора му беше изгоряло покритието и се виждаше бялата пластмаса, не точно изгоряло ами го нямаше. Точно там има ребра за насочване на светлината, отделно и самите плаки(френеловите лещи на фара) си бяха доста пожълтели на моята. Аз обаче избрах лупи с Н1 цокъл, като малко по-универсален, кеф ти халогенка, кеф ти ксенон(120 лева са само лупите без ксенона, аз него си го имам от преди). На мен тази процедура ми отне 5-6 часа, нищо не съм нагрявал, като ги напънах пластмасите и те се разлепиха без проблем, после малко силикон и ги затворих. За проникването на вода няма проблеми за момента, карал съм в порои, мил съм е с водоструйка и следи дори и от конденз във фара не съм видял. За светенето мога да кажа само едно - цепят мрака, дори с халогенна крушка. Карането през нощта е удоволствие, а на мокро още повече си личи предимството на лупа+ксенон 4300К.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...