Попай 55 #1 Публикувано 17 Декември, 2012 Колеги проблема е следния.Колата е сивик 5та хеч 92г. с б16а2 мотор,карам я от скоро и не съм на ясно с много неща по колата и по самия двигател като цяло.При последното засичане на разхода ми даде 12л./100км извън града при каране с 90км./ч. и не повече от 3000 об/мин. При следващ опит за засичане ми изкара по-малко от 11л./100км. със същия начин на каране,с една дума някакъв неравномерен разход! Другото което не ми е ясно е това че когато карам известно време след пробек около 15-20 км и ми светва чека и не угасва,когато угася колата и запаля отново няма проблеми,но поработили известно време пак същия проблем чека светва!Имали някаква връзка между нещата и къде е проблема?Помагайте !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 18 Декември, 2012 (Редактирано) Виж коя грешка вади ЕЦУ-то двупиновата букса под жабката,слагаш някакъв мост(кламер или нещо подобно)и броиш миганията на "чека".Дългото мигане е 10 късото 1. Редактирано 18 Декември, 2012 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 18 Декември, 2012 Аз залагам на ламбда сонда 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #4 Отговорено 18 Декември, 2012 И аз съм за сонда, и при мен беше така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #5 Отговорено 18 Декември, 2012 и аз съм се ориентирал към сондата,ще проверя по начина по който казва колегата ''AMD'' и ще видим какво ще излезе!Някой ако има още някакви идей моля да сподели,че с тоя разход глава боли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #6 Отговорено 18 Декември, 2012 Разхода на Б16А2 си е към 11/100, ама с 90км/ч трябва да падне до към 9.5л/100.Как засичаш разхода, пълно пълно ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #7 Отговорено 18 Декември, 2012 А колега аз да попитам...Сутрин при ПЪРВОТО палене колата отначало иска ли да гасне? Смисъл като палнеш и оборотите отиват 1500 1600 когато всичко е нормално,но при проблем със сондата иска да гасне отначало или държи много ниски обороти...Казвам ти го понеже може и да е нагревателя на самата сонда, въпреки че и това да е пак не може да се смени,но ще си сигурен още повече, че е ламбдата... Има и още един начин,но е малко схема...Връзваш кабелите на сондата към осцилоскоп и се гледа какви токове вади...Трябва да е от 0.1 до 0.9 мисля беше и доста бърз интервал...А високия разход е понеже при липса на сигнал от сондата ЕКУ'то влиза в авариен режим тоест богата смес....Именно ламбдата контролира сместа дали да е богата, дали да е бедна, като отчита количеството кислород в изгорелите газове. Тия ламбди са като свещи за мен...80 90 х.км. и бау...Не ангажирам никого, но има Универсални ги водят ( NGK ) и вършат работа,което лично за мен е по-добре от втора ръка или оригинална с 400+ лв...Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #8 Отговорено 19 Декември, 2012 А колега аз да попитам...Сутрин при ПЪРВОТО палене колата отначало иска ли да гасне? Смисъл като палнеш и оборотите отиват 1500 1600 когато всичко е нормално,но при проблем със сондата иска да гасне отначало или държи много ниски обороти...Казвам ти го понеже може и да е нагревателя на самата сонда, въпреки че и това да е пак не може да се смени,но ще си сигурен още повече, че е ламбдата... Има и още един начин,но е малко схема...Връзваш кабелите на сондата към осцилоскоп и се гледа какви токове вади...Трябва да е от 0.1 до 0.9 мисля беше и доста бърз интервал... А високия разход е понеже при липса на сигнал от сондата ЕКУ'то влиза в авариен режим тоест богата смес....Именно ламбдата контролира сместа дали да е богата, дали да е бедна, като отчита количеството кислород в изгорелите газове. Тия ламбди са като свещи за мен...80 90 х.км. и бау... Не ангажирам никого, но има Универсални ги водят ( NGK ) и вършат работа,което лично за мен е по-добре от втора ръка или оригинална с 400+ лв... Поздрави Нямам проблеми с паленето и с оборотите на колата,вчера направих и самодиагностика и ми изкара грешка 43 за която аутодата казва че е точно ламбда сондата.Ако има други мнения по въпроса,моля споделяйте!!!Поздрави!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #9 Отговорено 19 Декември, 2012 Явно ще да е от нея... преди да тръгнеш да я сменяш,погледни да нямаш някъде цепка на колектора и да изпуска оттам,при мене имаше такъв проблем и ламбдата се побъркваше а разхода беше доооста нагоре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #10 Отговорено 19 Декември, 2012 Ако си с чип, върни фабричният бин и засечи пак разхода Естествено, оправи и ламбдата де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 19 Декември, 2012 ми изкара грешка 43 за която аутодата казва че е точно ламбда сондата.Ако има други мнения по въпроса,моля споделяйте!!!/>Само където 43 е fuel supply system Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shov 0 #12 Отговорено 19 Декември, 2012 Аз също карам b16a2 и при мен разхода извън градско с 80-100км е около 6.5-7л. а в града с нормално около 10л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #13 Отговорено 19 Декември, 2012 ми изкара грешка 43 за която аутодата казва че е точно ламбда сондата.Ако има други мнения по въпроса,моля споделяйте/> Само където 43 е fuel supply system Колега да ама не виж го в аутодата не в разни сайтове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 19 Декември, 2012 Да ти кажа вярвам какво е написано в мануала Но ти си знаеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #15 Отговорено 23 Декември, 2012 При мене разхода ми скочи рязко и се оказа че един температурен датчик на главата се е откачил и затова разхода ми се е качил и палех трудно ама ти казваш че нямаш проблем с паленето и с оборотите а аз го имах тоя проблем . при мен проблема се реши с 10лв като закачихме датчика .Дано и при теб да е нещо елементарно погледни го тоя датчик за се ки случеи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #16 Отговорено 23 Декември, 2012 Проблема все повече се доближава към ламбда сондата тия дни имам една под ръка от д16з6 ще пробвам с нея и да видим ще имали разлика и следващата стъпка ще е пътуване към Шумен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове