Jump to content
M&M

B20VTEC проекти

Recommended Posts

Е ако всичко е наред ще излезе нещо доста добро Миро ;) аз чакам с нетърпение !! :))) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes::cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая гарнитурка Хондата е термо гарнитура за смукателя, нали? И аз ползвам такава и май единствената файда е че се ползва многократно :(/> Виждам, че си събрал доста качествени части, искам да ти предложа 2 неща само, като не искам никого да ангажирам с мнението си. 1) Занеси инжекторите да ги тестват на стенд и да ги почистят (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО) - казвам го от личен (и не само) опит. 2) Този колектор еделброк 4-2-1 не съм много сигурен, че е подходящ за Б20 сетъп като твоя, бих ти препоръчал tri-y big tube.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б20 блокИгъл биелибутала К20 86мм.степен 13:1фереа клапанивалове Браян Кроуър 3-то нивотарелки и пружини от същия производителглава Б18Цпортната с полирани горивни камеривсмукател от Б16дросел 65мм.инжектори 320ццвсичко това е в рекс втора генерация преди фейсаимаме и още няколко 20-ки но не са толкова интересни:) а едната сега ще бъде турбинирана.Jowy може да сподели какво предстои с неговата Б20-ка. там ще има и валове и дросели:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко места съм срещал писано за доработване на маслени и водни канали , както и маслената помпа.Някой може ли да сподели нещо? А и нещо друго : Яжо кажи бре човек , как се центрират биелита на Б18 към Б20 вал.Не че ще ги ползвам , но за ограмотяване!

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да поздравя M&M за б20, че в предната тема мнението ми беше изтрито. Чакам резултатите с интерес.п.с. моят мотор е събиран с части от всякакви модели и марки, не е толкова скъп. Като се запала ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chris barnes предложенията ти са адекватни и търся 4-1 или 4-2-2-1 колектор "big tube" и се чудя дали да не е китайче ,след като доста "тунери" вадят добри резултати с такива.jowy и аз съм с масивни тикове вечер и сърбежи по цялото тяло от нетърпение :rolleyes:/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че ще е китайче, истински hytec струва около 1000 долара...А тези т.нар. китайчета не са баш китайчета, а фирма която се занимава с реплики на различни марки. Казва се private label manufacturing, това им е сайта, и ако трябва да съм честен, техният сайт изглежда доста по-добре от сайта на hytec :lol:/>Не знам как точно се получава, но има един продавач, който предлага колектори на горепосочената марка на доста по-ниски цени от тези на официалният йм сайт. Този е търговеца, моят колектор го купих от него и дойде за 5 дни от САЩ, много доволен съм, качеството на изработката е просто невероятно. Ако искаш мога да ти пратя подробни снимки на скайп ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биели се центрират според изместения център на буталото :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви маслени помпи ползвате за франкито

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или от б16 и б18 или някаква друга тунерска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или от б16 и б18 или някаква друга тунерска

Мерси :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и от Б20 може да се ползва на къдравия франка е с Б20 помпа:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама портвана ли е, и до колко го върти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакво раздвижване няма ли? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега това направо ще цепи мрака ...Няма ли да е докараш на срещата да е видим тази бегуна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления!Страхотен резултат!Браво!Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-мощната B20 NA в България!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах и на Миро , колата има нужда на първо време от хубаво окачване , гуми , и ПУ тампони по цялата предница - че с тва подскачане на гумите е трудна за гонене :) Освен ако не стартира директно от 3-та :D Иначе е ...... нема такъв кеф от атмосферка :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТУка ще я оправим ;) За стартирането ;)) :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eй измряха силните Хонди из Бургас та тази се чака като топъл хляб....Колата и тампончета ше и се вземат и окачване ще и се тури и стелките ще и сложа даже Ама малко въздух да зема де.Този резултат не знам дали е най-добрия в БГ(има доста б20ски без обявени резултати) , но поредното доказателство ,че резултатите идват след вкарани много пари ,труд ,мисъл и търпение.Този резултат е благодарение на Иво (Gefis Garage ), Kiril ,Kukov, BOSS HOG ,Martin Rainov , ChrisBarnes ,NolimitPerformance и още доста колеги и приятели .Благодаря Ви :worthy:/>:worthy:/>:worthy:/>..п.с.Остава утре да взема колата и да изкарам един курс на жената как да НЕ кара като съм с нея :D/>

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

супер но все пак си мисля че иска друг смукател :)/>а можеби и малко по голяма ганерация

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...или около 255 кони на мотора

 

Сори за Оff-a, но oт моите скромни познания и това, което виждам в таблицата Max Power 165.2kW. 1 Кв до колкото знам е 1.36к.с След една проста сметка 165.2х1.36=224.672к.с или аз бъркам нещоПубликувано изображение Редактирано от Вен_РВ1456ВС
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркаш;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не бъркаш,това е сметката :)Браво за резултата!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за Оff-a, но oт моите скромни познания и това, което виждам в таблицата Max Power 165.2kW. 1 Кв до колкото знам е 1.36к.с След една проста сметка 165.2х1.36=224.672к.с или аз бъркам нещоПубликувано изображение

 

Пресметнатиte от теб коне са конете на колелата колега WHP. Това което ти дават като конски сили от завода за всяка една кола са конете замерени на коляновият вал. От там до колелата имаш загуби от движещи се паразитни части (серво,климатик и тн.) които при Хонда доколкото съм запознат са от порядъка на 12%. За това и колегата по груби сметки е казал, че на мотора ще са около 255кс.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен на този тип дино загубите са 14-16% .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

edikoisi , какъв смукател е по-подходящ според теб ?.Имах и ИТР и Edelbrok Performer ,исе спряхме на този заради по-високооборотен му режим , а и Куков караше с него с подобен на моя сетъп.Единствените ми резержи са към whale penis-a .изглежда ефектен ама не съм сигурен колко е ефективен ,а за експерименти с дино вече няма как

Редактирано от M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствените ми резержи са към whale penis-a .изглежда ефектен ама не съм сигурен колко е ефективен ,а за експерименти с дино вече няма как

Преди и аз се бях запалил по whale и бях намерил една тема в някои от хонда форумите дето го сравняваха с АЕМ short ram. Общо взето извади по-лоши показатели от АЕМ, до колкото само интейка влияе. Сещаш се, че разликите са повече от минимални. А и зависи и от филтъра с който е оборудван. Като успокоение всички се изказваха, че като звучене Whale-a е един от най-добрите. ;)/>/>/>/>П.С. Жалко, че не я докара вчера да и се порадваме! Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм голям фен на whale-то, за съжаления са доста скъпи и все още не мога да отделя за такоз, дори мислех да търся от някой да направим отливка, но с тези мнения започвам да се чудя дали си заслужава. :) Поздравления за резултата от диното, ще видим мойта стоковицата скоро колко ще извади. Дано да съм доволен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично бих заложил на скунк2 смукател ако дори може да го отворите и портнете още по добре.И генерацията на 70мм с едно гърне че тея двете по мисе струва че плашат най вече графиката във високите :)/>

Редактирано от edikoisi
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровейки по форумите за сравнения останах с впечатление ,че скънк2 е едва ли не копие на ИТР смукателя ,гледах някъде и дино-графики където Edelbrock Performer X се представяше по-добре .Victor X с по-късите си рънъри -дава повече сила във високи (сравнявайки Performera и Victor).За 2-те гърнета съм напълно съгласен и най-вероятно занапред ще събличам тюнинга ,заради който са 2.Перформънса ми е по-важен..Въпрос: изход на изпускателя 63мм следва тръба 70мм .Няма ли заради това скороста на газовете да спадне там и да се завихрят повече ,заради което ще се вдигне и бакпрешъра.?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами погледното реално да копие е на интегровия но пак е BIG TUBE :)а за оголемяването на генерацията разгледай целия изпускател е направен от малък към по-голям размер...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради технически проблем се оказа ,че колата е мерена не с 63мм генерация а с 60.....:stretcher:/>След известно заиграване с тръбичките се получиха следните резултати:60мм - 165,2 КВ , 209,4НМ (двуцевка)70мм - 160 ,6 КВ , 201,8НМ (черна)63мм - 168,9 КВ , 214,5НМ (синя)Колата даде и 175 КВ ,но с опасно бедни смеси за евридейка post-6949-0-15690300-1376947137.jpg п.с.След сваляне на филтъра-китайче идват още 4-5 коняedikoisi :thumbs1:/>

Редактирано от M&M
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една казанлъшка ралиджийка,на Милен Узунов-

Глава б18

валове Брайън 3

блок Б20Б

бутала 12,5:1

кутия- поръчкови скорости с 4,9 крайно Гиър Екс

дросели на 42мм,не знам от каква марка мотор са

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...