Plamen_ni 0 #1 Публикувано 17 Декември, 2012 (Редактирано) Колеги, проблемът е следния. Колата загравя тръгвам на дълъг път например по магистрала и стрелката на температурата пада до долу или стои много ниско. По инерция като пусна също ми пада температурата, като намаля и влезна в задръстване стрелката пак се вдига. Та въпроса ми е термостата ли ми е за смяна. Лятото като че ли нямаше проблем, сега я карах за пръв път през зимата на дълъг път. Светна ми и чека, дали може да е от това. Редактирано 17 Декември, 2012 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #2 Отговорено 17 Декември, 2012 Аз съм за термостат.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #3 Отговорено 17 Декември, 2012 (Редактирано) Още един глас за термостат.Първото CR-V ми правеше тоя номер. Купих му термостат, но не се стигна до монтаж, "почина" скоропостижно. Затова пък термостата биде оползотворен в сегашното ми CR-V, което прояви същите симптоми. Трансплантацията се оказа успешна. Сега вече си имам топло за около 3-5 минути, след палене, и си ми държи топло през цялото пътуване. Ако има значение - нямам газова уредба.Не мисля, че "чекът" ти свети заради термостата, по-скоро нещо друго не го кефи. Редактирано 17 Декември, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #4 Отговорено 17 Декември, 2012 Още един глас за термостат.Първото CR-V ми правеше тоя номер. Купих му термостат, но не се стигна до монтаж, "почина" скоропостижно. Затова пък термостата биде оползотворен в сегашното ми CR-V, което прояви същите симптоми. Трансплантацията се оказа успешна. Сега вече си имам топло за около 3-5 минути, след палене, и си ми държи топло през цялото пътуване. Ако има значение - нямам газова уредба.Не мисля, че "чекът" ти свети заради термостата, по-скоро нещо друго не го кефи.Лесно ли се сменя термостата, ще мога ли сам или да ходя при майстора. Чекът може би свети заради газта, преди ми прави същия проблем при старите инжектори, сега съм с нови и пак светна след около изминати 700 км с новите инжектори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #5 Отговорено 17 Декември, 2012 Сменява се лесно, особено като махнеш дебелия маркуч от въздушния филтър до дросела. Ако си поне с една дясна ръка, ще го смениш сам. Аз го смених сам, ама нали съм "майстор" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #6 Отговорено 17 Декември, 2012 (Редактирано) Като гледам къде е заврян..,май няма да е много лесно..,но ако се свали кутията на въздушния филтър,маркуча на колектора и може би дистрибуторната капачка,ще се открие фронт за работа...М/у другото..,ти кога сложи газова(мисля че юни месец)..,кога смени инжектори.. и сега казваш че пак ти правят номера...Питам те.., защото и на мен ми предстоят редица процедури...,по настройка на газовата ,понеже и при мен чека си прави каквото си иска..(светва на най-различни интервали.. веднъж на 50км,после на 150км ,след това пък на 100км,сега вече 120км пък не е светвал)...,та.. мойте инжектори са на около 3000км и се замислих ,дали не им е станало нещо(например да са се замърсили..). Ти сигурен ли си,,че преди от тях ти е светкал чека...? А.., докато измисля какво да напиша... Краси ме е изпреварил.. Редактирано 17 Декември, 2012 от vadoiv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #7 Отговорено 17 Декември, 2012 и моя чек свети, а като карам малко повече на бензин се оправя, но нещо все не намирам време да му обърна внимание и си карам така. Някой занимавал ли се е да мери колко градуса е въздуха, който излиза примерно от централните въздухопроводи при загряла кола и стрелка закована по средата на таблото, както е редно до колкото знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #8 Отговорено 17 Декември, 2012 (Редактирано) Първите инжектори дадоха дефект и сложих други. Работят по шумно, но нямам никакви проблеми и прехвърля от бензин на газ без никакви проблеми, а преди ми гаснеше когато застудя. п.с. Може чека да свети и заради ламбда сонда, де да зна. Казаха ми, че ако тя е за смяна колата трябва да харчи много, а на мен ми се струва че си харчи добре. Редактирано 17 Декември, 2012 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #9 Отговорено 17 Декември, 2012 Когато е на газ ламбда сондата оказва ли влияние върху разхода или това се отнася само за бензина. Когато слагах газовата ми казаха, че на газ ламбда сондата не оказвала влияние върху разхода, защото компютъра на газовия инжекцион командвал този на колата и да не се плаша ако светне чек лампата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #10 Отговорено 17 Декември, 2012 Значи.. и ти си попаднал на "майстор"..,като предишният ми....Той даже ме съветваше да извадя крушката за да не ме дразни...,но явно не е така.. Чека за да свети ...,значи нещо не е както трябва..(при мен излиза : бедна смес..). И не газовия комп командва бензиновия,а го копира.., и ако на бензин не ти работи двигателя добре...,няма да работи и на газ. Така че...,момчета тези газови си искат прецизна настройка...,но явно са много малко тези които могат да я направят! И..,понеже темата е за температура на двигателя..,няма нужда да мериш (t) на въздуховодите в купето...,CR-V-то е с едно от най-добрите парна от всички SUV от този клас..,климатика също..! Аре чао до утре..,че ми свършиха мненията за днес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #11 Отговорено 17 Декември, 2012 (Редактирано) Утре сменям термостата и ще махна клемите на акумолатора да изгасне лампата на чека, ще карам и ще видя какво ще стане.Трябва ли да се чисти грешката на компютър или да махам акумолатора в моя случай?Казаха ми, че е възможно чека да светва и заради термостата. Редактирано 17 Декември, 2012 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #12 Отговорено 18 Декември, 2012 Утре сменям термостата и ще махна клемите на акумолатора да изгасне лампата на чека, ще карам и ще видя какво ще стане.Трябва ли да се чисти грешката на компютър или да махам акумолатора в моя случай?Казаха ми, че е възможно чека да светва и заради термостата.С температурата и при мен беше така, след смяна на термостата нещата се оправиха. А за изгасването на лампата на чека е достатъчно да махнеш за 20-30 секунди бушона в коша при двигателя на който пише back up/radio 7,5 ампера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #13 Отговорено 18 Декември, 2012 Отворен термостат не го хваща чека.Затворен не знам,не съм имал подобен случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #14 Отговорено 18 Декември, 2012 Днес го смених термостата и наистина беше за смяна. Разкачихме акумулатора, за да изгасне лампата за чека. Ще карам пък ще видиме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #15 Отговорено 19 Декември, 2012 Здравей, колега!термостата не се хваща от ECU - то по никакъв начин, от друго ти свети чека. Като ти светне мини да я прочета и ще видим от какво е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #16 Отговорено 19 Декември, 2012 От газовата е, разкачам акумулатора и не ми дреме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #17 Отговорено 19 Декември, 2012 (Редактирано) Само да не скапеш мотора...Бенда смес, висока температура на горене- постепенно казваш "Чао" на бутала и клапани, а и на самата сонда ...Мини да ти оправят газовата, че после ремонта е скъп и ще кажеш, че газовата ти е виновна.... Редактирано 19 Декември, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #18 Отговорено 19 Декември, 2012 най-вероятно ще светне пак и ще отида да прочетат грешката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #19 Отговорено 19 Декември, 2012 Да, както каза колегата, най - вероятно караш на бедна смес. Ти мисля скоро слага газовата, затова без притеснение отиди да я пренастроят, не е отнема много време, а и би следвало да се покрие от гаранцията. При изправен и добре настроен газов инжекцион не светва лампа на чека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #20 Отговорено 19 Декември, 2012 (Редактирано) Да, както каза колегата, най - вероятно караш на бедна смес. Ти мисля скоро слага газовата, затова без притеснение отиди да я пренастроят, не е отнема много време, а и би следвало да се покрие от гаранцията. При изправен и добре настроен газов инжекцион не светва лампа на чека.Първият път, когато ми светва чека беше около 1000 км след слагането на газта. Ходих да четат грешката - бедна смес. Настроиха газовата и карах към 5000 км без проблем. Наскоро обаче ми смениха инжекторите, понеже първите дадоха дефект. С новите минах около 700 км и пак светна чека. Сега не съм ходил на компютър, но 100% пак ще светне и ще отида.п.п. Чудя се дали да отида да ми махнат катализатора. Може да е сдал багажа и оттам да свети чека също. 1 или 2 са катализаторите. Редактирано 19 Декември, 2012 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #21 Отговорено 19 Декември, 2012 Катализатора е един...,но ламбда сондите са 2(две). Ако ти е здрав катализатора...,не го махай..,че не знаеш в какъв филм ще се вкараш..(л. сондите се побъркват.. и си правят каквото си поискат..)! На моята... автоджамбазите са го махнали(за некакви си 50лв.), и още не мога да я вкарам в "правия път". Когато ти светне чек-лампата..,винаги първо направи(отиди) на диагностика..., и тогава действай по отстраняването на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #22 Отговорено 19 Декември, 2012 Ок, мерси за инфото. А когато катализатора се прецака как се процедира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #23 Отговорено 19 Декември, 2012 Може,да се изпразни от съдържанието му или да се смени с резонансно/егати думата/гърне.Така му викат тенекеджиите дето ги сменят.Аз не виждам кое му е резонанса,но това е друга тема.За японеца е важно скоростта на газовете,разширението/охлаждането на газовете да не се променя много.Говорим за сток ситуация.Аз съм противник...обичам колата да си ми работи в сервиза и да съм пуснал климатика...да ми мирише на теменужки,но това съм си аз.Задната ламбда ще светне през чека и тогава се прави един малък трик.Монтира се втулка и се изнася на раззстояние 2-3 см от потока на газовете.Показанията са близки до нормалните и чека мирясва.ГИ не е панацея.Иска си сервизиране ,обслужване и т.н.Има доста хляб да изядат АЕБ до перфектния компютър с перфектния софтуер.Та.....един приятел с диагностика...и двете и на Хондата и на ГИ.Ипрез месец -2 през него да се позакрепи.Е,ще изгориш една бутилка,квадратна ,шестоъгълна ,ма трея се пипа постоянно.Това е положението за съжаление.Аз смених дюзи на 6000 километра и след още 6к ще сменя пак,щото вие си имате гаранция,пък на мойта аз съм гаранцията Лукойл....Ромпетрол,Еко....неам думи.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове