jimi 289 #1 Публикувано 16 Декември, 2012 Здравейте, искам да попитам , за да сменя мотор трябва ли да се прави техно тест и пререгистрация на автомобила, при положение, че кубатурата е същата или малко повече?Интересува ме, как да се легализира колата, след , като се смени един мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
светляко 1 #2 Отговорено 16 Декември, 2012 До колкото знам мотора който копуваш трябва да е с талона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neyqzvimiq 49 #3 Отговорено 16 Декември, 2012 Караш колата с новия двигател в КАТ и документите на двигателя (номер) минаваш да си смениш талоните ( мисла че само големият) и плащаш около 35 лв. правих тая процедура миналата година. След това и в общината за да ти оправят за данака нещата. Сега можее да има някакви нови изисквания защото измислят всеки ден нови неща. Успех ! Здравейте, искам да попитам , за да сменя мотор трябва ли да се прави техно тест и пререгистрация на автомобила, при положение, че кубатурата е същата или малко повече?Интересува ме, как да се легализира колата, след , като се смени един мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 16 Декември, 2012 А ако забоде в сивик 5та хеч ф18ка дали ще станетака както го съветвате ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #5 Отговорено 16 Декември, 2012 Айде и аз да попитам нещо.При мен ситуцията е следната:стоковия ми мотор е D16A8(CRX),сменявам го с D16A9 от Кончерто.Може ли в КАТ да ми направят проблем,че новия мотор е от Кончерто нищо че заводско се слага и на CRX?Освен талона на новия мотор трябва ли ми договор за покупко-продажба на самия мотор от предишния собственик?Номера с регистрацията на друг мотор ще мине ли ако отида в вторични или някоя морга и си издействам докумет,че от тях съм си купил двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #6 Отговорено 16 Декември, 2012 Технотест се минава ако променяш кубици и коне. И ако решат да се заядат някои "добронамерени" служители. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #7 Отговорено 17 Декември, 2012 (Редактирано) Тук колегата chirenski е описал необходимите документи, които се изискват за смяна на документите на колата при смяна на двигател и при какви условия трябва да се минава технотест. Редактирано 17 Декември, 2012 от kucata.meduza Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #8 Отговорено 17 Декември, 2012 Договор за покупката на двг /не е нужна нот. заверка/ и големия талон на автомобила - донор, който трябва да е бракуван в КАТ. Не би трябвало да ти искат Технотест, тъй като тези мотори се монтират и в CRX. Ако слагаш нещо по-различно например от F серията, може и да се наложи. При теб е по-лесно, отиваш в КАТ и след половин час си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 289 #9 Отговорено 17 Декември, 2012 Ако стане от хонда да ти издадат сертификат , че мотора е годен явно става.Днеска питах в кат, като цяло е нужно да се знае двигателя от къде е, търсят договор за купуването, от ква кола . Неможе ли на б18 да му сложиш ограничителя на по малко за да не изкара коне :P/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 17 Декември, 2012 Ако ти издадат сертификат трудна работа. В него мисля, че пише кое какво е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #11 Отговорено 25 Декември, 2012 Ако слагаш друг различен двигател от този с който си в момента най- вероятно ще ти искат Технотест или от друга изпитванелна станция, за да се удостовери че колата може да върви с този двигател т.е. правиш изменение на техническото задание на производитела. Ако двигателя е съвсем същия тип , конски сили и кубици няма нужда от Технотест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 25 Декември, 2012 Има разлика бе хора въпроса е спорен защото тълкуванието на закоена е различко .На всяко купе пише коИ двигатели са вграждани в тва купе . Нема как да забодеш от д15б2 90 коня д14а2 90 коня в 5та хеч и ако всичко е по законовите норми да не минеш И техно тест .Спорен е момента ма тва с набиването планките и тръкането си го избийте от главата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #13 Отговорено 26 Декември, 2012 (Редактирано) Има разлика бе хора въпроса е спорен защото тълкуванието на закоена е различко . На всяко купе пише коИ двигатели са вграждани в тва купе . Това кои двигатели са слагани и слагат в това купе въобще не ги интересува от кат Ако смениш двигателя на твоята кола, която си има ВИН номер и точно определен двигател и искаш да сложиш друг двигател точно в това купе-шаси отиваш в ТИАТ или Технотест Единствено не се ходи в Технотест И тИАТ ако е абсолютно еднакъв сегашния ти двигател и новия ! Товае положението ! Не може на купе с двигател 1.4 см3 да сложиш 2.0 турбо 190 к.с. просто така - има си изискване още от завода за спирачки окачване и т.н. Редактирано 26 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 289 #14 Отговорено 26 Декември, 2012 Катаджите ми казаха , че, като цяло ги интересува произхода на мотора , и документа от коя кола е взет, добре бе дееба, аз ако искам б18 или б16 в купе 5та генерация как ще стане да я легализирам без да трия номера и да съм легален ? Вината не е моя, че джапанците не са решили да го монтират в едно красиво купе /> Но друг въпрос се ражда - бъркат ли в регистъра (ако има такъв) за да разберат в коя кола е бил монтиран мотора и всичко негови данни ? Неможе ли просто да го пишат без номер и тва е ? По новите коли вече имат номер на мотора както всяка една част, но нямат регистрационен номер, защото се води ремонтираща/сменяема част /> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #15 Отговорено 26 Декември, 2012 По новите коли вече имат номер на мотора както всяка една част, но нямат регистрационен номер, защото се води ремонтираща/сменяема част ;)/>/>Приятелю ;)/> за съжаление живеем в БГ - и тук правилата са странни....в белите държави двигателите нямат номера но пък и не се крадат коли с автокаско и то нови и да се изнасят за Африка....та като си сменяш динамото как да правиш регистрация нова ?Тва са правилата по принцип ако намериш начин да минеш метър ..ОК.....но в БГ вече двигатели без номер и нечетящи се НЕ се регистрират !!Наскоро един приятел сменя блок щото му писна от ремонти и ходи по мъките за да си оправи документите защото двигателя започваше с друга буква , ане защото е по мощен !:(/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 289 #16 Отговорено 12 Януари, 2013 Кофти закони има тука, но мисля, че ако имаш документи с които да докажеш, че мотора не е краден и е легално закупен, няма да ти направят нищо Мотора е купен вече B18c4 на 100 000 мили Един технически въпрос, какво е нужно да се прехвърли мотора в 5та генерация ? колата е с дясна дирекция проблем ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове