bebcho 1 #1 Публикувано 18 Декември, 2012 (Редактирано) При движение когато се опитах да включа на втора изведнъж спря да превключва.Когато е загасена на място превключва без никакви проблеми, но на запален двигател не иска.Това го прави от вчера, като е на моменти един път превключва друг път не.При вкарана първа на загасен двигател и запалване с натиснат съединител леко потегля. Появи се и леко странен шум от съединителя като стържене.Няма промяна в педала, не е омеквал нито е ставал по твърд. Отделя си нормално.От къде да почвам? Редактирано 18 Декември, 2012 от bebcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #2 Отговорено 18 Декември, 2012 (Редактирано) Някоя демпферна пружина на феродовия може да е решила да си тръгва... Проблема ти е свързан с отцепване на кутията, оттам започни. След това всичко става ясно. Редактирано 18 Декември, 2012 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #3 Отговорено 18 Декември, 2012 Има ли вариант проблема да е в някоя от помпите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 18 Декември, 2012 Споменал си думата "стържене", което не ме навежда на мисъл за помпи... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #5 Отговорено 18 Декември, 2012 При мен беше подобен случая, оказа се притискателния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 18 Декември, 2012 Някоя демпферна пружина на феродовия може да е решила да си тръгва... Проблема ти е свързан с отцепване на кутията, оттам започни. След това всичко става ясно.На феродовия ли?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #7 Отговорено 18 Декември, 2012 Стърженето винаги ли трябва да го има ако е някой от дисковете, защото от 100 натискания стърженето го имаше само при 2 натискания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #8 Отговорено 18 Декември, 2012 Истината се крие в пост #5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 19 Декември, 2012 (Редактирано) На феродовия?!? Снимки?! Пресен случай със симптоми 1:1 Но съм писал и "може". Истината се крие между две парчетии алуминии.. Редактирано 19 Декември, 2012 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #10 Отговорено 22 Декември, 2012 Цени на частите и на труда да ме ориентирате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #11 Отговорено 22 Декември, 2012 ВИновен е лъч от притискателя,но най-вероятно ще смениш комплект.Около 500лв труд +части примерно с комплект Valeo. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 22 Декември, 2012 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=78677&st=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #13 Отговорено 24 Декември, 2012 (Редактирано) ВИновен е лъч от притискателя,но най-вероятно ще смениш комплект.Около 500лв труд +части примерно с комплект Valeo.Струва ми се много колега, както за работа, както и за нещо, наречено Valeo. Сложих наскоро по спешност (с голямо нежелание) комплект на дайкин клъч, (опаковка Exedy) заместващ този за първоначално вграждане, на стойност малко над 200 за комплект. Цената за труд не е хубаво да се коментира, но всичко над 80-100, особено за кола като тази (като естество на работа) ми се струва грубо стържене.. Пак сме далеч от 500, а и няма проблеми за сега. Колата е отнесла доста пердах с обикновения Дайкин, с който Валео закупено от тук няма шанс да се справи... Редактирано 24 Декември, 2012 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #14 Отговорено 24 Декември, 2012 Днес я покарах на паркинга и почти винаги превключваше, но като натисна съединителя се чува някакво шумене сякаш нещо се върти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #15 Отговорено 24 Декември, 2012 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=78677&st=0В описаната тема пише, че педала е станал по твърд, при мен няма никаква промяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 24 Декември, 2012 А мислиш ли че е задължително ? , да се удърви и твоя педал .И как мислиш че ще си решиш проблема без да свалиш кутията ? И двете неща които меже да са проблем съединител /в твоя случаи/ и кутия се решават с сваляне. А тук само си споделяме кои какво и кое е по вероятно.Да разбирам ли че помпите си ги изключил на 100% . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #17 Отговорено 24 Декември, 2012 (Редактирано) Не съм ги изключил. От горната помпа има капки които са капели но течността в казанчето не ми е намалявала.Не знам възможно ли е да е от помпата шума. Все едно нещо се върти и шума идва от към педала и леко притреперва. Редактирано 24 Декември, 2012 от bebcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #18 Отговорено 24 Декември, 2012 Аз имах подобен проблем,оказа се хем износен притискател, хем преебана кутия... докато не я свалиш,може само да гадем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #19 Отговорено 24 Декември, 2012 Шумът е от скапан аксиален лагер, но не е само това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #20 Отговорено 25 Декември, 2012 ВИновен е лъч от притискателя,но най-вероятно ще смениш комплект.Около 500лв труд +части примерно с комплект Valeo.Струва ми се много колега, както за работа, както и за нещо, наречено Valeo. Сложих наскоро по спешност (с голямо нежелание) комплект на дайкин клъч, (опаковка Exedy) заместващ този за първоначално вграждане, на стойност малко над 200 за комплект. Цената за труд не е хубаво да се коментира, но всичко над 80-100, особено за кола като тази (като естество на работа) ми се струва грубо стържене.. Пак сме далеч от 500, а и няма проблеми за сега. Колата е отнесла доста пердах с обикновения Дайкин, с който Валео закупено от тук няма шанс да се справи...Темата не за марки и цени.Писах максимума.АКо недай си боже отиде в фирмения сервиз.Валео-мразя я тая марка.В охладителната,климатичната и електронните системи ,само дървета.Но за притескателен диск не намерих нещо по-добро.Разбирай 6 комплекта отворени и си избирах.Имам забележки към Дайкина,макар ,че съм им фен.С удоволствие бих го препоръчал,като здравина,но лично предпочитам Валео.Нищо ,че сме с хидравлика,голям брой притискателни меки лъчи са комфорт,особенно за сакат състезател като мен,със счупен ляв крак.СОри за ОФФА! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #21 Отговорено 9 Януари, 2013 Проблема се оказа две от пружините на феродовия диск бяха на половина изядени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #22 Отговорено 10 Януари, 2013 Можем ли да видим снимки до какво са се докарали пружините? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #23 Отговорено 16 Януари, 2013 Можем ли да видим снимки до какво са се докарали пружините? :)/> Да, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #24 Отговорено 18 Януари, 2013 Това имах предвид с първия отговор в темата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #25 Отговорено 18 Януари, 2013 Майко мила... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #26 Отговорено 18 Януари, 2013 Това изглежда често срещано явление.Виждал съм го вече на три хонди.Пружинките търкат в главите на болтовете на маховика. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове