Jump to content
AlexandarB.

Prelude (BB9) 2.0i 5 ген.

Recommended Posts

Здравейте на всички.Нов съм в форума и неуспях да намеря конкретна тема затова реших да пусна тази.Карам Прелюд 5 ген. 2.0 134 коня.Доста съм доволен от колата кара се много гладко върви доста (лепната е за пътя в завоите дори с над 100 км/ч) така да се каже нямам никакви проблеми,но искам да извлека още малко агресия от нея.Може ли някакви предложения как мога да вдигна малко мощноста/въртящия момент съответно за да направя колата по бърза.Ще помоля и също така ако има някъкви предложения да ми кажете и приблизителни съми защото се пак и това е от значение.Целта ми е г/д от 134 да я направя около 150-160 коня ако е възможно разполатгам с около 1000-1200 лева възможно ли е това и какво ще кажете за вариант да сменя мотора с 2.2 vtec vtti jdm 200 коня.И ако нов мотор е по удачно какво още трябва(консумативи/части)Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се състезаваш ли колега ? Тези 200 коня под капака не са малко според мен :) Какво не ти харесва точно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 130к.с. до към 160к.с. бая парички ще ти трябват,за да ги догониш.Тези 1200лв. до никъде няма да ти стигнат.Виж из форума има доста подобни темиПубликувано изображение.Най-лесно е да си суапнеш мотор,което ще ти достави необходимите коне и удоволствие,които търсишПубликувано изображениеЦената обаче е малко нагоре.Резултатът сигуренПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не е за състезания но както казах искам повече демераж. ИНаче смяна на мотора трябва ли да сменям валове и тн? До месец 2 ще мога да вложа 2000лева и нещо казвайте какво да и правя и цените аз ще преценя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не видях , че си написал че караш 133кс. мотора :) Както ти е написал колегата по-добре е да направиш swap като цената е даже по-ниска от тези 1200лв за мотор.Можеш да си ползваш твоята скоростна кутия и полуоски но ще трябва да смениш спирачките с по-големите :) Според мен най-добре е да си вземеш стоков такъв прелюд и да продадеш твоят защото освен смяната на мотор имаш и обслужване на новият мотор , цена за смяната на двигателя , смяна на по-големите спирачки и ако изскочи още нещо и там някой лев но пък ако ти се занимава нищо не ти пречи да го направиш.Избора си е твой :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или да намериш една тема за засилване на ф22/ то си ф20/ на един колега и да си смениш главата на мотора с такава от х22, барабар с периферията и ако си провериш сегашния мотор и накрая една настройка. Пак ще си законен от към двигател, няма да се занимаваш с пререгистраций а и не мисля, че и при 2та варианта ще ти трябват по-сериозен размер спирачки. Просто с читави накладки и консумативи колите си спират перфектно, освен ако не си екстремист де :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не видях , че си написал че караш 133кс. мотора :)/> Както ти е написал колегата по-добре е да направиш swap като цената е даже по-ниска от тези 1200лв за мотор.Можеш да си ползваш твоята скоростна кутия и полуоски но ще трябва да смениш спирачките с по-големите :)/> Според мен най-добре е да си вземеш стоков такъв прелюд и да продадеш твоят защото освен смяната на мотор имаш и обслужване на новият мотор , цена за смяната на двигателя , смяна на по-големите спирачки и ако изскочи още нещо и там някой лев но пък ако ти се занимава нищо не ти пречи да го направиш.Избора си е твой :)/>

Това е и моето мнение.Иначе за F20 силовият тунинг се свежда до това да смениш изпускателния и всмукателния колектор с такъв от H23 ,интейк система,смяна на катализатора (ако имаш такъв) с резонатор и горе-долу ще го направиш толкова.Горе-долу едни 500 лв грубо ще ти трябват,ако частите са 2ра ръка ,ама всичко е до пазарлък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеи доста но никой не му каза че има вариант да сложи глава от х22 на неговия блок.Тази малипулация вади доста добри показатели и коне.На колегата от Стз на когото я правих изкара доста хубава мощ от 2-та литра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как? Нали точно това му написах да направи. :blink:/> Даже има и една тема по въпроса. Може да си я намери и да си я разгледа. И това съм му писал.Още в пост #6 :cool:

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори само твоето мнение съм пропуснал да прочета :rolleyes:/>пп.Тва с цената за х22 за под 1200лв. звучи доста несериозно.Също и обслужването на този мотор е свързан с пари.Да не говорим че излизат предимно с обд1 такива мотори и е обвързано с доработка на инсталацията

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нормално. Все пак не съм майстор, а форумник :D Това със смяната на мотора винаги ми е било някакси гадно...Още повече да си купиш двигател за 1200лв и да не го провериш и сервизираш за още толкова ми е малко хазарт. И накрая един сигнал от доброжелател и освен, че няма да имаш после кола, може и безплатна храна да получиш за известно време или да покопаш малко канали на аванта :D На мен лично 3 пъти вече градско ме спират и правят справка за номера на мотора. Има един двама ентусиасти и им сипвам редовно, та явно ме топат нещо, но си е техен проблем това... Даже днес, докато си взимах от багажника на колата едни отверки и спря една патрулка пред нас и ми искаха лична карта. Питаха ме и какво правя, аз им казах, че съм вдигнал и капака, че искам да я крадна, ама не може да запали :D

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

barsi как така ти проверяват номера на двигателя?В малкия талон не го пише , а големия не си длъжен да го носиш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаят какво и къде да гледат не им трябва талона на колата ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да , ако са хондаджий веднага могат да разберат.Обаче иначе ще им е трудно да разберат , съдейки по това , че номера на двг го пише само на големия талон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A?Сериозно ли само там го пише?

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гадно, гано,... колко да е гадно?аз съм с Н22А8 след подмяна и да ви кажа хич не ми е гадно.колега, търси този мотор , защото с инсталацията това ти е най- лесния вариянтИли Н22А7 , миналия месец Пламен от Пловдив сложи един Н22А7( 212 коня) в такава , като твоята кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A?Сериозно ли само там го пише?

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Ха :D За тая табелка не се бях сетил че го пише :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

barsi как така ти проверяват номера на двигателя?В малкия талон не го пише , а големия не си длъжен да го носиш.

Лесно, Имат сигнал. Гледайки ти номера на колата или дори само личната карта, ако е на твое име имат тая информация. Забавното в случая е , че вторите не знаеха къде е, а аз не бързах и се правех на луд. Даже се направих, че не знам как се вдига капака и гледах егати сеира...Даже единия вика" егати малкия радиатор" и му казах, че с тия ограничения не ми трябва по- голям и за това карбовете са само 2, а не 4 :D Големи бонус е, че вече от 6 екипа в града ни, 2 ги познавам, 2 са ми ровили по колата. Са си карам спокойно. От другите 2 единия ме мрази, че съм отракан и шанса да ме спрат за проверка е почти нулев :cool: По темата:Колега, намери си първо кой да ти прави колата и кой да ти я настрой. После събери инфо и с частите не бързай. Имаш 1200 лв , но части на оферта особенно зимата има доста. Пазарувай разумно и си сервизирай мотора- сегменти задължително, лагери ако се налага, съединителя ако е тръгнал, оригинални накладки, тампони по окачването и каквото още и трябва. Ако колата преди подобренията не е като от завода ще се видиш в приключение :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми с чисто нови дискове съм 285мм отпред винтилирани и 245 отзад съединителя е нов керамиченчисто ново ляво каре японскочисто нови свещи и кабелинови тампонивсички течности сменени с хондаджикски масло кастрол 10в40(продавам 800мл хидравлична течност хонда за 25 лева) принципно е 36 лева )накладки на 1600 кмнов въздушен филтърпреди месец я блъснах и сега е дори с нови радиатори и нов акумолатор бош 88 ако не се лъжапод капака почти всичко е сменено не че като я купих не беше добре ама по добре е ново пък и имах пари така че нз давайте още идеи освен нов мотор нещо спортни гърнета с 65 мм изпускателно и по-добра смукателна? чип тунинг?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гадно, гано,... колко да е гадно?аз съм с Н22А8 след подмяна и да ви кажа хич не ми е гадно.колега, търси този мотор , защото с инсталацията това ти е най- лесния вариянтИли Н22А7 , миналия месец Пламен от Пловдив сложи един Н22А7( 212 коня) в такава , като твоята кола.

а за какви пари ставаше въпрос при твоя приятел и къде мога да потърся такъв мотор Редактирано от AlexandarB.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- доброто според мен е, щом имаш пари за части и желание/ двете рядко са в комбинация/ да се свържеш с човека, който е написал в темата ти пост #8 и да го попиташ как точно стоят нещата и освен глава от Х22 и комплект гарнитури какво още ти трябва. Имам впечатление от него, че е точен и няма да ти откаже инфо. Драсни му едно лично и ще ти обясни как стоят нещата. Това ти е най-смисленото, което можеш да направиш с колата си. Аз поне така бих направил. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за какви лагери го пращате ? :) Купува си мотор на Хонда а не на Москве.Ако е пробвал предварително донора и мотора е добър за какви сегменти , лагери и семеринги говорите ? Има не малко хора които се занимават с внос на цели коли на които може да се пробва двигателя предварително.Ще гледа в крайна сметка какво купува а няма да подари кинтите на първия срещнат.Този swap могат да го извършат качествено на не малко места и те се знаят много добре.Каквото и да направи колегата просто да не бърза и да помисли добре преди това но в крайна сметка излиза по евтино да си вземеш цял заводски люд с H22 а не да прави смени когато не се налага.Говоря от личен опит , защото и аз се бях засилил по този път без да се налага но след малко компетентна намеса от добри хора размислих.Мотора ( пълен комплект с алтернатор , стартер и тн.. ) + скорости + смяната им + обслужване ( масла , филтри , ремъци , ролки и водна помпа ) + нови спирачки ( апарати + дискове + накладки ) + някой лев за странични разходи ако се налагат , се връзва колкото да продадеш твоят автомобил и да си купиш такъв стоков , че ще ти и останат пари най-вероятно.Тук не слагам нервите които хабиш , телефонните разговори които водиш със 100 човека за части , мнения и помощ , разкарването до куриерските фирми и сервизи.Ако е заминал твоят мотор , въпросът е съвсем различен.Колкото и добре да направиш една такава смяна , няма да го направиш така както "такуми" ( май така се казваше мастъра ) го е направил в завода и това е ясно на всеки.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да не забъркваме москветата, че са си добри мотори :)Как ще дам пари да ми отворят мотора и да не го проверят ? Ми тия сегменти са здрави, обаче като сгъстиш мотора с новата глава и ще духнат за норма. А другото вече си е въпрос на износване. Защото само свалянето на главата е 150 кинта. Отделно другите работи като части и работи... Целта все пак е да запалиш мотора, да поработи и после да си го караш с кеф, като 1000км да не му даваш много зор де. Аз даже бих се допитал до шлайфиста дали е безопасно за мотора да му сложа бутала ремонтен комплект с цел увеличаването на обема на мотора, но това вече човека, който го прави трябва да каже кое и как. В днешно време след трудното намиране на читави части е още по-трудно да си намериш майстор с подходящи контакти за един свестен основен ремонт. Аз мисля, че имам такъв човек, но дали е така- пролетта ако имам пари и желание ще се разбере...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички ми препоръчват само нов мотор кажете и други варианти няма ли друг вариант защото моя прелюд е имал само 1 собственик които ми е роднина и наистина е на 118 000 км което е нищо затова не ми се иска моя да го хвърля просто иначе ако наистина няма друг вариант ще слагам х22 но предпочитам на моя ф20+ да сложа нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сложи му една турбинка и се кефиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic:

...Още повече да си купиш двигател за 1200лв и да не го провериш и сервизираш за още толкова ми е малко хазарт. И накрая един сигнал от доброжелател и освен, че няма да имаш после кола, може и безплатна храна да получиш за известно време или да покопаш малко канали на аванта :D/> ...

Може ли да ми цитираш законовото основание да ти приберат колата, щото номера на двигателя е друг!!!Ако не си пренабивал / преправял / номера - няма как да те пипнат за нищо. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само могат да ти я конфискуват, под предлог, че мотора е краден... :D/> Иначе нищо не могат да ти направят... Има тука една алфа, много готино направена визуално кола. 5-6 г поне стои вече на паркинга на РПУ-то , конфискувана по тази причина /така поне разбрах като поразпитах из града едно време. Пича си я внесъл преди време, сменил мотора и го спипали по сигнал и до тука /. И глоба му сложили и станало дебела работа...За това са измислени технотестовете и КАТ. Слагаш по-мощен мотор, на платформа, технотест/ако се налага де/ и после пак на платформа и в двора на КАТ за талон . После по-скъп данък и всичко... Или караш и се молиш някой "доброжелател" да не те изпържи или пък да не се усъмнят случайно... Най-малкото всеки уважаващ себе си автомобилист, станал полицай знае как да открие разликите. Като те видят , ако им се занимава не номера на мотора, а номера на банковите сметки на цялата рода могат да ти разберат. попадал ли си на новия стил на проверка- искат лична карта и само по нея си правят цялостна справка. Така с англишманката лятото вдигах капака в Дупница- искаха да видят номерата на шасито и на мотора- ей така, да проверили... :D/> И да не съм офф:Колега, разбра ли вече какво ще правиш с колата ?

Редактирано от barsi
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според теб това ли е отговора на въпроса ми?!? ;)/>/> Поразпитах, подразбрах... :D/>/>П.П. Ще конфискуват дръжки...., основанието какво е, както е по закон!

Редактирано от Sebulba
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф, няма да се разправям и да споря с теб. Сложи си ако искаш и ракетен мотор на колата и лети под земята с колата... Сега, специално заради теб няма да си играя да се ровя по законите. Щом си мислиш, че няма какво да стане- прави си каквото искаш. Няма повече да цапам темата на човека, даже модовете може да поизчистят ако предценят...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си мисля, Барси, сигурен съм! :rolleyes: Себулба лети над земята, под нея е трудно.И намали мненията си в технически, щото май и там са...."Поразпитах, подразбрах... :D/>/>"

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си казал :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма повече да цапам темата

:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...