Jump to content
Sign in to follow this  
drakula

Колко събират бутилките

Recommended Posts

След като смених бутилката от тороидална на обикновена 35л. (може да прочете в темата К24А3, защо беше това упражнение), при първото зареждане, накарах да я нафукат догоре и цъкна точно на 28,03л. което си е точно 80% от обема! Сега при зареждане на празна бутилка, когато газовия комп. е преценил и е превключил колата на бензин, никъде не могат да налеят повече от 27,5л. пп. Слави, не прави грешка с дизел, ако нямаш резервна кола!За съпоставяне на дизел и бензин мога да ти говоря до сутринта - карал съм HDI, TDI, другата ни кола, която кара жената и с която се татрузим предимно семейно е Мазда-6 комби дизел без ДПФ. 1. HDI - служебен партнер - вървеше та се кинеше, ама всеки месец в сервиз (основната причина е че си беше "печка")...2. TDI - Октавия 110кс. - дърво във всяко едно отношение! Карах я няколко месеца и я разкарах - разход добър, вървеж прехвален, а возия и обезшумяване ужасяващи... 3. Сега и Маздето не проумявам защо го взех дизел, а не бензинка, които са изключително сполучливи на Мазда-6, а за газ са, като стар Опел - перфектни. Ама много глезотийки - Босета, печки, кожи, ел. пакети и както казват хората лице - пиче прави и жената я хареса и аз такова и айдеееее...Да чукнем на дърво засега е добре за 50000км, ама все живея с лощите мисли за стария дизел :evil:, а ако влезеш и във форумите за дизели - става направо страшно...- съединител с демпферен маховик - сменя се цял комплект около 2000лв (и за другите дизели е в тоя порядък)- запушени ДПФ- скъпи дюзи- ЕГР клапани- замръзваща или лоша нафта- турботоАбе да не се разваля маздата :worthy: , че ще се наложи да дам някой път акорда на жената и тогава освен джоба ми, ще плача и аз и то като дете :cry:, а ако го контузи ще стане :rant::whip::starwars::guns:, ама какво да се прави - жените не уважават винаги дизайна на производителите и гледат да направт по някоя доработка :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първия път ти е събрала много щото е била чисто празна, сега явно на дъното остава към литър и нещо дето не може да ги изсммуче и за тва събира по малко :) Инак за дизела, бързо ми мина мерака като ми замириса на нафта и изгорели газове :) А и сега с увеличение на данъка на МПС в Пловдив предимно за нисък и среден клас коли маи е наи добре 2,4 мотор хахаха може да се окаже че разликата в данъка между него и 2,0 е 10-20 лева, макар че кои ти гледа данък като купува такава кола :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

На Паджеро-то съм с две бутилки общо 50 л. водна вместимост.Махнал съм ограничителите за изключване на 80% и сега пълня 48 л.Перфектно за мен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А и сега с увеличение на данъка на МПС в Пловдив предимно за нисък и среден клас коли маи е наи добре 2,4 мотор хахаха може да се окаже че разликата в данъка между него и 2,0 е 10-20 лева, макар че кои ти гледа данък като купува такава кола :)/>

Хехех аз затова като купувам кола над 100 к.с. /74 kW- ама само как са го измислили бе , кой производител ще прави кола 100 к.с. и ще заложи на инженерите "Изходяща мощност на агрегата 74 (а не примерно 75) kW"/, гледам да е максимално отгоре-така или иначе са те нагърбили много с това че минаваш 100 к.с., после не боли толкова. Аз направо от акорда 2.2, щях да мина на Митсубиши Галаннт 2.5 V 6 163 к.с.- акорда си беше 150, едва ли е толкова голяма разликата в данъка. Но пък затова взех е36- 320- шестак- 150 к.с., а не 318- четирицилнндров- 118к.с. Виж обаче за втора кола няма ка да не гледам данъка- съдран ми е джоба.Пък иначе за дизела, вчера слязох от служебния Нисан Патфайндър 2.5 dtci мисля, ебати самолета човек, а за 75 000 за сега няма ниакви оплаквания....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да обаче лошото е че акорд 2,4 с ръчни скорости с лупа да го търсиш няма да го намериш, камо ли читав екземпялр :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

моята е 25 л. а събира около 22л.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 27.11.2012 г. at 18:44, drakula написа:

Преди 7 седмици си сложих ГИ с бутилка на мястото на резервната гума.Монтиращият уредбата каза,че бутилката ми е 37л. Когато зареждах втория и третия път на различни газстанции момчетата се учудиха,че имам бутилка,която е 37л.Казаха ми,че бутилките са през 5л.-20,25,30,35 и т.н.В паспорта пише,че бутилката събира 37 кубически дециметра.На зарежданията ми догоре бутилката ми събра по 35л и на двете газстанции.Някой може ли да ми каже фабрично колко литра ми е бутилката и защо не се спазва правилото да се пълни на 80% от обема?След първия резервоар майстора,който е слага каза,че при този вид бутилки трудно се нагласял клапана да изкл. НА 80%.Колата е англичанка хечбек,а майстора е Ники,който работи в района на Автокъщите във Варна.Благодаря на отзовалите се.Зареждал съм при напълно изпразнена бутилка.

Това на каква кола 1,5л.остава по тръбити

Edited by Каро

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 20 часа, Каро написа:

Това на каква кола 1,5л.остава по тръбити

Хонда Сивик 1,4 и, Д14а2 двигател

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...