Belov1 0 #1 Публикувано 7 Декември, 2012 Здравейте, това е първият ми пост в този форум. Предстои да се сдобия с първата си кола и искам тя да е Сивик 5ген. хечбек 1.5 90коня . Прочетох доста теми за тази кола ,но искам да отворя тема тук ,за да задавам всичките си въпроси (защото ще получа най-компетентни отговори). Ако може някой да ми каже приблизително за: Разхода (също и на газ защото държа да я карам на газ), поддръжката, цена на обслужване, как точно да си избера колата, да търся ли нещо по конкретно ,колко струват годишните данъци за тази кола и дали мотора е подходящ за газ, и всички други мнения за конкретната кола са добре дошли. Благодаря предварително />. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #2 Отговорено 7 Декември, 2012 градско 9-10газ зависи от теб извън 7-8 пак от теб зависи идеална за обикновено газово защото е моно инжекция, търси за ръжда по купето там е слабото място данъка в добрич ми е 25лв но е регистрирана с катализатор колата не е толкова малка колкото изглежда търси кола без ПОДОБРЕНИЯ на бензин също е нисък разхода но бензина е скъп всички коли 92-95 година с тези коне са доста по ниско от хондата като вървеж и разход поддръжката е нормална както на всички други коли, хондите са вече повече от голфовете търси екстри по колата ...( ел пакет-стъкла огледала шибедах) огледай се и за климатик защото предполагам знаеш как е да няма климатик като цяло се гледа както при всяка друга марка.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #3 Отговорено 7 Декември, 2012 Благодаря за бързия отговор ,а искам да попитам (защото не съм много на ясно) вариант за пълна инжекция газова има ли за такъв двигател (1.5 90 коня) и дали разхода ще е по нисък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #4 Отговорено 7 Декември, 2012 еми ако сложиш всмукател с 4инжектора ще има смисъл от газов инжекцион а д15б2 -1.5 90коня е с 1инжектор на 5генерация има д15з1 ако не се бъркам то е пълна инжекция с втек и имаш икономия трябва да почетеш малко из темите да видиш за какво иде реч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #5 Отговорено 7 Декември, 2012 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=80718Разгледай и тази тема, има доста интересни писания в нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #6 Отговорено 14 Декември, 2012 Значи аз държа на икономията(ще се кара на газ) и ако съм разбрал правилно най-добре да си намеря в-тек демек (д15з1) . Ако съм разбрал правилно ,може ли след време да се подсили леко с една генерация, чип и спортни филтри :rolleyes:/>? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #7 Отговорено 17 Декември, 2012 Моя съвет е да заложиш или на икономията, или на бегачката. Т.е. ако търсиш икономия сега, си вземи икономик и после като имаш средства да храниш и поддаржаш нещо по-бързо направо да смениш колата. Варианта да се мачиш да направиш бързо нещо, което е замислено да е бавно, излиза по-скъпо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #8 Отговорено 17 Декември, 2012 Моя съвет е да заложиш или на икономията, или на бегачката. Т.е. ако търсиш икономия сега, си вземи икономик и после като имаш средства да храниш и поддаржаш нещо по-бързо направо да смениш колата. Варианта да се мачиш да направиш бързо нещо, което е замислено да е бавно, излиза по-скъпо.И ти си прав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lamazz 1 #9 Отговорено 17 Декември, 2012 Здравей колега. От тази година и аз съм собственик на такава кола, само че седан, не хечбек. Моторът е същия - 1.5 90 коня. Както вече казаха, моторът е подходящ и за обикновена газова - аз съм с такава. Взех си един що годе хубав изпарител и бензин не бях слагал с месеци, чак сега като паднаха много температурите почнах да паля на бензин. Данъка няма кво да го мислиш - около 20 лева е. А разходът ми е абсолютно същия като на колегата писал по-горе - 7-8 извън града и 9-10 градско. Интересното е, че съм пробвал да я карам максимално икономично и разхода е същия. Като я карам, както ми е кеф (демек с настъпване), разлика в разхода няма И затова реших да я карам, както ми е кеф Да стигнем и до вървежа - за 90 кончета тва върви мнооого Не знам дали си карал такава, не казвам, че е самолет, но при сравнение с други коли от същия клас и коне, разликата е осезаема! И това го казвам при положение, че моята е в доста.. изстрадало състояние (карана и мъчена мнооого, по километраж мина 300 000, а на колко е тя си знае), а и хечбекът си е по-пъргав. А да, гледай наистина за ръжда! Иначе какво да ти кажа - това ми е 3тата кола с 90 коня , всички са от тия години и за тия пари, но ако трябва да ги сравнявам по здравина-разход-динамика, то хондата трябва да струва 5 пъти колкото другите. Не случайно трудно можеш да чуеш нещо лошо за старите хонди! Гледай да си намериш запазено екземплярче и много, много безаварийни и забавни километри 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #10 Отговорено 17 Декември, 2012 Здравей колега. От тази година и аз съм собственик на такава кола, само че седан, не хечбек. Моторът е същия - 1.5 90 коня. Както вече казаха, моторът е подходящ и за обикновена газова - аз съм с такава. Взех си един що годе хубав изпарител и бензин не бях слагал с месеци, чак сега като паднаха много температурите почнах да паля на бензин. Данъка няма кво да го мислиш - около 20 лева е. А разходът ми е абсолютно същия като на колегата писал по-горе - 7-8 извън града и 9-10 градско. Интересното е, че съм пробвал да я карам максимално икономично и разхода е същия. Като я карам, както ми е кеф (демек с настъпване), разлика в разхода няма И затова реших да я карам, както ми е кеф Да стигнем и до вървежа - за 90 кончета тва върви мнооого Не знам дали си карал такава, не казвам, че е самолет, но при сравнение с други коли от същия клас и коне, разликата е осезаема! И това го казвам при положение, че моята е в доста.. изстрадало състояние (карана и мъчена мнооого, по километраж мина 300 000, а на колко е тя си знае), а и хечбекът си е по-пъргав. А да, гледай наистина за ръжда! Иначе какво да ти кажа - това ми е 3тата кола с 90 коня , всички са от тия години и за тия пари, но ако трябва да ги сравнявам по здравина-разход-динамика, то хондата трябва да струва 5 пъти колкото другите. Не случайно трудно можеш да чуеш нещо лошо за старите хонди! Гледай да си намериш запазено екземплярче и много, много безаварийни и забавни километри Това мнение ме доближи още повече до желанието да я купя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #11 Отговорено 18 Декември, 2012 http://www.cars.bg/u894055 Дайте мнения за тази хонда какви са ви впечатленията на пръв поглед . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #12 Отговорено 18 Декември, 2012 Колега, Колата външно изглежда много добре, обаче това, че няма емблемата отпред и лайсните от страни ме води на мисълта, че или е бъскана и правена или е била поизгнила и след това е оправена. Помоли човека, който я продава да ти направи детайни снимки, да отвори капака и там да снима, да направи снимка в багажника, където е резервната гума. Гледай да не се разхождаш напразно и да се окаже, че има нещо, което не е описано. Това бих направил аз преди да отида я гледам на място Поздрави и успех в избора... П.П. кола, техника и жена е на късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #13 Отговорено 18 Декември, 2012 еми ако сложиш всмукател с 4инжектора ще има смисъл от газов инжекцион а д15б2 -1.5 90коня е с 1инжектор на 5генерация има д15з1 ако не се бъркам то е пълна инжекция с втек и имаш икономия трябва да почетеш малко из темите да видиш за какво иде реч D15 е с 2 инжектора, а Z1 си е икономичния втек на 5 ген. Моето лично мнение, е че д15б2 е по-добре от з1. А относно колата от обявата има много причини да се боядисана. И цената е висока... А и останаха малко свестни 5-ци за съжаление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #14 Отговорено 18 Декември, 2012 Най-вероятно ще е пребоядисвана ,а за цената и на мен ми се струва бая висока ама предположих, че е такава заради газовата и джантите. Иначе ако ида да я гледам на място има ли начин да разбера дали е била пребоядисвана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #15 Отговорено 22 Декември, 2012 Преди малко намерих обява на същия сивик в друг сайт и цената беше 3500 без коментар ,а на линка който съм дал е 2990 пак без коментар . Значи при оглед на място ще свали още предполагам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #16 Отговорено 22 Декември, 2012 може и да вдигне,ти да видиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #17 Отговорено 26 Декември, 2012 Някой може ли да ми каже колко струва една обикновена газова за 5ген . И къде слагат най-качествени в района на Пловдив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #18 Отговорено 12 Януари, 2013 Днес неочаквано си купих хондата и съм много доволен. Вече съм част от хонда обществото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shade 0 #19 Отговорено 21 Януари, 2013 Аз карам Хонда Сивик 1,5 хечбек 90 коня и сам много доволен. Взех колата много евтино - 1300 лв :Д със доста външни забележки, но като двигател, ходова част, консумация на гориво нямам забележки (да чукнем на дърво ) . Колата я взех с лети джанти и обикновена газова. С двигател vtec-e. Харчи ми 7 извънградско на газ. Абе като цяло сам много доволен. Само един проблем - много нисък автомобил. Гледай да е със стандартната броня да не е с някоя ниска щото моята е разцепена отпред :Д Най - малката яама на пътя и бронята хвърчи :Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #20 Отговорено 31 Януари, 2013 (Редактирано) Моята е напълно стокова д15б2 на газ взех я преди около 2 седмици и малко,това е първата ми кола обучавам се на нея,като цяло ми харесва .Купих я от жена и беше в мн добро състояние аз я обслужих напълно преди 10 дена и смених каквото имаше по предницата.Обаче има някои неща които са дребни обаче искам да корегирам ,също така имам и някои въпроси ако някой ми отговори ще съм благодарен .1) Когато карам на бензин и стигна до 4000 оборота стрелката на оборотомера започва да боксува и да се движи между 3500-4000 и колата започва да се тресе.Това е без значение дали е на място или не когато е загряла пак го прави ,но по някога си ги минава без никакви проблеми не знам на какво се дължи.2)Първия Редактирано 31 Януари, 2013 от Belov1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #21 Отговорено 31 Януари, 2013 (Редактирано) Моята е напълно стокова д15б2 на газ взех я преди около 2 седмици и малко,това е първата ми кола обучавам се на нея,като цяло ми харесва .Купих я от жена и беше в мн добро състояние аз я обслужих напълно преди 10 дена и смених каквото имаше по предницата.Обаче има някои неща които са дребни обаче искам да корегирам ,също така имам и някои въпроси ако някой ми отговори ще съм благодарен .1) Когато карам на бензин и стигна до 4000 оборота стрелката на оборотомера започва да боксува и да се движи между 3500-4000 и колата започва да се тресе.Това е без значение дали е на място или не когато е загряла пак го прави ,но по някога си ги минава без никакви проблеми не знам на какво се дължи.2)Първия път когато заредих газовата до горе побра 21 лв. значи около 15 литра и изгасна на 110 км стори ми се малко (карах малко хахаво ) втория път напълно празна пак я напълних до горе ама от друго място и изгасна на 120 км. Според вас нормално ли е да гори толкова.3) Понеже а малко стара и си има проблеми отвътре които ще се радвам да изгладя ,а те са : Лампичката на парното е изгоряла ако може да ми кажете как да я сменя. Коланите не се прибират може ли да ги оправя . Забелязах ,че като затворя по рязко врата и предното стъкло се разтриса малко. И последно ,когато спускам прозорците леко вижда зор машинката явно ,до миналия ден даже стигаше до едно положение и започваше супер бавно да се спуска и да свири леко прозореца все едно стърже в нещо(което ме наведе на мисълта ,че може би е влезнало нещо между прозореца и гуменото оплътнение . Редактирано 31 Януари, 2013 от Belov1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #22 Отговорено 6 Февруари, 2013 Никой ли няма отговор на моите проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 410 #23 Отговорено 6 Февруари, 2013 аз несъм от разбиращите, но ще ти дам един линк, да се пробваш да си обновиш осветлението на копчетата за парното, предполагам за това говориш ( те и моите се изгорели ама вече им свикнах ) - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=27424 ето линка, а за прозорците съм чувал, че се пръскат уплътненията с силиконов спрей, нали разбираш да ги посмажеш малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #24 Отговорено 21 Февруари, 2013 А някой има ли мнение как мога да докарам блясък на колата. На врата пише R81 .Боята си е на ред ама на места има вид все едно е матова.Вчера я пастирах (за първи път обучавам се) придоби горе доло блясък.Ако някой има по добър съвет да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #25 Отговорено 6 Април, 2013 Ако някой може да каже как да стигна до машинките на коланите ще е супер,че не се прибира десния и два пъти съм се опитвал да стигна до там обаче все не успявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #26 Отговорено 27 Април, 2013 Колата е на газ това проблем ли е ако реша да я правя пълна инжекция ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #27 Отговорено 4 Май, 2013 За газовата има противоречиви мнения от смисъла на инжекцион при моното, но монтаж е възможен.За ел стъклата трябва да се види от къде идва проблема. Дали от някакви боклуци или моторчетата сдават багажа.Относно зареждането имай предвид , че газта си смени цените сравнително наскоро. Плюс това сравнявай 10 тина пъти по колко литра изминаваш на 100км и зареждай само една и съща бензиностанция, защото имам чувстото, че всеки си сипва някакво количество и го води "до горе" .Относно машинките за коланите и проблемът с оборотите пиши в техническия раздел, но определено обърни внимание на мотора, защото е най-вероятен проблем с горивните пътища, инжектор, филтър или боклуци в бензина. Естествено може и да е скапана помпата, понеже аз имам личен опит от каране без бензин в резервоара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #28 Отговорено 14 Юли, 2013 Имам много голям проблем .Един приятел ми даде един много силен препарат специално за коли ,който се разрежда във вода. Одеве измих колата с него ама от единия край на колата стана така сякаш е паднала боята ,цвета е червен ,а от единия край стана много бледо розово .Участъка е доста голям и е отцепен както си е нормална боята изведнъж става много бледо розова и това ме плаши.Не мисля ,че препарата е засъхнал и не е хубаво отмит ,защото доста стабилно до търках докато отмивах.Иначе докато беше мокра си лъскаше ама след като изсъхна се разкри шокираща гледка пред мен Моля дайте съвети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hyp3r 13 #29 Отговорено 15 Юли, 2013 Имам много голям проблем .Един приятел ми даде един много силен препарат специално за коли ,който се разрежда във вода. Одеве измих колата с него ама от единия край на колата стана така сякаш е паднала боята ,цвета е червен ,а от единия край стана много бледо розово .Участъка е доста голям и е отцепен както си е нормална боята изведнъж става много бледо розова и това ме плаши.Не мисля ,че препарата е засъхнал и не е хубаво отмит ,защото доста стабилно до търках докато отмивах.Иначе докато беше мокра си лъскаше ама след като изсъхна се разкри шокираща гледка пред мен Моля дайте съвети. Закарай я да ти я пастират ,един познат така яде *** от тези препарати за безконтактно измиване.Неговата стана една такава матирана ,но с пастиране се оправи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #30 Отговорено 15 Юли, 2013 Да ама чудно що стана само от единия край? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #31 Отговорено 17 Юли, 2013 Може ли да ми кажете някоя ориентировъчна цена за цялостно пребоядисване . И ме интересува ,защото не съм на ясно дали разглобяват цялата кола включително под капака и под мукета (общо взето цялата) или просто я облепят и я почват :Д .И сега вече питам извън цената на боядисването ,ако има тук там малко ръжда бояджията ли е човека който я корегира и колко струва (ако се плаща отделно ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #32 Отговорено 18 Юли, 2013 Ударих една паста собственоръчно днеска и колата стана перфектно не съм подозирал ,че така ще се замаже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #33 Отговорено 23 Юли, 2013 Излизам си аз преди половин час да прибера колата ,ама си викам чакай да направя една обиколка на града, Почна токио дрифт по едно време и реших да направя един старт от място ,обаче като тръгнах стрелката на километража скочи както трябва ,ама по едно време взе да играе стабилно и падна на нула и докато се прибера не помръдна от нулата .Някой има ли си идея кво стана пак ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Belov1 0 #34 Отговорено 10 Август, 2013 Имам нов проблем преди време се е случвало като си карам на газ като сложа на свободна колата да изгасне (рядко се е случвало). И сега проблема е ,че по принцип като паля на бензин и мина 2000 оборота изцъква и включва на газ и всичко е 6, обаче от 2-3 дена форсирам здраво на място и не превключва веднага ,а след като покарам малко и тогава включва и колата изгасва след което паля пак и форсирам по стабилно да включи на място .Та проблема е ,че преди малко си паля форсирам ама не превключва и се спускам на долу по пътя (имаше наклон)на свободна скорост и изведнъж изгасна запалих в движение форсирах и пак изгасна след няколко метра .Забелязах ,че изцъква доста често нещо под капака и като изцъка тогава става гасненето.Помогнете ,че не се знае при каква ситуация може да изгасне . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaPower 15 #35 Отговорено 13 Август, 2015 Здравей колега, при мен изцъква като минавам на газ а иначе за да превключи автоматично трябва мисля че испарителя да е загрял аз лично предпочитам да не я чакам и като вида че стрелката за температурата ми е на половината и си цъкам копчето. А иначе като превключи на газ било то автоматично или ръчно след това трябва да подадеш газ за да може двигателя да си поеме съответното гориво аз винаги в движеное превключвам и винаги между 1500-2500 оборота без значение на коя скорост съм. Пак същия д15б2 двигател а за това играене на оборотите при мен го има същото, само че на ниските, и като я настъпвам прехълцва и ми казаха, че може да не ми е наместена плочката на моното или въздушния филтър да е за смяна та се оказа, че и двете са верни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #36 Отговорено 14 Август, 2015 Темата е на 2 години... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaPower 15 #37 Отговорено 14 Август, 2015 Е това е малка подробност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове