M&M 236 #1 Публикувано 22 Ноември, 2012 (Редактирано) Добреее ,нека да направим тема за тази Франк-конфигурация ,митове ,легенди и реални постижения , че вече има достатъчно изпълнители на проекта и винаги с интересни резултати...Нека те споделят тук ,за да не се гоним и спамим по темите на колегитеТова е моят като за начало:блок б20 ,ЕAGLE биелиCP бутала 84.5мм на 12.5ссACL лагери ,ARP болтовеглава ITR портвана340cc инжектори от Прелюд тарелки ,пружини и валове Crower stage 3HONDATA гарнитураклапа на 68мминтейк- Whale penis карбонсмукало -Edelbrock victor X изпускател Edelbrock 4-2-1съеденител Exedy stage 1генерация на 63ммВсичко тва в черно купе 5ген на жена ми ,като ще я ползва за евридейкаИзпълнител : GEFIS GARAGEТова е по проект надявам скоро да излязат резултатите видим кво ше излезе...п.,с нека темата иде в проекти Редактирано 22 Ноември, 2012 от M&M 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 22 Ноември, 2012 Е ако всичко е наред ще излезе нещо доста добро Миро аз чакам с нетърпение !! )) :rolleyes: :rolleyes: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 22 Ноември, 2012 Тая гарнитурка Хондата е термо гарнитура за смукателя, нали? И аз ползвам такава и май единствената файда е че се ползва многократно :(/> Виждам, че си събрал доста качествени части, искам да ти предложа 2 неща само, като не искам никого да ангажирам с мнението си. 1) Занеси инжекторите да ги тестват на стенд и да ги почистят (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО) - казвам го от личен (и не само) опит. 2) Този колектор еделброк 4-2-1 не съм много сигурен, че е подходящ за Б20 сетъп като твоя, бих ти препоръчал tri-y big tube. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #4 Отговорено 22 Ноември, 2012 Б20 блокИгъл биелибутала К20 86мм.степен 13:1фереа клапанивалове Браян Кроуър 3-то нивотарелки и пружини от същия производителглава Б18Цпортната с полирани горивни камеривсмукател от Б16дросел 65мм.инжектори 320ццвсичко това е в рекс втора генерация преди фейсаимаме и още няколко 20-ки но не са толкова интересни а едната сега ще бъде турбинирана.Jowy може да сподели какво предстои с неговата Б20-ка. там ще има и валове и дросели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #5 Отговорено 22 Ноември, 2012 (Редактирано) На няколко места съм срещал писано за доработване на маслени и водни канали , както и маслената помпа.Някой може ли да сподели нещо? А и нещо друго : Яжо кажи бре човек , как се центрират биелита на Б18 към Б20 вал.Не че ще ги ползвам , но за ограмотяване! Редактирано 22 Ноември, 2012 от KRING Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jowy 22 #6 Отговорено 22 Ноември, 2012 Искам да поздравя M&M за б20, че в предната тема мнението ми беше изтрито. Чакам резултатите с интерес.п.с. моят мотор е събиран с части от всякакви модели и марки, не е толкова скъп. Като се запала ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #7 Отговорено 23 Ноември, 2012 chris barnes предложенията ти са адекватни и търся 4-1 или 4-2-2-1 колектор "big tube" и се чудя дали да не е китайче ,след като доста "тунери" вадят добри резултати с такива.jowy и аз съм с масивни тикове вечер и сърбежи по цялото тяло от нетърпение :rolleyes:/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #8 Отговорено 23 Ноември, 2012 Естествено, че ще е китайче, истински hytec струва около 1000 долара...А тези т.нар. китайчета не са баш китайчета, а фирма която се занимава с реплики на различни марки. Казва се private label manufacturing, това им е сайта, и ако трябва да съм честен, техният сайт изглежда доста по-добре от сайта на hytec :lol:/>Не знам как точно се получава, но има един продавач, който предлага колектори на горепосочената марка на доста по-ниски цени от тези на официалният йм сайт. Този е търговеца, моят колектор го купих от него и дойде за 5 дни от САЩ, много доволен съм, качеството на изработката е просто невероятно. Ако искаш мога да ти пратя подробни снимки на скайп 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #9 Отговорено 23 Ноември, 2012 Биели се центрират според изместения център на буталото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #10 Отговорено 29 Ноември, 2012 Какви маслени помпи ползвате за франкито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jowy 22 #11 Отговорено 29 Ноември, 2012 Или от б16 и б18 или някаква друга тунерска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #12 Отговорено 29 Ноември, 2012 Или от б16 и б18 или някаква друга тунерскаМерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #13 Отговорено 30 Ноември, 2012 Колега и от Б20 може да се ползва на къдравия франка е с Б20 помпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #14 Отговорено 1 Декември, 2012 Ама портвана ли е, и до колко го върти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #15 Отговорено 3 Март, 2013 Някакво раздвижване няма ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #16 Отговорено 4 Март, 2013 Да зема да се запиша и аз тук макар нямам екстри като колегите по горе:блок B20Z1 - стокова карантияглава B16A2 - стокшпилки - B18C4водна помпа B18бенз. регулатор - B18смукател - B16A2Или иначе казано стоково Б20 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #17 Отговорено 4 Март, 2013 Докато карах хонда още хаха моят сетъп беше Б20 блок rs machine бутала заводски биели с арп болтове Б16а2 глава СТР валове блокс ролкиАЕБС интейк 64мм дросел 375цц инжекториХайтек биг тюб колектор190+ hp 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #18 Отговорено 5 Март, 2013 Блок/вал В20Z1Полирани бутала РНК/В20Z1/Биели В18С4/+0,9мм/Портната и полирана глава В18С4Валове,рейка и бензинов регулатор В18С4Всмукател В16Изпускател В18С4И те тва е началото... 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #19 Отговорено 27 Март, 2013 (Редактирано) Сетъпа ми претърпя малко промяна и резултата...блок б20 ,ЕAGLE биелиCP бутала 84.5мм на 12.5ссACL лагери ,ARP болтове главаглава ITR портвана ITR клапани340cc инжектори от Прелюд помпа-гориво Прелюдтарелки ,пружини и валове Crower stage 3HONDATA гарнитура на смукалотоклапа на 68мминтейк- Whale penis карбонсмукало -Edelbrock victor X изпускател TRI Y big tubeсъеденител- Шуменска керамикагенерация на 63мм с раздвоена тръба и 2 гърнета да плашиВсичко тва в черно купе 5ген на жена ми ,като ще я ползва за евридейкаИзпълнител : GEFIS GARAGE Редактирано 27 Март, 2013 от M&M 1 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #20 Отговорено 27 Март, 2013 (Редактирано) ...или около 255 кони на мотора Редактирано 27 Март, 2013 от M&M 1 23 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kovachev91 16 #21 Отговорено 27 Март, 2013 Евала колега това направо ще цепи мрака ...Няма ли да е докараш на срещата да е видим тази бегуна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #22 Отговорено 28 Март, 2013 Поздравления!Страхотен резултат!Браво! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #23 Отговорено 28 Март, 2013 Най-мощната B20 NA в България! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #24 Отговорено 28 Март, 2013 Както казах и на Миро , колата има нужда на първо време от хубаво окачване , гуми , и ПУ тампони по цялата предница - че с тва подскачане на гумите е трудна за гонене Освен ако не стартира директно от 3-та Иначе е ...... нема такъв кеф от атмосферка 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #25 Отговорено 28 Март, 2013 ТУка ще я оправим За стартирането ) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #26 Отговорено 28 Март, 2013 Eй измряха силните Хонди из Бургас та тази се чака като топъл хляб....Колата и тампончета ше и се вземат и окачване ще и се тури и стелките ще и сложа даже Ама малко въздух да зема де.Този резултат не знам дали е най-добрия в БГ(има доста б20ски без обявени резултати) , но поредното доказателство ,че резултатите идват след вкарани много пари ,труд ,мисъл и търпение.Този резултат е благодарение на Иво (Gefis Garage ), Kiril ,Kukov, BOSS HOG ,Martin Rainov , ChrisBarnes ,NolimitPerformance и още доста колеги и приятели .Благодаря Ви :worthy:/>:worthy:/>:worthy:/>..п.с.Остава утре да взема колата и да изкарам един курс на жената как да НЕ кара като съм с нея :D/> 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #27 Отговорено 29 Март, 2013 (Редактирано) супер но все пак си мисля че иска друг смукател :)/>а можеби и малко по голяма ганерация Редактирано 29 Март, 2013 от edikoisi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #28 Отговорено 29 Март, 2013 (Редактирано) ...или около 255 кони на мотора Сори за Оff-a, но oт моите скромни познания и това, което виждам в таблицата Max Power 165.2kW. 1 Кв до колкото знам е 1.36к.с След една проста сметка 165.2х1.36=224.672к.с или аз бъркам нещо Редактирано 29 Март, 2013 от Вен_РВ1456ВС 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #29 Отговорено 29 Март, 2013 Не бъркаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #30 Отговорено 29 Март, 2013 Не не бъркаш,това е сметката Браво за резултата! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #31 Отговорено 29 Март, 2013 Сори за Оff-a, но oт моите скромни познания и това, което виждам в таблицата Max Power 165.2kW. 1 Кв до колкото знам е 1.36к.с След една проста сметка 165.2х1.36=224.672к.с или аз бъркам нещо Пресметнатиte от теб коне са конете на колелата колега WHP. Това което ти дават като конски сили от завода за всяка една кола са конете замерени на коляновият вал. От там до колелата имаш загуби от движещи се паразитни части (серво,климатик и тн.) които при Хонда доколкото съм запознат са от порядъка на 12%. За това и колегата по груби сметки е казал, че на мотора ще са около 255кс. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #32 Отговорено 29 Март, 2013 А според мен на този тип дино загубите са 14-16% . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #33 Отговорено 31 Март, 2013 (Редактирано) edikoisi , какъв смукател е по-подходящ според теб ?.Имах и ИТР и Edelbrok Performer ,исе спряхме на този заради по-високооборотен му режим , а и Куков караше с него с подобен на моя сетъп.Единствените ми резержи са към whale penis-a .изглежда ефектен ама не съм сигурен колко е ефективен ,а за експерименти с дино вече няма как Редактирано 31 Март, 2013 от M&M Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #34 Отговорено 1 Април, 2013 (Редактирано) Единствените ми резержи са към whale penis-a .изглежда ефектен ама не съм сигурен колко е ефективен ,а за експерименти с дино вече няма какПреди и аз се бях запалил по whale и бях намерил една тема в някои от хонда форумите дето го сравняваха с АЕМ short ram. Общо взето извади по-лоши показатели от АЕМ, до колкото само интейка влияе. Сещаш се, че разликите са повече от минимални. А и зависи и от филтъра с който е оборудван. Като успокоение всички се изказваха, че като звучене Whale-a е един от най-добрите. ;)/>/>/>/>П.С. Жалко, че не я докара вчера да и се порадваме! Редактирано 1 Април, 2013 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #35 Отговорено 1 Април, 2013 Аз съм голям фен на whale-то, за съжаления са доста скъпи и все още не мога да отделя за такоз, дори мислех да търся от някой да направим отливка, но с тези мнения започвам да се чудя дали си заслужава. Поздравления за резултата от диното, ще видим мойта стоковицата скоро колко ще извади. Дано да съм доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #36 Отговорено 1 Април, 2013 (Редактирано) аз лично бих заложил на скунк2 смукател ако дори може да го отворите и портнете още по добре.И генерацията на 70мм с едно гърне че тея двете по мисе струва че плашат най вече графиката във високите :)/> Редактирано 1 Април, 2013 от edikoisi 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #37 Отговорено 1 Април, 2013 Ровейки по форумите за сравнения останах с впечатление ,че скънк2 е едва ли не копие на ИТР смукателя ,гледах някъде и дино-графики където Edelbrock Performer X се представяше по-добре .Victor X с по-късите си рънъри -дава повече сила във високи (сравнявайки Performera и Victor).За 2-те гърнета съм напълно съгласен и най-вероятно занапред ще събличам тюнинга ,заради който са 2.Перформънса ми е по-важен..Въпрос: изход на изпускателя 63мм следва тръба 70мм .Няма ли заради това скороста на газовете да спадне там и да се завихрят повече ,заради което ще се вдигне и бакпрешъра.? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #38 Отговорено 1 Април, 2013 ами погледното реално да копие е на интегровия но пак е BIG TUBE а за оголемяването на генерацията разгледай целия изпускател е направен от малък към по-голям размер... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #39 Отговорено 19 Август, 2013 (Редактирано) Поради технически проблем се оказа ,че колата е мерена не с 63мм генерация а с 60.....:stretcher:/>След известно заиграване с тръбичките се получиха следните резултати:60мм - 165,2 КВ , 209,4НМ (двуцевка)70мм - 160 ,6 КВ , 201,8НМ (черна)63мм - 168,9 КВ , 214,5НМ (синя)Колата даде и 175 КВ ,но с опасно бедни смеси за евридейка п.с.След сваляне на филтъра-китайче идват още 4-5 коняedikoisi :thumbs1:/> Редактирано 19 Август, 2013 от M&M 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #40 Отговорено 3 Април, 2014 Една казанлъшка ралиджийка,на Милен Узунов- Глава б18 валове Брайън 3 блок Б20Б бутала 12,5:1 кутия- поръчкови скорости с 4,9 крайно Гиър Екс дросели на 42мм,не знам от каква марка мотор са 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове