AlexandarB. 15 #1 Публикувано 14 Декември, 2012 Здравейте на всички.Нов съм в форума и неуспях да намеря конкретна тема затова реших да пусна тази.Карам Прелюд 5 ген. 2.0 134 коня.Доста съм доволен от колата кара се много гладко върви доста (лепната е за пътя в завоите дори с над 100 км/ч) така да се каже нямам никакви проблеми,но искам да извлека още малко агресия от нея.Може ли някакви предложения как мога да вдигна малко мощноста/въртящия момент съответно за да направя колата по бърза.Ще помоля и също така ако има някъкви предложения да ми кажете и приблизителни съми защото се пак и това е от значение.Целта ми е г/д от 134 да я направя около 150-160 коня ако е възможно разполатгам с около 1000-1200 лева възможно ли е това и какво ще кажете за вариант да сменя мотора с 2.2 vtec vtti jdm 200 коня.И ако нов мотор е по удачно какво още трябва(консумативи/части)Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #2 Отговорено 14 Декември, 2012 Ще се състезаваш ли колега ? Тези 200 коня под капака не са малко според мен Какво не ти харесва точно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #3 Отговорено 14 Декември, 2012 От 130к.с. до към 160к.с. бая парички ще ти трябват,за да ги догониш.Тези 1200лв. до никъде няма да ти стигнат.Виж из форума има доста подобни теми.Най-лесно е да си суапнеш мотор,което ще ти достави необходимите коне и удоволствие,които търсишЦената обаче е малко нагоре.Резултатът сигурен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexandarB. 15 #4 Отговорено 14 Декември, 2012 Еми не е за състезания но както казах искам повече демераж. ИНаче смяна на мотора трябва ли да сменям валове и тн? До месец 2 ще мога да вложа 2000лева и нещо казвайте какво да и правя и цените аз ще преценя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #5 Отговорено 14 Декември, 2012 Не видях , че си написал че караш 133кс. мотора Както ти е написал колегата по-добре е да направиш swap като цената е даже по-ниска от тези 1200лв за мотор.Можеш да си ползваш твоята скоростна кутия и полуоски но ще трябва да смениш спирачките с по-големите Според мен най-добре е да си вземеш стоков такъв прелюд и да продадеш твоят защото освен смяната на мотор имаш и обслужване на новият мотор , цена за смяната на двигателя , смяна на по-големите спирачки и ако изскочи още нещо и там някой лев но пък ако ти се занимава нищо не ти пречи да го направиш.Избора си е твой Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 14 Декември, 2012 Или да намериш една тема за засилване на ф22/ то си ф20/ на един колега и да си смениш главата на мотора с такава от х22, барабар с периферията и ако си провериш сегашния мотор и накрая една настройка. Пак ще си законен от към двигател, няма да се занимаваш с пререгистраций а и не мисля, че и при 2та варианта ще ти трябват по-сериозен размер спирачки. Просто с читави накладки и консумативи колите си спират перфектно, освен ако не си екстремист де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #7 Отговорено 14 Декември, 2012 Не видях , че си написал че караш 133кс. мотора :)/> Както ти е написал колегата по-добре е да направиш swap като цената е даже по-ниска от тези 1200лв за мотор.Можеш да си ползваш твоята скоростна кутия и полуоски но ще трябва да смениш спирачките с по-големите :)/> Според мен най-добре е да си вземеш стоков такъв прелюд и да продадеш твоят защото освен смяната на мотор имаш и обслужване на новият мотор , цена за смяната на двигателя , смяна на по-големите спирачки и ако изскочи още нещо и там някой лев но пък ако ти се занимава нищо не ти пречи да го направиш.Избора си е твой :)/>Това е и моето мнение.Иначе за F20 силовият тунинг се свежда до това да смениш изпускателния и всмукателния колектор с такъв от H23 ,интейк система,смяна на катализатора (ако имаш такъв) с резонатор и горе-долу ще го направиш толкова.Горе-долу едни 500 лв грубо ще ти трябват,ако частите са 2ра ръка ,ама всичко е до пазарлък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #8 Отговорено 14 Декември, 2012 Идеи доста но никой не му каза че има вариант да сложи глава от х22 на неговия блок.Тази малипулация вади доста добри показатели и коне.На колегата от Стз на когото я правих изкара доста хубава мощ от 2-та литра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 14 Декември, 2012 (Редактирано) Е как? Нали точно това му написах да направи. :blink:/> Даже има и една тема по въпроса. Може да си я намери и да си я разгледа. И това съм му писал.Още в пост #6 Редактирано 14 Декември, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #10 Отговорено 14 Декември, 2012 (Редактирано) Сори само твоето мнение съм пропуснал да прочета :rolleyes:/>пп.Тва с цената за х22 за под 1200лв. звучи доста несериозно.Също и обслужването на този мотор е свързан с пари.Да не говорим че излизат предимно с обд1 такива мотори и е обвързано с доработка на инсталацията Редактирано 14 Декември, 2012 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #11 Отговорено 14 Декември, 2012 Е нормално. Все пак не съм майстор, а форумник Това със смяната на мотора винаги ми е било някакси гадно...Още повече да си купиш двигател за 1200лв и да не го провериш и сервизираш за още толкова ми е малко хазарт. И накрая един сигнал от доброжелател и освен, че няма да имаш после кола, може и безплатна храна да получиш за известно време или да покопаш малко канали на аванта На мен лично 3 пъти вече градско ме спират и правят справка за номера на мотора. Има един двама ентусиасти и им сипвам редовно, та явно ме топат нещо, но си е техен проблем това... Даже днес, докато си взимах от багажника на колата едни отверки и спря една патрулка пред нас и ми искаха лична карта. Питаха ме и какво правя, аз им казах, че съм вдигнал и капака, че искам да я крадна, ама не може да запали 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CiviC PoweR 46 #12 Отговорено 14 Декември, 2012 barsi как така ти проверяват номера на двигателя?В малкия талон не го пише , а големия не си длъжен да го носиш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #13 Отговорено 14 Декември, 2012 Ако знаят какво и къде да гледат не им трябва талона на колата ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CiviC PoweR 46 #14 Отговорено 14 Декември, 2012 Е да , ако са хондаджий веднага могат да разберат.Обаче иначе ще им е трудно да разберат , съдейки по това , че номера на двг го пише само на големия талон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #15 Отговорено 14 Декември, 2012 (Редактирано) A?Сериозно ли само там го пише? Uploaded with ImageShack.us Редактирано 14 Декември, 2012 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #16 Отговорено 14 Декември, 2012 гадно, гано,... колко да е гадно?аз съм с Н22А8 след подмяна и да ви кажа хич не ми е гадно.колега, търси този мотор , защото с инсталацията това ти е най- лесния вариянтИли Н22А7 , миналия месец Пламен от Пловдив сложи един Н22А7( 212 коня) в такава , като твоята кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CiviC PoweR 46 #17 Отговорено 14 Декември, 2012 A?Сериозно ли само там го пише? Uploaded with ImageShack.us Ха За тая табелка не се бях сетил че го пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #18 Отговорено 14 Декември, 2012 barsi как така ти проверяват номера на двигателя?В малкия талон не го пише , а големия не си длъжен да го носиш.Лесно, Имат сигнал. Гледайки ти номера на колата или дори само личната карта, ако е на твое име имат тая информация. Забавното в случая е , че вторите не знаеха къде е, а аз не бързах и се правех на луд. Даже се направих, че не знам как се вдига капака и гледах егати сеира...Даже единия вика" егати малкия радиатор" и му казах, че с тия ограничения не ми трябва по- голям и за това карбовете са само 2, а не 4 Големи бонус е, че вече от 6 екипа в града ни, 2 ги познавам, 2 са ми ровили по колата. Са си карам спокойно. От другите 2 единия ме мрази, че съм отракан и шанса да ме спрат за проверка е почти нулев По темата:Колега, намери си първо кой да ти прави колата и кой да ти я настрой. После събери инфо и с частите не бързай. Имаш 1200 лв , но части на оферта особенно зимата има доста. Пазарувай разумно и си сервизирай мотора- сегменти задължително, лагери ако се налага, съединителя ако е тръгнал, оригинални накладки, тампони по окачването и каквото още и трябва. Ако колата преди подобренията не е като от завода ще се видиш в приключение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexandarB. 15 #19 Отговорено 16 Декември, 2012 еми с чисто нови дискове съм 285мм отпред винтилирани и 245 отзад съединителя е нов керамиченчисто ново ляво каре японскочисто нови свещи и кабелинови тампонивсички течности сменени с хондаджикски масло кастрол 10в40(продавам 800мл хидравлична течност хонда за 25 лева) принципно е 36 лева )накладки на 1600 кмнов въздушен филтърпреди месец я блъснах и сега е дори с нови радиатори и нов акумолатор бош 88 ако не се лъжапод капака почти всичко е сменено не че като я купих не беше добре ама по добре е ново пък и имах пари така че нз давайте още идеи освен нов мотор нещо спортни гърнета с 65 мм изпускателно и по-добра смукателна? чип тунинг? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexandarB. 15 #20 Отговорено 16 Декември, 2012 (Редактирано) гадно, гано,... колко да е гадно?аз съм с Н22А8 след подмяна и да ви кажа хич не ми е гадно.колега, търси този мотор , защото с инсталацията това ти е най- лесния вариянтИли Н22А7 , миналия месец Пламен от Пловдив сложи един Н22А7( 212 коня) в такава , като твоята кола.а за какви пари ставаше въпрос при твоя приятел и къде мога да потърся такъв мотор Редактирано 16 Декември, 2012 от AlexandarB. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #21 Отговорено 16 Декември, 2012 Най- доброто според мен е, щом имаш пари за части и желание/ двете рядко са в комбинация/ да се свържеш с човека, който е написал в темата ти пост #8 и да го попиташ как точно стоят нещата и освен глава от Х22 и комплект гарнитури какво още ти трябва. Имам впечатление от него, че е точен и няма да ти откаже инфо. Драсни му едно лично и ще ти обясни как стоят нещата. Това ти е най-смисленото, което можеш да направиш с колата си. Аз поне така бих направил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #22 Отговорено 16 Декември, 2012 (Редактирано) Е за какви лагери го пращате ? Купува си мотор на Хонда а не на Москве.Ако е пробвал предварително донора и мотора е добър за какви сегменти , лагери и семеринги говорите ? Има не малко хора които се занимават с внос на цели коли на които може да се пробва двигателя предварително.Ще гледа в крайна сметка какво купува а няма да подари кинтите на първия срещнат.Този swap могат да го извършат качествено на не малко места и те се знаят много добре.Каквото и да направи колегата просто да не бърза и да помисли добре преди това но в крайна сметка излиза по евтино да си вземеш цял заводски люд с H22 а не да прави смени когато не се налага.Говоря от личен опит , защото и аз се бях засилил по този път без да се налага но след малко компетентна намеса от добри хора размислих.Мотора ( пълен комплект с алтернатор , стартер и тн.. ) + скорости + смяната им + обслужване ( масла , филтри , ремъци , ролки и водна помпа ) + нови спирачки ( апарати + дискове + накладки ) + някой лев за странични разходи ако се налагат , се връзва колкото да продадеш твоят автомобил и да си купиш такъв стоков , че ще ти и останат пари най-вероятно.Тук не слагам нервите които хабиш , телефонните разговори които водиш със 100 човека за части , мнения и помощ , разкарването до куриерските фирми и сервизи.Ако е заминал твоят мотор , въпросът е съвсем различен.Колкото и добре да направиш една такава смяна , няма да го направиш така както "такуми" ( май така се казваше мастъра ) го е направил в завода и това е ясно на всеки. Редактирано 16 Декември, 2012 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #23 Отговорено 17 Декември, 2012 А да не забъркваме москветата, че са си добри мотори Как ще дам пари да ми отворят мотора и да не го проверят ? Ми тия сегменти са здрави, обаче като сгъстиш мотора с новата глава и ще духнат за норма. А другото вече си е въпрос на износване. Защото само свалянето на главата е 150 кинта. Отделно другите работи като части и работи... Целта все пак е да запалиш мотора, да поработи и после да си го караш с кеф, като 1000км да не му даваш много зор де. Аз даже бих се допитал до шлайфиста дали е безопасно за мотора да му сложа бутала ремонтен комплект с цел увеличаването на обема на мотора, но това вече човека, който го прави трябва да каже кое и как. В днешно време след трудното намиране на читави части е още по-трудно да си намериш майстор с подходящи контакти за един свестен основен ремонт. Аз мисля, че имам такъв човек, но дали е така- пролетта ако имам пари и желание ще се разбере... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexandarB. 15 #24 Отговорено 17 Декември, 2012 всички ми препоръчват само нов мотор кажете и други варианти няма ли друг вариант защото моя прелюд е имал само 1 собственик които ми е роднина и наистина е на 118 000 км което е нищо затова не ми се иска моя да го хвърля просто иначе ако наистина няма друг вариант ще слагам х22 но предпочитам на моя ф20+ да сложа нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #25 Отговорено 18 Декември, 2012 Ами сложи му една турбинка и се кефи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #26 Отговорено 19 Декември, 2012 ...Още повече да си купиш двигател за 1200лв и да не го провериш и сервизираш за още толкова ми е малко хазарт. И накрая един сигнал от доброжелател и освен, че няма да имаш после кола, може и безплатна храна да получиш за известно време или да покопаш малко канали на аванта :D/> ...Може ли да ми цитираш законовото основание да ти приберат колата, щото номера на двигателя е друг!!!Ако не си пренабивал / преправял / номера - няма как да те пипнат за нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #27 Отговорено 19 Декември, 2012 (Редактирано) Само могат да ти я конфискуват, под предлог, че мотора е краден... :D/> Иначе нищо не могат да ти направят... Има тука една алфа, много готино направена визуално кола. 5-6 г поне стои вече на паркинга на РПУ-то , конфискувана по тази причина /така поне разбрах като поразпитах из града едно време. Пича си я внесъл преди време, сменил мотора и го спипали по сигнал и до тука /. И глоба му сложили и станало дебела работа...За това са измислени технотестовете и КАТ. Слагаш по-мощен мотор, на платформа, технотест/ако се налага де/ и после пак на платформа и в двора на КАТ за талон . После по-скъп данък и всичко... Или караш и се молиш някой "доброжелател" да не те изпържи или пък да не се усъмнят случайно... Най-малкото всеки уважаващ себе си автомобилист, станал полицай знае как да открие разликите. Като те видят , ако им се занимава не номера на мотора, а номера на банковите сметки на цялата рода могат да ти разберат. попадал ли си на новия стил на проверка- искат лична карта и само по нея си правят цялостна справка. Така с англишманката лятото вдигах капака в Дупница- искаха да видят номерата на шасито и на мотора- ей така, да проверили... :D/> И да не съм офф:Колега, разбра ли вече какво ще правиш с колата ? Редактирано 19 Декември, 2012 от barsi 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #28 Отговорено 19 Декември, 2012 (Редактирано) Според теб това ли е отговора на въпроса ми?!? ;)/>/> Поразпитах, подразбрах... :D/>/>П.П. Ще конфискуват дръжки...., основанието какво е, както е по закон! Редактирано 19 Декември, 2012 от Sebulba 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #29 Отговорено 19 Декември, 2012 Уф, няма да се разправям и да споря с теб. Сложи си ако искаш и ракетен мотор на колата и лети под земята с колата... Сега, специално заради теб няма да си играя да се ровя по законите. Щом си мислиш, че няма какво да стане- прави си каквото искаш. Няма повече да цапам темата на човека, даже модовете може да поизчистят ако предценят... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #30 Отговорено 19 Декември, 2012 Не си мисля, Барси, сигурен съм! Себулба лети над земята, под нея е трудно.И намали мненията си в технически, щото май и там са...."Поразпитах, подразбрах... :D/>/>" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #31 Отговорено 19 Декември, 2012 Щом си казал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #32 Отговорено 19 Декември, 2012 Няма повече да цапам темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове