Jump to content
Попай

Висок разход на гориво B16a2

Recommended Posts

Колеги проблема е следния.Колата е сивик 5та хеч 92г. с б16а2 мотор,карам я от скоро и не съм на ясно с много неща по колата и по самия двигател като цяло.При последното засичане на разхода ми даде 12л./100км извън града при каране с 90км./ч. и не повече от 3000 об/мин. При следващ опит за засичане ми изкара по-малко от 11л./100км. със същия начин на каране,с една дума някакъв неравномерен разход!Публикувано изображение Другото което не ми е ясно е това че когато карам известно време след пробек около 15-20 км и ми светва чека и не угасва,когато угася колата и запаля отново няма проблеми,но поработили известно време пак същия проблем чека светва!Имали някаква връзка между нещата и къде е проблема?Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПомагайте !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж коя грешка вади ЕЦУ-то ;)двупиновата букса под жабката,слагаш някакъв мост(кламер или нещо подобно)и броиш миганията на "чека".Дългото мигане е 10 късото 1.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на ламбда сонда :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за сонда, и при мен беше така.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм се ориентирал към сондата,ще проверя по начина по който казва колегата ''AMD'' и ще видим какво ще излезе!Някой ако има още някакви идей моля да сподели,че с тоя разход глава боли Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на Б16А2 си е към 11/100, ама с 90км/ч трябва да падне до към 9.5л/100.Как засичаш разхода, пълно пълно ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега аз да попитам...Сутрин при ПЪРВОТО палене колата отначало иска ли да гасне? Смисъл като палнеш и оборотите отиват 1500 1600 когато всичко е нормално,но при проблем със сондата иска да гасне отначало или държи много ниски обороти...Казвам ти го понеже може и да е нагревателя на самата сонда, въпреки че и това да е пак не може да се смени,но ще си сигурен още повече, че е ламбдата... Има и още един начин,но е малко схема...Връзваш кабелите на сондата към осцилоскоп и се гледа какви токове вади...Трябва да е от 0.1 до 0.9 мисля беше и доста бърз интервал...А високия разход е понеже при липса на сигнал от сондата ЕКУ'то влиза в авариен режим тоест богата смес....Именно ламбдата контролира сместа дали да е богата, дали да е бедна, като отчита количеството кислород в изгорелите газове. Тия ламбди са като свещи за мен...80 90 х.км. и бау...Не ангажирам никого, но има Универсални ги водят ( NGK ) и вършат работа,което лично за мен е по-добре от втора ръка или оригинална с 400+ лв...Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега аз да попитам...Сутрин при ПЪРВОТО палене колата отначало иска ли да гасне? Смисъл като палнеш и оборотите отиват 1500 1600 когато всичко е нормално,но при проблем със сондата иска да гасне отначало или държи много ниски обороти...Казвам ти го понеже може и да е нагревателя на самата сонда, въпреки че и това да е пак не може да се смени,но ще си сигурен още повече, че е ламбдата... Има и още един начин,но е малко схема...Връзваш кабелите на сондата към осцилоскоп и се гледа какви токове вади...Трябва да е от 0.1 до 0.9 мисля беше и доста бърз интервал...

А високия разход е понеже при липса на сигнал от сондата ЕКУ'то влиза в авариен режим тоест богата смес....Именно ламбдата контролира сместа дали да е богата, дали да е бедна, като отчита количеството кислород в изгорелите газове.

Тия ламбди са като свещи за мен...80 90 х.км. и бау...

 

Не ангажирам никого, но има Универсални ги водят ( NGK ) и вършат работа,което лично за мен е по-добре от втора ръка или оригинална с 400+ лв...

Поздрави

 

Нямам проблеми с паленето и с оборотите на колата,вчера направих и самодиагностика и ми изкара грешка 43 за която аутодата казва че е точно ламбда сондата.Ако има други мнения по въпроса,моля споделяйте!!!

Поздрави!!!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще да е от нея... преди да тръгнеш да я сменяш,погледни да нямаш някъде цепка на колектора и да изпуска оттам,при мене имаше такъв проблем и ламбдата се побъркваше а разхода беше доооста нагоре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с чип, върни фабричният бин и засечи пак разхода ;) Естествено, оправи и ламбдата де :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми изкара грешка 43 за която аутодата казва че е точно ламбда сондата.Ако има други мнения по въпроса,моля споделяйте!!!/>

Само където 43 е fuel supply system ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам b16a2 и при мен разхода извън градско с 80-100км е около 6.5-7л. а в града с нормално около 10л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ми изкара грешка 43 за която аутодата казва че е точно ламбда сондата.Ако има други мнения по въпроса,моля споделяйтеПубликувано изображение/>

 

Само където 43 е fuel supply system Публикувано изображение

 

Колега да ама не виж го в аутодата не в разни сайтове ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа вярвам какво е написано в мануала ;)Но ти си знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене разхода ми скочи рязко и се оказа че един температурен датчик на главата се е откачил и затова разхода ми се е качил и палех трудно ама ти казваш че нямаш проблем с паленето и с оборотите а аз го имах тоя проблем . при мен проблема се реши с 10лв като закачихме датчика .Дано и при теб да е нещо елементарно погледни го тоя датчик за се ки случеи .Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема все повече се доближава към ламбда сондата тия дни имам една под ръка от д16з6 ще пробвам с нея и да видим ще имали разлика и следващата стъпка ще е пътуване към Шумен! Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...