kvd74 646 #41 Отговорено 12 Декември, 2012 Аз пък знам ,че не се връща.Тази пролет отказах едно портманто,за което бях дал 50 лв.капаро,но се обадих навреме за отказа и нямаше проблем.Но имаше и доста уважителна причина за това.След време минах и ги взех,и пак ще отида там когато съм готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #42 Отговорено 13 Декември, 2012 Повярвай ми от както подписвам договори за всички такива неща не съм имал проблеми с това че "не ми отива на концепцията" щом е в срок и по спецификация, правият е производителя, не клиента. Защото между търговец и производител разликата е огромна, тук се отклоняваме от темата малко, но колегата z_350 е производител, а не търговец, и произвел единична бройка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #43 Отговорено 14 Декември, 2012 аз не мога да разбера другата страна защо мълчи ама предполагам че гледа какво става тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #44 Отговорено 14 Декември, 2012 Това, че мълчи говори едно- гузност.Няма смелостта да се извини поне, макар и през форумния щит. Казвам щит, защото сме с никове и щом и сега не му стига смелост- това не е добре. И аз съм правил общи поръчки на интересна тениска, за щастие нямаше рекламаций, но макар и да го правех без печалба и капаро, ако имаше проблем щях да връщам парите на хората. Но да си поръчам нещо уникално и при изпълнени условия да откажа накрая- няма как да стане. Има и варианта да е свършил парите и за това да го е отказал, но като си поръчаш нещо, правиш си преди това сметката и после си местищ парите, за да не ги изхарчиш. Ако е нещо непредвидено, наистина важно се обаждаш да откажеш изпращането на стоката за известно време. До сега не ми се е случвало да искам забавяне, но ако е наистина важно ще го направя. А не е като да не съм си поръчвам много неща/ 99% от обзавеждането ми вкъщи е поръчково/ и даже установих , че все още има некоректни мебелисти. Пример:Поръчвам си холна гарнитура по мой вкус. 980лв ганитура. Време- 20раб. с 180 капаро. след 22 работни дни човека не ми се обажда. Минавам да видя какво става, че това чудо няма качване ако съм сам и трябва да си организирам нещата. И какво да видя- човека е отпуска още 4 работни и не си вдига телефона... Настоятелен съм и накрая ми вдига с оправданието, че шивача му си счупил крак... Не ме бил уведомил, защото за него това не било забавяне !!! Изчаках 4те дни и отидох да си поговоря с него... Няма да ви казвам какви обяснения и извинения бяха. Усети, че ще яде дървото, но на мен ми трябваха вече тия мебели и не можех да чакам. Та трябваше да ми струва 20 кинта докарването до нас. Ама трябваше... И 5% отстъпка за забавяне без предупреждение/ не съм нагал, иначе щях да му искам 10% / И човека, понеже нямало смисъл да ми звънне за 40ст, му струваше близо 70лв от печалбата Обаче шофера се наложи да помогне да я свалим от камиончето и получи бонус 20 кинта, въпреки, че му е платено да е на работа и като се наложи да помогне не каза нищо за пари. Сега ми е люботно дали тоя селчо, ако пак има причина за забавяне няма да се обади И поне за мен както е за производителя, така е и за клиента. Аз лично ако си поръчам нещо и се случи проблем ще се обадя на изпълнителя и ще го уведомя. Мисля, че в такъв случай да се забавят нещата с 1-2 седмици или месец няма да е проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nightmare01 1 #45 Отговорено 25 Декември, 2012 Днес е първият ден, в който виждам че има такава тема и то случайно разбрах за нея - след като си отворих мейла.Не съм от хората, които ще си мълчат попринцип, така че не искам нито един човек от форума да си мисли, че съм бил гузен или нещо от сорта.Относно въпросният 'суитчер' мога смело да твърдя, че когато пристигна и го пробвах освен, че ми беше зверски къс и дори и на брат ми нямаше да му стане, като се има в предвид че е 10-годишен - в предната част този 'поръчков' суитчер беше още по-къс от колкото в задната.Не знам от колко време правиш суитчери ама честно казано въобще и не ме интересува да ти кажа и също така искам да знаеш, че направо те съжалявам човече наистина те съжалявам пред абсолютно всички, които четат темата и не само.Супер смешно и жалко е да вдигаш шум до небето за няма и 40лв, а още по-жалкото беше, че каза, че не съм си платил транспорта при положение, че го ПЛАТИХ и мога да ти направя разпечатка и да я кача тук.В днешно време някои трудно изкарваме пари - разбирам те напълно, но не мисля че тук е мястото да ревеш за подобни неща.Относно изказването ти "имайте едно на ум с колегата..." моля спести си думите, че ще вземе да ми излезне име покрай сериозния бизнес, който въртиш.Във форума, с който съм се видял и съм имал вземане-даване, всеки би потвърдил до каква степен съм точен и сериозен, но не мисля, че е нужно да разказвам в детайли и то точно в тема като твойта.Може би едно писмо до дядо Коледа щеше да ти свърши работа, но явно не си се сетил и тъй като на коледа стават чудеса и явно си в голяма криза човече - прати ми го пак и ще ти го платя.Суитчерът е прекалено некъдърен и едвали ще го ползвам за нещо друго освен да си бърша колата с него.ТАКА ЧЕ ПИЧАГА ПИШИ МИ НА ЛИЧНО И ДАЙ ДА СЕ РАЗБЕРЕМ, ЗАЩОТО Е ДОСТА СМЕШНО ДА ПИШЕМ И ДА ЗАНИМАВАМЕ ХОРАТА С ПОДОБНА НЕЛЕПОСТ !!! 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #46 Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) Капоне, аз пък не мисля, че въпросният продавач не е търговец. Не е търговец пича, който прави дърворезба и прави една за 1 месец. В този случай се правят повече от 1 суитчъри, в чиято изработка са включени и други хора.Цялата тема е една антиреклама от търговеца към неговия продукт. Един съвет от мен - оплакващият се търговец никога не просперира. Търговията е въпрос на име, позиция и добри думи - тук всичкото, което се изля навреди на теб самия. Замисли се. Редактирано 27 Декември, 2012 от PIKap 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #47 Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) Цялата тема е една антиреклама от търговеца към неговия продукт. Един съвет от мен - оплакващият се търговец никога не просперира. Търговията е въпрос на име, позиция и добри думи - тук всичкото, което се изля навреди на теб самия. Замисли се.Това имах в предвид когато написах пост 14. Редактирано 27 Декември, 2012 от kvd74 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #48 Отговорено 27 Декември, 2012 Аз пък подкрепям въпросният "търговец" без да съм имал вземане-даване с него. Просто ситуацията е ясна. Разбирам го напълно. Имах една много подобна тема преди няколко месеца ако се сещате в която казах че съм разочарован от постъпката и женско-мъжката приказка.... То е ясно че парите няма да си ги върне/вземе и т.н., но просто не е било коректно от страна на колегата acschnitzer да си поръча нещо и после да подвие опашка. Дори да е имал дефекти самия суитчер, редно е да се свържеш с търговеца, да поискаш рекламация и да дойде каквото си трябва. Това за размерите да не го коментираме пък хептен... По всичко си личи че купувачът просто не иска да осъществи "сделката", което не е мъжко поведение след като си anгажирал човек да ти изпълни специална поръчка. Колега z350, тука малко хора ще разберат за какво става дума. При моя опит за подобна тема се оказа че аз самия си бях виновен въпреки неoспоримите факти. Просто това е положението - пий една студена вода и го премести в другия крачол. :)/> 5 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове