Jump to content
bonev911

Обикновено АГУ на Д16А6

Recommended Posts

Здравейте, искам да попитам има ли проблем да се се сложи конвенционална газова уредба на Д16А6 4 генерация...колекторите са метални, което е добре... води се MPFI, което ме притеснява да не стане някоя засечка...колата ще е за ежедневна употреба, но когато душата поиска( и има лев във джоба) ще и сипвам бензинче да си пълня душата с нея...Четох из форума, никъде не видях подобна тема...и още нещо- отзиви и мнения за този мотор няма да са ми излишни.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво е MPFI ама ако е пълна инжекция не се занимаваи с глупости, ако имаш пари Ги ако нямаш чакаш да имаш :) Колко мислиш струва читава обикновена, не по малко от 500-550 :) има ГИ за 800

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво е MPFI ама ако е пълна инжекция не се занимаваи с глупости, ако имаш пари Ги ако нямаш чакаш да имаш Публикувано изображение Колко мислиш струва читава обикновена, не по малко от 500-550 Публикувано изображение има ГИ за 800

 

Не е баш така, защото газовата уредба я имам...а MPFI означава multi point fuel injection...демек пълна спринцовка ;) Редактирано от bonev911

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам със същия мотор и съм с обикновена газова и нямам проблеми. Нито веднъж не ми е гръмнала досега. Само поддържай нови свещи и кабели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се скопи доволно. Читавия икономичен смесител редуцира дросела поне с 50%. Оттам нататък си прави сметката сам. Независимо че я имаш уредбата не си на голяма далавера с обикновената, ще имаш по-калпаво вървене доста по-сериозен разход по сравнение с ГИ-то и накрая малко киро на кирия цялата работа. Ако си я слагаш и сам тогава може и да си струва ама иначе .........

Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не знам какво е MPFI ама ако е пълна инжекция не се занимаваи с глупости, ако имаш пари Ги ако нямаш чакаш да имаш Публикувано изображение Колко мислиш струва читава обикновена, не по малко от 500-550 Публикувано изображение има ГИ за 800

 

Не е баш така, защото газовата уредба я имам...а MPFI означава multi point fuel injection...демек пълна спринцовка ;)/>

 

Да ама не си казал че я имаш :) тва променя нещата до някаъде, ама я кажи какво точно имаш да видим пак струва ли си , и на къв хал е като състояние тва дето имаш и кога последно е ползвано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изпарител е ловато... за другото си нямам идея... нямам кихалка и плочка...колега от форума със същия мотор ми каза че не е имал проблеми досега...има си кихалка и плочка, но досега не е имало бумтежи...разход 6.5 извънградско и 9-10 градско...утре е юе я гледам д16-ката в какво състояние е...всеки който има някакви впечатления от този мотор е добре дошъл да сподели :)Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега не разбрах някой ти я подарява ли тази уредба или .......?Защото наличието на изпарител и евентуално бутилка с някаква сонда не е кой знае каква причина да се заглавяш с обикновената газова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да имаш проблеми,ако се монтира както трябва.аз съм с z6 от 2 и нещо год.с обикн.газова.кихалка непременно.плочката е няма от калъп и ще трябва да ти я изработят поне с 3 маркучлета,от които да вкарва газ в дросела,защото гасне като е студена.щом е имаш газовата,слагаи я.тая плочка скопява мотора,като намаля въздушната струя.с нея си поне 20 катъра назад.ако решиш да се дърпаш с някои я махаи временно.лесно е,защото е на 3 болта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога,но незнам дали ще кача.Аkо не е много студено,вероятно е да метна утре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да дам точно мнение за мотора Д16А6 тъи като карах 2 години Хонда сивик Шатъл и тои беше с такъв мотор беше с обикновенна газова уредба Ловато. Нямаше проблеми до едно време когато се случи наи гадното да се счупи палеца на делкото и избягаха всички центровки колата започна да пука да скача да тряска и така нататък (хубавото е че е с метални колектори и няма проблем). По мое мнение нее проблем да си сложиш нормална газова уредба виж си кабелите свещите делкото и няма ядове и щом си имаш необходимите част за газта перфе само си сложи евро сонда на бутилката и си смени мембраните на изпарителя и всичко ще е ок :)/> :)/> :)/>

Редактирано от VoDo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите дето "нямат" проблеми малко послъгват,защото вече са привикнали с проблемите около обикновената газова уредба.Говоря за празен ход,рязко ускорение,влага/дъжд,режим включване и изключване на климатика,калпава газ.С времето се свиква....:)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako имаш път към пловдив,,,пиши едно лично да видиш как работи швейцарски часовник с изтощена батерия,дет са вика.месец след суапа си избих от главата гаэовия инфекцион и скъпата му подръжка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите дето "нямат" проблеми малко послъгват,защото вече са привикнали с проблемите около обикновената газова уредба.Говоря за празен ход,рязко ускорение,влага/дъжд,режим включване и изключване на климатика,калпава газ.С времето се свиква....:)/>

Към това искам само да добавя и поне 1л отгоре разход, липсата на комфорт зимата...За нормална газова като я слагаш преглеждаш цялата токова и въздушна инсталация и сменяваш половината от тях- свещи, филтри, кабели евентуално... Караш 2г макс и чистиш цялата всмукателна система - ае още 100 кинта за ултразвук на инжекторите, еацв-то с препарат, дросел... Смениш въздушния филтър- с друга марка или се е минало известно време- ае 15 кинта за реглаж. Цялото това упражнение за има-няма 300лв разлика, избиваща се само от разликата в разхода на системите за 30хил. Да не говорим, че за 500лв за обикновена система повечето не слагат и емулатори и после " чек-а " става дискотечен участник :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako имаш път към пловдив,,,пиши едно лично да видиш как работи швейцарски часовник с изтощена батерия,дет са вика.месец след суапа си избих от главата гаэовия инфекцион и скъпата му подръжка.

Аз не ползвам часовник,най-малко пък швейцарски...та няма как да знам как работи.За сметка на това знам устройството на изпарителя и ми е ясно ,че няма как да осигури перфектна смес във всички режими.Нищо лично нали?Карам 7 години с изпарител ама без плочка,че много скопява мотора и съм сменил доста изпарители,докато попадна на някой по-читав.Под по-читав разбирам линейна характеристика във всички обороти,стабилни настройки във времето,ниска чувствителност към калпава газ и висока чувствителност при резки промени в потреблението.Добро подгряване.Може би има,но аз не го открих.Да кажем ,че имам възможност да пробвам десетина изпарителя от най- по-по марките безплатно.Естествено пробвал съм характиристиките на всички за по час-2 и само 3 за по-дълго време като пробег.Накрая се спрях на Тартарини,като най-добър компромис за настройка и дуракоустойчивост,за пари изобщо не говорим.Това изобщо да не те притеснява.Щом не знаеш ,че имаш проблем ...значи нямаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Испарителя ми е ловато на около 60 хил км.с него съм от как взех колата.никога не съм му правил ремонт.единственото,което сменям е филтъра в газовия клапан.За настроиките,да,немоjе да се настрои както ГИ.,но това не ми е дерт.с 24 литра изминавам 280км в Пловдив,с които доста малко хора с газова инфекция .могат да се похвалят.Като хода да раздавам газ,свалям пло4ката,която спъва,6тото е на 2 болта и нямам дерт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахха,лошо няма.Като кажеш обаче нямам проблеми...хората друго разбират.С ГИ има още повече проблеми,но като се изчистят поне гониш някакви свястни параметри.Тук не говоря за икономия.Просто .. не знаеш,че караш на газ.Мненията тук се взимат за "чиста монета" и не е редно да се подвеждат начинаещите колеги.Ходил си доста по мъките предполагам и си преправял и донастройвал и пак преправял ,докато се стигне до някакъв поносим компромис.Не вярвам ,че колата ти работи добре на празен ход,не вярвам, че като напускаш всички консуматори и се включи перката не падат оборотите под 500.Не вярвам че при включване и изключване на климатика изпарителя успява да задържи нормален празен ход.След извънградска гонка като влезеш в градски цикал пак проблеми по светофарите.Като глътне малко влага от дъжд примерно въздушния филтър изведнъж ставаш рейсъра на града :).Изобщо произволна система без обратна връзка няма как да работи читаво.С компромиси естествено и аз си карам бабичката все още..с бая тунинг по дросела и непостижим разход от 4,6/100 за 800км измерено,като кара жена ми.Проблеми много...дано има кой да ги решава компетентно.Айде че Дакар ...е по-интересно от всякога...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркони е супер прав, не го знам газаджия ли е какъв е ,но човека реално си казва което,каквото и както и да е поставено проблемите са на лице! не мисля че скъпия вариант е по-надежден и тн....и моята кола ту се държи добре ту светят лампите на акомулатора,тресе,гасне, капака ми отпред се разхлопа от вибрациите...понякога няма разлика бензин/газ,така че за мен лично газта е голям компромис..губи се от една страна лукса и комфорта! и по темата глас за обикновено газово :)

Редактирано от TEHKO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...