Jump to content
drakula

Колко събират бутилките

Recommended Posts

След като смених бутилката от тороидална на обикновена 35л. (може да прочете в темата К24А3, защо беше това упражнение), при първото зареждане, накарах да я нафукат догоре и цъкна точно на 28,03л. което си е точно 80% от обема! Сега при зареждане на празна бутилка, когато газовия комп. е преценил и е превключил колата на бензин, никъде не могат да налеят повече от 27,5л. пп. Слави, не прави грешка с дизел, ако нямаш резервна кола!За съпоставяне на дизел и бензин мога да ти говоря до сутринта - карал съм HDI, TDI, другата ни кола, която кара жената и с която се татрузим предимно семейно е Мазда-6 комби дизел без ДПФ. 1. HDI - служебен партнер - вървеше та се кинеше, ама всеки месец в сервиз (основната причина е че си беше "печка")...2. TDI - Октавия 110кс. - дърво във всяко едно отношение! Карах я няколко месеца и я разкарах - разход добър, вървеж прехвален, а возия и обезшумяване ужасяващи... 3. Сега и Маздето не проумявам защо го взех дизел, а не бензинка, които са изключително сполучливи на Мазда-6, а за газ са, като стар Опел - перфектни. Ама много глезотийки - Босета, печки, кожи, ел. пакети и както казват хората лице - пиче прави и жената я хареса и аз такова и айдеееее...Да чукнем на дърво засега е добре за 50000км, ама все живея с лощите мисли за стария дизел :evil:, а ако влезеш и във форумите за дизели - става направо страшно...- съединител с демпферен маховик - сменя се цял комплект около 2000лв (и за другите дизели е в тоя порядък)- запушени ДПФ- скъпи дюзи- ЕГР клапани- замръзваща или лоша нафта- турботоАбе да не се разваля маздата :worthy: , че ще се наложи да дам някой път акорда на жената и тогава освен джоба ми, ще плача и аз и то като дете :cry:, а ако го контузи ще стане :rant::whip::starwars::guns:, ама какво да се прави - жените не уважават винаги дизайна на производителите и гледат да направт по някоя доработка :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия път ти е събрала много щото е била чисто празна, сега явно на дъното остава към литър и нещо дето не може да ги изсммуче и за тва събира по малко :) Инак за дизела, бързо ми мина мерака като ми замириса на нафта и изгорели газове :) А и сега с увеличение на данъка на МПС в Пловдив предимно за нисък и среден клас коли маи е наи добре 2,4 мотор хахаха може да се окаже че разликата в данъка между него и 2,0 е 10-20 лева, макар че кои ти гледа данък като купува такава кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Паджеро-то съм с две бутилки общо 50 л. водна вместимост.Махнал съм ограничителите за изключване на 80% и сега пълня 48 л.Перфектно за мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и сега с увеличение на данъка на МПС в Пловдив предимно за нисък и среден клас коли маи е наи добре 2,4 мотор хахаха може да се окаже че разликата в данъка между него и 2,0 е 10-20 лева, макар че кои ти гледа данък като купува такава кола :)/>

Хехех аз затова като купувам кола над 100 к.с. /74 kW- ама само как са го измислили бе , кой производител ще прави кола 100 к.с. и ще заложи на инженерите "Изходяща мощност на агрегата 74 (а не примерно 75) kW"/, гледам да е максимално отгоре-така или иначе са те нагърбили много с това че минаваш 100 к.с., после не боли толкова. Аз направо от акорда 2.2, щях да мина на Митсубиши Галаннт 2.5 V 6 163 к.с.- акорда си беше 150, едва ли е толкова голяма разликата в данъка. Но пък затова взех е36- 320- шестак- 150 к.с., а не 318- четирицилнндров- 118к.с. Виж обаче за втора кола няма ка да не гледам данъка- съдран ми е джоба.Пък иначе за дизела, вчера слязох от служебния Нисан Патфайндър 2.5 dtci мисля, ебати самолета човек, а за 75 000 за сега няма ниакви оплаквания....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обаче лошото е че акорд 2,4 с ръчни скорости с лупа да го търсиш няма да го намериш, камо ли читав екземпялр :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е 25 л. а събира около 22л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.11.2012 г. at 18:44, drakula написа:

Преди 7 седмици си сложих ГИ с бутилка на мястото на резервната гума.Монтиращият уредбата каза,че бутилката ми е 37л. Когато зареждах втория и третия път на различни газстанции момчетата се учудиха,че имам бутилка,която е 37л.Казаха ми,че бутилките са през 5л.-20,25,30,35 и т.н.В паспорта пише,че бутилката събира 37 кубически дециметра.На зарежданията ми догоре бутилката ми събра по 35л и на двете газстанции.Някой може ли да ми каже фабрично колко литра ми е бутилката и защо не се спазва правилото да се пълни на 80% от обема?След първия резервоар майстора,който е слага каза,че при този вид бутилки трудно се нагласял клапана да изкл. НА 80%.Колата е англичанка хечбек,а майстора е Ники,който работи в района на Автокъщите във Варна.Благодаря на отзовалите се.Зареждал съм при напълно изпразнена бутилка.

Това на каква кола 1,5л.остава по тръбити

Редактирано от Каро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, Каро написа:

Това на каква кола 1,5л.остава по тръбити

Хонда Сивик 1,4 и, Д14а2 двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...