Jump to content
kokolin000

4-та генерация от Русе

Recommended Posts

 

 

и наи доброто което постигнах 1.04.425 и торба картофи Публикувано изображение/> . Като за второ каране на Калояново бива

 

0.2-0.3бара надолу задните гуми, смени шофера и си на ниска 1:03 Публикувано изображение

 

ти ко за Алонсо ли се взе? Сори за оффа ама несе здържах

 

Скъпи съфорумник, явно още не си разбрал, че успехът и подобряването на времената се дължи на критичните коментари. Коментари от сорта "БРАВО, ЕВАЛА, УРА ДРУГАРИ!" нямат никакво значение. Момчето ако има интерес, ще му кажа на лични къде са му грешките, ето - дадох първи съвет в поста си да намали налягането на задните гуми, защото очевидно колата му презавива. Ти като си такъв специалист и форумен герой, я му обясни как да си настрои окачването, налягането на гумите и как да си подобри траекториите.

 

ПС: Когато карах за първи път, заснех клип. След това го постнах, благодаря на всички колеги с критични коментари към мен, защото след това с всеки обсъдихме нещата и имаха резултат. За пореден път се отказвам да пиша в този форум и всеки пък си казвам - това ми е последният пост...

Редактирано от Veid
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени шофера?????? Е това незнам как ще му помогне. Човека си казва за 2-ри път кара!!!! Като научиш какво означава презавиване на колата тогава може да си поговорим за окачвания и настроики . И точно такива като тебе наистина трябва да спрат да пишат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се карате държа на критика , но наистина не смятам да сменям шофера , та нали затова я правя тази кола да се кефя . Относно карането нямам правилната траектория но не мога да се доверя на колата все още , като сложа окачване и я усещам стабилна ще има по агресивно атакуване на завоя . Грешка беше че направих камбър отзад и то на око , от доста колеги чух че е много , но станалото станало , ще я гласим полека лека колкото позволяват финансите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И точно такива като тебе наистина трябва да спрат да пишат!

Спирам да пиша :) И пожелавам успех на колегата 4-ката, много приятни машинки са :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от негативния камбър, до -2,0-2,5 градуса е екстра! Рекса е с -3,2 градуса отзад и определено не ми пречи!п.п. Колега Veid, пиши, хич да не ти пука, всеки има право на мнение, пък било то и грешно, който знае как да чете отсява истината...

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И точно такива като тебе наистина трябва да спрат да пишат!

Много крайни мнения ;)Колега тебе засичали ли сме те по пистите ?П.П:4-ката на Ники добре стържеше,просто студеното време и липсата на окачване си казват думите..Макар ,че времето си е много добро.П.П:И двамата пропуснахме 1.06 :P а толкова се точехме за него :D Редактирано от AMD
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Veid Пич как смени шофьора е градивна критика и с какво може да помогне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса не е към мен,но да си кажа :lol: Малко офтопик ще стане,но някой мод ако реши може да трие.Миналата година Японския,умрелата ми Б16-ка с изтъркан полуслик(буквално заприличал на слик)и стрийт гуми отзад гуми-1.06...Последва смяна на шофьора-1.02-ниско...Реално видях границата на колата,с човек който кара и знае пистата.След това седнах на пасажерското място за да ми покаже траекториите(макар,че с глупаво окачване ,нямаш много избор на такива)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само от това че е излязъл на пистата заслужа голямо браво. С това че е и вложил време и усилия по колата пак браво. Защото е лесно да си от страни и да критикуваш. Много са малко хората излязли на пистата за първи път и станали първи. Да колега прави грешки докато кара но е там да се научи. И накрая това мероприятие е под наслов “ПОЛЗВАЙ ПИСТАТА НЕ ПЪТЯ “ Ето ти настройки на колата: Наколн на колелетата: предни -3 градуса задни -2,2 градусаНалягане на гумите с азот : предни 2.5 задни 2.3Почни от там и после си я до напасвай на стил на каране.Ако ще караш на Хаскова твърдо окачване, пистата е много забавна.

Редактирано от rijko
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ми се кара на Хасково но прецених че е по добре да пропусна един два кръга и да сложа окачване , Все пак живеем в Бг и трябва да се лишаваме понякога . Онзи ден съборих и съединителя че вчера цял ден с него се занимавах , и те така . Бавно но славно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже изтече времето за редакция post-23476-0-36307400-1365921302.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос колеги , от няколко дена забелязвам след каране като паркирам , отпред разширителния съд бълбука , температурата никога не се е покачвала ........ Дайте идеи от какво се получава така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега !!! Газ по пистите и да не ти дреме кой какво казва важното е на теб да ти е кеф :)Ако може да споделиш сток пружините с колко ги клъцна ии не ти ли беше проблем височината на някои места :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много работа много нещо , хондалинка само се кара по разбитите пътища на Слънчев бряг и все повече става стриит кола . Нооооооо сезона полека лека си заминава и аз пак започвам да си набелязвам какво да правя по нея. Та имам един въпрос на комп ПВ0 от б16 какво може да му се прави , смисъл искам да мина едно дино да го настроят , да ми сложат лънч и шифт лампа . възможно ли е ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ПВ 0,доста съм доволен.Може да се направят тези неща и се настройва доста по прецизно от комповете на Д серията(освен П28)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос колеги , от няколко дена забелязвам след каране като паркирам , отпред разширителния съд бълбука , температурата никога не се е покачвала ........ Дайте идеи от какво се получава така

Ако бълбука значи надува, тоест доста е вероятно да си духнал гарнитура..:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще мъчим да настроиваме ПВ0-то :) . А относно балбукането не вчрвам да е гарнитура , все пак доста време си я карам така по 130 км на ден и няма проблем , нито е омешила масла с води нито нищо , маркучите не са твърди , температурата не мърда ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пътищата са мазало в съни биач, добре че оставих моята в гаража .. С теб си говорихме до автогарата ако помниш :) Много ме радва хондалинка :P

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито е омешила масла с води нито нищо , маркучите не са твърди

...това не е задължително при духнала гарнитура!При мен също нямаше такива признаци но почна да изчезва антифриза така,че го наблюдавай да не те изненада стрелката на темпаратурата а и си сложи едно шише вода за всеки случай в багажника
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1185336_615036711852659_1102519416_n.jpgи за да не я мъчим вече взех https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1185675_615037651852565_1847102988_n.jpg:) официално хондата става само за адреналин :) :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я споделете , мога ли да взема рексова кутия и да я бодна направо ? И според вас как ще се отрази ( кутията е с 4.75фд )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За казанлъшката кутия ли говориш?Ще я боднеш без проблем.Ефекта ще е засилване на колата на завои и леко замаляне направо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за нея , някои беше споменал че ще трябва да сменям карета , вътрешните нямало да паснат , за завоите добре но няма ли да стане по пъргава и на право , не гоня макс скорост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вътрешните карета от двуваловата са по-големи без смяна няма да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че ще стане по-пъргава и направо, но ако ти се отваря кутията, мисля че може да смениш дифа с такъв, който да пасва на каретата ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с каретата,не го съобразих,предполагам ще може да си ползва дифа от неговата кутия.А къде замаля и се засилва колата,с тва крайно,знам от личен опит,понеже съм я карал.Направо вървеше по добре,с 4,4 крайно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно по-късия файнъл за направо, не мисля така, по-бързо си ускорява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради финансови и дрги причини ще се слага 4.4 фаинъл . и маи ще се мести всичко в моя кожух . До края на седмицата влизаме в бокса :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата смени собственика си. Да се надяваме, че ще продължи да споделя какво ново прави по нея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...